رزرو هتل در سلیمانیه

رزرو بهترین هتل های سلیمانیه با ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در سلیمانیه با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در سلیمانیه و اطلاع از بهترین هتل های سلیمانیه در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و آپارتمان در سلیمانیه با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های سلیمانیه قاره پیما بهترین هتل های دمشق و بهترین نرخ رزرو هتل های سلیمانیه را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های سلیمانیه برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

 

بهترین هتل های 3 ستاره سلیمانیه – هتل های ارزان 3 ستاره سلیمانیه

 

رزرو هتل په ریژ سلیمانیه Prizh Hotel sulaymaniyah

رزرو هتل په ریژ سلیمانیه
بهترین قیمت رزرو هتل های سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
مرکز خرید سلیمانیه مرکز شهر 500 متر و پارک سارچنار 1.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بوفه، رستوران، سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار و حمام اختصاصی.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل په ریژ سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره سلیمانیه – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره سلیمانیه 

 

کمترین قیمت هتل کوپتورن بارانان سلیمانیه copthorne hotel baranan sulaymaniyah

کمترین قیمت هتل کوپتورن بارانان سلیمانیه
گارانتی هتل های سلیمانیه در قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه به مسافران را در این هتل و شهر به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
با 10 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی سلیمانیه دسترسی داشته باشید.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، بوفه، بار، پارکینگ اشاره کرد.
تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینیبار و صندوق امانات.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کوپتورن بارانان سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

ارزانترین نرخ هتل هالواچی سلیمانیه hotel halwachy sulaymaniyah

ارزانترین نرخ هتل هالواچی سلیمانیه
اجاره سوئیت و آپارتمان در سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی سلیمانیه در فاصله 9 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
اتاق های در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، قهوه ساز، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی.
از امکانات هتل نیز که در دسترس و اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، سالن بدنسازی، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل هالواچی شهر سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هزینه اقامت هتل خان سارای سلیمانیه Khan Saray

هزینه اقامت هتل خان سارای سلیمانیه
کمترین نرخ اجاره خانه در سلیمانیه عراق – قاره پیما

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر سلیمانیه می باشد و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فرودگاه بین المللی سلیمانیه در فاصله 10 کیلومتری از این هتل واقع شده است.
از امکاناتی که در این هتل در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، وای فای، سالن همایش، اتاق کنفرانس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، رستوران، بوفه، کافی شاپ، شاتل فرودگاهی، آسانسور اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، کاناپه راحتی.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سارای سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل و اسپا میهراکو سلیمانیه Mihrako Hotel & Spa

هتل و اسپا میهراکو سلیمانیه
هتل های ارزان 4 ستاره سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر سلیمانیه ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود به مسافران می پردازد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات هتل که در دسترس مسافران قرار میگیرد می توان به دو استخر شنا، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، سونا، اتاق چمدان، آسانسور، رستوران، بوفه، پارکینگ اشاره کرد.
تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینیبار و صندوق امانات.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل و اسپا میهراکو سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره سلیمانیه – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره سلیمانیه 

 

رزرو هتل گرند میلینیوم سلیمانی Grand Millennium Sulaimani hotel

رزرو هتل گرند میلینیوم سلیمانی
بهترین هتل های 5 ستاره سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره با ساختار بسیار محصر به فرد و کادر مجرب خود در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
 ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
پذیرش 24  ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، لابی بزرگ و زیبا، رستوران، کافی شاپ، بوفه، بار، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده، استخر سرباز از جمله امکانات این هتل هستند که مسافران با اقامت خود در این هتل می توانند از تمامی این امکانات بهره مند شوند.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل گرند میلینیوم سلیمانی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.
 

 

قیمت اقامت در هتل هایکرست HighCrest Hotel

قیمت اقامت در هتل هایکرست
لیست قیمت هتل های سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره با ساختار زیبای خود در شهر سلیمانیه قرار گرفته است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه به مسافران را در همین شهر به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سلیمانیه 5 کیلومتر میباشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، اتاق چمدان، سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی.
مهمانان با اقامت خود در این هتل می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام خود از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل هایکراست در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نماید.

 

هتل و اسپا میلینیوم کردستان Millennium Kurdistan Hotel & Spa

هتل و اسپا میلینیوم کردستان
هتل های 5 ستاره سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره با ساختار زیبا و منحصر به فرد خود در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه خود را در همین شهر به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
با 20 دقیقه رانندگی از این هتل مسافران می توانند به فرودگاه بین المللی سلیمانیه دسترسی داشته باشند.
از امکاناتی که مسافران با اقامت خود در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، رستوران، کافی شاپ، بوفه، بار، سالن همایش، اتاق کنفرانس، استخر، پارکینگ، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، سالن ماساژ، شاتل فرودگاهی اشاره کرد.
از امکانات اتاق های این هتل نیز میتوان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار و کاناپه راحتی اشاره کرد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل و اسپا میلینیوم کردستان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

 

هتل رامادا سلیمانیه Ramada Sulaymaniyah hotel

هتل رامادا سلیمانیه
هتل رامادا سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره لوکس و مجلل در شهر سلیمانیه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوط به مسافران را در همین هتل و شهر به انجام میرساند.
با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی سلیمانیه دسترسی داشته باشید.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
از امکانات قابل دسترس مسافرانی که اقامت در این هتل را انتخاب می کنند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، سالن همایش، اتاق کنفرانس، رستوران، بوفه، استخر، سالن بدنسازی،سیستم اعلام و اطفاء حریق، شاتل فرودگاهی، اسپا، سونا، سالن ماساژ، پارکینگ، بار اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، تلویزیون، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات، چای ساز، قهوه ساز.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل رامادا سلیمانیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل و اسپا تایتانیک سلیمانیه titanic hotel & spa sulaymaniyah

هتل و اسپا تایتانیک سلیمانیه
هتل و اسپا تایتانیک سلیمانیه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره زیبا با ساختار مجلل خود واقع شده در شهر سلیمانیه می باشد و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود به مسافران را در همین هتل و شهر به انجام می رساند.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
از امکانات قابل دسترس مسافرانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، کافی شاپ، اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ، میز بازی بیلیارد، استخر روباز ، سالن بدنسازی ، سونا ، حمام ترکی ، وان آبگرم و همچنین خدمات ماساژ اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار،سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، حمام اختصاصی، کتری برقی و قهوه ساز.
مهمانانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل و اسپا تایتانیک شهر سلیمانیه در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های سلیمانیه عراق قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های سلیمانیه آگاه شوید

 

لیست هتل های سلیمانیه

اکو کمپ نیچر عراق سلیمانیه Sulaymaniyah Camp Eco Iraq Nature
هاستل های سلیمانیه
هاستل آرام توریست ویلیج در سلیمانیه Sulaymaniyah in Hostel Village Tourist Aram
متل های سلیمانیه
متل بایان در سلیمانیه Sulaymaniyah in Bayan Motel
متل جواهر در سلیمانیه Sulaymaniyah in Motel JEWAHIR
متل شام در سلیمانیه Sulaymaniyah in Sham Motel
متل الس در سلیمانیه Sulaymaniyah in Las Motel
متل ماد در سلیمانیه Sulaymaniyah in Mad Motel
هتل های یک ستاره در سلیمانیه
هتل های دو ستاره در سلیمانیه
هتل اونیو در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel Avenue
هتل آشور در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel ASHUR
هتل آشتی در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel ASHTI
هتل بابیلون در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel Babylon
هتل پرژ در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel PEREZH
هتل و رستوران دعوة در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Restaurant And Hotel DAWA
هتل ماموزن در سلیمانیه دو ستاره Sulaymaniyah in Hotel MAMUZEN
هتل های سه ستاره در سلیمانیه
هتل ابو سانا در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel Sana Abu
هتل اسوس در شهر سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel ASSOS
هتل و رستوران ارین در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Restaurant & Hotel AREEN
هتل سلیمانی پاالس در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel Palace SULAYMANI
هتل شهرام پالزا در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel Plaza SHAHRAM
هتل کرکوک پالزا در شهر سلیمانیه سه ستاره City Sulaymaniyah in Hotel Plaza Kirkuk
هتل های کرست در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel Crest High
هتل لیالند در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Hotel LILAND
هتل و ریزورت الله زار در سلیمانیه سه ستاره Sulaymaniyah in Resort & Hotel LALEZAR
هتل های چهار ستاره در سلیمانیه
هتل حلواچی در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in HALWACHY Hotel
هتل خان سرای در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Hotel SARAY Khan
هتل و هاستل دولفین در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Hostel & Hotel Dolphin
هتل رزکاری تازه در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Hotel TAZA RZGARI
هتل کاپتورن بارانان در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Hotel BARANAN COPTHORNE
هتل و اسپای میهراکو در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Spa & Hotel MIHRAKO
هتل و اسپای میلنیوم کردستان در سلیمانیه چهار ستاره Sulaymaniyah in Spa & Hotel Kurdistan Millennium
هتل های پنج ستاره در سلیمانیه
هتل و اسپای تایتانیک در سلیمانیه پنج ستاره Sulaymaniyah in Hotel Spa & Hotel Titanic
هتل رامادا بای ویندهام سلیمانیه پنج ستاره Hotel Sulaymaniyah Wyndham by Ramada
هتل گراند میلنیوم سلیمانی در شهر سلیمانیه پنج ستاره City Sulaymaniyah in Hotel SULAIMANI Millennium Grand

 

vcv, ijg nv sgdlhkdi fh hvchkjvdk rdlj

 

قیمت هتل های سلیمانیه چقدر است  ؟

قیمت هتل در سلیمانیه بستگی به نوع هتل ( چند ستاره ) و زمان رزرو شما دارد – به طور کلی قیمت هتل های دمشق از شبی 25 دلار به بالا می باشد .

بهترین هتل های سلیمانیه کدامند ؟

بهترین هتل های سلیمانیه به پیشنهاد قاره پیما – رامادا و تایتانیک می باشند .

هتل های ارزان قیمت سلیمانیه ؟

قیمت هتل ها بستگی به تاریخ و تخفیف های هتل های دارد برای اطلاع دقیق از قیمت هتل ها وارد قسمت جستجو آنلاین سایت قاره پیما شوید .

بلیط به تمام شهرها

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به بغداد

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به اربیل

پروازهای مشهد اربیل

رزرو و خرید بلیط هواپیما به سلیمانیه

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به نجف

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به بصره

بلیط اتوبوس عراق

روزها و ساعات حرکت پروازها

بلیط از سایر شهرهایایران به اربیل
 
مشهد

رزرو هتل در تمام شهرهای عراق

پروازهای داخلی

قیمت و رزرو و خرید بلیط پروازهای داخلی

دریافت ویزا

اخذ ویزای عراق

‫9 دیدگاه ها

  1. با سلام
    اگر سوالی در مورد رزرو هتل در سلیمانیه دارید در این قسمت می توانید با کارشناسان قاره پیما در ارتباط باشید

    1. با سلام
      قیمت بستگی به تاریخ مسافرت شما دارد حدودا از شبی 400 هزار تومان هتل های ارزان سلیمانیه قیمت دارند .
      با تشکر از پیام شما – تیم پشتیبانی قاره پیما

  2. سلام‌ چجوری هتل ارزون میتونیم رزرو کنیم تو سلیمانیه

    1. با سلام
      برای رزرو هتل با ارزانترین قیمت در سلیمانیه لطفا با شماره های ما در تماس باشید .
      با تشکر از پیام شما – تیم پشتیبانی قاره پیما

  3. سلام برای رزرو در بازه زمانی ۲۱ آبان تا ۷ آذر هتل کوپتورن بارانان سلیمانیه چه مبلغی باید پرداخت؟

  4. سلام من از کرمانشاه میخوام برم سلیمانیه ۱ اسفند تا ۵ اسفند میخوام هتل ۳ ستاره رزرو کنم میشهمعرفی کنید و نحوه سفارش منمنون

    1. با سلام
      برای آگاهی از قیمت هتل های سلیمانیه لطفا با شماره های قاره پیما در تماس باشید و یا از قسمت جستجو آنلاین هتل اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمائید
      با تشکر از پیام شما – تیم پشتیبانی قاره پیما

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما