بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس کرج

آگاهی از قیمت و رزرو و خرید بلیط اتوبوس کرج با ارزانترین قیمت

ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس کرج در قاره پیما 

در متن زیر اطلاعات تکمیلی در مورد بلیط اتوبوس کرج – قیمت بلیط اتوبوس کرج و  مسافت و مدت زمان سفر زمینی از شهرهای مختلف به کرج ( رزرو و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کرج ) و هزینه بلیط اتوبوس کرج از شهرهای مختلف ایران :

( اتوبوس اراک کرج – اتوبوس اصفهان کرج – اتوبوس اهواز کرج – اتوبوس آزاد شهر کرج – اتوبوس آمل کرج – اتوبوس بابل کرج – اتوبوس بجنورد کرج – اتوبوس بوشهر کرج – اتوبوس تویسرکان کرج – اتوبوس خرم آباد کرج – اتوبوس ساری کرج – اتوبوس شاهین شهر کرج – اتوبوس شیراز کرج – اتوبوس شیروان کرج – اتوبوس قائو شهر کرج – اتوبوس قوچان کرج – اتوبوس کاشمر کرج – اتوبوس کرمان کرج – اتوبوس کرمانشاه کرج – اتوبوس کوهدشت کرج – اتوبوس گرگان کرج – اتوبوس گناوه کرج – اتوبوس گنبد کاووس کرج – اتوبوس مشهد کرج – اتوبوس ملایر کرج – اتوبوس نهاوند کرج – اتوبوس نیشابور کرج – اتوبوس همدان کرج – اتوبوس یزد کرج ) به طور کامل شرح داده شده است .

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

بلیط اتوبوس کرج
بهترین قیمت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس کرج در قاره پیما

در حال حاضر امکان سفر زمینی از شهرهای اراک / اصفهان / اهواز / آزاد شهر / آمل / بابل / بجنورد / بوشهر / تویسرکان / خرم آباد / ساری / شاهین شهر / شیراز / قائو شهر / شیروان / قوچان / کاشمر / کرمان / کرمامشاه / کوهدشت / گرگان / گناوه / گنبد کاووس / مشهد / ملایر / نهاوند / نیشابور / همدان / یزد به کرج بوسیله اتوبوس وجود دارد .

در زیر اطلاعات تکمیلی درباره قیمت و زمان حرکت و مسیر حرکت اتوبوسهای

کرج به طور کامل آمده است .

ارزانترین بلیط رفت و برگشت اتوبوس کرج در قاره پیما

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج گنبد کاووس و گنبد کاووس تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به گنبد کاووس و گنبد کاووس به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به گنبد کاووس از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه گنبد کاووس توقف می کنند . در حال حاضر شرکت ایران پیما – همسفر چابکسواران کرج –  و … از کرج به گنبد کاووس و از گنبد کاووس به کرج اتوبوس دارند و روزی 4 حرکت در ساعت 08:00 و 21:00 شب از کرج به گنبد کاووس انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج گنبد کاووس بین 60 تا 90 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به گنبد کاووس چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی گنبد کاووس تا کرج حدودا 551 کیلومتر است و اتوبوس کرج گنبد کاووس حدودا 8 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از گنبد کاووس تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج گنبد کاووس و گنبد کاووس تا کرج

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس گنبد کاووس از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا آمل و و آمل به کرج

برنامه حرکت اتوبوس های کرج از آمل و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر آمل به کرج و کرج به آمل همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه آمل حرکت خود به سمت کرج پایانه کلانتری کرج آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر کرج به آمل عبارتند از :

رویال سفر ایرانیان و …

هزینه بلیط اتوبوس از آمل به کرج و کرج به آمل بین 50 تا 80 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از اصفهان تا کرج چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی اصفهان تا کرج حدودا 230 کیلومتر است و اتوبوس آمل کرج حدودا 4 تا 5 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا آمل را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا آمل و و آمل به کرج

 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس کرج به آمل و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج اهواز و اهواز  تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به اهواز و اهواز به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به اهواز از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه سیاحت اهواز توقف می کنند . در حال حاضر شرکت گیتی پیما کرج – تعاونی 15 بی تا کرج ( تی بی تی ) – سیرو سفر ایران کرج – آسیا سفر کرج – همسفر چابکسواران کرج – شماره 4 میهن نور آریا – رویال سفر ایرانیان و … از کرج به اهواز و از اهواز به کرج اتوبوس دارند و روزی 14 حرکت در ساعت 14:00 و 22:00 شب از کرج به اهواز انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج اهواز بین 130 تا 160 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به اهواز چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی اهواز تا کرج حدودا 848 کیلومتر است و اتوبوس کرج اهواز حدودا 10 تا 11 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اهواز تا کرج را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس کرج اهواز و اهواز  تا کرج

 

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس اهواز از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج اصفهان و اصفهان تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به اصفهان و اصفهان به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به اصفهان از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه اصفهان توقف می کنند . 

در حال حاضر شرکت رویال سفر – همسفر چابکسواران کرج – تعاونی 15 ترابر بی تا کرج – سیرو سفر – ایران پیما – گیتی پیما کرج – از کرج به اصفهان و از اصفهان به کرج اتوبوس دارد و روزی 30 حرکت در ساعت 08 :00 و 23:55 شب از کرج به اصفهان انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج اصفهان بین 40 تا 99 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به اصفهان چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی اصفهان تا کرج حدودا 482 کیلومتر است و اتوبوس کرج اصفهان حدودا  5 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اصفهان تا کرج را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس کرج اصفهان و اصفهان تا کرج

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس اصفهان از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به خرم آباد و خرم آباد به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به خرم آباد و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی همسفر چابکسواران کرج – گیتی پیما کرج – تعاونی 15 بی تا کرج تی بی تی – سیرو  وسفر ایران کرج – ایران پیما – آسیا سفر کرج – همسفر چابکسواران – رویال سفر ایرانیان و …  به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و خرم آباد بین ساعت های 08:00 تا 23:55 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بیت کرج و خرم آباد 60 تا 120 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا خرم آباد با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی خرم آباد تا کرج حدودا 511 کیلومتر است و اتوبوس کرج خرم آباد حدودا  5 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا خرم آباد را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به خرم آباد و خرم آباد به کرج

 

برای خرید بلیط خرم آباد با شماره های ما در تماس باشید

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به بوشهر و بوشهر به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به بوشهر و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی سیر و سفر ایرانایان کرج  به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و بوشهر بین ساعت های 14 تا 18 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بیت کرج و بوشهر 170 تا 250 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا بوشهر با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی بوشهر تا کرج حدودا 1088 کیلومتر است و اتوبوس کرج بوشهر حدودا  13 تا 15 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا بوشهر را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به بوشهر و بوشهر به کرج

برای خرید بلیط بوشهر با شماره های ما در تماس باشید

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به کرمان و کرمان به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به کرمان و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی تعاونی 15 بی تا کرج – عدل کرج  – همسفر چابکسواران کرج – آریا سفر آریا کرج به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و کرمان بین ساعت های 17:00 تا 20:00 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بین کرج و کرمان 120 تا 180 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا کرمان با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی کرمان تا کرج حدودا 1030 کیلومتر است و اتوبوس کرج کرمان حدودا  11 تا 13 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا کرمان را مشاهده می نمائید .

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به کرمان و کرمان به کرج

برای خرید بلیط کرمان با شماره های ما در تماس باشید

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به یزد و یزد به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به یزد و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی تعاونی 15 بی تا کرج – عدل کرج – رویال سفر ایرانیان – همسفر چابکسواران کرج – آریا سفر آریا کرج – گیتی پیما – و تک سفر کرج  به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و یزد بین ساعت های 18:00 تا 23:30 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بین کرج و یزد 110 تا 170 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا یزد با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی یزد تا کرج حدودا 673 کیلومتر است و اتوبوس کرج یزد حدودا  7 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا یزد را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به یزد و یزد به کرج 

 

برای خرید بلیط یزد با شماره های ما در تماس باشید

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج کرمانشاه و کرمانشاه تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به کرمانشاه و کرمانشاه به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به کرمانشاه از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه کرمانشاه توقف می کنند . 

در حال حاضر شرکت های رویال سفر ایرانیان – تک سفر کرج – پیک معتمد کرج – تعاونی 15 بی تا کرج – آریا سفر آسیا کرج – جوان سیر ایثار کرج – عدل کرج و تعاونی شماره 4 میهن نور آریا از کرج به کرمانشاه و از کرمانشاه به کرج اتوبوس دارد و روزی 10 حرکت در ساعت 7 تا 23 شب از کرج به کرمانشاه انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج کرمانشاه بین 80 تا 130 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به کرمانشاه چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی کرمانشاه تا کرج حدودا 521 کیلومتر است و اتوبوس کرج کرمانشاه حدودا  6 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرمانشاه تا کرج را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس کرج کرمانشاه و کرمانشاه تا کرج

 

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس کرمانشاه از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به همدان و همدان به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به همدان و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی تعاونی 15 بی تا کرج – همسفر چابکسواران کرج – آریا سفر آریا کرج – ایران پیما – آسیا سفر کرج  به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و همدان بین ساعت های 06:00 تا 23 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بیت کرج و همدان 50 تا 110 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا همدان با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی همدان تا کرج حدودا 340 کیلومتر است و اتوبوس کرج همدان حدودا  4 تا 6 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا همدان را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به همدان و همدان به کرج

برای خرید بلیط همدان با شماره های ما در تماس باشید

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج شیراز و شیراز تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به شیراز و شیراز به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به شیراز از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه شیراز توقف می کنند . 

در حال حاضر تنها شرکت رویال سفر از کرج به شیراز و از شیراز به کرج اتوبوس دارد و روزی 1 حرکت در ساعت 20 شب از کرج به شیراز انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج شیراز بیم 90 تا 110 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به شیراز چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی شیراز تا کرج حدودا 920 کیلومتر است و اتوبوس کرج شیراز حدودا  10 تا 13 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از شیراز تا کرج را مشاهده می نمائید .

کرج به شیراز زمینی

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس شیراز از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس اراک ( مرکزی ) تا کرج و کرج به اراک ( مرکزی )

درباره و قیمت بلیط اتوبوس کرج به اراک ( مرکزی )و اراک ( مرکزی ) به کرج :

شرکت مسافربری میهن نور آریا اراک –  و … به صورت روزانه بین ساعت 08:00 تا 23:59 حدودا 6 سرویس حرکت بین اراک ( مرکزی ) و کرج انجام می دهند .

قیمت بلیط اتوبوس از کرج به اراک ( مرکزی ) و اراک ( مرکزی ) به کرج بین 40 تا 80 هزار تومان می باشد برای آگاهی دقیق از قیمت بلیط اتوبوس اراک ( مرکزی ) با شماره  های ما در تماس باشید .

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از کرج به اراک ( مرکزی ) :

مسافت سفر زمینی کرج تا اراک ( مرکزی ) حدودا 310 کیلومتر است و اتوبوس کرج اراک حدودا 4 تا 5 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا اراک ( مرکزی ) را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس اراک ( مرکزی ) تا کرج و کرج به اراک ( مرکزی )

 

بلیط اتوبوس کرج مرکزی و مرکزی کرج در قاره پیما

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس آزاد شهر به کرج و کرج به آزاد شهر

تعاونی های اتوبوس های کرج از آزاد شهر و ساعت حرکت آنها :

کلیه اتوبوسهای مسیر آزاد شهر کرج و کرج آزاد شهر متعلق به شرکت های شماره 1 آزاد شهر می باشند که بین ساعت 21 تا 22 هر روز حدودا 2 حرکت انجام می شود .

مبلغ و نرخ بلیط اتوبوس آزاد شهر به کرج  بین 70 تا 100 هزار تومان می باشدکه در بعضی از تاریخ ها این قیمت ممکن است زیاد و کم شود برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط اتوبوس آزاد شهر کرج با شماره های ما در تماس باشید .

از آزاد شهر تا کرج چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی کرج  تا آزاد شهر حدودا 32 کیلومتر است و اتوبوس آزاد شهر کرج حدودا 1 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از آزاد شهر تا کرج را مشاهده می نمائید .

بلیط ارزان قیمت اتوبوس آزاد شهر به کرج و کرج به آزاد شهر

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کرج به آزاد شهر و بلعکس

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس بابل کرج و و کرج به بابل 

اطلاعات اتوبوس کرج به بابل و بابل تا کرج :

گیتی پیما – رویال سفر ایرانیان – سیر و سفر – تعاونی 4 میهن نور آریا و … روزانه 12 سرویس از بابل به کرج و کرج  به بابل بین ساعت 08 تا 23 انجام می دهد . 

هزینه سفر زمینی از بابل به کرج و کرج  به بابل بین 35 تا 70 هزار تومان می باشد این نرخ در تاریخ های مختلف و با اتوبوس های مختلف ( عادی و VIP ) ممکن است از قیمت اعلام شده ارزانتر و یا گرانتر شود .

از بابل تا کرج چند ساعت و چند کیلومتر است :

مسافت سفر زمینی بابل تا کرج حدودا 259 کیلومتر است و اتوبوس بابل کرج حدودا 5 تا 6 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از بابل تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

قیمت با تخفیف بلیط کرج بابل و بابل کرج با اتوبوس

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج بجنورد و بجنورد تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به بجنورد و بجنورد به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به بجنورد از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه بجنورد توقف می کنند . در حال حاضر شرکت شماره یک ایران پیما بجنورد و … از کرج به بجنورد و از بجنورد به کرج اتوبوس دارند و روزی 2 حرکت در ساعت 17:00 و 19:00 شب از کرج به بجنورد انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت اردبیل کرج بین 110 تا 150 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به بجنورد چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی بجنورد تا کرج حدودا 783 کیلومتر است و اتوبوس کرج بجنورد حدودا 9 تا 10 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اردبیل تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس اردبیل از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا تویسرکان و و تویسرکان به کرج

برنامه حرکت اتوبوس های کرج از تویسرکان و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر تویسرکان به کرج و کرج به تویسرکان همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از تویسرکان حرکت خود به سمت کرج را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر کرج به تویسرکان عبارتند از :

 تعاونی شماره 15 تویسرکان در مسیر کرج به تویسرکان حرکت انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس از تویسرکان به کرج و کرج به تویسرکان بین 70 تا 120 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از کرج تا تویسرکان چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی کرج تا تویسرکان حدودا 424 کیلومتر است و اتوبوس تویسرکان اردبیل حدودا 6 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از تویسرکان تا کرج را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا تویسرکان و و تویسرکان به کرج

 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس کرج به تویسرکان و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به ساری و ساری به کرج

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به ساری و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی ایران پیما ساری – رویال سفر ایرانیان از پایانه دولت ساری به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و ساری  بین ساعت های 9 تا 16 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بین کرج و ساری 50 تا 100 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت اصفهان تا کرج با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی کرج تا اصفهان حدودا 325 کیلومتر است و اتوبوس کرج ساری حدودا 6 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا ساری را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به ساری و ساری به کرج

 

برای خرید بلیط اتوبوس کرج ساری با شماره های ما در تماس باشید

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج شیروان و شیروان تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به شیروان و شیروان به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به شیروان از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه شیروان توقف می کنند . 

در حال حاضر شرکت ایران پیمان شیروان از کرج به شیروان و از شیروان به کرج اتوبوس دارد و روزی 1 حرکت در ساعت 16:00 از کرج به شیروان انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت کرج شیروان بین 140 تا 180 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به شیروان چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی شیروان تا کرج حدودا 55 کیلومتر است و اتوبوس کرج شیروان حدودا 1 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از شیروان تا کرج را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس کرج شیروان و شیروان تا کرج

 

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس شیروان از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا قائم شهر و و قائم شهر به کرج 

برنامه حرکت اتوبوس های کرج از قائم شهر و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر قائم شهر به کرج و کرج به قائم شهر همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه دولت قائم شهر حرکت خود به سمت کرج  را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر کرج به قائم شهر عبارتند از :

 رویال سفر ایرانیان قائم شهر در مسیر کرج به قائم شهر حرکت انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس از قائم شهر به کرج و کرج به قائم شهر بین 90 تا 130 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از کرج تا قائم شهر چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی کرج تا قائم شهر حدودا 300 کیلومتر است و اتوبوس قائو شهر کرج حدودا 5 تا 6 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از قائم شهر تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس کرج به قائم شهر و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

رزرو بلیط اتوبوس قوچان تا کرج و و کرج به قوچان

درباره و قیمت بلیط اتوبوس قوچان به کرج و کرج به قوچان :

شرکت های اتوبوس شماره 15 ترابر بی تا قوچان – شماره یک قوچان ( ایران پیما ) – تعاونی 2 پیک معتمد به صورت روزانه در ساعت 16:00 تا 17:00 حرکت بین کرج و اصفهان انجام می دهند .

قیمت بلیط اتوبوس از کرج به قوچان و قوچان به کرج بین 100 تا 160 هزار تومان می باشد برای آگاهی دقیق از قیمت بلیط اتوبوس قوچان با شماره  های ما در تماس باشید .

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از کرج به قوچان :

مسافت سفر زمینی قوچان تا کرج حدودا 872 کیلومتر است و اتوبوس کرج قوچان حدودا 11 تا 12 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا قوچان را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس قوچان تا کرج و و کرج به قوچان

 

بلیط اتوبوس کرج قوچان و قوچان کرج در قاره پیما

 

قیمت بلیط اتوبوس کامشر کرج و بلیط اتوبوس کرج به کامشر

روزها و ساعت حرکت اتوبوسهای کرج از کامشر و کامشر از کرج :

در مسیر اهواز به کرج در حال حاضر شرکت آسیا سفر کاشمر و روزانه 2 حرکت به سمت کامشر و بلعکس در ساعت 17 تا 18 انجام می دهد .

مبلغ بلیط اتوبوس کرج به کامشر و کامشر به کرج بین 100 تا 120 هزار تومان می باشد البته این نرخ در تاریخ ها و روزهای مختلف و خاص ممکن است کمی گران یا ارزان شود برای آگاهی از نرخ دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج به کاشمر و بلعکس زمینی چقدر است :

مسافت سفر زمینی کامشر تا کرج حدودا 878 کیلومتر است و اتوبوس کامشر اصفهان حدودا 10 تا 11 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کامشر تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

فروش بلیط کرج کامشر و کامشر کرج با اتوبوس

 

بلیط اتوبوس رفت و برگشت کرج به کوهدشت لرستان با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های کرج به کوهدشت لرستان و هزینه سفر زمینی کوهدشت لرستان به کرج و کرج به کوهدشت لرستان :

اتوبوس های مسیر کرج از کوهدشت لرستان از پایانه کوهدشت حرکت می کنند و در پایانه کلانتری کرج توقف می کنند .

مسیر زمینی کرج به کوهدشت لرستان تنها به وسیله شرکت اتوبوس رانی آریا نوین گشت لرستان انجام می شود .

روزانه حدودا 2 سرویس از کوهدشت لرستان به سمت کرج و از کرج به سمت کوهدشت لرستان در ساعات 09:00 تا 21 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس کرج تا کوهدشت لرستان بین 70 تا 90 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از کوهدشت لرستان تا کرج چقدر است :

مسافت سفر زمینی کرج تا کوهدشت لرستان حدودا 600 کیلومتر است و اتوبوس اصفهان کوهدشت لرستان حدودا 8 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا کوهدشت لرستان را مشاهده می نمائید .

بلیط اتوبوس رفت و برگشت کرج به کوهدشت لرستان با ارزانترین قیمت

 

خرید آنلاین بلیط کوهدشت لرستان کرج و کرج کوهدشت لرستان با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

بلیط اتویوس رفت و برگشت کرج به گرگان با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های کرج به گرگان و هزینه سفر زمینی گرگان به کرج و کرج به گرگان :

اتوبوس های مسیر کرج از گرگان از پایانه گرگان حرکت می کنند و در پایانه کلانتری کرج توقف می کنند .

مسیر زمینی مشهد به گرگان تنها به وسیله دو شرکت اتوبوس رانی رویال سفر ایرانیان گرگان و سیر و سفر گرگان  انجام می شود .

روزانه حدودا 6 سرویس از گرگان به سمت کرج و از کرج به سمت گرگان در ساعات 10 تا 23:30 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس کرج تا گرگان بین 90 تا 140 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از گرگان تا کرج چقدر است :

مسافت سفر زمینی مشهد تا گرگان حدودا 460 کیلومتر است و اتوبوس مشهد گرگان حدودا 7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا گرگان را مشاهده می نمائید .

بلیط اتویوس رفت و برگشت کرج به گرگان با ارزانترین قیمت

 

خرید آنلاین بلیط گرگان کرج و کرج گرگان با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

هزینه سفر زمینی با اتوبوس از گناوه تا کرج و کرج تا گناوه رفت و برگشت و یک طرفه

برنامه جرکت اتوبوس و تعاونی های مسیر گناوه کرج :

مبلغ بلیط اتوبوس گناوه تا کرج بین 160 تا 200 هزار تومان می باشد این قیمت بستگی به تاریخ و نوع اتوبوس ( وی ای پی VIP و معمولی دارد ) .

شرکت اتوبوس رانی سیر و سفر ایران گناوه بین گناوه و کرج فعالیت می نمایند .  

اتوبوس های مسیر گناوه به کرج از پایانه شهر کلانتری کرج حرکت کرده و در پایانهگناوه توقف می کنند .

از گناوه تا کرج شهر چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی کرج تا گناوه حدودا 1/082 کیلومتر است و اتوبوس گناوه کرج حدودا 14 تا 15  ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از گناوه تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

قیمت بلیط اتوبوس به کرج از گناوه و فروش بلیط اتوبوس گناوه از کرج

 

قیمت بلیط اتوبوس کرج یه مشهد چند تومان است ؟

ساعت حرکت اتوبوس های کرج به مشهد و قیمت بلیط اتوبوس به مشهد :

روزی 8 حرکت با اتوبوس های وی ای پی 25 نفره از کرج به مشهد وجود دارد . قیمت بلیط اتوبوس از کرج به مشهد بین 120 تا 140 هزار تومان می باشد و از پایانه کلانتری کرج حرکت کرده و وارد پایانه امام رضا مشهد می شود .

شرکت های اتوبوس گیتی پیما – لوان نور – ماهان سفر ایرانیان این مسیر را برگزار می کند .

مدت زمان رسیدن اتوبوس از کرج به مشهد و مشهد به کرج :

مسافت سفر زمینی مشهد تا کرج حدودا 944 کیلومتر است و اتوبوس کرج مشهد حدودا  11 تا 13 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از مشهد تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

مبلغ اتوبوس از کرج به مشهد و مشهد کرج در قاره پیما

 

قیمت بلیط اتوبوس کرج یه ملایر چند تومان است ؟

ساعت حرکت اتوبوس های کرج به ملایر و قیمت بلیط اتوبوس به ملایر :

روزی 6 حرکت با اتوبوس های وی ای پی 25 نفره از کرج به ملایر وجود دارد . قیمت بلیط اتوبوس از اهواز به ملایر بین 40 تا 70 هزار تومان می باشد و از پایانه ملایر حرکت کرده و وارد پایانه کلانتری کرج می شود .

شرکت اتوبوس رانی همسفر چابکسواران ملایر – شماره 15 ترابر بی تا و … این مسیر را برگزار می کند .

مدت زمان رسیدن اتوبوس از کرج به ملایر و ملایر به کرج :

مسافت سفر زمینی ملایر تا کرج حدودا 498 کیلومتر است و اتوبوس اهواز ملایر حدودا  6 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از ملایر تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

قیمت بلیط اتوبوس کرج یه ملایر چند تومان است ؟

مبلغ اتوبوس از کرج به ملایر و ملایر کرج در قاره پیما

 

رزرو بلیط اتوبوس کرج تا نهاوند و و نهاوند به کرج

برنامه حرکت اتوبوس های کرج از نهاوند و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر نهاوند به کرج و کرج به نهاوند همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه نهاوند حرکت خود به سمت کرج را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر کرج به نهاوند عبارتند از :

ترابر بی تا نهاوند و …

هزینه بلیط اتوبوس از نهاوند به کرج و کرج به نهاوند بین 60 تا 80 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از کرج تا نهاوند چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی کرج تا نهاوند حدودا 448 کیلومتر است و اتوبوس نهاوند اصفهان حدودا 6 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از نهاوند تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس کرج به نهاوند و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس کرج به نیشابور و نیشابور به کرج

تعاونی های اتوبوس های نیشابور از کرج و ساعت حرکت آنها :

کلیه اتوبوسهای مسیر کرج نیشابور و نیشابور کرج متعلق به شرکت های آسیا سفر خیام نیشابور می باشند که بین ساعت 20 تا 21 هر روز حدودا 3 حرکت انجام می شود .

مبلغ و نرخ بلیط اتوبوس کرج به نیشابور بین 70 تا 100 هزار تومان می باشدکه در بعضی از تاریخ ها این قیمت ممکن است زیاد و کم شود برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط اتوبوس کرج نیشابور با شماره های ما در تماس باشید .

از کرج تا نیشابور چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی نیشابور تا کرج حدودا 820 کیلومتر است و اتوبوس کرج اردبیل حدودا 9 تا 10 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا نیشابور را مشاهده می نمائید .

 

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نیشابور به کرج و بلعکس

 

آدرس پایانه اتوبوس رانی اصفهان :

اصفهان ترمینال های صفه و کاوه

آدرس پایانه کلانتری کرج :

اتوبان تهران کرج

آدرس پایانه بابل :

بابل ابتدای جاده آمل ترمینال مسافربری بابل

آدرس پایانه ساری دولت :

ساری – بزرگراه ولیعصر – ترمینال مسافربری بین شهری دولت ساری

آدرس پایانه شاهین شهر :

شاهین شهر – بلوار هسا – ترمینال شیشه ای شاهین شهر

آدرس پایانه گنبد کاووس :

گنید – تقاطع بلوار سینا و خرمشهر – ترمینال اتوبوس گنبد کاووس

آدرس پایانه مشهد :

مشهد – اتوبوس شهر کلانتی – ترمینال الغدیر مشهد

آدرس پایانه یزد :

یزد – جاده خضر آباد – ابتدای بلوار صنعت – ترمینال اتوبوس رانی الغدیر یزد

آدرس پایانه اراک مرکزی :

اراک – کیلومتر 2 جاده تهران – جنب هتل امیر کبیر – ترمینال اتوبوس بین شهری اراک

آدرس پایانه اهواز ( سیاحت ) :

اهواز – سه راهی خرمشهر – ترمینال سایحت اهواز

آدرس پایانه آزاد شهر :

آزاد شهر – خیابان شهید بهشتی – ترمینال شجاعی آزاد شهر

آدرس پایانه بجنورد :

بجنورد – کمربندی 42 متری – نرسیده به میدان دفاعع مقدس – ترمینال بجنورد

آدرس پایانه بوشهر :

بوشهر – میدان آزادی – ترمینال بندر بوشهر

آدرس پایانه تویسرکان :

تویسرکان – بلوار اشرفی اصفهانی – ترمینال مسافربری تویسرکان

آدرس پایانه خرم آباد :

خرم آباد – ابتدای بلوار آیت الله کمال وند – ترمینال خرم آباد

آدرس پایانه شیراز :

شیراز پایانه امیر کبیر و کار اندیش

آدرس پایانه شیروان :

شیروان – بلوار امام رضا – نرسیده به خیابان سعدی

آدرس پایانه قائم شهر :

قائممشهر

آدرس پایانه قوچان :

قوچان – بلوار مدرس – ترمینال شماره 2

آدرس پایانه کاشمر :

کامشر – خیابان امام خمینی – نرسیده به خیابان آزادی

آدرس پایانه کرمان :

کرمان – بزرگراه امام خمینی – ترمینال بزرگ آدینه کریمان کرمان 

آدرس پایانه کرمانشاه :

کرمانشاه – بلوار شهر کشوری – ترمینال مسافربری کرمانشاه

آدرس پایانه گرگان:

بزرگراه 70 آسیا – فلکه هوایی گرگان – ترمینال مسافربری گرگان

آدرس پایانه گناوه :

گناوه – خیاان بهار – ابتدای بلوار جمهوری اسلامی – ترمینال مسافربری گناوه 

آدرس پایانه ملایر :

ملایر – میدان استقلال – ترمینال ملایر

آدرس پایانه نهاوند :

نهاوند – بلوار امام حسین – ترمینال نهاوند همدان

آدرس پایانه نیشابور :

نیشابور – فرح بخش – خیابان 22 همن شرقی – ترمینال نیشابور

 

درباره و مدل اتوبوس های وی ای پی VIP مسیر تهران به کرج :

اتوبوس های وی ای پی مسیر تهران به ترکیه مدل های جدید و VIP ولوو Volvo – مارال اسکانیا Scania و مان MAN است که ظرفیت 25 مسافر را دارد . چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما به صورت زیر می باشد .

چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما

اطلاعات تکمیلی درباره اتوبوس های مارال اسکانیا Scania مسیر تهران کرج :

اتوبوس های مارال اسکانیا Scania

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212) از بهترین اتوبوس های وی ال پی و 25 نفره موجود در ایران می باشد که ساخت شرکت عقاب افشان ایران تحت لیسانس شرکت بین المللی اسکانیا می باشد که دارای استاندارد یورو 4 اروپا ( Euro 4 ) می باشند.

شرکت اسکانیا شرکتی سوئدی می باشد که یکی از بزرگترین تولید کنندگاه اتوبوس و کامیون در دنیا می باشد که در سال 1900 میلادی تاسیس شده است .

شرکت عقاب سابقه 60 ساله در تولید اتوبوس دارد و بهترین شرکت اتوبوس سازی در ایران می باشد که موفق به کسب گواهی نامه های بین المللی زیادی برای کیفیت و ایمینی محصولات خود شده است که می توانید آنها را در سایت آن شرکت مشاهده نمائید.

کارخانه این شرکت در شهر سمنان واقع شده است .

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212)

صندلی های اتوبوس های وی ای

امکانات اتوبوس های وی ای پی قاره پیما :

  • 2۵ نفر با زیر پایی +1+ خاص ١ VIP -3
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم صوتی- تصویری
  • یخچال و قهوه جوش 
  • عایق صدا و حرارت
  • صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت

شما می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد اتوبوس های مارال را در این لینک مشاهده نمائید .

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما :

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

جهت خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما مسیر کرج با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی :

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی

دیدار سیر گیتی از قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی ایران می باشد که فعالیت خود را در سال 1325 و در شهر تبریز آغاز نموده است.

و در حال حاضر با در اختیار داشتن تعداد زیادی اتوبوس یکی از شرکت های فعال اتوبوسرانی از ایران به کشورهای همسایه و شهر های داخلی ایران می باشد .

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مسیر کرج دیدار سیر گیتی با شماره های ما در تماس باشید

درباره شرکت اتوبوسرانی آذر آهو :

از شرکت های تازه تاسیس اتوبوسرانی می باشد که خدمات متمایز و خوبی را مسافران عزیز ارائه می دهد و در پایانه غرب تهران ( میدان آزادی ) و پایانه جنوب ( خزانه ) فعالیت می کند.

برای خرید بلیط اتوبوس مسیر کرج با آذر آهو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی ایران پیام :

از شرکت های با کیفیت در زمینه فروش بلیط اتوبوس های وی آی پی می باشد و در حال حاضر علاوه بر ارمنستان به گرجستان و اربیل و استانبول و شهرهای داخلی ایران مسیر اتوبوسرانی برگزار می کند .

برای رزرو بلیط اتوبوس مسیر کرج با ایران پیام نو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب ) :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب )

شرکت تعاونی اتوبوس رانی سیما سفر ( غرب ) از شرکت های نعتبر در زمینه سفرهای زمینی به خارج از ایران به خصوص گرجستان و آذربایجان و عراق و ترکیه می باشد و تماس اتوبوس های این شرکت از مدل های جدید و با کیفیت اسکانیا می باشند .

جهت خرید بلیط اتوبوس مسیر کرج سیما سفر ( غرب ) با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر :

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر

 تعاونی اتوبوسرانی همسفر در سا 1378 عالیت خود را با 100 دستگاه اتوبوس آغاز نمود و هم اکنون با داشتم بیش از 600 دستگاه اتوبوس مدرن از کارخانه معتبر اتویوس سازی مان آلمان ( MAN ) یکی از بهترین شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران می باشد.

جهت خرید بلیط مسیر کرج از شرکت همسفر با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران

سیرو سفر ایران اولین شرکت خصوصی اتوبوسرانی ایران و یکی از امن ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران نیز محسوب می شود.

جهت خرید بلیط مسیر کرج از شرکت سیرو سفر ایران با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران

شرکت عصر ایران در سال 1371 و با توجه به تقاضای روز افزون بلیط اتوبس در ایران در پایانه غرب ( میدان آزادی ) فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین شرکت های اتوبوسرانی در مسیر تهران استانبول و داخلی ایران می باشد .

جهت خرید بلیط مسیر کرج از شرکت عصر ایران با شماره های ما در تماس باشید

vcv, , ovdn hdkjvkjd fgdx hj,f,s ;v[ fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

سوالان متداول درباره بلیط اتوبوس کرج و خرید بلیط ارزان اتوبوس کرج :

قیمت بلیط اتوبوس کرج چقدر است ؟

قیمت اتوبوس های کرج بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان خرید بلیط – مسیر سفر ( از چه شهری به کرج ) – تعداد اتوبوس های مسیر و … بستگی دارد بنا بر این امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
برای آگاهی از قیمت دقیق با شماره های قاره پیما در تماس باشید و یا از طریق جستجو بلیط اتوبوس سایت بلیط مورد نظر خود را جستجو و از قیمت دقیق آن آگاه شوید .

مدت زمان سفر زمینی به کرج ؟

مدت زمان سفر با اتوبوس به کرج بستگی به شهر مبدا شما دارد برای اطلاع از مدت زمان مسیرهای مختلف وارد سایت شوید .

آیا برای کودکان زیر 2 سال نیاز به خرید بلیط اتوبوس وجود دارد ؟

خیر اگر صندلی جداگانه برای کودک خود نیاز ندارید به خرید بلیط نیازی نیست ولی اگر برای کودک خود هم صندلی می خواهید می بایستی اتوبوس خریداری نمائید .

آیا امکان حمل بار به کرج با اتوبوس های مسافربری وجود دارد ؟

برای حمل بار می بایستی در ترمینال با راننده اتوبوس هماهنگی های لازم را انجام دهید .

آیا در اتوبوس های مسیر کرج غذا سرو می شود؟

سرو غذا بستگی به شرکت مسافربری دارد برای آگاهی قبل از خرید بلیط اطلاعات بلیط خود را مشاهده نمائید .

آیا اتوبوس های مسیر کرج دارای مانیتور اختصاصی و صندلی تختخواب شو می باشد ؟

این مورد بستگی به مدل اتوبوس شما دارد قبل از خرید بلیط مدل اتوبوس خود توجه داشته باشید .

اتوبوس های وی ای پی VIP کرج چه امکاناتی دارد ؟

اتوبوس های وی ای پی مسیر کرج دارای مانیتور اختصاصی – تعداد صندلی کمتر ( صندلی تخت خواب شو ) – شراژر موبایل – سرو غذا و … می باشد .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    اگر سوالی درباره خرید بلیط اتوبوس های کرج دارید در این قسمت می توانید سوالات خود را با کارشناسان قاره پیما مطرح نمائید .
    کارشناسان بلیط اتوبوس قاره پیما در سریع ترین زمان ممکن به شما در همین قسمت پاسخ خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما