رزرو هتل در اراک

بهترین قیمت رزرو هتل های اراک - قاره پیما

رزرو هتل در اراک ( قیمت هتل های اراک ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در اراک و اطلاع از بهترین هتل های اراک در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در اراک با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های اراک قاره پیما بهترین هتل های کرج و بهترین نرخ رزرو هتل های اراک را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های اراک برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

کمترین نرخ هتل های 2 ستاره اراک – رزرو هتل های 2 ستاره اراک

قیمت هتل های 3 ستاره اراک – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره اراک

 

رزرو هتل آفتاب اراک Arak Aftab Hotel

رزرو هتل آفتاب اراک
ارزانترین قیمت رزرو هتل در اراک – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در بلوار سردشت اراک و در سال 1391 افتتاح گردیده است و دارای 4 طبقه و 17 اتاق برای میزبانی از مسافران مقیم در آن می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
قابل ذکر است که فاصله این هتل تا دانشگاه صنعتی شهر اراک 15.5 کیلومتر میباشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی سرویس، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، چای خانه سنتی، پارکینگ، کافی شاپ و سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آفتاب اراک در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره اراک – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره اراک

 

بهترین قیمت هتل بین المللی پیام اراک Payam International Hotel

بهترین قیمت
بیشترین تخفیف رزرو آنلاین هتل های اراک – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1395 با زیربنایی 3000 متری افتتاح گردیده است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 34 اتقا برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت کاری این مجموعه 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا دره گردو 11 کیلومتر، شهربازی آبی طوفان 14.5 کیلومتر،فرودگاه اراک 14 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 4.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 5 کیلومتر، پارک لاله 1.5 کیلومتر، موزه حمام چهار فصل 4 کیلومتر، تالاب کویری میقان 70 کیلومتر، کلیسا مسروپ مقدس 4 کیلومتر، خانه خاکباز یا موزه مفاخر 5.5 کیلومتر و مجموعه بازار تاریخی 3.5 کیلومتر میباشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، روم سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی و بالکن.
از امکاناتی که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، پارکینگ، فضای سبز، پله اضطراری و … اشاره کرد.
برای صرف صبحانه در این هتل مهمانان می توانند هر روز صبح از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بین المللی پیام اراک در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هزینه اقامت هتل زاگرس اراک Zagros Hotel

هزینه اقامت هتل زاگرس اراک
اجاره آپارتمان – هتل آپارتمان و سوئیت در اراک – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1390 در شهر اراک آغاز کرده است و در همین شهر به ارائه خدمات به مسافران می پردازد.
این هتل با دارا بودن 1800 متر مربع زیر بنا در 2 طبقه ساخته شده و دارای 21 اتاق برای میزبانی از مسافرام میباشد.
ساعت تحویل اتاق ها در هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل تا دره گردو 7.5 کیلومتر، شهربازی آبی طوفان 15.5 کیلومتر، فرودگاه اراک 17 کیلومتر، پایانه مسافربری 6.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 1.5 کیلومتر، پارک لاله 5 کیلومتر، موزه حمام چهار فصل 1.5 کیلومتر، تالاب کویری میقان 69 کیلومتر، کلیسای مسروپ مقدس 2 کیلومتر، خانه خاکباز یا موزه مفاخر 2 کیلومتر، مجموعه بازار تاریخی 1.5 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزوین، روم سرویس، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان، کمد لباس.
امکاناتی که در این هتل در اختیار و دسترس مسافران قرار میگیرد عبارتند از پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، پله اضطررای، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ و … اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل زاگرس اراک در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

هتل 5 ستاره اراک – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره اراک

 

هتل امیرکبیر اراک Arak AmirKabir Hotel

هتل امیرکبیر اراک
بهترین قیمت هتل های اراک – قاره پیما

این هتل 5 ستاره مجلل در دامنه ارتفاعات شهر صنعتی اراک در سال 1384 افتتاح گردیده است و همچنین دارای مساحتی حدود 73 هکتار میباشد.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده و دارای 75 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل تا دره گردو 14.5 کیلومتر، شهربازی آبی طوفان 26.5 کیلومتر، فرودگاه اردبیل 23 کیلومتر،ایانه مسافربری 6.5 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 11 کیلومتر، تالاب کویری میقان 68.5 کیلومتر، کلیسا مسروپ مقدس 12 کیلومتر، خانه خاکباز یا موزه مفاخر 16.5 کیلومتر، مجموعه بازار تاریخی 11 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزوین، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، لوازم بهداشتی، چای ساز و بالکن در برخی اتاق ها.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل زیبا نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، وسایل بدنسازی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ، کافی نت، استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، زمین ورزش، پله اضطراری، فضای سبز، زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود در حین سفرشان می توانند هر روز برای صرف صبحانه از بوفه هتل و برای صرف ناهار و یا شام از رستوران استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای لذیذ آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل امیرکبیر اراک با کادری مجرب در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها می باشد و د ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران میرساند.

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های اراک ( مرکزی )

لیست هتل های مرکزی اراک
هتل های 1 ستاره در مرکزی اراک


هتل پردیسان تفرش مرکزی اراک


هتل های 2 ستاره در مرکزی اراک


هتل صدرا ساوه مرکزی اراک
هتل الماس دلیجان مرکزی اراک


هتل های 3 ستاره در مرکزی اراک


هتل امام رضا خمین مرکزی اراک
هتل کارون دلیجان مرکزی اراک
هتل معلم اراک مرکزی
هتل آفتاب اراک مرکزی
هتل مروارید فرمهین مرکزی اراک
هتل جهانگردی آب گرم محالت مرکزی اراک


هتل های 4 ستاره در مرکزی اراک


هتل اقصی محالت مرکزی اراک 
هتل زاگرس اراک مرکزی
هتل پیام اراک مرکزی
هتل کاوه ساوه مرکزی اراک


هتل های 5 ستاره در مرکزی اراک


هتل امیر کبیر اراک مرکزی

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های اراک قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های اراک آگاه شوید

 

vcv, ijg nv hvh; fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های اراک چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل اراک کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در اراک وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های اراک قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های اراک دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما