رزرو هتل در بوستون

ارزانترین قیمت هتل در بوستون در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های بوستون

رزرو هتل در بوستون ( ماساچوست آمریکا ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در بوستون و اطلاع از بهترین هتل های بوستون در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در بوستون با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های بوستون قاره پیما بهترین هتل های بوستون آمریکا و بهترین نرخ رزرو هتل های بوستون را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های بوستون برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره بوستون – هتل های ارزان 3 ستاره بوستون

هتل کورتیارد کوپلی اسکوئر بوستون Courtyard Boston Copley Square 

هتل کورتیارد کوپلی اسکوئر بوستون - ارزانترین هتل های بوستون
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های بوستون – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

فاصله فرودگاه بین المللی بوستون از این هتل 10 کیلومتر می باشد. از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کاناپهراحتی، میز و صندلی کار و راحتی، صندوق امانات اشاره کرد.

امکاناتی که مسافران با اقمت در این هتل می توانند به آنها دسترسی داشته باشند عباتند از پذیرش 24 ساعته، وای فای ریاگان، پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، بوفه و رستوران. مسافران با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل کورتیارد کوپلی اسکوئر بوستون در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

هتل ان ویژن بوستون enVision Hotel Boston 

هتل ان ویژن بوستون - لیست قیمت هتل های بوستون
بهترین قیمت هتل های 3 ستاره بوستون – قاره پیما

هتل 3 ستاره ان ویژن ساخته شده در شهر بوستون بوده و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان مقیم در آن می باشد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، قسمت فروش تنقلات و انواع نوشیدنی ها و پارکینگ اشاره کرد.

اتاق های نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، قهوه ساز، صندوق امانات، مینیبار، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی. مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 هتل فاند  کامان بوستون Found Hotel Boston Common 

هتل فاند  کامان بوستون - ارزانترین هتل های بوستون
کمترین نرخ هتل های بوستون – قاره پیما

هتل 3 ستاره فاند کامان در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد دیواری و لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی. از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، اتاق چمدان اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه  برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل رامادا بای ویندهام بوستون Ramada by Wyndham Boston 

هتل رامادا بای ویندهام بوستون - نزدیکترین هتل به فرودگاه بوستون
بهترین هتل های 3 ستاره بوستون – قاره پیما

هتل 3 ستاره رامادا بای ویندهام در شهر بوستون ساخته شده و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان مقیم در آن می باشد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، تراس، بوفه، رستوران، پارکینگ، قسمت خشکشویی لباس ها و شست و شوی آنها و کافی شاپ اشاره کرد.

اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، قهوه ساز، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار.

مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و بریا صرف ناهار و شام نیز از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل رامادا بای ویندهام در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

هتل رزیدنس آی ان ان بای ماریوت دئون تاون سی پورت بوستون Residence Inn by Marriott Boston Downtown Seaport

هتل رزیدنس آی ان ان بای ماریوت دئون تاون سی پورت بوستون - هتل های نزدیک دانشگاه بوستون
هتل های ارزان قیمت بوستون – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

مراکز همایشات شهر بوستون در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، کافی شاپ، تراس، سالن همایش و کنفرانس، کافی نت کوچک در لابی، سالن بدنسازی و پارکینگ اشاره کرد.

اتاق های هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای ریاگان، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل رزیدنس آی ان ان بای ماریوت دئون تاون سی پورت بوستون در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره بوستون – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره بوستون 

هتل بوستون آلفورت سیپورت دیستریکت Aloft Boston Seaport District 

هتل بوستون آلفورت سیپورت دیستریکت - خرید هتل در بوستون
قاره پیما کارگزار اصلی هتل های بوستون

این هتل 4 ستاره در شهر بوستون واقع شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی بوستون در فاصله 3 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

اتاق ها در این هتل به طور کامل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و صندوق امانات.

همچنین از امکانات این هتل نیز که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن بدنسازی، بار، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، تراس اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین از رستوران می توانند برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل بوستون آلفورت سیپورت دیستریکت در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل کامبریا بوستون Cambria Hotel Boston 

هتل کامبریا بوستون - بوک هتل در بوستون
گارانتی هتل های بوستون – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر بوستون واقع شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد. نزدیکترین فرودگاه بین المللی بوستون در فاصله 7 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، سالن بدنسازی، بار، رستوران، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میینبار، صندوق امانات و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت اشاره کرد.

مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و تراس و برای صرف ناهار وشام نیز می توانند از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در هتل کامبریا بوستون طی تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل بوستون هیات رجنسی هاربور Hyatt Regency Boston Harbor 

هتل بوستون هیات رجنسی هاربور - هزینه رزرو هتل در بوستون
رزرو هتل های 4 ستاره بوستون با کمترین قیمت – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر بوستون واقع شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، تراس، رستوران، بوفه، بار، پارکینگ اختصاصی، سالن همایش و کنفرانس، سالن بدنسازی و اتاق چمدان اشاره کرد.

همچنین اتاق های این هتل تماما مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار و صندق امانات.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند همه روزه برای صرف صبحانه به بوفه و برای صرف ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه کرده و از طعم و مزه غذاهای لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل بوستون هیات رجنسی هاربور در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را نیز در ضمینه رزرو هتل راهنمایی می نماید.

هتل موکسی دان تئون بوستون Moxy Boston Downtown 

هتل موکسی دان تئون بوستون - بهترین هتل های بوستون
رزرو آنلاین هتل های بوستون – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی بوستون در فاصله 7 کیلومتری از این هتل واقع شده است. از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، پارکینگ، بار، رستوران و بوفه و اتاق چمدان اشاره کرد.

اتاق ها در این هتل تماما مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میینبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و تراس هتل و همچنین برای صرف ناهار و شام از تراس و رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل موکسی دان تئون بوستون در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

هتل رنسانس واترفورت بوستون Renaissance Boston Waterfront Hotel 

هتل رنسانس واترفورت بوستون - نخفیف رزرو اینترنتی هتل در بوستون
کمترین نرخ رزرو اینترنتی هتل در بوستون – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی بوستون در فاصله 3 کیلومتری از این هتل واقع شده است. از امکانات این هتل نیز که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن بدنسازی، بار، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، تراس اشاره کرد.

اتاق ها در این هتل تماما مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میینبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی.

مسافرانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل رنسانس واترفورت بوستون استفاده نمایند و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه سرو شده لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را نیز در ضمینه رزرو هتل راهنمایی می نمایند.

هتل 5 ستاره بوستون – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره بوستون 

هتل کامان ولت بوستون Boston Hotel Commonwealth 

هتل کامان ولت بوستون - بهترین هتل 5 ستاره بوستون
تخفیف ویژه رزرو هتل های 5 ستاره بوستون – قاره پیما

هتل 5 ستاره کامان ولت در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

موسسه فناوری ماساچوست 1.5 کیلومتر و مرکز همایش های هاینس 1 کیلومتر دارای فاصله از این هتل می باشند.

برخی از اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی هستند ولی تمامی اتاق ها کاملا مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصیريال مینیبار و صندوق امانات.

همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی، بار، رستوران و بوفه اشاره کرد.

مهمانانی که در حین سفرشان به بوستون اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند می توانند از بوفه هتل برای صرف صبحانه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل کامان ولت بوستون در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و به آنها در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل فور سیزنز بوستون Four Seasons Boston 

هتل فور سیزنز بوستون - هتل های ارزان بوستون
قاره پیما کارگزار اصلی هتل های بوستون

هتل 5 ستاره فور سیزنز در شهر بوستون واقع شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

خانه اپرا بوستون در فاصله 700 متری و ایستگاه قطار در فاصله 200 متری از این هتل قرار گرفته است.

اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت.

همچنین از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن همایش، سالم کنفرانس، اتاق چمدان، استخر سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی، بوفه، بار و رستوران اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می تواندد هر روز صبح برای صرف صبحانه به بوفه و برای صرف ناهار و شام به رستوران آن مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل فور سیزنز شهر بوستون در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل د لیبرتی، لاکچری کالکنشن بوستون The Liberty, a Luxury Collection Hotel 

هتل د لیبرتی، لاکچری کالکنشن بوستون - هتل بوستون
بهترین هتل های بوستون – قاره پیما

این هتل مجلل 5 ستاره در شهر بوستون ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی و ورودی بزرگ و مجلل با دکوراسیونی زیبا، پله برقی، آسانسور، بار، رستوران، بوفه، تراس، سالن همایش و کنفرانس، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق ها در این هتل نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، مینیبار و صندوق امانات اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و تراس استفاده نمایند. همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل د لیبرتی، لاکچری کالکشن در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران  وارائه خدمات به آنها بوده و همچنین مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند.

هتل اکس وی بی کن بوستون XV Beacon Hotel 

هتل اکس وی بی کن بوستون
هتل اکس وی بی کن بوستون – قاره پیما

این هتل زیبای 5 ستاره واقع شده در شهر بوستون می باشد و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، سالن بدنسازی، بار، رستوران، بوفه، آسانسور، سالن همایش و کنفرانس، تراس اشاره کرد.

اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، مینیبار و صندوق امانات. مهمانانی که در حین سفرشان به بوستون اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند می توانند از بوفه هتل برای صرف صبحانه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل اکس وی بی کن بوستون در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و به آنها در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های بوستون قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های بوستون آگاه شوید

vcv, ijg nv f,sj,,k Hlvd;h fh hvchkjvdk rdlj

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های بوستون آمریکا دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما