رزرو هتل در کرمان

رزرو بهترین هتل های کرمان با کمترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در کرمان ( قیمت هتل های کرمان ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در کرمان و اطلاع از بهترین هتل های کرمان در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در کرمان با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های کرمان قاره پیما بهترین هتل های کرمان و بهترین نرخ رزرو هتل های کرمان را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های کرمان برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره کرمان – هتل های ارزان 3 ستاره کرمان

 

هتل عطر سیب سیرجان Atre Sib Hotel

رزرو هتل در کرمان - قیمت هتل های کرمان
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های کرمان – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1394 فعالیت خود را در کرمان آغاز کرده است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده است و دارای جدود 32 اتاق برای اقامت مهمانان و مسافران می باشد.
ساعات تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل تا امام زاده حسنین 21.5 کیلومتر، خانه حاج رشید 1.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی سیرجان 14.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، حمام، تلویزیون، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، میز تحریر.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، سیستم تعلام و اطفاء حریق، کتابخانه، خدمات باربری، خدمات تور و… از جمله امکانات این مجموعه می باشد که مسافران با اقامت در آن می توانند از آنها بهره مند شوند.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل عطر سیب سیرجان در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

 

هتل گواشیر کرمان Govashir Hotel

هتل گواشیر کرمان - بهترین هتل آپارتمان تهران
بهترین هتل های کرمان – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1370 در شهر کرمان افتتاح گردید و آخرین مرتبه در سال 1383 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 40 اتاق برای اقامت مهمانان و مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در هتل گواشیر 14 و ساعت تخلیه هر یک از اتاق ها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مجموعه گنجعلی‌ خان 10 کیلومتر، کیدان آزادی 7.5 کیلومتر،باغ شاهزاده 42 کیلومتر، مسجد ملک 10 کیلومتر، مسجد جامع 11 کیلومتر، گنبد مشتاقیه 11 کیلومتر، موزه آکواریوم 7 کیلومتر، موزه زرتشتیان 11.5 کیلومتر، پیست اسکی سیرچ 48.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان 15 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، مبلمان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، تلویزیون.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، خدمات باربری، فضای سبز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، بوفه رستوران اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل گواشیر کرمان در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل هزار کرمان Hezar Hotel

هتل هزار کرمان - هتل ارزان در کرمان
ارزانترین نرخ هتل کرمان – قاره پیما

هتل 3 ستاره هزار در شهر کرمان و در سال 1372 ساخته شده و آخرین بار در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده است و دارای 42 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های هتل 14 و ساعت تخلیه هر یک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل هزار شهر کرمان تا مجموعه گنجعلی‌ خان 2 کیلومتر، میدان آزادی 3 کیلومتر، بازار بزرگ 2.5 کیلومتر، باغ شاهزاده 38 کیلومتر، قلعه دختر 3.5 کیلومتر، مسجد جامع 3 کیلومتر، گنبد مشتاقیه 3 کیلومتر، موزه آکواریوم 1.5 کیلومتر، موزه زرتشتیان 3.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 6 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان 12 کیلومتر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پله اضطراری، پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، فضای سبز، اتاق بازی، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل هزار در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره کرمان – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره کرمان

 

هتل هیلان رفسنجان  Hilan Hotel

هتل هیلان رفسنجان - بهترین هتل کرمان
رزرو اینترنتی هتل در کرمان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر کرمان و در سال 1396 به بهره برداری رسید و دارای 3 طبقه و 30 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های هتل 14 و ساعت تخلیه هر یک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پله اضطراری، پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، فضای سبز، اتاق بازی، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل هیلان رفسنجان در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.
 

هتل ارگ جدید بم Hotel Arg-e-Jadid

هتل ارگ جدید بم
بهترین هتل های 4 ستاره کرمان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر کرمان و در سال 1374 افتتاح گردیده و در سال 1390 آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و دارای حدود 80 اتاق می باشد که قابل ذکر است تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا ارگ بم 19.5 کیلومتر، روستای بروات 11 کیلومتر و فهرج 47.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی نت، بوفه، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، چای خانه سنتی، خدمات باربری، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، زمین تنیس، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتا تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ارگ جدید بم در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هتل جهانگردی کرمان Kerman Tourism Hotel

هتل جهانگردی کرمان - قیمت هتل های کرمان
کمترین قیمت هتل های کرمان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر کرمان و در سال 1353 ساخته شده است و آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنین دارای 2 طبقه و 60 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل جهانگردی کرمان از مجموعه گنجعلی‌ خان 5 کیلومتر، میدان آزادی 2.5 کیلومتر، بازار بزرگ 6 کیلومتر، باغ شاهزاده 43.5 کیلومتر، قلعه دختر 13.5 کیلومتر، مسجد جامع 12 کیلومتر، گنبد مشتاقیه 12 کیلومتر، موزه آکواریوم 4.5 کیلومتر، موزه زرتشتیان 12 کیلومتر، گنبد جبلیه 14.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 5.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان 8 کیلومتر می باشد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، پارکینگ، کتابخانه، تلویزیون در قسمت لابی، ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه، تاکسی سرویس، فضای سبز، آسانسور، نمازخانه، سالن ورزش،پله اضطراری، خدمات باربری، کافی شاپ، بوفه، رستوران، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن همایش و سالن کنفرانس از جمله امکاناتی است که در حین اقامتتان در این هتل می توانید از هریک از آنها بهره مند شوید.
از امکانات اتاق ها در این هتل نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، چای ساز، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل جهانگردی کرمان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل سنتی کپری قلعه گنج  Parsian Ghaleganj Hotel

هتل سنتی کپری قلعه گنج
رزرو هتل های سنتی کرمان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره با دارا بودن حدود 20 اتاق در سال 1395 در شهر کرمان افتتاح گردیده است.
با اقامت در این هتل می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی نظیر آفرود در شنزارهای کویری، شتر سواری، پذیرایی شام در کویر، موزیک و رقص محلی، بازی محلی رامازا، مشاهده منظره زیبای منطقه از بالای تخت ورزال و … نیز استفاده نمایید.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مجموعه گنجعلی ‌خان 393 کیلومتر، میدان آزادی 385 کیلومتر، بازار بزرگ 393 کیلومتر، قلعه دختر 394 کیلومتر، مسجد جامع 394 کیلومتر، موزه آکواریوم 393 کیلومتر، موزه زرتشتیان 384 کیلومتر، پایانه مسافربری  386 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 386.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان 394 کیلومتر می باشد.
از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، حمام اختصاصی، چای ساز، مینیبار، صندوق امانات و میز و صندلی راحتی و کار اشاره کرد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، فضای سبز، لاندری(خشکشویی)، کافی شاپ، بوفه، رستوران، خدمات باربری، سالن همایش و کنفرانس از جمله امکاناتی است که با اقامت در هتل می توانید از آنها بهره مند شوید.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سنتی کپری قلعه گنج شهر کرمان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

 

هتل 5 ستاره کرمان – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره کرمان

 

هتل پارس کرمان Kerman international Pars Hotel

هتل پارس کرمان
بهترین هتل 5 ستاره کرمان – قاره پیما

این هتل 5 ستاره با ساختاری زیبا در سال 1381 در زمینی به مساحت حدود 32000 متر مربع و در 8 طبقه و 200 اتاق در شهر کرمان ساخته شده است.
ساعات تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مجموعه گنجعلی‌ خان 5.5 کیلومتر، میدان آزادی 3 کیلومتر، بازار بزرگ 6.5 کیلومتر، باغ شاهزاده 44 کیلومتر، مسجد جامع 12 کیلومتر، موزه آکواریوم 5 کیلومتر، ارگ راین 110 کیلومتر، موزه زرتشتیان 11.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 5.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 6.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی کرمان 7 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه دارای دکوراسیونی زیبا می باشند و تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، کانه راحتی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس.
از امکاناتی که در این هتل در اخیتر و دسترس مهمانان مقیمش قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، تراسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه، اتاق بازی، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، آسانسور، تاکسی سرویس، زمین تنیس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کافی نت، صرافی، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارس کرمان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های کرمان

لیست هتل های کرمان
هتل های 1 ستاره در کرمان


هتل جهانگردی ماهان کرمان 
هتل صحرا کرمان 


هتل های 2 ستاره در کرمان


هتل کرمان 
هتل فدک کرمان 
هتل شبهای راین کرمان 
هتل جام جم کرمان 
هتل جهانگردی بم کرمان 
هتل ملائکه کرمان 
هتل اخوان کرمان 


هتل های 3 ستاره در کرمان


هتل امین کرمان 
هتل ناجی کرمان 
هتل جهانگردی سیرجان کرمان 
هتل جهانگردی کرمان
هتل متولی باشی کرمان 
هتل گواشیر کرمان 
هتل هزار کرمان


هتل های 4 ستاره در کرمان


هتل پارسیان کرمان 
هتل کپری کرمان 


هتل های 5 ستاره در کرمان


هتل پارس کرمان

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های کرمان قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های کرمان آگاه شوید

 

vcv, ijg nv ;vlhk fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

قیمت هر شب اقامت در هتل های کرمان چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

بهترین هتل کرمان کدام است ؟

هتل 5 ستاره پارس در حال حاضر بهترین هتل در شهر کرمان می باشد .

آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در کرمان وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های کرمان سایت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های کرمان دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل