رزرو هتل در اورومچی

ارزانترین قیمت هتل در اورومچی در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های ارومچی

رزرو هتل در اورومچی با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در اورومچی و اطلاع از بهترین هتل های اورومچی در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و آپارتمان در اورومچی با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های اورومچی قاره پیما بهترین هتل های دوحه قطر و بهترین نرخ رزرو هتل های اورومچی را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های اورومچی چین برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

قیمت هتل های 4 ستاره اورومچی – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره ارومچی

هتل دوشانزی اورومچی Dushanzi Hotel 

هتل دوشانزی اورومچی - نزدیکترین هتل به فرودگاه اورومچی
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های ارومچی – قاره پیما

ایت های 4 ستاره واقع شده در شهر اورومچی بوده و فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام می رساند.

این هتل دارای حدود 200 اتاق بوده که همگی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی به همراه وای فای رایگان.

از امکانات این هتل نیز که در اختیار مسافران قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل دوشانزی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل ایبیز وکسینگ اسکوئر اورومچی Ibis Urumqi Weixing Square Hotel 

هتل ایبیز وکسینگ اسکوئر اورومچی - هتل های 3 ستاره اورمچی
ارزانترین نرخ هتل های ارومچی – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اورومچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی لورومچی در فاصله 21 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، بار، رستوران، بوفه اشاره کرد.

اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی و صندوق امانات.

مسافران برای صرف صبحانه در این هتل می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل ایبیزوکسینگ اسکوئر در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

هتل های ارزان ارومچی

هتل لاوانده ارومچی Lavande Hotel 

هتل لاوانده ارومچی - هتل های ارزان اورومچی
کمترین نرخ رزرو هتل در ارومچی – قاره پیما

هتل 4 ستاره لاوانده در شهر اورومچی ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی شهر اورومچی در فاصله 21 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امنات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، وای فای رایگان اشاره کرد.

از امکانات این هتل نیز که در دسترس و اختیار مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، سالن همایش و کنفرانس، بوفه، رستوران، اتاق چمدان و… اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل لاوانده در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل یما اینترنشنال بیزنس کلاب هاوس اورومچی Urumqi Yema International Business Clubhouse Hotel 

هتل یما اینترنشنال بیزنس کلاب هاوس اورومچی - کارگزار اصلی هتل های اورومچی
رزرو اینترنتی هتل در ارومچی – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اورومچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی اورومچی در فاصله 25 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، بار، سالن همایش، سالن کنفرانس و اتاق چمدان اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق ها نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، مینیبار و صندوق امانات اشاره کرد.

مسافران برای صرف صبحانه در این هتل می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل یما اینترنشنال بیزنس کلاب هاوس در طول تمامس ساعاتشبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل 5 ستاره اورومچی – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره اورومچی

هتل دالیان سویش اورومچی Dalian Swish Hotel 

هتل دالیان سویش اورومچی - هتل های مرکز شهر ارومچی
بهترین قیمت هتل های ارومچی – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر اورومچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

با 25 دقیقه رانندگی می توانید به فرودگاه بین المللی اورومچی دسترسی داشته باشید.

از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و حمام اختصاصی اشاره کرد.

همچنین از امکانات هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، بار، رستوران، پارکینگ، بوفه، اتاق چمدان و … اشاره کرد.

مسافرانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه هتل و همچنین جهت صرف ناهار و شام می توانند به رستوران این هتل مجلل مراجعه نمایند و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته در هتل دالیان سویش در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مراجعه کنندگان راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل گرند مرکیور هوالینگ اورومچی Grand Mercure Hotel Hualing 

هتل گرند مرکیور هوالینگ اورومچی - هتل در فرودگاه ارومچی
رزرو اینترنتی هتل های ارزان اورومچی – قاره پیما

این هتل لوکس و مجلل 5 ستاره در شهر اورومچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی اورومچی 20 کیلومتر می باشد.

این هتل همچنین در فاصله 5 کیلومتری از بازار بین المللی و 6 کیلومتری ایستگاه راه آهن اورومچی واقع شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان مقیم در آن می باشد میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی بزرگ با دکوراسیونی مجلل، بوفه، بار، رستوران، سالن بدنسازی، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

همچنین تمامی اتاق های هتل گرند مرکیور هوالینگ مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی راحتی و کار،تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، کتری برقی، مینیبار و صندوق امانات.

مسافرانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه هتل و همچنین جهت صرف ناهار و شام می توانند به رستوران این هتل مجلل مراجعه نمایند و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته در هتل گرند مرکیور هوالینگ در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مراجعه کنندگان راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل ها و اقامت در اورومچی

هتل هیلتون اورومچی Hilton Urumqi hotel 

هتل هیلتون اورومچی - لیست قیمت هتل های ارومچی
بهترین هتل های 5 ستاره اورومچی – قاره پیما

هتل 5 ستاره مجلل هیلتون با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود واقع شده در شهر اورومچی می باشد و فعالیت ها و ارائه خدماتش به مسافران را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل همچنین دارای فضای زیبای ورودی می باشد که چشم هر فرد را مجذوب حود می کند.

منظره زیبا و نفس گیر تانچی (دریاچه آسمانی) در فاصله حدود 45 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

از امکانات اتاق های این هتل لوکس می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، کتری برقی و قهوه ساز اشاره کرد.

همچنین از تمامی امکانات قابل دسترس مهمانان در هتل هیلتون نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، بار، استخر سرپوشیده، سالن همایش، سالن کنفرانس،پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی و اتاق چمدان ها اشاره کرد.

مسافران با انتخاب اقامت در ایت هتل زیبا می توانند هر روز صبح ها برای صرف صبحانه از بوفه و همچنین برای صرف ناها و شام از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل هیلتون در شهر اورومچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل اینترنشنال جینجیانگ اورومچی JinJiang International Hotel Urumqi 

هتل اینترنشنال جینجیانگ اورومچی - قیمت هتل های ارومچی
ارزانترین قیمت رزرو هتل در اورومچی – قاره پیما

این هتل 5 ستاره واقع شده در شهر اورومچی بودهخ و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

با 30 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اورومچی دسترسی داشته باشید.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس اشاره کرد.

همچنین می توان اشاره کرد که تمامی این اتاق ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات و کتری برقی.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل اینترنشنال جینجیانگ اورومچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی می رسانند.

هتل ویستا واندا اورومچی Wanda Vista Hotel Urumqi 

هتل ویستا واندا اورومچی - هتل ارومچی قیمت
بهترین قیمت هتل در اورومچی – قاره پیما

این هتل لوکس 5 ستاره در شهر اورومچی ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی با سنگ مرمر، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار و … اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل که در دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، بوفه، رستوران، تراس، لابی بزرگ و مجلل، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی ، بار، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و تراس هتل استفاده کرده و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس واقع شده در هتل استفاده کرد و از طعم و مزع غذاهای خوشمزه در آنجا لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل ویستا واندا اورومچی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های مربوطه را به مسافران می نمایند.

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های اورومچی  قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های ارومچی آگاه شوید

vcv, , ovdn hdkjvkjd ijg nv h,v,l]d fh ;ljvdk rdlj 

پروازهای چارتر چین قاره پیما

خرید و قیمت بلیط چارتر گوانگجو چین با ارزانترین قیمت

خرید و قیمت بلیط چارتر پکن چین با ارزانترین قیمت

خرید و قیمت بلیط چارتر شانگهای چین با ارزانترین قیمت

خرید و قیمت بلیط چارتر اورومچی چین با ارزانترین قیمت

رزرو هتل در تمام شهرهای چین

قیمت و رزرو هتل در پکن چین و دریافت واچر

قیمت و رزرو هتل در شانگهای چین و دریافت واچر

قیمت و رزرو هتل در گوانگژو چین و دریافت واچر

قیمت و رزرو هتل در شنزن چین و دریافت واچر

قیمت و رزرو هتل در هنگ کنگ و دریافت واچر

بلیط به تمام شهرهای چین

بلیط هواپیما پکن

بلیط هواپیما شانگهای

بلیط هواپیما گوانجو

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به چنگدو چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به شنیانگ چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به فوژو چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به کینگدائو چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به دالیان چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به کونمینگ چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به ژان ژیانگ چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به ووهان چین

بلیط هواپیما شنزن

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به چانگ کینگ چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به شیامن چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به نانجینگ چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به چانگشا چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به هانگژو چین

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به ژنگژو چین

بلیط هواپیما هنگ کنگ

بلیط هواپیما اورومچی

پروازهای داخلی چین

قیمت و رزرو و خرید بلیط پروازهای داخلی چین

دریافت ویزا چین

اخذ ویزای چین

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های اورومچی دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما