رزرو هتل در کوچی

ارزانترین قیمت هتل در کوچی در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های کوچی هند

رزرو هتل در کوچی ( هند ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در کوچی و اطلاع از بهترین هتل های کوچی هند در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در کوچی با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های کوچی قاره پیما بهترین هتل های کوچی هندوستان و بهترین نرخ رزرو هتل های کوچی را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های کوچی برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره کوچی – هتل های ارزان 3 ستاره کوچی

 

هتل برووج کوچی Burooj Hotel Kochi

هتل برووج کوچی - ارزانترین هتل های کوچی
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل در کوچی – قاره پیما

هتل 3 ستاره برووج در شهر کوچی ساخته شده است و فعالیت ها وارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی در فاصله 23 کیلومتری از این هتل قرار دارد.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، بوفه، رستوران و اتاق چمدان اشاره کرد.
اتاق های نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، کتری برقی و کمد لباس اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل برووج درتمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

 

هتل هیلز پارک کوچی Hotel Hills park

هتل هیلز پارک کوچی - بهترین هتل های 3 ستاره کوچی
ارزانترین قیمت هتل های کوچی – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی در فاصله 7 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران، سالن کنفرانس و همایش اشاره کرد.
اتاق های این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، کتری برقی، کاناپه راحتی.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل هیلزپارک درتمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

 

هتل سیدرا پریستین اند پورتیکو هالز کوچی Sidra Pristine Hotel and Portico Halls

هتل سیدرا پریستین اند پورتیکو هالز کوچی - هتل آپارتمان و مسافرخانه های کوچی
بهترین هتل های 3 ستاره کوچی – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی در فاصله 28 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، سالن بدنسازیريال شاتل فرودگاهی، بوفه، رستوران، تراس، سالن همایش و کنفرانس و اتاق چمدان اشاره کرد.
اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات، مینیبار و کاناپه راحتی.
برای صرف صبحانه مهمانان در این هتل می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران وارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل آنتون کوچی The Anton Hotel

هتل آنتون کوچی - نزدیکترین هتل به فرودگاه کوچی
کمترین نرخ رزرو هتل های کوچی – قاره پیما

هتل 3 ستاره آنتون در شهر کوچی واقع شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی در فاصله 28 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.
از امکانات این هتل که در دسترسم همانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
تمامی اتاقهای این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کتری برقی، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار و صندوق امانات.
برای صرف صبحانه مهمانان در این هتل می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران وارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل د سناته بای نکستل کوچی The Senate Hotel By Nextel

هتل د سناته بای نکستل کوچی - هتل های مرکز شهر کوچی
رزرو آنلاین هتل های کوچی با ارزانترین قیمت – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی از این هتل در فاصله 28 کیلومتری واقع شده است.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرارمیگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کتری برقی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، کمد لباس و کاناپه راحتی.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل د سناته بای نکستل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره کوچی – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره کوچی

 

هتل فورته کوچی Forte Kochi hotel

هتل فورته کوچی - لیست قیمت هتل های کوچی
قاره پیما کارگزار اصلی هتل های کوچی

این هتل 4 ستاره در شهر کوچی ساخته شده و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
کلیسای سنت فرانسیس کوچی در فاصله 6 کیلومتری و نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی نیز در فاصله 44 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند.
اتاق های این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مینیبار و حمام اختصاصی.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد میز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، شاتل فرودگاهی، بوفه، رستوران و تراس اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل هر روز بریا صرف صبحانه می توانند از بوفه و تراس و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فورته شهر کوچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل به آنها راهنمایی می رساند.

 

هتل آباد پلازا کوچی Hotel Abad Plaza Kochi

هتل آباد پلازا کوچی - هزینه اقامت در کوچی
گارانتی هتل های کوچی در قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر کوچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
فاصله این هتل تا ایستگاه اتوبوس 500 متر و تا فرودگاه بین المللی کوچی 30 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، اسپا، سالن ماساژ، بوفه، رستوران و… اشاره کرد که در دسترس مهمانان قرار میگیرد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی، کتری برقی و حمام اختصاصی.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آباد پلازا کوچی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل لومینارا کوچی Hotel Luminara Kochi

هتل لومینارا کوچی - هتل های ارزان قیمت کوچی
ارزانترین نرخ هتل در کوچی – قاره پیما

هتل 4 ستاره لومینارا در شهر کوچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی شهر کوچی در فاصله 28 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
از امکانات قابل دسترس این هتل برای مهمانان می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، بار، بوفه، رستوران، سالن همایش و سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، کتری برقی، حمام اختصاصی و صندوق امانات.
مهمانان در هنگام اقامت خود در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

 

هتل شوگر بیزنس کوچی Sugar Business Hotel

هتل شوگر بیزنس کوچی - هتل خوب در کوچی
کمترین نرخ رزرو هتل در کوچی – قاره پیما

هتل 4 ستاره شوگر بیزنس در شهر کوچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
فاصله این هتل تا شیپ یارد کوچی 7 کیلومتر، مرکز خرید آباد نوکلئوس 3.5 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه بین المللی کوچی 34 کیلومتر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، بوفه، رستوران، سالن همایش و سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مینیبار و کاناپه راحتی.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل شوگر بیزنس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل راهنمایی می نمایند.

 

هتل کیلانس کوچی The Killians Hotel Kochi

هتل کیلانس کوچی
هتل کیلانس کوچی

این هتل 4 ستاره در شهر کوچ ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
فاصله این هتل تا کلیسای سنت فرانسیس 500 متر، ایستگاه اتوبوس 12 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کوچی 45 کیلومتر می باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی.
همچنین از امکانات این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل کیلانس کوچی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل 5 ستاره کوچی – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره کوچی 

 

هتل فور پوینتس بای شرایتون اینفوپارک کوچی Four Points by Sheraton Kochi Infopark

هتل فور پوینتس بای شرایتون اینفوپارک کوچی - معروف ترین هتل 5 ستاره کوچی
بهترین قیمت هتل های 5 ستاره کوچی – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
فاصله فرودگاه بین المللی از این هتل 30 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مهمانان هتل قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، رستوران، بوفه، لابی مجلل و شیک، تراس، استخر رو باز، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، سالن بدنسازی، اتاق چمدان و کافی نت اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی.
مهمانان با اقامت خود در این هتل می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فور پوینتس بای شرایتون اینفوپارک کوچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

 

هتل ماریوت کوچی Kochi Marriott Hotel

هتل ماریوت کوچی - لیست قیمت هتل های 5 ستاره کوچی
ارزانترین قیمت رزرو هتل در کوچی – قاره پیما

هتل 5 ستاره ماریوت در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
فاصله این هتل تا موزه هنر و تاریخ کوچی 2 کیلومتر، ورزشگاه جواهاهرالل نهرو 5 کیومتر و فرودگاه بین المللی کوچی 22 کیلومتر می باشد.
از امکانات قابل دسترس این هتل که در اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، اسپا، سالن ماساژ، بار، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی و کتری برقی.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ماریون کوچی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل لمردین کوچی Le Meridien Kochi

هتل لمردین کوچی - هتل 5 ستاره کوچی
بهترین هتل های کوچی – قاره پیما

هتل 5 ستاره لمردین در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
با 90 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی کوچی دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، سالن بدنسازی، اسپا، سالن ماساژ، بار، رستوران، بوفه، باغ سرسبز، اتاق بازی بیلیارد و شطرنج، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی  و کتری برقی.
مهمانان در این هتل هر روز می توانند برای صرف صبحانه خود به بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لمردین کوچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل رادیسون بلو کوچی Radisson Blu Kochi

هتل رادیسون بلو کوچی
بهترین نرخ هتل رادیسون بلو کوچی – قاره پیما

هتل 5 ستاره رادیسون بلو در شهر کوچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.
با 45 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی کوچی دسترسی داشته باشید.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان هتل قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، شاتل فرودگاهی، بار، اسپا، سالن ماساژ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل رادیسون بلو کوچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو  هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل تریدنت کوچی Trident Kuchi Hotel

هتل تریدنت کوچی
هتل تریدنت کوچی – قاره پیما

هتل 5 ستاره تریدنت در شهر کوچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
با 50 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی کوچی دسترسی داشته باشید.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، بار، بوفه، رستوران، باغ سرسبز، تراس، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی.
مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند می توانند برای صرف صبحانه به بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل نریدنت کوچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های کوچی قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های کوچی آگاه شوید

vcv, hdkjvkjd ijg nv ;,]d rhvi \dlh

پروازهای چارتر هند قاره پیما

رزرو هتل در تمام شهرهای هند

بلیط به تمام شهرهای هندوستان

تورهای ویژه هندوستان

پروازهای داخلی هندوستان

دریافت ویزا هند

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های کوچی هند دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما