رزرو هتل در رامسر

بهترین قیمت هتل های رامسر در قاره پیما

رزرو هتل در رامسر ( قیمت هتل های رامسر ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در رامسر و اطلاع از بهترین هتل های رامسر در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در رامسر با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های رامسر قاره پیما بهترین هتل های رامسر و بهترین نرخ رزرو هتل های رامسر را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های رامسر برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

کمترین نرخ هتل های 2 ستاره رامسر – رزرو هتل های 2 ستاره رامسر

 

رزرو هتل آپارتمان باروژ رامسر Hotel Barooj

قیمت بلیط یک طرفه نایروبی
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های رامسر در قاره پیما

این هتل 2 ستاره در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مجموعه دارای 3 طبقه و حدود 24 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام اختصاصی، تلویزیون، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، فضای سبز، چای خانه سنتی، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان باروژ رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل آپارتمان کارن رامسر Karen Hotel

قیمت هتل آپارتمان کارن رامسر
اجاره سوئیت در رامسر با بهترین قیمت – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1392 و در رامسر افتتاح گردیده است و دارای 4 طبقه و حدود 17 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
اتاق ها در این هتل تماماگ مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، مبلمان، چای ساز، تلویزیون، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کافی شاپ، رستوران، بوفه، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان کارن رامسر در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو اینترنتی هتل آپارتمان ترنج متین رامسر Toranj Matin Apartment Hotel

رزرو اینترنتی هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
گارانتی هتل های رامسر در قاره پیما

این هتل آپارتمان 2 ستاره در شهر رامسر و در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای 5 طبقه و حدود 25 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از مکان های دیدنی که در نزدیکی این هتل آپارتمان واقع شده اند می توان به مراکز خرید، شهربازی و تله کابین اشاره کرد.
امکانات قابل دسترسی که در اختیار مسافران این مجموه قرار میگیرد عبارتند از پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، کافی شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ، سالن ماساژ، ترانسفر با هزینه جداگانه.
اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز، صندوق امانات.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان ترنج متین رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره رامسر – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره رامسر

 

بهترین قیمت هتل آپارتمان کوثر رامسر Kowsar Hotel

بهترین قیمت هتل آپارتمان کوثر رامسر
اجاره سوئیت – کلبه – آپارتمان – ویلا و … در رامسر – قاره پیما

این هتل 3 ستاره فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است و آخرین بار در سال 1388 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
این مجموعه در 3 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 115 اتاق برای میزبانی از مسافران و گردشگران می باشد.
این هتل همچنین دارای ساحل اختصاصی به طول 500 متر بوده که بعنوان یکی از مزایای این هتل در بین گردشگران شناخته شده می باشد.
فاصله این هتل تا پارک آبی رامسر 10 کیلومتر، پارک جنگلی صفارود 13.5 کیلومتر، آبگرم هتل آزادی رامسر 6 کیلومتر، موزه تماشاگه خزر رامسر 6 کیلومتر، تله کابین رامسر 14 کیلومتر، جنگل دالخانی 13.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی رامسر 3 کیلومتر، سد میجران 13 کیلومتر، غارهای رامسر 17 کیلومتر، پلاژ های رامسر 6.5 کیلومتر و ییلاق گرسماسر 47.5 کیلومترمی باشد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم د این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، بوفه، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، پله اظطراری، کتابخانه، زمین ورزش و پارکینگ اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان کوثر رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هزینه اقامت هتل لیدو رامسر Lido Hotel

هزینه اقامت هتل لیدو رامسر
رزرو اینترنتی جا و مکان در رامسر – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1398 و در رامسر ساخته شده است و دارای 13 طبقه و حدود 60 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد.
ساحل زیبای دریای خزر، تله کابین رامسر، مرکز شهر از اماکن قابل دسترس و دیدنی برای مسافران از این هتل میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، مبلمان، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نماز خانه، آسانسور، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، ترانسفر با هزینه جداگانه، کافی شاپ، چای خانه سنتی، پارکینگ، خدمات باربری اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لیدو رامسر در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

کمترین نرخ هتل آپارتمان نیستان رامسر Neyestan Apartment Hotel

کمترین نرخ هتل آپارتمان نیستان رامسر
بهترین قیمت رزرو هتل آپارتمان در رامسر – قاره پیما


این هتل آپارتمان 3 ستاره در سال 1391 در رامسر و در منطقه چهارصد دستگاه فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مجموعه در 3 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 23 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12  ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پارک جنگلی صفارود 4 کیلومتر، آبگرم هتل آزادی رامسر 2.5 کیلومتر، قلعه مارکو 12 کیلومتر، موزه تماشاگه خزر رامسر 2 کیلومتر، تله کابین رامسر 9 کیلومتر، هتل قدیم رامسر 2.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی رامسر 3.5 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، مبلمان،  تلفن و لوازم بهداشتی.
از امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان نیستان رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل بزرگ ملکشاه رامسر Ramsar MalekShah Hotel

هتل بزرگ ملکشاه رامسر
تخفیف رزرو آنلاین هتل در رامسر – قاره پیما

این هتل 3 ستاره فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در شهر رامسر و در همین هتل به انجام میرساند و برای رفاه حال مسافران در سال 1395 آخرین بار مورد بازسای قرار گرفته است.
این مجموعه در 3 طبقه ساخته شده است و دارای حدودا” 67 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد که ساعت تحویل آنها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل بزرگ ملکشاه تا پارک جنگلی صفارود 6.5 کیلومتر، آبگرم هتل آزادی رامسر 4.5 کیلومتر، قلعه مارکوه 9.5 کیلومتر، موزه تماشاگه خزر رامسر 3.5 کیلومتر، تله کابین رامسر 12.5 کیلومتر، هتل قدیم رامسر 4 کیلومتر و فرودگاه بین المللی رامسر 2.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، چای ساز، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این مجموعه می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نماز خانه، آسانسور، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، کافی شاپ، خدمات باربری، فضای سبز، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، پارکینگ و خدمات باربری اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بزرگ ملکشاه رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره رامسر – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره رامسر

 

کمترین قیمت هتل بام رامسر Bame Ramsar Hotel

کمترین قیمت هتل بام رامسر
بهترین هتل های 4 ستاره رامسر – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در رامسر و در ارتفاع 700 متری از سطح دریا ساخته شده است و دارای چشم اندازی بسیار زیبا از طبیعت این شهر می باشد.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده و همچنین دارای حدود 42 اتاق می باشد.
ساعت تحویل اتاق های آن 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پارک جنگلی صفارود 11.5 کیلومتر، آبگرم هتل آزادی رامسر 14 کیلومتر، قلعه مارکوه 24 کیلومتر، موزه تماشاگه خزر رامسر 13.5 کیلومتر، تله کابین رامسر 400 متر، هتل قدیم رامسر 14 کیلومتر و فرودگاه بین المللی رامسر 16 کیلومتر می باشد.
تله کابین رامسر همانگونه که در قسمت بالا اشاره کردیم در فاصله 400 متری از این هتل واقع شده است و ساعات فعالیت آن از 10 صبح الی 17.30 بعد از ظهر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلفن، چای ساز.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، فضای سبز، اتاق چمدان، مینیبار، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، سالن بیلیارد، رستوران بام، بوفه، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پارکینگ سالن ماساژ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بام رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

نرخ هتل پارسیان آزادی رامسر Ramsar Parsian Hotel

هتل پارسیان آزادی رامسر
بهترین قیمت هتل های رامسر – قاره پیما

هتل 4 ستاره پارسیان آزادی رامسر با دارا بودن چشم انداز جنگل و طبیعت سرسبز و زیبا و سبک معماری کلاسیک خود در سال 1347 افتتاح گردیده است و همچنین دارای 5 هزار مت مربع مساحت نیز می باشد.
این مجموعه دارای 3 طبقه و 144 اتاق و سوئیت برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پارک آبی رامسر 7 کیلومتر، پارک جنگلی صفارود 10.5 کیلومتر، آبگرم هتل آزادی رامسر 3.5 کیلومتر، قلعه مارکوه 12 کیلومتر، موزه تماشاگه خزر رامسر 3 کیلومتر، تله کابین رامسر 11.5 کیلومتر، هتل قدیم رامسر 3.5 کیلومتر، جنگل دالخانی 17 کیلومتر، فرودگاه بین المللی رامسر 3.5 کیلومتر، سد میجران 17 کیلومتر، غارهای رامسر 3.5 کیلومتر، پلاژ های رامسر 4 کیلومتر و ییلاق گرسماسر 50.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه رفاهی و تفریحی تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، خدمات باربری، ترانسفر با هزینه جداگانه، خدمات تور، استخر، جکوزی و پارکینگ اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارسیان آزادی رامسر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره رامسر – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره رامسر 

 

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های رامسر قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های رامسر آگاه شوید

 

vcv, ijg nv vhlsv fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های رامسر چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل رامسر کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در رامسر وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های رامسر قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های رامسر دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما