رزرو هتل در کرمانشاه

رزرو هتل در کرمانشاه ( قیمت هتل های کرمانشاه ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در اهواز و اطلاع از بهترین هتل های کرمانشاه در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در کرمانشاه با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های کرمانشاه قاره پیما بهترین هتل های کرمانشاه و بهترین نرخ رزرو هتل های کرمانشاه را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های کرمانشاه برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

 

بهترین هتل های 3 ستاره کرمانشاه – هتل های ارزان 3 ستاره کرمانشاه

 

قیمت هتل ارم پاوه کرمانشاه Eram Paveh hotel

هتل 3 ستاره ارم پاوه در شهر کرمانشاه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در سال 1391 و در 8 طبقه و 24 اتاق فعالیت خود را آغاز کرده است.
روستای خانقاه، روستای شمشیر، غار قوری قلعه، غار سنگی حسین کوه و سد نوساز داریان از نردیکترین اماکن دیدنی شهر کرمانشاه می باشند که با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، صندوق امانات، آباژور، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز تحریر، مینیبار، کمد لباس، سیستم تعلام و اطفاء حریق.
از امکانات این هتل نیز که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، کافی شاپ، تاکسی سرویس و … اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ام پاوه در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو اینترنتی هتل کوروش کرمانشاه Kourosh Hotel

رزرو اینترنتی هتل کوروش کرمانشاه - رزرو هتل در کرمانشاه
گارانتی هتل های کرمانشاه – قاره پیما

این هتل 3 ستاره با مساحتی حدود 1250 متر مربع در سال 1393 فعالیت و ارائه خدماتش را در 5 طبقه و با 25 اتاق در شهر کرمانشاه آغاز کرده است.
ساعات تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پل کهنه 10.5 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 6 کیلومتر، پارک کوهستان 93 کیلومتر، طاق بستان 9.5 کیلومتر، مسجد جامع 61 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 40 کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 41 کیلومتر، مسجد عماد الدوله 4 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 7.5 کیلومتر و فرودگاه شهید اشرفی 9 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، وای فای، چای ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آباژور، یخچال.
از امکانات هتل که در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، جکوزی، سونا، پارکینگ، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق و … اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتا کوروش کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو هتل رسالت کرمانشاه Resalat Hotel

رزرو هتل رسالت کرمانشاه - هتل آپارتمان های کرمانشاه
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های کرمانشاه – قاره پیما

هتل 3 ستاره رسالت در شهر کرمانشاه واقع شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
این مجموعه در 10 طبقه ساخته شده است و کلا” دارای 60 اتاق می باشد و اولین بار در سال 1350 این هتل آغاز به فعالیت گرداند و آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی مجدد قرار گرفت.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز خرید گردیده است.
فاصله هتل رسالت شهر کرمانشاه از پل کهنه 9 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 3 کیلومتر، پارک کوهستان 104 کیلومتر، طاق بستان 16.5 کیلومتر، مسجد جامع 69 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 51 کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 51.5 کیلومتر، مسجد عماد الدوله 4 کیلومتر، موزه پارینه سنگی زاگرس 4 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 15.5 کیلومتر و فرودگاه شهید اشرفی 12 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه رفاهی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق.
از امکاناتی که در این هتل در اختیار و دسترس مسافران آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل رسالت کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

ارزانترین نرخ هتل سینا کرمانشاه Sina Hotel

این هتل 3 ستاره در شهر کرمانشاه و در سال 1392 با 2 طبقه و 26 اتاق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجان میرساند.
ساعات تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه هر یک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، چای ساز، کمد لباس، صندوق امانات.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، پارکینگ، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، چای خانه سنتی، اتاق بازی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، سالن همایش و کنفرانس، سیستم ترانسفر فرودگاهی و .. از جمله امکاناتی است که مسافران با اقامت خود در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و همچنین از رستوران آن برای صرف ناهار و شام خود استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سینا شهر کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره کرمانشاه – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره کرمانشاه

 

بهترین قیمت هتل آزادگان کرمانشاه Azadegan Hotel

بهترین قیمت هتل آزادگان کرمانشاه - اجاره سوئیت های کرمانشاه
اجاره آپارتمان و سوئیت در کرمانشاه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در 3 طبقه و دارا بودن حدود 111 اتاق در سال 1368 در شهر کرمانشاه تاسیس گردیده و آخرین بار در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفته است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پل کهنه 13.5 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 9 کیلومتر، پارک کوهستان 4 کیلومتر، طاق بستان 5.5 کیلومتر، مسجد جامع 57.5 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 123 کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 125 کیلومتر، موزه پارینه سنگی زاگرس 11 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 75 کیلومتر و فرودگاه شهید اشرفی 7 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، چای ساز و کتری برقی.
از امکانات در این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق همایش و کنفرانس، پله اضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس و … اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتا آزادگان کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

ارزانترین نرخ هتل جمشید کرمانشاه Jamshid Hotel

ارزانترین نرخ هتل جمشید کرمانشاه - هتل های ارزان کرمانشاه
بهترین نرخ هتل های کرمانشاه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1386 و در 2 طبقه و با 40 اتاق فعالیت و ارائه خدماتش را در شهر کرمانشاه آغاز کرده است و آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است.
فاصله این هتل تا پل کهنه 14.5 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 10.5 کیلومتر، پارک کوهستان 90 کیلومتر، طاق بستان 1 کیلومتر، غار قوری قلعه 93 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 37.5 کیلومتر، تکیه بیگلر بیگی 9.5 کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 38.5 کیلومتر، موزه پارینه سنگی زاگرس 10 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 7.5 کیلومتر و فرودگاه شهید اشرفی 6 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در هتل جمشید شهر کرمانشاه مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز و کتری برقی.
از امکانات این هتل نیز که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، بوفه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق همایش و کنفرانس، فضای سبز و … اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل جمشید کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره کرمانشاه – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره کرمانشاه

 

هتل لاله بیستون (بین المللی ) کرمانشاه Laleh Bisotun Hotel

هتل کرمانشاه
بهترین هتل های 5 ستاره کرمانشاه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره به صورت چهار ایوانی سنتی در ناحیه ای کوهستانی با حدود 20 اتاق ساخته شده و در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.
این مجموعه آخرین بار در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است و در این مجموعه به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
فاصله این هتل تا پل کهنه 39 کیلومتر، تکیه معاون الملک 38 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 39 کیلومتر، پارک کوهستان 57.5 کیلومتر، طاق بستان 31 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 2 کیلومتر، غار پراو 24 کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 1.5 کیلومتر، مسجد عماد الدوله 38 کیلومتر، موزه پارینه سنگی زاگرس 38 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 31.5 کیلومتر، فرودگاه شهید اشرفی 29 کیلومتر می باشد.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، بوفه، رستوران، آسانسور، چای خانه سنتی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس، فضای سبز، خدمات باربری، کافی شاپ، پارکینگ از جمله امکاناتی است که مسافران با انتخاب این هتل در حین سفرشان به کرمانشاه می توانند از آنها بهره مند شوند.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، چای ساز و کتری برقی، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، لوازم بهداشتی.
مسافرانی که اقامت در این هتل را برای سفرشان انتخاب می نمایند هر روز صبح برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لاله بیستون ( بین المللی) کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل پارسیان کرمانشاه Parsian Kermanshah Hotel

بهترین هتل پارسیان کرمانشاه
بهترین هتل پارسیان کرمانشاه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره مجلل و شیک در شهر کرمانشاه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتی مربوطه اش را در همین شهر به انجام میرساند.
این مجموعه در سال 1389 و در 9 طبقه و مجموعا” 100 اتاق و سوئیت به خدمات رسانی به مسافران می پردازد.
فاصله این هتل تا پل کهنه 12 کیلومتر، تکیه معاون الملک 8 کیلومتر، مسجد حاج شهباز خان 8.5 کیلومتر، پارک کوهستان 88.5 کیلومتر، طاق بستان 5 کیلومتر، مسجد جامع 58 کیلومتر، غار قوری قلعه 92 کیلومتر، مجموعه تاریخی بیستون 35.5 کیلومتر، تکیه بیگلر بیگی کیلومتر، کاروانسرای شاه عباسی 36 کیلومتر، پایانه مسافربری کاویان 4 کیلومتر و فرودگاه شهید اشرفی 4 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، کمد لباس، چای ساز و کتری برقی، سیستم اطفاء حریق و لوازم بهداشتی.
همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان و مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، استخر، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، لابی بزرگ، پله اضطراری، سونا، جکوزی، سالن همایش، سالن کنفرنس، تاکسی سرویس، خدمات باربری، کافی شاپ و … اشاره کرد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارسیان کرمانشاه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

لیست هتل های کرمانشاه


هتل های 1 ستاره در کرمانشاه
هتل های 2 ستاره در کرمانشاه
هتل داریوش
هتل زاگرس
هتل راه کربال
هتل سینا
هتل های 3 ستاره در کرمانشاه
هتل رسالت
هتل های 4 ستاره در کرمانشاه
هتل آزادگان
هتل جمشید
هتل های 5 ستاره در کرمانشاه
هتل پارسیان
هتل لاله بیستون

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های کرمانشاه قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های کرمانشاه آگاه شوید

 

vcv, ijg ihd ;vlhkahi fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های کرمانشاه چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️ بهترین هتل کرمانشاه کدام است ؟

هتل 5 ستاره پارسیان و لاله در حال حاضر بهترین هتل در شهر کرمانشاه می باشد .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در کرمانشاه وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های کرمانشاه سایت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های کرمانشاه دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما