رزرو هتل در یزد

بهترین قیمت رزرو هتل در یزد - قاره پیما

رزرو هتل در یزد ( قیمت هتل های یزد) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در یزد و اطلاع از بهترین هتل های یزد در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در یزد با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های یزد قاره پیما بهترین هتل های یزد و بهترین نرخ رزرو هتل های یزد را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های یزد برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

قیمت هتل های 3 ستاره یزد – کمترین نرخ هتل های 3 ستاره یزد

 

رزرو هتل فیروزه یزد Firoozeh Traditional Hotel

ارزانترین هتل های یزد
رزرو اینترنتی هتل های یزد – قاره پیما

این هتل 3 ستاره با بافت قدیمی و طراحی و معماری منحصر به فردش در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 21 اتاق می باشد و دارای 100 سال قدمت می باشد اماس از بازسازی و تعمیرات لازم فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان و … اشاره کرد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون ، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فیروزه یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل سنتی خوان دوحد يزد Khan Dohed Hotel

هتل سنتی خوان دوحد يزد
کمترین قیمت رزر هتل یزد – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و قابل ذمر است که تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 38 اتاق می باشد و فعالیت رسمی خود را از سال 1393 آغاز کرده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
این مجموعه تاریخی و سنتی زیبا با معماری خاص و منحصر به فرد خود دارای دو حیاط با دو سبک متفاوت صفوی و قاجاریه است که هر کدام نمایانگر معماری خاص و اصیل زمان خود می باشند که بر چشم نواز بودن آن در میان دیگر هتل ها افزوده است.
فاصله هتل سنتی خوان دوحد یزد از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 3 کیلومتر، آبشار دره گاهان 36 کیلومتر، مجموعه خان 1.5 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 3 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 1 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 1.5 کیلومتر، بازار خان 2 کیلومتر، باغ دولت آباد 4 کیلومتر، مسجد جامع 2 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 5.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 13 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 12.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، چای ساز، کمد لباس، صندوق امانات.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، پارکینگ، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، چای خانه سنتی، اتاق بازی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، سالن همایش و کنفرانس، سیستم ترانسفر فرودگاهی و .. از جمله امکاناتی است که مسافران با اقامت خود در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و همچنین از رستوران آن برای صرف ناهار و شام خود استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سنتی خوان دوحد شهر یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل لاله یزد Laleh Hotel

هتل لاله یزد
رزرو سوئیت و هتل آپارتمان در یزد – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و در 2 طبقه ساخته شده و دارای 40 اتاق می باشد.
هتل با واقع شدن در قلب شهر يزد جنب آب انبار تاریخی گلشن و در نزديکي مراکز خريد و بافت تاريخي دسترسی به این اماکن را برای مسافرانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان به شهر یزد انتخاب نموده اند آسان گردانده است.
فاصله هتل لاله از اماکنی نظیر مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 2 کیلومتر، آبشار دره گاهان 38 کیلومتر، مجموعه خان 1.5 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 3 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 1.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 500 متر، باغ دولت آباد 3.5 کیلومتر، مسجد جامع 2 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر، پایانه مسافربری 15 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 13 کیلومتر می باشد.
از امکاناتی که در این هتل در دسترس و اختیار مسافران آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، چایخانه سنتی، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، بالکن، حمام اختصاصی، تلویزیون، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، مبلمان، میز و صندلی راحت و کار.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لاله شهر تاریخی یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل تاریخی لب خندق يزد Leb-e Khandagh Historical Hotel

هتل تاریخی لب خندق يزد
بهترین نرخ هتل های یزد – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر تاریخی یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها مربوطه خود ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
این هتل کوچک با معماری زیبای خود در 2 طبقه ساخته شده است و مجموعا” 11 اتاق دارد.
فاصله این هتل تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 2.5 کیلومتر، آبشار دره گاهان 39 کیلومتر، مجموعه خان 500 متر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 1 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 2.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 1.5 کیلومتر، باغ دولت آباد 3 کیلومتر، مسجد جامع 500 متر، ایستگاه راه آهن 6.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 11.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 10.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، کاناپه راحتی، کمد لباس و …
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، سالن همایش و کنفرانس، بوفه، رستوران، پارکینگ، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و … اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل تاریخی لب خندق یزد در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل سنتی مهر يزد Mehr Traditional Hotel

هتل سنتی مهر يزد
ارزانترین هتل های یزد – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
این مجموعه در 3 طبقه و 27 اتاق ساخته شده است.
ساعات تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این مجموعه از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 2.5 کیلومتر، آبشار دره گاهان 39 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 2 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 2.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 1.5 کیلومتر، میدان امیر چخماق 500 متر، باغ دولت آباد 3 کیلومتر، مسجد جامع 500 متر، ایستگاه راه آهن 6.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 11 کیلومتر، بادگیر ها 1.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 10.5 کیلومتر می باشد.
از امکاناتی که در این هتل در دسترس و اختیار مسافران آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، چایخانه سنتی، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، بالکن، حمام اختصاصی، تلویزیون، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، مبلمان، میز و صندلی راحت و کار.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سنتی مهر شهر تاریخی یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره یزد – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره یزد

 

رزرو اینترنتی هتل داد یزد Dad Hotel

هتل داد یزد
کمترین هزینه رزرو هتل در یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل در 2 طبقه ساخته شده و دارای 88 اتاق می باشد و در قلب شهر تاریخی یزد ساخته شده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
این هتل دارای فاصله 2 کیلومتری از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد، 37 کیلومتری آبشار دره گاهان، 1.5 کیلومتری مجموعه خان، 3 کیلومتری زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه)، 1 کیلومتری آتشکده زرتشتیان یزد، 500 متری آب انبار شش بادگیری، 2 کیلومتری مسجد جامع، 5 کیلومتری ایستگاه راه آهن، 15 کیلومتری پایانه مسافربری و 12 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهید صدوقی می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویوزیون.
از امکانات هتل نیز که در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، آسانسور، نماز خانه، پارکینگ، استخر و … اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل داد یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

ارزانترین قیمت هتل موزه فهادان Fahadan Museum Hotel

هتل موزه فهادان
بیشترین تخفیف رزرو هتل و سوئیت در یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر یزد بوده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه تاریخی با معماری زیبایش در قلب شهر یزد در 2 طبقه و با 30 اتقا ساخته شده است و دارای قدمتی حدود 250 سال می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
این هتل دارای فاصله 3 کیلومتری از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد، 40 کیلومتری آبشار دره گاهان، 1.5 کیلومتری مجموعه خان، 4 کیلومتری آتشکده زرتشتیان یزد، 2.5 کیلومتری آب انبار شش بادگیری، 3.5 کیلومتری باغ دولت آباد، 1.5 کیلومتری مسجد جامع، 7.5 کیلومتری ایستگاه راه آهن، 11.5 کیلومتری پایانه مسافربری و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهید صدوقی می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویوزیون.
از امکانات هتل نیز که در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، آسانسور، نماز خانه، پارکینگ، استخر و … اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل موزه فهادان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل هومان یزد Hooman Hotel

هتل هومان یزد
گارانتی هتل یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر یزد بوده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل دارای 3 طبقه و 22 اتاق می باشد و از سال 1398 فعالیتش را آغاز کرده است.
این مجموعه همچنین با دارا بودن حدود دوهزار متر مربع در بافت تاریخی شهر یزد واقع شده است.
این نکته قابل ذکر است ساعت ورود به هتل 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، رستوران، بوفه، سالن همایش، سالن کنفرانس و … اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل هومان یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

رزرو هتل آنتیک ملک التجار يزد Malek Al-Tojar Traditional Hotel

هتل آنتیک ملک التجار يزد
بهترین قیمت هتل های 4 ستاره یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره اولین هتل خشتی در جهان می باشد که از سال 1379 فعالیت و ارائه خدماتش را در شهر یزد آغاز کرده است و در سال 1393 توسط مدیران و مسئولین مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده و دارای 22 اتاق می باشد و قابل ذکر است ساعات تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 1.5 کیلومتر، آبشار دره گاهان 39 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 1.5 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 2.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 1.5 کیلومتر، میدان امیر چخماق 500 متر، باغ دولت آباد 2.5 کیلومتر، مسجد جامع 1 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 6.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 11 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 11 کیلومتر می باشد.
از امکاناتی که در این هتل در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان، پارکینگ، کافی شاپ، چای خانه سنتی، خدمات تور، خدمات باربری، تاکسی سرویسترانسفر فرودگاه و … اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، چای ساز، میز و صندلی راحتی و کار.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آنتیک ملک التجار یزد در تمامی ساات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

رزرو آنلاین هتل باغ مشیر الممالک یزد Moshir al-Mamalek Garden Hotel

هتل باغ مشیر الممالک یزد
کمترین قیمت هتل های یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در حاشیه بافت قدیم شهر تاریخی یزد و در وسعتی حدود 13000 متری ساخته شده است و دارای 3 طبقه به همراه 106 اتاق می باشد و در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است.
معماری اصیل ایرانی، فواره‌ها و نهر آب جاری و باغ های سبز زیبا و … از گزینه های این هتل می باشد که چشم همه را مجذوبش می گرداند.
این مجموعه از هتل های شهر یزد در لیست آثار ملی و تاریخی ایران به ثبت رسیده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای، حمام اختصاصی، کتری برقی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، رستوران، بوفه، استخر، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان اشاره کرد.
این هتل دارای فاصله 5.5 کیلومتری از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد، 40 کیلومتری آبشار دره گاهان، 8.5 کیلومتری آتشکده زرتشتیان، 5 کیلومتری آب انبار شش بادگیری، 3 کیلومتری باغ دولت آباد، 7.5 کیلومتری ایستگاه راه آهن، 10 کیلومتری پایانه مسافربری و 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهید صدوقی می باشد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل باغ مشیر الممالک یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل تهرانی يزد Terhani Hotel

هتل تهرانی يزد
رزرو سوئیت و هتل آپارتمان در یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1381 و در شهر یزد فعالیت ها و ارائه خدماش را آغاز کرده است.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده و دارای 45 اتاق برای اقامت مسافران می باشد.
ساعات تحویل اتاق ها در هتل تخرانی یزد 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل از مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 4 کیلومتر، آبشار دره گاهان 34 کیلومتر، مجموعه خان 5.5 کیلومتر، زندان اسکندر( مدرسه ضیائیه) 7 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 6.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 7 کیلومتر، باغ دولت آباد 6 کیلومتر، مسجد جامع 6.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 4.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 6.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، رستوران، بوفه، سالن همایش، سالن کنفرانس و … اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل تهرانی یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

بهترین قیمت هتل ارگ جدید یزد Yazd Arg-E-Jadid Hotel

هتل ارگ جدید یزد
هتل ارگ جدید یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر یزد واقع شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 150 اتاق شامل اتاق های معمولی و سوئیت ها اختصاصی می باشد و فعالیتش را از سال 1393 آغاز کرده است.
دخمه زرتشتیان که یکی از مشهور ترین بناهای تاریخی این شهر می باشد در نزدیکی این هتل و در فاصله 1.5 کیلومتری از آن واقع شده است.
علاوه بر دخمه زرتشتیان اماکن دیدنی و تاریخی دیگریا از شهر یزد را نیز می توانید از این هتل رفته و از آنها دیدن نمایید که در ادامه به برخی از انها با فاصله زمانی که برای رفتن به آنجا می بایست طی نمایید اشاره خواهیم کرد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این مجموعه رفاهی شهر یزد از آتشکده زرتشتیان 13 کیلومتر، مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد 13 کیلومتر، آبشار دره گاهان 36.5 کیلومتر، مجموعه خان 15 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 16.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 13.5 کیلومتر، مسجد جامع 15.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 11 کیلومتر، پایانه مسافربری 13.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 16 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در ان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، بوفه، رستوران، اتاق همایش، سالن کنفرانس، استخر، تاکسی سرویس و … اشاره کرد.
اتاق های هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار و کتری برقی.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ارگ جدید شهر تاریخی یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل زنبق يزد Zanbagh Hotel

هتل زنبق يزد
بهترین هتل های 4 ستاره یزد – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1389 فعالیت و ارائه خدماتش را در شهر یزد آغاز کرده است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده و دارای 31 اتاق می باشد، همچنین قابل ذکر است ساعت تحویل اتاق های در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
هتل در محیطی آرام و سرسبز واقع شده است و آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است.
فاصله این هتل تا مجتمع تجاری، تفریحی ستاره یزد 10 کیلومتر، آبشار دره گاهان 61 کیلومتر، زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) 10.5 کیلومتر، آتشکده زرتشتیان یزد 13.5 کیلومتر، آب انبار شش بادگیری 13.5 کیلومتر، میدان امیر چخماق 10 کیلومتر، باغ دولت آباد 9 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 12.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 14 کیلومتر و فرودگاه بین المللی شهید صدوقی 7.5 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، چای ساز.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، کافی شاپ، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل زنبق شهر یزد در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره یزد – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره یزد

 

رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد Parsian Safaiyeh Hotel, Yazd

هتل پارسیان صفائیه یزد
ارزنترین قیمت رزرو هتل های 5 ستاره یزد – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر یزد ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
هتل پارسیان صفائیه یزد در یکی از بهترین مانطق یزد واقع شده است و دارای طراحی مدرن و سنتی می باشد که به چشم نوازی و زیبایی آن می افزاید.
این مجموعه از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل یافته است.
هتل جدید تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و هتل باغ کاملا به صورت سنتی ساخته شده و نگهداری شده و فعالیت هایش را انجام میدهد و قابل ذکر است این دو بخش بوسیله منطقه ای سبز و فاصله 150 متری از همدیگر قرار دارند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
در اطراف شهر یزد که به شهر بادگیرها نیز شهرت دارد اماکن دیدنی بسیاری وجود دارد.
آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری و مسجد جامع کبیر یزد از نزدیکترین اماکنی می باشند که در اطراف هتل بوده و به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
از امکانات اتاق های این هتل مجلل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی و … اشاره کرد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، کتابخانه، سالن همایش و کنفرانس، تاکسی سرویس، پارکینگ، رستوران، بوفه از جمله امکاناتی است که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارسیان صفائیه یزد در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های یزد

لیست هتل های یزد
هتل 1 ستاره در یزد


هتل ارگ جدید یزد
هتل شرق یزد
هتل کاریز یزد


هتل 2 ستاره در یزد


هتل اطلس یزد
هتل کهن کاشانه یزد
هتل ملیکا یزد
هتل ستاره شهر یزد
هتل کاروانسرای سنتی یزد
هتل علی بابا یزد
هتل فرهنگ یزد
هتل جهانگردی اردکان یزد


هتل 3 ستاره در یزد


هتل بهجت یزد

هتل شیرکوه یزد
هتل پارسیان آزادی یزد
هتل کوروش یزد
هتل الله یزد
هتل مهر یزد
هتل والی یزد
هتل فاضلی یزد
هتل لب خندق یزد
هتل کاروان یزد
هتل جهانگردی یزد
هتل حاج ملک یزد
هتل خاتم یزد
هتل خوان دوحد یزد
هتل رز یزد
هتل رویا یزد
هتل مظفر یزد
هتل فیروزه یزد


هتل 4 ستاره در یزد


هتل تهرانی یزد
هتل فهادان یزد
هتل داد یزد
هتل ملک التجار یزد
هتل زنبق یزد
هتل باغ مشیرالممالک یزد
هتل پارسیان صفائیه یزد
هتل راه و ما یزد


هتل 5 ستاره در یزد

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های یزد قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های یزد آگاه شوید

 

vcv, ijg nv dcn fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های یزد چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل یزد کدام است ؟

هتل 5 ستاره پارسیان صفائیه یزد در حال حاضر بهترین هتل در شهر یزد می باشد .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در یزد وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های یزد سایت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های یزد دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل