رزرو هتل در اربیل

رزرو هتل های اربیل با ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در اربیل عراق با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در اربیل و اطلاع از بهترین هتل های اربیل عراق در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و آپارتمان در اربیل با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های اربیل قاره پیما بهترین هتل های دمشق و بهترین نرخ رزرو هتل های اربیل را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های اربیل برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

قیمت هتل های 2 ستاره اربیل – رزرو هتل های 2 ستاره دمشق اربیل

رزرو هتل ژانت بولدان Janet Bludan Hotel 

رزرو هتل ژانت بولدان
هتل بولدان ژانت اربیل – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
فاصله این هتل تا ارگ اربیل 2 کیلومتر، بازار قیصاری 1.5 کیلومتر و مرکز خرید اربیل 1.5 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، حمام، تلویزیون، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، میز تحریر.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، آسانسور، سیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات باربری، خدمات تور و… از جمله امکانات این مجموعه می باشد که مسافران با اقامت در آن می توانند از آنها بهره مند شوند.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ژانت بولدان در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

ارزانترین قیمت هتل شاپول Shapol hotel 

ارزانترین قیمت هتل شاپول
بیشترین تخفیف رزرو هتل در اربیل – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
فاصله این هتل تا مسجد جلیل خیاط 100 متر، موزه نساجی کرد 1.5 کیلومتر و هتل موزه سنگهای اربیل و سنگهای قیمتی 1.5 کیلومتر میباشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24، وای فای، ترانسفر با هزینه جداگانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، پله اضطراری، خدمات باربری، تاکسی سرویس اشاره کرد که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در هتل قرار میگیرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، کمد لباس، مینیبار.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل شاپول در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

بهترین هتل های 3 ستاره اربیل – هتل های ارزان 3 ستاره اربیل

رزرو اینترنتی هتل مادرا Madera Hotel

رزرو اینترنتی هتل مادرا
گارانتی هتل های اربیل در قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
موزه نساجی کرد 3 کیلومتر و موزه سنگ های اربیل و سنگ های قیمتی 3 کیلومتر از این هتل دارای فاصله میباشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی راحتی و کار، کمد لباس، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل مادرا اربیل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

بهترین هتل مالیتو Malito Hotel

بهترین هتل مالیتو
رزرو آپارتمان و سوئیت در قاره پیما

این هتل 3 ستاره واقع شده در شهر اربیل کشور عراق بوده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
با 10 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اربیل دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بوفه، رستوران، سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار و حمام اختصاصی.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کالیتو اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

رزرو آنلاین هتل کواینت اربیل Quaint Hotel Erbil

رزرو آنلاین هتل کواینت اربیل
تخفیف ویژه های های اربیل عراق – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای،سرویس های بهداشتی، پارکینگ، رستوران، بوفه، کافی شاپ، بار، سالن همایش، اتاق کنفرانس و اتاق چمدان اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع؛ وای فای، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، کمد لباس، کاناپه راحتی، کتری برقی.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کواینت اربیل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره اربیل – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره اربیل

هتل بلا روما اریبل Bella Roma Hotel

هتل بلا روما اربیل
اجاره اتاق در اربیل عراق – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه خود را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
بنای یادبود اوبلیسک 5 کیلومتر، پارک سامی عبدالرحمن 5 کیلومتر و هتل پارلمان کردستان 6 کیلومتر از این هتل دارای فاصله میباشند.
استخر سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، بار، آسانسور، سالن همایش، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، پارکینگ از جمله امکانات این هتل می باشد که مسافران با اقامت در آن می توانند از هریک از انها بهره مند شوند.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بلا روما اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

هتل کانیون اربیل Canyon Hotel Erbil

هتل کانیون اربیل
رزرو مسافرخانه در اربیل – قاره پیما

این هتل 4 ستاره با معماری زیبای خود واقع شده در شهر اربیل کشور عراق می باشد و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه به مسافران را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
بیمارستان نازدار بامانی 200 متر و منطقه تجاری 7 کیلومتر با هتل دارای فاصله میباشد.
همچنین با رانندگی 15 دقیقه ای از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی این شهر دسترسی داشته باشید.
از امکاناتی که در این هتل در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، وای فای، سالن همایش، اتاق کنفرانس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، رستوران، بوفه، کافی شاپ، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، سالن ماساژ، بار، آسانسور اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، کاناپه راحتی.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کانیون اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

ارزانترین رزرو هتل کلسی اربیل Classy Hotel Erbil

ارزانترین رزرو هتل کلسی اربیل
رزرو هتل های ارزان در اربیل عراق – قاره پیما

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر اربیل کشور عراق می باشد و تمامی خدمات مربوطه به مسافران را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
فاصله این هتل تا مرکز شهر اربیل 5 کیلومتر و همچنین با 5 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اربیل دسترسی داشته باشید.
از امکانات قابل دسترس مسافرانی که در حین سفرشان به اربیل این هتل را انتخاب می نمایند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، کافی شاپ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، سالن همایش، اتاق کنفرانس، استخر سرپوشیده، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، سونا، پارکینگ، بار اشاره کرد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، مینیبار، تلویزیون، صندوق امانات، کمد لباس، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار.
مهمانان در اقامت خود در این هتل می توانند هر روز برای صرف صبحانه به بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کلسی شهر اربیل کشور عراق در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به انها راهنمایی می رساند.

هتل دارین پلازا اربیل Darin Plaza Hotel

هتل دارین پلازا اربیل
بهترین هتل های 4 ستاره عراق – قاره پیما

این هتل 4 ستاره ساخته شده در شهر اربیل کشور عراق بوده و در همین شهر و هتل به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، کافی شاپ، بوفه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، اتاق کنفرانس، سالن همایش، استخر سرپوشیده، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، سالن ماساژ، بار، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل دارین پلازا اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

هتل اسکار اربیل Erbil Oscar Hotel

هتل اسکار اربیل
اجاره آپارتمان و سوئیت و اتاق در اربیل – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوط به مسافران را در این هتل و شهر به انجام میرساند.
با 5 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به سیتی سنتر اربیل و با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اریل کشور عراق دسترسی داشته باشید.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقمیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، آسانسور، سالن همایش، اتاق کنفرانس، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و … اشاره کرد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل اسکار اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

رزرو هتل ویو اربیل Erbil View Hotel

رزرو هتل ویو اربیل
رزرو اینترنتی هتل های 4 ستاره اربیل – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
از امکانات این هتل زیبا که در دسترس و اختیار مسافران آن که اقامت در این هتل را انتخاب کرده قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، سالن همایش، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، رستوران، بوفه، کافی شاپ، سالن بدنسازی اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، قهوه ساز، چای ساز، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، کمد لباس، تلویزیون و میز و صندلی راحتی و کار.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ویو اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

هتل مارینا اربیل Mariana Hotel Erbil

هتل مارینا اربیل
بهترین هتل های 4 ستاره اربیل در قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر اربیل کشور عراق واقع شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوط به مسافران را در این شهر به انجام میرساند.
ارگ اربیل که در مرکز شهر واقع شده است 9 کیلومتر و موزه میراث سریانی و فرودگاه بین المللی اربیل 15 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سالن همایش، اتاق کنفرانس، رستوران، بوفه، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، اسپا، سونا، سالن ماساژ، پارکینگ، آسانسور، رویس های بهداشتی از جمله امکانات این هتل هستند که مسافران با اقامت در آنجا می توانند از هریک از آنها بهره مند شوند.
اتاق های هتل مارینا شهر اربیل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل مارینا اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

هتل 5 ستاره اربیل – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره اربیل

بهترین نرخ هتل و اسپا رویال آنکاوا Ankawa Royal Hotel & Spa

بهترین نرخ هتل و اسپا رویال آنکاوا
گارانتی هتل های 5 ستاره اربیل – قاره پیما

این هتل لوکس و مجلل 5 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین هتل و شهر به انجام میرساند.
با 5 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی این شهر دسترسی داشته باشید.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، کاناپه راحتی، لوازم بهداشتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، بوفه، بار، رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، سالن همایش، سالن بدنسازی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، سالن اسپا و ماساژ، باغ، سونا، تراس، استخر سرپوشیده اشاره کرد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل و اسپا رویال آنکاوا در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

هزینه اقامت در هتل کریستال اربیل Cristal Erbil Hotel

هزینه اقامت در هتل کریستال اربیل
کمترین هزینه رزرو و اقامت در اربیل – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش به مسافران را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از اتاق ها 12 ظهر میباشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل که در دسترس آنها قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، کافی شاپ، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس، استخرسرپوشیده، سونا، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اسپا و سالن بدنسازی، بار، پارکینگ، آسانسور، تراس، اتاق سیگار،شاتل فرودگاهی، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
اتاق های نیز در این هتل تماما” مجهز هستند سیستم تهویه مطبوع، وای فای، چای ساز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی.
فاصله هتل تا بازار فامیلی مال 4 کیلومتر، بازار مواد غذایی محلی 50 متر و فرودگاه بین‌المللی اربیل 11 کیلومتر می باشد.
مسافرانی که اقامت در این هتل را برای سفرشان انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کریستال اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

رزرو هتل ددمان سیتی سنتر اربیل Dedeman Erbil Hotel City Center

رزرو هتل ددمان سیتی سنتر اربیل
بهترین قیمت هتل های 5 ستاره اربیل – قاره پیما

این هتل 5 ستاره شیک و زیبا دارای 151 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد و با کادر مجرب خود در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه خود را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
با رانندگی 15 دقیقه ای از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اربیل دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، کافی شاپ، بار، بوفه، اتاق چمدان، سالن همایش، اتاق کنفرانس، آسانسور، استخر سرپوشیده، سونا، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، سالن بدنسازی، اسپا و سالن ماساژ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تراس اشاره کرد.
اتاق ها نیز د این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی، چای ساز و قهوه ساز، میز و صندلی راحتی و کار.
مسافرانی که اقامت در این هتل را برای سفرشان انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ددمان سیتی سنتر اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل دیوان اربیل Divan Erbil Hotel

هتل دیوان اربیل
هتل های 5 ستاره ارزان اربیل – قاره پیما

این هتل 5 ستاره زیبا و لوکس در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مربوطه خود را در همین شهر به انجام میرساند.
هتل دیوان اربیل در خیابان گولان شهر اربیل کشور عراق و در 24 طبقه ساخته شده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از اتاق ها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا پارک هاولر 10 دقیقه رانندگی با ماشین میباشد و همچنین با 10 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی اربیل دسترسی داشته باشید.
همچنین می توان گفت فاصله این هتل تا پارک مناره 4 کیلومتر، منارهٔ مظفریه 3 کیلومتر، پارک شانه‌دَر 7 کیلومتر، بازار قیصری 9 کیلومتر، ارگ اربیل 9 کیلومتر، میدان اربیل 3 کیلوتر، موزه میراث سریانی 3 کیلومتر میباشد.
از امکانات قبال دسترس مسافرانی که اقامت در این هتل در حین سفرشان را انتخاب می نمایند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، بار، کافی شاپ، اتاق چمدان، آسانسور، سالن همایش، اتاف کنفرانس، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اسپا و سالن ماساژ، سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز و قهوه ساز.
مهمانان با انتخاب اقامت خود در این هتل برای صرف صبحانه هر روز صبح ها می توانند از بوفه هتل و همچنین برای صرف ناهار و شام از رستوران آن استفاده نمایند.
این هتل دارای کادری مجرب میباشد که مسلط به زبان های ترکی، عربی، فرانسوی، ایتالیایی و انگیسی می باشند.
پذیرش 24 ساعته هتل دیوان اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات می باشد و همچنین مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

هتل اینترنشنال اربیل Erbil International Hotel

هتل اینترنشنال اربیل
بهترین نرخ هتل های اربیل – قاره پیما

این هتل مجلل 5 ستاره در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت های مربوطه و ارائه خدماتش را در همین هتل و شهر به انجام میرساند
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فانوس دریایی جولی باستان 2 دقیقه با هتل بین المللی اربیل فاصله دارد و فرودگاه بین المللی اربیل 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان هتل قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 2 استخر سرپوشیده و سرباز، سالن بدنسازی، پارکینگ، سالن اسپا و ماساژ، رستوران، بوفه، کافی شاپ، باغ سرسبز، تراس، اتقاق چمدان، سالن همایش، اتاق کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز و قهوه ساز.
مهمانان با انتخاب اقامت خود در این هتل برای صرف صبحانه هر روز صبح ها می توانند از بوفه هتل و همچنین برای صرف ناهار و شام از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل اینترنشنال اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات می باشد و همچنین مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

هتل کوارتس اربیل Erbil Quartz Hotel

هتل کوارتس اربیل
هتل کوارتس اربیل – قاره پیما

این هتل 5 ستاره با ساختار زیبای خود در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
از امکاناتی که در این هتل مجلل در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شاتل فرودگاهی، استخرسرپوشیده، سالن بدنسازی، اسپا و سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، بوفه، بار، پارکینگ، آسانسور، سالن همایش، اتاق کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز، قهوه ساز، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، لوازم بهدشاتی، تلویزیون، مینیبار، صندوق امانات.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل کوارتس اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

هتل روتانا اربیل Erbil Rotana Hotel

هتل روتانا اربیل
بهترین قیمت رزرو هتل روتانا اربیل – قاره پیما

این هتل مجلل 5 ستاره با طراحی زیبای خود در شهر اربیل کشور عراق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فرودگاه بین المللی اربیل در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق چمدان، رستوران، بوفه، بار، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، سالن همایش، استخر روباز، شاتل فرودگاهی، اسپا و سالن ماساژ، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، چای ساز و قهوه ساز، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات.
مسافرانی که اقامت در این هتل را برای سفرشان انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل روتانا اربیل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های اربیل عراق قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های اربیل آگاه شوید

لیست هتل های اربیل عراق

هتل های یک ستاره در اربیل
هتل های دو ستاره در اربیل
هتل جانت بلودان در اربیل دو ستاره Erbil in Hotel BLUDAN Janet
هتل شه پول در اربیل دو ستاره Erbil in Hotel SHAPOL
هتل های سه ستاره در اربیل
هتل آسناپار در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel ASENAPPAR
هتل الجواهری در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel JAWAHIRI Al
هتل اربیل اسکار سه ستاره Hotel Oscar Erbil
هتل بانوج در شهر اربیل سه ستاره City Erbil in Hotel BANOJ
هتل فریق در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel FAREEQ
هتل کارلووی واری در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel Vary Karlovy
هتل کاروان سرای در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel SARAY KARWAN
هتل گراند پاالس اربیل سه ستاره Erbil Hotel Palace Grand
هتل گراند استانبول در شهر اربیل سه ستاره City Erbil in Hotel Istanbul Grand
هتل ماسایا بای امرالد در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel Emerald By Masaya
هتل مالیتو در شهر اربیل سه ستاره City Erbil in Hotel MALITO
هتل مرسی در اربیل سه ستاره Erbil in Hotel Merci
هتل مادرا در شهر اربیل سه ستاره City Erbil in Hotel Madera
هتل های چهار ستاره در اربیل
هتل اربیل ارجان بای روتانا چهار ستاره Hotel ROTANA by ARJAAN Erbil
هتل اربیل ویو چهار ستاره Hotel View Erbil
هتل اربیل کوآرتز چهار ستاره Hotel Quartz Erbil
هتل اربیل روتانا چهار ستاره Hotel ROTANA Erbil
هتل بست این اربیل چهار ستاره Hotel Erbil Inn Best
هتل بال روما در اربیل چهار ستاره Erbil in Hotel Roma Bella
هتل پاریس پالزا در شهر اربیل چهار ستاره City Erbil in Hotel Plaza Paris
هتل دیوان اربیل چهار ستاره Hotel Erbil Divan
هتل ددمان اربیل چهار ستاره Hotel Erbil DEDEMAN
هتل دارین پالزای اربیل چهار ستاره Erbil Hotel Plaza Darin
هتل و اسپای عنکاوا رویال در اربیل چهار ستاره Erbil in Spa & Hotel Royal ANKAWA
هتل فیوری در اربیل چهار ستاره Erbil in Hotel FIORI
هتل کریستال اربیل چهار ستاره Hotel Erbil Cristal
هتل کنیون اربیل چهار ستاره Erbil Hotel Canyon
هتل کلسی در اربیل چهار ستاره Erbil in Hotel Classy
ریزورت و اسپای کورک مانتین در اربیل چهار ستاره Erbil in Spa and Resort Mountain KOREK
هتل ماریانا اربیل چهار ستاره Erbil Hotel Mariana
هتل نوبل در اربیل چهار ستاره Erbil in Hotel Noble
هتل نووآ اسکاری در اربیل چهار ستاره Erbil in Sky Nova Hotel
هتل وان رویال در شهر اربیل چهار ستاره City Erbil in Hotel Royal Van
هتل هیکسوس در اربیل چهار ستاره Erbil in Hotel Hyksos
هتل های پنج ستاره در اربیل
هتل اربیل اینترنشنال پنج ستاره Hotel International Erbil
هتل حیالی بوتیک در اربیل پنج ستاره Erbil in Hotel Boutique HAYALI
هتل گراند سوئیس در شهر اربیل پنج ستاره City Erbil in Swiss Grand H

vcv, ijg nv hvfdg uvhr fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

قیمت هتل های اربیل چقدر است  ؟

قیمت هتل در اربیل بستگی به نوع هتل ( چند ستاره ) و زمان رزرو شما دارد – به طور کلی قیمت هتل های اربیل از شبی 25 دلار به بالا می باشد .

بهترین هتل های اربیل کدامند ؟

بهترین هتل های اربیل به پیشنهاد قاره پیما – روتانا و کواترس می باشند .

هتل های ارزان قیمت اربیل ؟

قیمت هتل ها بستگی به تاریخ و تخفیف های هتل های دارد برای اطلاع دقیق از قیمت هتل ها وارد قسمت جستجو آنلاین سایت قاره پیما شوید .

بلیط به تمام شهرها

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به بغداد

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به اربیل

پروازهای مشهد اربیل

رزرو و خرید بلیط هواپیما به سلیمانیه

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به نجف

رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به بصره

بلیط اتوبوس عراق

روزها و ساعات حرکت پروازها

بلیط از سایر شهرهایایران به اربیل
 
مشهد

 

رزرو هتل در تمام شهرهای عراق

پروازهای داخلی

قیمت و رزرو و خرید بلیط پروازهای داخلی

دریافت ویزا

اخذ ویزای عراق

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما