امارات

گرین پلنت دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره گرین پلنت دبی ( سرزمین سبز دبی )

گرین پلنت دبی the green planet

درباره گرین پلنت دبی

یکی از دیدنی ترین اماکن تفریحی و قابل بازید در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد که یک اکوسیستم محصور کننده می باشد که ساختاری نیز بسیار زیبا و چشم نوازی را دارا می باشد.
در این مجموعه دما بین 24 الی 27 درجه سانتیگراد و سطح رطوبت تقریبا هفتاد و پنج درصد می باشد.
معماری و ساختار این گلخانه به صورت مدرن و خلاقانه به شکل یک استوانه و نمای بیرونی آن به شکل یک کاغذ اریگامی طراحی شده است که با منحصر به فرد بودن خود چشم نوازی می نماید.
با رفتن به این مکان می توانید با انواع گونه های گیاهی و برخی حیوانات آشنا شوید و همچنین در اینجا می توانید با اکوسیستم های زنده بسیاری آشنا شوید و ماجراجویی در جنگلهای بارانی را نیز تجربه نمایید.
تجربه بودن در این مجموعه برای تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان جذاب میباشد و می توانید با رفتن به آنجا لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را به ثبت برسانید و عکس های یادگاری زیبایی نیز بگیرید.
با رفتن به گرین پلنت که دارای ساختاری بسیار خاص نیز می باشد در کنار حرکت حیوانات مختلف در اطرافتان می توانید از صدای آبی که از آبشاری زیبا در آنجا می آید نیز لذت ببرید که بسیار آرامش بخش می باشد.
در اینجا می توانید به صورت انفرادی و یا چند نفره و گروهی و با یک راهنما از این مجموعه بازدید نمایید.
در این مجموعه می توانید از موجودات زیبا و شگفت انگیزی نظیر: تاشکان، ماکائو، پایتون، خفاش ها و دیگر موجودات دیدن کرده و بسیاری از آنها را از نزدیک ببینید.
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر باز می باشد و قابل ذکر است بهترین زمان برای رفتن به این مجموعه در ساعات اولیه بازگشایی می باشد زیرا در آن بازه زمانی خلوت تر می باشد و به راحتی می توانید بازدید خود را به انجام برسانید.
دسترسی به این مجموعه بوسیله ماشین شخصی، تاکسی به راحتی امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید به گرین پلنت رفته و بازدید خود را به انجام برسانید.

 

مدارک مورد نیاز ویزای دبی

هموطنان گرامی توجه داشته باشند روند صدور ویزای دبی کاملا الکترونیکی می باشد و برای دریاف ویزا دبی تنها به اسکن مدارک شما نیاز است و نیازی به اصل مدارک نمی باشد .

تنها مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی عبارتند از :

  1. اسکن صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه از زمان ورود مسافر به دبی )
  2. اسکن صفحه اول شناسنامه
  3. اسکن کارت ملی ( تنها روی کارت )
  4. عکس پرسونلی

توجه داشته باشد : جهت دریافت ویزای دوبی تنها 4 مدارک بالا مورد نیاز است و به مدارکی مانند رزرو هتل – بلیط هواپیما رفت و برگشت – سند مالکیت – چک ضمانت و … نیازی نمی باشد .

شرایط دریافت ویزای انفرادی دبی ( دختر و پسر ) 

صدور ویزای دبی هیچ محدودیتی ندارد و کلیه افراد ( مجرد – متاهل – پسر – دختر ) می توانند به صورت انفرادی به دبی سفر داشته باشند .

تنها محمدودیت درباره ویزای دبی برای افراد زیر 18 سال می باشد که به تنهایی نمی توانند اقدام به دریافت ویزای امارات نمایند و حتما می بایستی به همراه پدر – مادر و یا کفیل قانونی خود اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند .

قیمت ویزای دبی به تومان و درهم :

با توجه به نوسانات نرخ درهم و دلار در ایران قیمت ویزای دبی ثابت نبوده و دائما در حال تغییر است شما در جدول زیر می توانید قیمت روز ویزای دبی را به تومان و درهم مشاهده نموده و اقدام به دریافت ویزای دبی در قاره پیما نمائید .

 

گرین پلنت دبی the green planet
گرین پلنت دبی the green planet

بزرگ‌ ترین درخت مصنوعی جهان با ارتفاع 25 متر در این مجموعه واقع شده است که زیبایی خاصی را به این مجموعه بخشیده است.
این درخت از درختهای انگور و انجیر تشکیل شده و بزرگترین درخت جهان در نوع خود است.
این نکته نیز قابل ذکر است که این مکان در مساحتی حدود 19000 متر مربع ساخته شده است و حدود بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری را در خود جای داده است و توسط تیمی حرفه ای، مجرب و بسیار دلسوز اداره و به بهترین نحو نگهداری می شود.
در کنار بازدید از این مجموعه زیبا همچنین می توانید از نقاط دیدنی و گردشگری دیگری که در نزدیکی گرین پلنت واقع شده اند نظیر: اپرای دبی، برج خلیفه و سیتی واک نیز دیدن کرده و نهایت لذت را با بودن در هریک از آنها ببرید.
مهمانان برای ورود به این مجموعه باید بلیط آنجا را تهیه نمایند و در تمامی مدت بازدید باید این بلیط به همراهشان باشد تا در صورت نیاز به مسئولین مربوطه در این مجموعه ارائه شوند و قابل ذکر است باید هر بازدید کننده تابع قوانین و مقررات این مجموعه نیز باشد.
در صورتی که کودکی به همراه داشته باشید در تمامی مدت زمان بازدید باید در کنارشان بمانید تا آنها تنها نباشند.
در این مجموعه همچنین خوردن و نوشیدن و استعمال دخانیات اکیدا ممنوع می باشد.
دست زدن، تغذیه دادن یا آزار گونه های جانوری، گیاهان و حیوانات در این مجموعه نیز از گزینه های ممنوع در این مجموعه می باشد.
در صورت مشاهده هر گونه از این تخلفات در گرین پلنت از سوی مسئولین و مراقبین و حراست این مجموعه به بازدید کنندگان تذکر داده می شود.
در این مجموعه ورود کودکان پایین تر از 3 سال به صورت رایگان می باشد اما در تمامی مدت زمان بازدید کودکان زیر سه سال باید در کنار فردی آشنای خود و بزرگسال بمانند و از مجموعه دیدن کنند.
همچنین در این مجموعه بچه های بین 3 تا 12 سال به عنوان کودک محاسبه می شوند و هزینه بلیط ورودی آن ها نیم بها محاسبه می شود در حالی که کودکان و بچه های 12 سال به بالا بزرگسال محاسبه شده و بلیط ورودی آنها به صورت کامل اخذ خواهد شد.
هر ساله علاقه مندان و بازدید کنندگان بسیاری اعم از مردم بومی این شهر، توریست ها و گردشگران از این مجموعه دیدن کرده و عکس های یادگاری زیبا و خاصی می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا