امارات

جاهای دیدنی دبی

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی دبی در قاره پیما

در متن زیر بهترین جاهای دیدنی دبی برای شما آمده است .

البته این تمام مراکز دیدنی دبی نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما مراکز دیدنی جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به دبی سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری امارات

برج خلیفه Burj Khalifa 

جاهای دیدنی دبی
برج خلیفه – قاره پیما

یکی از محبوب ترین، مشهورترین و پرتردد ترین آسمان خراش های ساخته شده در شهر دبی در کشور امارات برج خلیفه می باشد.
ساخت این مجموعه عظیم از سال 2004 آغاز و در سال 2010 به اتمام رسید.
این برج با ارتفاعی 828 متری دارای 163 طبقه قابل استفاده می باشد و از این طبقات حدود هزاران واحد مسکونی، 49 واحد تجاری و 4 استخر نیز مورد استفاده و در دسترس می باشند.
نکته قابل اهمین در رابطه با ساخت این آسمان خراش این موضوع است که برج خلیفه توسط شرکت آمریکایی اسکیدمور ، اوینگز و مریل طراحی شد که نام طراح ارشد این پروژه ” آدرین اسمیت ” و مهندس ارشد آن ” بیل بیکر ” می باشند.
این برج قرار بوده است در ابتدا فقط به صورت مسکونی و در 73 طبقه ساخته شود اما با گذر زمان تغییراتی در طراحی آن اعمال گردید و در نهایت به شکل امروزه ساخته و به بهره برداری رسیده است.
در رابطه با نمای این برج می توان اشاره کرد که از بیست و شش هزار پنل شیشه ای و فلزی ساخته شده است که نسب تمامی انها از روزی 20 الی 30 پنل آغاز و کم کم به تعداد 175 پنل در روز رسید که تحت نظارت مهندیس ماهر و تکسین های خبره انجام گرفته شده است.
یکی از جالبترین نکاتی که در رابطه با برج خلیفه می توان به آن اشاره کرد این موضوع است که ارتفاع آن سه برابر «برج ایفل» و دو برابر «برج امپایر استیت» می باشد.
در کتاب گینس این برج بعنوان یکی از مستحکم ترین و استاندارد ترین ساختمان های جهان به ثبت رسیده است.
گردشگران بسیاری در سفر خود به کشور امارات و شهر دبی از این آسمان خراش بزرگ و عظیم که دارای بزرگترین آبنمای موزیکال جهان نیز می باشد بازدید می کنند.

موزه دبی Dubai Museum 

بهترین موزه های دبی
موزه دبی – قاره پیما

یکی از قدیمی ترین موزه های ساخته شده در کشور امارات می باشد که در سال 1787 در راستای دفاع از دبی و در قلعه آل فهیدی بنا نهاده شده است.
ساخت بنای این موزه توسط بلوک های مرجانی سنتی انجام گرفته شده است، طبقات فوقانی آن توسط ستون های چوبی مستحک و بسیار با کیفیت نگهداشته می شده و همچنین سقف آن از نخل ، گل و لای و گچ طراحی و ساخته شده است.
موارد ذکر شده در قسمت بالا به عواملی بسیار تاثیر گذار جهت بازدز گردشگران و مردم از این موزه تبدیل شده است.
در رابطه با این مجموعه که بازدید کنندگان بسیاری را نیز به خود جذب کرده است می توان گفت که در این موزه، مدل‌های زنده زندگی روزمره مردم قدیم امارات را به تصویر می کشند و می توانید به رفتن به انجا می توانید با سنت قدیمی و بسیار زیبای مردم ساکن در زمان های گذشته در کشور امارات و شهر دبی آشنا شوید.
از نماهایی که در این موزه توسط مدل ها به اجرا در می آیند می توان به یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران اشاره کرد.
در زمان های گذشته و به مرور گذر زمان از این موزه باری استقرار خاندان سلطانتی، مقر دولت ، پادگان و زندان و … استفاده می شده است.
در این موزه همچنین می توانید وسایل سنتی، عکس ها، نامه ها و نقشه های بسیاری را شاهد باشید که همگی به جای مانده از زمان های گذشته و بسیار گران بهار و با ارزش می باشند.

مسجد جمیرا Jumeirah Mosque 

مکان های توریستی و باستانی دبی
مسجد جمیرا – قاره پیما

مسجد جمیرا نام یک مسجد در دبی، امارات عربی متحده است.
این مسجد در محله جمیرا قرار دارد و دارای گنبدی زیبا با ارتفاع 16 متری و دو مناره 40 متری می باشد.
در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که از نمای این مسجد بر روی اسکناس های 500 درهمی این کشور به چاپ رسیده است.
بواسطه اهمین فرآوان این مکان مذهبی مسجد جمیرا در شهر دبی بعنوان یکی از نماد های اصلی شهر نیز شناخته شده می باشد.
این مسجد همچنین بعنوان قدیمی ترین عبادتگاه مسلمانان در کشور امارات شناخته شده می باشد و دارای ظرفیت پذیرش 1300 نفر نماز گزار در آن می باشد و این نکته مهم نیز قابل ذکر است که ورود به ایت مسجد برای تمامی مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان آزاد می باشد.
در زمان های گذشته که این مسجد بنا نهاده شده است جمیرا منطقه ای لوکس همانند امروز آن می باشد که در زمان گذشته اعراب در آن ساکن بودن و به کارهایی نظیر ماهیگیری و صید مروارید مشغول بوده اند و در آن زمان این منطقه به محلی برای اقامت ثروتمندان ساخته و تبدیل گشته بوده است.
در رابطه با ساخت این مسجد به این نکته مهم می توان اشاره کرد که دیوارهای این مسجد نیز به نوعی ساخته شده است که به طور کامل رو به خانه خدا باشد و نمازگزاران برای ایستادن رو به قبله با هیچ مشکلی روبرو نخواهند شد.
محراب مسجد نیز که از مهمترین و مقدس ترین قسمت های این مجموعه می باشد قبله را نشان می دهد.
هرساله بازدید کنندگان بسیاری در سفر خود به کشور امارات و به خصوص شهر دبی از این بنای مذهبی بازدید می کنند.

 

ارزانترین قیمت ویزای دبی :

قاره پیما به عنوان کارگزار رسمی ویزای دبی مستقیم و بدون واسطه ارزانترین قیمت ویزای دبی را به هموطنان گرامی ارائه می نماید .

دقدقه بیشتر مسافران ایرانی برای سفر و اخذ ویزای دبی پیدا کردن کارگزار با سابقه و مطمئن برای دریافت ویزای دبی است .

قاره پیما یکی از قدیمیترین کارگزاران ویزای دبی می باشد و صدور ویزای دبی را براحتی و با ارزانترین قیمت ممکن برای هموطنان گرامی فراهم نموده است .

قیمت ویزای دبی قاره پیما در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دبی :

صدور ویزای دبی به مدارک خاصی نیاز ندارد و تنها مدارک مورد نیاز عبارتند است :

  • پاسپورت 
  • شناسنامه
  • کارت ملی 
  • عکس

توجه داشته باشید با نوجه به الکترونیکی بودن ویزای دبی به اصل مدارک نیاز نمی باشد و تنها عکس یا اسکن با کیفیت از مدارک مورد نیاز است .

افرادی که کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با کارت ملی قدیمی و یا رسید تعویض کارت ملی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند .

مدت زمان صدور ویزای دبی :

ویزای دبی از نظر مدت زمان صدور به 2 نوع عادی و فوری تقسیم بندی می شوند :

ویزای عادی دبی :

ویزای عادی امارات 1 تا 3 روز کاری برای صدور زمان نیاز دارد .

ویزای فوری دبی :

ویزای فوری امارات برای صدور 24 ساعت زمان نیاز دارد .

 

دهکده‌ میراث و غواصی دبی Heritage and Diving Village 

هزینه ورود به جاهای دیدنی دبی
دهکده‌ میراث و غواصی دبی – قاره پیما

یکی از قدیمی ترین مناطق در دبی می باشد که طی گذر سال ها مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته است.
بافت سنتی در این دهکده باعث شده هرساله بازدید کنندگان بسیاری را از اکثر نقاط جهان به خود جلب کند.
در قسمت ورودی این دهکده که دارای معماری بساز چشم نوازی می باشد برج نگهبانی وجود دارد که بر زیبایی آنجا افزوده است و وقتی وارد شوید نیز می توانید قلعه و مسجد زیبایی را نیز در آنجا شاهد باشید.
همچنین با رفتن به این مجموعه بهترین موقعیت برای شما به وجود می آید تا بتوانید با انواع صنایع دستی سنتی از جمله بافندگی و سفالگری آشنا شوید و اطلاعاتی در رابطه با صید مروارید بدست خواهید آورد.
آداب و رسوم مردم بومی و نحوه زندگی آنها از گذشته تا به امروز نیز در این دهکده توسط مدل های استخدامی در آنجا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذتشته می شود.

آکواریوم دبی Dubai Aquarium 

معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری دبی
آکواریوم دبی – قاره پیما

یکی از بزرگترین، محبوب ترین، پر تردد ترین و زیباترین آکواریوم های داخلی ساخته شده در شهر دبی کشور امارات می باشد.
این آکواریوم در مرکز خرید دبی مال واقع شده است و قابل ذکر است که در سال 2018 بعنوان یکی از بهترین مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور شناخته شده است.
این آکواریوم دارای گنجایش 10 میلییون لیتری آب و در بر گیرنده هزاران حیوان آبزی در این آکواریوم می باشد.
این آکواریوم دارای تونلی محبوب و شناخته شده می باشد که دارای 51 متر طول، 20 متر عرض و همچنین 11 متر ارتفاع می باشد که با رفتن به آنجا هم می توانید از دنیای متنوتع و گوناگون اقیانوس دیدن کرده و لذت ببرید و هم عکسهای یادگاری بسیار خاص و زیبایی را بگیرید و به یادگار برای خود نگه دارید.
یکی دیگر از قسمت های محبوب و معروف در این آکواریوم باغ وحش دریایی آن می باشد که در برگیرنده حیواناتی مثل سمور آبی ، اختاپوس بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ، شیر ماهی ، اسب آبی ، خرچنگهای بسیار بزرگ ، ستاره دریایی ، عروس دریایی ، پنگوئن ، ماهیهای بسیار متنوع می باشد و قابل ذکر است که به طور بسیار خاص و عالی از این حیوانات هم در این قمست هم در قسمت های دیگر نگهداری می شوند.
بعد از اتمام بازدید از این آکواریوم همچنین می توانید از فروشگاه آنجا که وسایل بسیار زیبا و مرتبط با آکواریوم را به فروش می رسانند نیز وسایلی بعنوان سوغات خرید کرده و با خود به کشورتان ببرید.
هر ساله گردشگران بسیاری که به کشور امارات و شهر دبی سفر می کنند بازدید از این مجموعه چشم نواز و زیبا را در لیست اولویت برنامه های خود قرار می دهند.

برج العرب Burj al-Arab 

لیست جاهای خوب دیدنی دبی
برج العرب – قاره پیما

برج العرب نام هتلی 7 ستاره ساخته شده در شهر دبی در کشور امارات می باشد که دارای ارتفاع 321 متری بوده و در فاصله 280 متری از دریا و در جزیره مصنوعی کوچک ساخته شده واقع و بنا نهاده شده است.
این هتل به قدری زیبا و لوکس می باشد که به هتلی اشرافی تبدیل گردیده و مردم عادی نیز می توانند با پرداخت ورودی از این هتل بازدید کرده و یا از رستوران و بوفه آن استفاده نمایند.
این نکته قابل ذکر است که علاوه بر بنا و مساحت عظیم هتل اتاق های آن نیز بسیار بزرگ می باشند به قدری که متراژ کوچکترین اتاق در برج العرب 169 متر و بزرگترین اتاق 780 متر می باشد.
این هتل دارای طبقات متعددی می باشد که هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد و بسیار به جذابیت و محبوبیت آن افزوده است.
برج‌العرب دارای 202 اتاق است که همه‌ آن‌ها سوییت‌های دوبلکس می باشند و همچنینی دارای 18 آسانسور ، 28 طبقه‌ دوگانه و مراکز تفریحی، اتاق بازی، رستوران های متعدد، استخر، سالن ماساژ، سالن ها متعدد کنفرانس و مراسم های خاص و … می باشد که با پرداخت مبلغ معلوم اگر هم مهمان هتل نیز نباشید می توانید از انها استفاده کرده و از این امکانات هتل بهره مند شوید.
برج العرب در مکانی و نقطه ای از دبی ساخته شده است که دید بسیار زیبایی دارد و از هر نقطه این شهر می توانید قسمتی از برج العرب را مشاهده نمایید.
طراحی و ساخت این برج توسط معماری آمریکایی صورت گرفته و ساخت آن 5 سال به طول انجامیده است.
این هتل دارای بنایی بسیار چشم نواز و فوق العادع زیبا می باشد که قابل ذکر است از 230 ستون 40 متری سیمانی تشکیل یافته اند.
ستون های سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگ‌ های کار شده بر روی نرده‌ها از دیگر زیبایی های خار العاده معماری این هتل محسوب می شوند و همانطور که اشاره کردیم اقامت در این هتل بسیار گران قیمت می باشد و همین امر باعث گردیده برج العرب به هتلی مختص ثروتمندان و اشراف زادگان تبدیل گردد.
ولی این نکته نیز که در قبل اشاره شده مجدد قابل نوشتن می باشد که با پرداخت ورودی مخصوص می توانید از این هتل زیبا دیدن نمایید و گردشگران و مسافران بسیاری که هر ساله برای گذراندن تعطیلات خود سفر به دبی را انتخاب می نمایند نیز از این هتل حتما بازدید می کنند.

ساحل جمیرا Jumeirah Beach 

بهترین ساحل دبی
ساحل جمیرا – قاره پیما

یکی از زیباترین و محبوب ترین سواحلی است که در منطقه لوکس و اشرافی نشین کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و بیشتر میزبان ثروتمندان این شهر و همچنین توریست های خارجی می باشد.
برج العرب که بسیار مشهور و شناخته شده در شهر دبی می باشد در نزدیکی این ساحل واقع شده است و به همین دلیل با رفتن به این سال می توانید با یک تیر دو نشان را زده و از هر دو این اماکن بازدید کرده و نهایت لذت را از حضور در هریک از آنها ببرید.
این ساحل با دارا بودن کافه ها و رستوران ها و همچنین شن های سفید و نرم بعنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دبی شناخته شده می باشد و پذیرای گردشگران و مسافران متعددی است که هر ساله به این کشور و شهر سفر می کنند.
بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری معروف و شناخته شده دیگری نیز در نزدیکی این ساحل واقع شده اند که با رفتن به انجا می توانید از همه انها بازدید کرده و یا در اقامتگاه های تفریحی اطراف این ساحل نیز چند روزی بمانید تا با خیال راحت از مناطق اطراف آن دیدن کنید.
برای رفتن و رسیدن به ساحل جمیرا می توانید از تورهای مسافراتی استفاده نمایید و یا اگر مایل هستید خودتان به انجا بروید باید در ابتدا وارد جاده جمیرا شوید و در کنار جاده درست زمانی که دریا نمایان می شود ساحل جمیرا نیز دیده می شود و با وسایل نقلیه شخصی و یا تاکسی می توانید به انجا دسترسی داشته باشید.

اپرای دبی Dubai Opera 

بهترین مکان های توریستی دبی
اپرای دبی – قاره پیما

سالن اپرای دبی بعنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین سالن های اجرای هنرهای نمایشی در دبی و کشور امارات شناخته شده می باشد.
این مجموعه علاوه بر کشور اماران در خاورمیانه و آسیا نیز در میانم مردم و مخصوصا” هنرمندان شناخته شده می باشد.
تمای داخلی و معماری بیرونی این مجموعه به قدی زیبا می باشد که چشم همه را خیره و مجذوب به خود می گرداند.
در هر اجرا در این اپرا گنجایش و توانایی پذیرش حدود 2000 نفر امکان پذیر می باشد و هر ساله برنامه های متعددی توط برترین هنرمندان در این مجموعه اجرا می گردد.
بواسطه نمای این مجموعه که شبیه به کشتی می باشد و بواسطه موقعیت مکانی آن بسیار جذاب برای تمامی اقشار جامعه و مخصوصا” گردشگرانی می باشد که به این کشور و شهر زیبا سفر می کنند.
سالن پروسینیوم آرچ، سالن کنسرت های آکوستیک، اتاق تمرین هنرمندان، یک رستوران در پشت مجموعه و رو به برج خلیفه و در فضای باز و سالن کنفرانس از امکاناتی در این مجموعه می باشند که هنرمندان و افراد عادی می توانند از هریک که مایل بودند استفاده کرده و بهره مند شوند و احظات خوش و به یادماندی را رقم زده و خاطراتی خوش برای خود در این مجموعه رقم بزنند.

دهکده جهانی Global Village 

بهترین ویو دبی
دهکده جهانی – قاره پیما

یکی از پرطرفدارترین مناطف تفریحی و گردشگری در شهر دبی در کشور امارات می باشد که دارای طرفداران متفوت در تمامی رده های سنی می باشد.
این بنا در سال 1997 ساخته شده و وقتی وارد آنجا شوید با قسمت هایی مختلف از تمامی کشورها جهان در اطراف این دهکده غرفه هایی به شکل بناهای معروف مختص به هر کشور نیز ساخته شده می باشد.
از مشهورترین بناها و نمادهای کشور های مختلف که در این دهمده جهانی قرار دارند می توان به هیروگلیف های مصر ، معابد های مختلف تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل اشاره کرد.
به این نکته می توان اشاره کرد که حدود 32 کشور در جهان در این مجموعه دارای غرفه های متفاوتی می باشند که مردم را با آداب، رسوم و فرهنگ خود آشنا می کنند.
علاوه بر آشنایی با هرکدام از فرهنگ ها بازدید کنندگان می توانند سوغات و یادگاری های خاص و منحصربه فردی را نیز تهیه کرده و با خود به کشورتان ببرید.
این دهکده جهانی در فصول خنک و سردتری سال بواسطه روباز بودن خود فعالیت دارد و قابل ذکر است بواسطه گرمای هوا در تابستان و بهار این مجموعه در طول این زمان از سال تعطیل می باشد.
علاوه بر غرفه های جذاب در این دهکده جهانی غرفه های متعددی از انواع خوراکی ها و … وجود دارند که در دسترس مسافران، گردشگران و بازدید کنندگان می باشد.
هرساله گردشگران بسیارز از اکثر نقاط جهان در سفرشان به کشور امارات و شهر دبی برای گذراندن تعطیلات از این دهکده جهانی زیبا با محیط و منظره ای چشم نواز دیدن می کنند.

باغ معجزه miracle garden 

بهترین و زیباترین پارک های دبی
باغ معجزه – قاره پیما

یکی از بزرگترین باغ های گل موجود در جهان می باشد که در شهر دبی ساخته شده است.
این نکته جالب قابل ذکر است که این مجموعه بواسطه و در ضمینه گل آرایی دو رکورد در کتاب گینس به ثبت جهانی رسانده است.
این مجموعه فعالیت خود را از سال 2013 و در مساحتی حدود 72.000 هکتار ساخته شده است و برای ساخت ان از گونه های مختلف گل ها استفاده شده است.
هرساله گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان برای بازدید از این باغ گل که دراای طبیعت و منظره ای چشم نواز و خیره کننده می باشد به شهر دبی در کشور امارات سفر می کنند.
فصول بهار و زمستان بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه بینظیر زیبا می باشد.
این نکته در رباطه با باغ معجزه قابل ذکر است که خوردم خوراکی و غذا، نشستن بر روی چمن ها و دوچرخه سواری در آنجا ممنوع می باشد.
باغ بین المللی، میکی موس و الهه ته فیتی، باغ هواپیما ایرباس امارات ایرلاین،طاووس ها و لاک پشت های رنگارنگ، باغ خوراکی که انواع سبزیجات، میوه های متفاوت در آنجا کاشت می شود و دهکده معطر بعنوان محبوب ترین قسمت های این مجموعه در کنار راهرو های گل آرایی شده شناخته شده می باشند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای دبی ( امارات ) با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به امارات ( دبی ) از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به امارات نیاز به دریافت ویزای امارات ( دبی )  دارند .

ویزای امارات به صورت الکترونیکی و قبل از سفر انجام می شود و امکان سفر به دبی بدون دریافت ویزا و یا صدور ویزای فرودگاهی وجود ندارد .

ویزای توریستی دبی

پرواز به دبی

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – جزیره قشم – جزیره کیش و … به شهر دبی امارات وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای امارات ( دبی ) وارد لینک زیر بشوید .

بلیط لحظه آخری دبی

سفر دریایی به دبی

امکان سفر با کشتی از بندرعباس به دبی امارات نیز وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با بندر بندرعباس در تماس باشید .

تور دبی

رزرو هتل در دبی

برای رزرو هتل در تمام شهر های دبی وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به دبی قاره پیما

رزرو هتل دبی

بهترین مراکز خرید دوبی 

دراگون مارت Dragon Mart 

بهترین شاپینگ سنترهای دبی
دراگون مارت – قاره پیما

ساخت نمای این مرکز خرید به صورت اژدها می باشد و اجناسی که در آنجا به فروش می رسند تماما” چینی می باشند.
این مجموعه همچنین بعنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش و ارائه اجناس چینی در خارج از کشور چین شناخته شده می باشد.
وسایلی که در این مرکز خرید ارائه می شوند ارزان و مقرون به صرفه می باشند و می توانید از پوشاک گرفته تا کیف، کفش، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور آلات، عینک، خوراکی، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی و … را در فروشگاه های موجود در آنجا پیدا کرده و خرید های خود را انجام دهید.
رستوران ها، بوفه غذا و کافه ها، سینما و تعداد واحد مسکونی از دیگر امکاناتی است که در این مرکز خرید می توانید از آنها بهره مند شوید.
ساعت کاری این مرکز خرید از شنبه الی چهارشنبه از 10 صبح الی 10 شب و روز های تعطیل و آخر هفته ها از 10 صبح الی 12 نیمه شب می باشد.

مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall 

بزرگترین مال های بیروت

 

مرکز خرید دبی مال – قاره پیما

یکی از محبوب ترین، مشهور ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در خاورمیانه می باشد که از انواع برند های مطح بین المللی و داخلی فروشگاه های متعددی را می توانید در این مجموعه پیدا کرده و بر اساس میزان بودجه و نیازتان از هریک که مایل بودین خرید هایتان را انجام دهید.
این مجموعه عظیم و بزرگ در سال 2010 بعنوان بهترین مرکز خرید در جهان شناخته شده می باشد.
از انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف، کفش، عینک، عطر، گل، لوازم دکوری و تزیینی، زیور آلات، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی، وسایل منزل و … در فروشگاه های این مرکز خرید قابل ارائه و تهیه می باشند.
از دیگر امکانای مه مشتریان با رفتن به انجا می توانند بهره مند شوند می توان به رستوران، بوفه، آکواریوم، سینما، سالن اسکیت رو یخ، اتاق بازی کودکان و پارکینگ نیز اشاره کرد.
این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 نیمه شب باز بوده و مشتریان می توانند از آنجا استفاده نمایند.

مراکز خرید ارزان دبی

بهترین رستوران های دبی

لا پتیت میژن La Petite Maison 

بهترین رستوران های فست فود دبی

 

لا پتیت میژن – قاره پیما

لا پتیت میژن نام رستوران محبوب و پرتردد ساخته شده در شهر دبی می باشد که هم در میان مردم بومی این شهر و همچنین گردشگران طرفداران متعددی را دارا میباشد.
در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و سنتی دبی را می توانید در منوی غذایی پیدا کرده و سفارش دهید.
قابل ذکر است تمام مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران همه روزه به صورت تازه و ارگانیک تهیه می شوند.
ساعات کاری در این رستوران از 12 ظهر الی 11 شب می باشد.

رستوران سیفایر استیک هائوس Seafire Steakhouse restaurant 

هزینه رستوران رفتن در امارات دبی

 

رستوران سیفایر استیک هائوس – قاره پیما

یکی از رستوران های محبوب و مشهور در ضمینه طبخ استیک ها لذیذ می باشد که ساخته شده به سبک رستوران های شهر نیویورک می باشد.
محیط داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و دلنواز می باشد و می توانید با دوستان و حتی برای گرفتن جشن های خود به انجا بروید و در کنار نوش جان کردن غذاهای لذیذ آنجا خاطراتی خوش را نیز رقم بزنید.
قابل ذکر است تمام مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران همه روزه به صورت تازه و ارگانیک تهیه می شوند.
این رستوران روز های سه شنبه تعطیل می باشد اما در مابقی روزه های از ساعت 12 ظهر الی 10 شب باز می باشد.

گرانترین رستوران های دبی

بهترین سوغات دبی ؟

عطر های عربی شهر دبی Arabic perfumes 

از دبی امارات چی هدیه بیاریم

 

عطر های عربی شهر دبی – قاره پیما

عطر های عربی دارای رایحه و بویی خاص می باشند که مردم معتقد هستند آنها را به یاد زندگی های سلطنتی عربی می اندازد و باسیر خاص می باشند.
این عطر ها در اندازه ها و قیمت های متنوع در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های ارائه دهنده این نوع از عطر ها و همچنین در رایحه های متنوع قابل خرید میباشند.
عطر های عربی که در شهر دبی برای فروش به مشتریان ارائه می شوند می توانند بعنوان یکی از محبوب ترین سوغاتی های کشور امارات و همچنین شهر دبی محسوب شوند.

خنجر های دبی Daggers of Dubai 

سوغات دبی چیست

 

خنجر های دبی – قاره پیما

یکی از سنتی ترین ابزار های مورد استفاده در این شهر می توان به خنجرهای عربی منحنی شکل اشاره کرد که بسیار خاص و بعنوان ابزار زینتی و عتیقه شناخته شده می باشند.
این نوع از خنجر ها بسیار زیبا می باشند و افرادی که آنها را بعنوان سوغات تهیه می کنند برای وسایل دکوری در منزل و یا دفاتر کار مورد استفاده قرار میگیرند.

هزینه خرید سوغاتی از دبی

خوراکی ها سنتی دبی امارات

تبوله Tabbouleh 

سالاد های معروف و سنتی دبی امارات

 

تبوله – قاره پیما

تبوله سالادی لذیذ و خوشمزه می باشد که در کشورهای عربی تهیه می شود امارت نیز جزو این کشورهایی است که طرفدران بسیاری برای خوردن سالاد تبوله دارد.
مواد اصلی تشکیل دهنده این سالاد خوشمزه بلغور گندم، گوجه، پیازچه و خیار می باشند که بعد از خرد شدن به صورت ریز ریز به همراه نعناع و آب لیموی تازه مزه دار شده و سرو می شود.

المحبوس Al Machboos 

خوراکی و غذاهای خیابانی دبی امارات

 

المحبوس – قاره پیما

محبوس غذایی عربی می باشد که در بسیاری از کشورها دارای طرفداران بسیاری بوده و محبوب می باشد.
برای تهیه این غذا گوشت را مزه دار می کنند و به همراه پیاز، فلفل و ادویه های مخصوص طبخ می کنند و بعد از به اتمام رسیدن و پخت کامل در کنار برنج که آن نیز بسیار در شهر دبی و کشور امارات محبوب می باشد سرو می شود.
این غذا حتی در میان گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات به دبی سفر می کنند طرفداران بسیاری دارا می باشد.

دستور تهیه غذاهای اماراتی

 

سوالات متداول درباره سفر به دبی :

هزینه ورود به مکان های دیدنی دبی ؟

بیشتر مکان های دیدنی دبی بدون ورودی و رایگان می باشند برای اطلاع دقیق از قیمت ورودی جاهای توریستی دبی وارد سایت شود .

آدرس جاهای دیدنی دبی ؟

برای مشاهده آدرس دقیق و نقشه مکان های گردشگری دبی وارد سایت شوید .

هزینه سفر به دبی چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به دبی بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و درهم امارات – نوع سفر زیمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به دبی رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای مستقیم و همچنین امکان سفر با اتوبوس و یا ماشین و در تهایت با کشتی به عمان از ایران وجود دارد .

فرمول تبدیل درهم امارات به تومان و تومان به درهم؟

برای تبدیل دلار به درهم و یا تومان به درهم و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین درهم امارات به تومان و دلار

آیا برای سفر به دبی به ویزا نیاز است ؟

بله مسافران ایرانی می بایستی قبل از سفر به دبی ویزای ایم شهر را دریافت نمایند .

قیمت بلیط هواپیما دبی ؟

قیمت بلیط پروازهای دبی بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط چارتر دبی وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران – شیراز -مشهد – اصفهان – کیش – قشم و بندرعباس پرواز مستقیم به دبی انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در دبی امارات ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو هتل های دبی سایت شوید .

تورهای مسافرتی دبی ؟

برای رزرو تور دبی با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تورهای دبی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    لطفا اگر به دبی سفر کردید نظر خود را در مورد مراکز دیدنی دبی در این قسمت ما همه به اشتراک بگذارید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا