رزرو هتل در تبریز

ارزانترین قیمت هتل در تبریز در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های تبریز

رزرو هتل در تبریز ( قیمت هتل های تبریز ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در تبریز و اطلاع از بهترین هتل های تبریز در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در تبریز با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های تبریز قاره پیما بهترین هتل های تبریز و بهترین نرخ رزرو هتل های تبریز را به شما اعلام نمایند در متن زیر برخی از بهترین هتل های تبریز برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره تبریز – هتل های ارزان 3 ستاره تبریز

هتل اهراب تبریز Ahrab Hotel

هتل اهراب تبریز - بهترین هتل های 3 ستاره تبریز
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های تبریز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر تبریز و در سال 1395 مورد بهره برداری قرار گرفت.
هتل اهراب در 5 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 47 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
این هتل به علت نزدیکی به بسیارز از مراکز خرید و اماکن دیدنی نظیر عمارت شهرداری، بازار بزرگ و تاریخی تبریز، مسجد کبود، خانه استاد شهریار و پارک باغ گلستان دارای طرفداران بسیاری می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فایرایگان، آسانسور، صندوق اماناتهتل، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس،پله اضطراری، اتاق چمدان، کتابخانه، پارکینگ، خدمات خشکشویی، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، میز و صندلی کار و راحتی، سرویس بهداشتی.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل اهراب در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل ارس تبریز Aras Hotel

هتل ارس تبریز - قیمت هتل آپارتمان در تبریز
بهترین هتل های 3 ستاره تبریز – قاره پیما

هتل 3 ستاره ارس در شهر تبریز و در سال 192 ساخته شده است.
این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 26 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آن بر اساس قوانین هتل 12 ظهر می باشد.
این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به مراکز دیدنی بسیاری نظیر میدان ساعت و خانه استاد شهریار و همچنین مراکز خرید دسترسی آسانس دارد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 13 کیلومتر، برج خلعت پوشان 13 کیلومتر، مجتمع تجاری لاله پارک 13 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 1.5 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 54 کیلومتر، بازار تبریز 3 کیلومتر، ارگ علیشاه 1.5 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 236 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، تراسفر فرودگاهی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ه در این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، بالکن، کمد لباس، چای ساز، تلویزیون، حمام اختصاصی، یخچال، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق.
مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ارس در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی می رساند.

هتل کاسپین تبریز Caspian Hotel

هتل کاسپین تبریز - مسافرخانه های ارزان تبریز
ارزانترین هتل های تبریز – قاره پیما

این هتل 3 ستار در سال 1396 در شهر تبریز آغاز به فعالیت کرد و قابل ذکر است این هتل در 4 طبقه ساخته شده است و دارای 20 اتاق بوده و ارائه خدماتش را نیز در همین شهر به انجام می رساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار با هزینه، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس اشاره کرد.
از امکانات کلی هتل که در دسترسی مهمانان قرار میگیرند نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس اشاره کرد.
مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کاسپین در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی می رساند.

هتل دریا تبریز Darya Tabriz Hotel

هتل دریا تبریز - لیست هیمت هتل های تبریز
معرفی بهترین هتل آپارتمان های تبریز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر تبریز ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام رسانده است.
این هتل در سال 1358 بهره برداری شد و آخرین بازسازی آن در سال 1382 انجام گرفته است و در 5 طبقه ساخته شده است و دارای 104 اتاق می باشد.
تحویل اتاق ها در این هتل از ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 20 کیلومتر، قلعه بابک 195 کیلومتر، مجتمع تجاری لاله پارک 20 کیلومتر، تالاب قوری گل 57 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 49 کیلومتر، بازار تبریز 11 کیلومتر، ارگ علیشاه 11 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 230 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 2 کیلومتر، پایانه مسافربری 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 9.5 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، تلفن، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، بالکن، سرویس بهداشتی.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، چای خانه سنتی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، بوفه، رستوران، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، سرویس بهداشتی در لابی.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل دریا تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

هتل سینا تبریز Tabriz Sina Hotel

هتل سینا تبریز - هتل های خوب تبریز
کمترین قیمت رزرو هتل در تبریز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر تبریز ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
این هتل در 3 طبقه ساخته شده است و دارای 55 اتاق می باشد و ساعت تحویل این اتاق های 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
موقعیت ساخت و مکانی این هتل ایده آل بوده و همچنین دسترسی آن به خطوط مترو و اتوبوس های بی آر تی آسان می باشد.
مراکز خرید و اماکن دیدنی مهمی مانند میدان ساعت(عمارت شهرداری)، بازار بزرگ و تاریخی تبریز، مسجد کبود و پارک باغ گلستان از دیگر اماکن مهم و قابل بازدید در این شهر بوده که بر محبوبیت اقامت در این هتل در میان مردم و گردشگران افزوده است.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار و صندوق امانات.
از امکانات این هتل نیز که در اختیار مهمانان قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، تلویزیون در لابی، آسانسور، پله اضطراری، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته در هتل سینا شهر تبریز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره تبریز – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره تبریز

هتل بهبود تبریز Behboud Hotel

هتل بهبود تبریز - ارزانترین هتل 4 ستاره تبریز
بهترین نرخ رزرو هتل های تبریز – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1393 در میدان ساعت شهر تبریز و در 6 طبقه ساخته شده است و دارای 24 اتاق برای اقامت و استراحت مسافران می باشد و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 وساعت تخلیه اتاق های نیز 12 ظهر می باشد.
با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به پارک ایل‌ گلی تبریز(ائل گلی)، 5 دقیقه به مسجد کبود، 8 دقیقه به مقبره الشعرای تبریز، 3 ساعت به کلیسای سنت استپانوس دسترسی داشته باشید.
از امکانات این هتل در شهر تبریز که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، تلویزیون، کافی شاپ، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، استخر، سالن بدنسازی، سالن بازی بیلیارد، سونا و جکوزی، نمازخانه و پارکینگ اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، چای ساز، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار.
مهمانان در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار وشام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بهبود در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

هتل گسترش تبریز Gostaresh Hotel

هتل گسترش تبریز - بهترین هتل 4 ستاره تبریز
کمترین هزینه اقامت در تبریز – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر تبریز و در 11 طبقه ساخته شده است و دارای 146 اتاق می باشد و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
ساعت تحویل اتاق های این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 7 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 4 کیلومتر، تالاب قوری گل 42 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 60 کیلومتر، بازار تبریز 4 کیلومتر، ارگ علیشاه 6 کیلومتر، موزه قاجار 4 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 236 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 11 کیلومتر، پایانه مسافربری 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 12.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، مینیبار به همراه هزینه، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، مبلمان، میز و صندلی کار و راحتی، تلفن، لوازم و سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات اشاره کرد.
همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، پله اضطراری،اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات هتل، چای خانه سنتی، بوفه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پارکینگ، استخر، سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل گسترش در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی می رسانند.

هتل بین المللی تبریز Tabriz International Hotel

هتل بین المللی تبریز - کارگزار اصلی هتل های تبریز
قاره پیما کارگزار اصلی هتل های تبریز

این هتل 4 ستاره با مساحتی حدود 5 هزار متر مربع در سال 1351 در شهر تبریز و در 5 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 135 اتاق می باشد و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند و همچنین قابل ذکر است که این هتل آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 7 کیلومتر، برج خلعت پوشان 7 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 4.5 کیلومتر، تالاب قوری گل 42 کیلومتر، مسجد جامع 7 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 59 کیلومتر، پارک تاریخی تفریحی ائل گلی 8 کیلومتر، بازار تبریز 6 کیلومتر، ارگ علیشاه 7 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 236 کیومتر، ایستگاه راه آهن 14 کیلومتر، پایانه مسافربری 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 14 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، بوفه، رستوران، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، پله اضطراری، اتاق چمدان، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، آسانسور، سرویس بهداشتی در لابی اشاره کرد.
همچنین اتاق های این هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار به همراه هزینه جداگانه، صندوق امانات، وای فای رایگان، کمد لباس، مبلمان، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی و تلویزیون.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بین المللی تبریز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی می رسانند.

هتل پتروشیمی تبریز Tabriz Petrochemical Hotel

هتل پتروشیمی تبریز - هتل های تبریز
خرید اینترنتی هتل های تبریز – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در بلوار استاد شهریار شهر تبریز و در 5 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 30 اتاق برای اقامت مهمانان می باشد و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
نزدیکی این هتل به فرودگاه، ایستگاه قطار و ایستگاه اتوبوس از ویژگی های آن به حساب می آید.
فاصله این هتل تا پارک ایل‌ گلی تبریز(ائل گلی) 7 کیلومتر، ارگ تبریز 7.5 کیلومتر، مسجد کبود 7 کیلومتر،کلیسای سنت استپانوس 240 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 21 کیلومتر، پایانه مسافربری 11 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 16 کیلومتر می باشد.
از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، چای ساز، صندوق امانات، مینیبار به همراه هزینه، میز و صندلی کار و راحتی، کمد لباس، مبلمان اتاق.
همچنین از امکانات این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، استخر، سالن همایش و کنفرانس، سفره خانه سنتی، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، خدمات خشکشویی، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، سونا و جکوزی و اتاق چودان اشاره کرد.
مهمانان در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار وشام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پتروشیمی تبریز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

هتل 5 ستاره تبریز – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره تبریز 

هتل کایا لاله پارک تبریز Kaya Laleh Park Hotel

هتل کایا لاله پارک تبریز - هتل های 5 ستاره تبریز
بهترین هتل های 5 ستاره تبریز – قاره پیما

این هتل 5 ستاره واقع شده در اتوبان پاسداران شهر تبریز می باشد و در 14 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 220 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 8.5 کیلومتر، برج خلعت پوشان 6.5 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 14 کیلومتر، تالاب قوری گل 41 کیلومتر، مسجد جامع 13 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 69 کیلومتر، بازار تبریز 12 کیلومتر، ارگ علیشاه 14 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 28 کیلومتر، پایانه مسافربری 18 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 242 کیلومتر، مسجد کبود 13 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 18.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل زیبا در شهر تبریز که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پله اضطراری، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس، استخر، سونا، کافی نت و پارکینگ اشاره کرد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد لباس، چای ساز، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، مینیبار با هزینه، لوازم و سرویس بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، میز و صندلی راحتی و کار.
مهمانان در این هتل هر روزصبح می توانند برای صرف صبحانه به بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه کرده و از طعم و مزه غذاهای خوشمزه لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتا کایا لاله پارک در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمای های لازم را می رسانند.

هتل لاله کندوان تبریز Laleh Kandovan Hotel

هتل لاله کندوان تبریز - ارزانترین مسافرخانه های تبریز
هتل های 5 ستاره تبریز – قاره پیما

هتل 5 ستاره صخره ای لاله کندوان در شهر تبریز ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل در ۶۰ كيلومتری شهر تبريز واقع گردیده است و دارای حدود 40 اتاق سنگی بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 15 و ساعت تخلیه آنها 13 می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 73 کیلومتر، برج خلعت پوشان 63 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 55 کیلومتر، تالاب قوری گل 100 کیلومتر، مسجد جامع 57.5 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 130 کیلومتر، بازار تبریز 58.5 کیلومتر، ارگ علیشاه 55 کیلومتر، موزه قاجار 59 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 276 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 47 کیلومتر، پایانه مسافربری 52 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 56 کیلومتر می  باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد لباس، مینیبار، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی.
همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، ، آسانسور، پله اضطراری، نمازخانه، بوفه رستوران، اتاق چمدان، کافی نت، سالن همایش و کنفرانس، خدمات خشکشویی، پارکینگ، اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند هر روز برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند و از طعم غذا های خوشمزه لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل لاله کندوان در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل بین المللی شهریار تبریز Shahryar International Hotel

هتل بین المللی شهریار تبریز - هتل در مرکز شهر تبریز
کمترین هزینه هتل های تبریز – قاره پیما

این هتل 5 ستاره زیبا در سال 1386 در شهر تبریز و در 10 طبقه و حدود 200 اتاق ساخته شده و ورد بهره برداری قرار گرفته است.
این هتل در سال 1396 برای ارائه خدمات بهتری و کامل تر مورد بازسازی قرار گرفته است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 7.5 کیلومتر، برج خلعت پوشان 6 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 9 کیلومتر، تالاب قوری گل 40 کیلومتر، مسجد جامع 8 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 60 کیلومتر، بازار تبریز 8 کیلومتر، ارگ علیشاه 9 کیلومتر، پارک باغلارباغی 2.5 کیلومتر، موزه قاجار 7 کیلومتر، کلیسای سنت استپانوس 246 کیلومتر، ایستگاه راه اهن 19.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 9.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 17.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، نمازخانه، آسانسور،پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، بوفه، رستوران، خدمات خشکشویی، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلفن، حمام اختصاصی، مینیبار با هزینه جداگانه، لوازن و سرویس بهداشتی، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی و چای ساز اشاره کرد.
مهمانان با انتخاب هتل بین المللی شهریار در تبریز برای اقامت خود در حین سفر می توانند هر روز صبح برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران آن استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای لذیذ آنجا نهایت لذت را ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل نیز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل ال گلی پارس هتل تبریز Tabriz Elgoli Pars Hotel

هتل ال گلی پارس هتل تبریز
ارزانترین قیمت هتل ال گلی پارس هتل تبریز – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در سال 1380 و در بام شهر زیبای تبریز ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.
این هتل با نمای شیشه ای زیبای خود چشم هر گردشگری را جذوب خود می گرداند و
در 17 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 178 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در هتل ائل گلی پارس هتل تبریز ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بام و تله کابین عون بن علی 11.5 کیلومتر، برج خلعت پوشان 5.5 کیلومتر، مجتمع تجاری لاله پارک 11 کیلومتر، موزه ادبی شهریار 13 کیلومتر، تالاب قوری گل 46 کیلومتر، روستای تاریخی کندوان 63 کیلومتر، بازار تبریز 12 کیلومتر، کلیسا سنت استپانوس 249 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 22کیلومتر، پایانه مسافربری 11.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تبریز 21.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد لباس، مینیبار، تلفن، تلویزیون، آباژور، صندوق امانات، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی.
همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، خدمات برای معلولین، آسانسور، پله اضطراری، نمازخانه، بوفه رستوران، اتاق چمدان، کافی نت، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، سونا، خدمات خشکشویی، جکوزی، پارکینگ، استخر، سالن ماساژ اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند هر روز برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند و از طعم غذا های خوشمزه لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل ائل گلی پارس هتل تبریز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

لیست هتل های تبریز


هتل های 1 ستاره در تبریز
هتل مروارید
هتل جهانگردی تبریز
هتل های 2 ستاره در تبریز
هتل سینا
هتل ارس
هتل های 3 ستاره در تبریز
هتل استقلال
هتل فرید
هتل اهراب
هتل دریا
هتل کاسپین
هتل های 4 ستاره در تبریز
هتل گسترش
هتل آزادی
هتل بین المللی
هتل پتروشیمی
هتل های 5 ستاره در تبریز
هتل شهریار
هتل پارس ائل گلی
هتل کایا الله پارک
هتل الله کندوان

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های تبریز قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های تبریز آگاه شوید

vcv, ijg nv jfvdc fh hvchkjvdk rdlj

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های تبریز دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما