بلیط هواپیما کرج اهواز

ارزانترین قیمت بلیط هواپیما اهواز کرج اهواز در قاره پیما - چارتر / لحظه آخری / آفری

برای سفر هوایی و آگاهی از قیمت بلیط هواپیما کرج اهواز و یا خرید بلیط هواپیما به کرج از مشهد و کیش … با قاره پیما در تماس باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروازهای اهواز کرج شامل 

قیمت پروازهای کرج به اهواز – برنامه پروازی اهواز – روزهای پرواز از اهواز به کرج و کرج به اهواز – نوع هواپیما پروازهای اهواز کرج – امکانات هواپیما در پروازهای قشم ایر اهواز کرج – مدت زمان پرواز کرج به اهواز – ساعات پرواز (ساعت حرکت) بلیط اهواز – مقدار بار مجاز در پروازهای چارتر و سیستمی گچساران – شرایط تغییر تاریخ و کنسل کردن پرواز و … می توانید

توسط سایت قاره پیما ( GharePeyma.com ) بلیت پرواز مورد نظر خود را انتخاب و با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان ممکن 24 ساعت شبانه روز حتی روزهای تعطیل رزرو و خریداری فرمائید.

شما می توانید برای آگاهی از آفر و تخفیف های پروازهای کرج تا اهواز به صورت تلفنی و یا آنلاین (اینترنتی) از تمام پرواز های چارتری و سیستمی و نرخ بلیط آنها آگاه شده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط نمائید.

بلیط لحظه آخری کرج به اهواز و اهواز به کرج

قاره پیما این امکان را برای شما فراهم کرده است که به وسیله خدمات این سایت بلیط هواپیما خارجی مورد نظر خود را حتی چند ساعت مانده پرواز ( بلیت لحظه آخری) خریداری فرمائید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

ادامه مطلب…

 

راهنمای بهترین مسیرهای پروازی ( پرواز کرج اهواز ) برای رزرو و خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما اهواز تا کرج  چارتری و خرید اینترنتی به ترتیب از ارزانترین ( بلیط ارزان کرج اهواز چارتر ) قیمت بیلیط هواپیما اهواز از کرج به بیشترین (گرانترین) قیمت بیلیت رفت و برگشت کرج اهواز به شرح زیر است:

 

قیمت بلیط رفت و برگشت کرج به اهواز قشم ایر Qeshm Air Airlines : ( ارزانترین نرخ پروزاهای قشم ایر اهواز کرج در قاره پیما )

فرودگاه کرج ( PYK ) مدت زمان پرواز از کرج به اهواز 1 ساعت و 05 دقیقه
فرودگاه بین المللی اهواز ( AWZ )

برنامه پروازهای کرج تا اهواز :

هواپیمایی قشم ایر در مسیر کرج به اهواز هفته ای 2 پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه در ساعات و با شماره پروازهای زیر انجام میدهد .

پرواز اهواز از کرج روز شنبه و چهارشنبه قشم ایر در ساعت 08:35 صبح پرواز خود را با شماره 1228 آغاز کرده و پس از 1 ساعت و 05 دقیقه پرواز در ساعت 09:40 در اهواز فرود می آید .

مدت زمان پرواز رفت کرج به اهواز قشم ایر 1 ساعت و 05 دقیقه می باشد  .

ساعت و روزهای پروازهای اهواز به کرج قشم ایر :

هواپیمایی قشم ایر در مسیر اهواز به کرج هفته ای 2 پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه در ساعات و با شماره پروازهای زیر انجام میدهد .

پرواز اهواز تا کرج روز شنبه و چهارشنبه ماهان در ساعت 06:50 صبح پرواز خود را با شماره 1229 آغاز کرده و پس از 1 ساعت و 05 دقیقه پرواز در ساعت 07:55 در کرج فرود می آید .

مدت زمان پرواز رفت اهواز به کرج قشم ایر 1 ساعت و 05 دقیقه می باشد  .

وزن بار مجاز در پروازهای قشم ایر به اهواز کرج اهواز :

مقدار بار مجاز در پروازهای اهواز کرج با هواپیمایی قشم ایر بسته به نوع پرواز یعنی چارتری با سیستمی متفاوت است ولی به طور معمول 1 چمدان 20 کلوگرمی می باشد .

حتما قبل از خرید بلیط از میزان بار مجاز پرواز خود آگاه شوید تا در فرودگاه با مشکل اضافه بار و هزینه اضافه بار روبرو نشوید .

بهترین قیمت بلیط لحظه آخری و آفری کرج از اهواز :

برای مشاهده قیمت و رزرو و خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز تا کرج وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اهواز قاره پیما شده و پس از وارد کردن مبدا و مقصد و جستجو در تاریخ های مختلف بلیط مورد نظر خود را انتخاب و با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن بلیط خود را کاملا به صورت اینترنتی رزرو و خریداری نمائید .

همچنین جهت آگاهی از تخفیف های پروازهای کرج به اهواز می توانید در شبکه های اجتماعی قاره پیما در تلگرام و اینستاگرام عضو شده و از آخری تخفیف ها و نرخ پروازهای آفری و لحظه آخری و دقیقه 90 کرج آگاه شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروازهای قشم ایر به اهواز تا کرج می توانید با شماره های ما در تماس باشید .

درباره فرودگاه پیام کرج ( البرز ) Payam Airport:

فرودگاه پیام در استان البرز ( کرج ) و در جنوب مهر شهر کرج واقه شده است .

فرودگاه پیام با کد یاتا PYK در فاصله 35 کیلومتری از شهر تهران واقع شده است . فرودگاه پیام کرج در منطقه ویزا اقتصادی پیام قرار دارد

در این فرودگاه علاوه بر خدمات مسافربری خدمات باربری و آموزش خلبانی نیز انجام می شود .

فرودگاه پیام توسط شرکت خدمات بین‌المللی هوایی پیام اداره می‌شود و متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد .

درباره فرودگاه پیام کرج ( البرز ) Payam Airport - فرودگاه پیام کرج
فرودگاه پیام کرج – بهترین قیمت پروازهای فروگاه پیام کرج در قاره پیما

پروازهای داخلی فرودگاه پیام کرج :

  • قیمت بلیط هواپیما کرج مشهد کرج
  • قیمت بلیط هواپیما کرج کیش کرج
  • قیمت بلیط هواپیما کرج کیش کرج
  • قیمت بلیط هواپیما کرج کیش کرج
  • قیمت بلیط هواپیما اهواز کرج اهواز

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فرودگاه پیام به لینک زیر مراجعه نمائید . فرودگاه پیام

درباره فرودگاه اهواز Ahvaz International Airport :

فرودگاه اهواز در فضایی به وسعت 14500 متر مربع شامل 8000 مترمربع فضای ترمینال پروازهای داخلی و 6500 متر مربع فضای ترمینال پروازهای خارجی بنا شده است.

این فرودگاه دارای باند نشست و برخاست هواپیما به عرض 45 متر و طول 3400 متر می باشد.

فرودگاه اهواز در شمال شرقی شهر اهواز بنا شده است و تا مرکز شهر اهواز 11 کیلومتر فاصله دارد .

درباره فرودگاه اهواز Ahvaz International Airport

پروازهای داخلی فرودگاه اهواز :

نکاتی در مورد مسیرهای پروازی فوق و خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما کرج اهواز چارتری و خرید اینترنتی :

ترتیب مسیر های پروازی فوق ( ارزانترین ایرلاین به گرانترین قیمت بلیط هواپیما کرج از اهواز ) با توجه به میانگین ارزش بلیط هر ایرلاین در طول یک سال گرفته شده و این امکان وجود دارد که ترتیب آنها در تاریخ های مختلف کمی با موارد ذکر شده بالا تفاوت داشته باشد.

لذا شما برای آگاهی دقیق از مسیرهای پروازی و قیمت بلیط مورد نظر خود می توانید به صورت تلفنی( با کمک گرفتن از کارشناسان قاره پیما ) – و یا آنلاین ( با استفاده از چت آنلاین سایت ) – و یا استفاده از قسمت جستجو آنلاین بلیط سایت بهترین مسیر پروازی و بلیط را انتخاب کرده و سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود نمائید.

vcv, , ovdn hdkjvkjd fgdx i,h\dlh hc ;v[ fi hi,hc fh hvchkjvdk rdlj

 


💵
 قیمت بلیط یک طرفه و رفت و برگشت اهواز کرج اهواز چقدر است ؟

قیمت بلیط بسته به تاریخ مورد نظر شما دارد برای اطلاع از قیمت وارد سایت شوید .

✈️ بهترین خط هواپیمایی برای سفر به از کرج به اهواز کدام است ؟

قشم ایر در حال حاضر بهترین ایرلاین برای پرواز از اهواز به کرج و کرج به اهواز می باشد .

⏱️ مدت زمان پرواز از کرج به اهواز ؟

پرواز های کرج تا اهواز و بلعکس حدودا 1 ساعت می باشد .

🧳 میزان بار مجاز در پروازهای کرج اهواز چقدر است ؟

مقدار بار مجاز بستگی به ایرلاین شما دارد ولی به طور معمول 1 چمدان 20 کیلوگرمی می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما درتماس باشید .

✔️ آیا امکان تغییر تاریخ و کنسلی بلیط هواپیما اهواز کرج اهواز وجود دارد ؟

امکان کنسلی و تغییر تاریخ پرواز با پرداخت جریمه وجود دارد – میزان جریمه بستگی به ایرلاین و زمان تغییر تاریخ یا کنسلی دارد .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانجه سوالی در مورد پروازهای اهواز به کرج دارید سوال خود را در این قسمت وارد نمائید – کارشناسان قاره پیما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما جواب خواهند داد . ( به سوالات در مورد قیمت بلیط کرج به اهواز پاسخ داده نخواهد شد برای آگاهی از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط سایت قاره پیما شوید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل