بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس اردبیل

آگاهی از قیمت و رزرو و خرید بلیط اتوبوس اردبیل با ارزانترین قیمت

ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس اربیل در قاره پیما 

در متن زیر اطلاعات تکمیلی در مورد بلیط اتوبوس اربیل – قیمت بلیط اتوبوس اربیل و  مسافت و مدت زمان سفر زمینی از شهرهای مختلف به اربیل ( رزرو و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اربیل ) و هزینه بلیط اتوبوس اربیل از شهرهای مختلف ایران :

( اتوبوس ارومیه اربیل – اتوبوس اسلامشهر اربیل – اتوبوس اصفهان اربیل – اتوبوس بابل اربیل – اتوبوس تهران اربیل – اتوبوس تبریز اربیل – اتوبوس ساری اربیل – اتوبوس سلطان آباد اربیل – اتوبوس شاهین شهر اربیل – اتوبوس کرج اربیل – اتوبوس گنبد کاووس اربیل – اتوبوس مشهد اربیل – اتوبوس نسیم شهر اربیل – اتوبوس یزد اربیل ) به طور کامل شرح داده شده است .

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

بلیط اتوبوس اربیل
بهترین قیمت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربیل در قاره پیما

در حال حاضر امکان سفر زمینی از شهرهای تهران / ارومیه / اسلامشهر / بابل / تبریز / ساری / سلطان آباد / شاهین شهر / کرج / گنبد کاووس / مشهد / نسیم شهر /  یزد / اصفهان به اربیل بوسیله اتوبوس وجود دارد .

در زیر اطلاعات تکمیلی درباره قیمت و زمان حرکت و مسیر حرکت اتوبوسهای

اربیل به طور کامل آمده است .

ارزانترین بلیط رفت و برگشت اتوبوس اردبیل در قاره پیما

 

هزینه بلیط اتوبوس تهران اردبیل و اردبیل به تهران

ترمینال حرکت و قیمت بلیط اتوبوس از تهران به اردبیل :

شرکت های اتوبوس رانی سیما سفر – تعاونی 4 میهن نور آریا – تعاونی شماره 11 – تعاونی 14 پارسیان – سیر و سفر – رویال سفر – تعاونی 17 پیک صبا – تعاونی 9 راه پیما پارسیان – ایران پیمان – تعاونی 16 جهان گشت مهر – آسوده سفر – سفر سیر – تعاونی شماره 15 ترابر بی تا ( تی بی تی ) – آرتا سبلان – تعاونی 7 عدل – تعاونی شماره 1 – و … به صورت روزانه از ترمینال جنوب ( خرانه ) و  ترمینال غرب ( میدان آزادی ) تهران از ساعت 12:00 تا 23:59 به سمت اردبیل حرکت می کنند . هر روز حدودا 70 سرویس از تهران به سمت اردبیل حرکت می کند و ساعت حرکت در بعضی مواقع تغییر می کند .

نرخ و هزینه بلیط اتوبوس از تهران به اردبیل و قیمت بلیط اتوبوس از اردبیل به تهران بسته به روز حرکت بین 100 تا 160 هزار تومان می باشد البته در برخی تاریخ های خاص امکان گران تر شدن و یا ارزان شدن بلیط مسیر اردبیل نیز وجود دارد .

اتوبوس های تهران اردبیل از پایانه های جنوب و غرب حرکت خود را انجام می دهند هنگام خرید بلیط به پایانه حرکت خود توجه نمائید  .

نوع اتوبوس های تهران به اردبیل و اردبیل به تهران 25 نفره وی ای پی VIP با صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت با امکانات مناسب می باشد.

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از تهران به اردبیل – مسیر حرکت اتوبوس از تهران به اردبیل :

مسافت زمینی تهران تا اردبیل حدودا 590 کیلومتر است و اتوبوس تهران اردبیل حدودا 7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از تهران تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

هزینه بلیط اتوبوس تهران اردبیل و اردبیل به تهران

رزرو و خرید بلیط زمینی اتوبوس تهران به اردبیل و اردبیل به تهران با اتوبوس VIP بیست و پنج ۲۵ نفره

 

رزرو بلیط اتوبوس اصفهان تا اردبیل و و اردبیل به اصفهان

برنامه حرکت اتوبوس های اصفهان از اردبیل و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر اردبیل به اصفهان و اصفهان به اردبیل همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه اردبیل حرکت خود به سمت اصفهان را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر اصفهان به اردبیل عبارتند از :

رویال سفر ایرانیان پایانه صفه و کاوه اصفهان و …

هزینه بلیط اتوبوس از اردبیل به اصفهان و اصفهان به اردبیل بین 90 تا 150 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از اصفهان تا اردبیل چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی اصفهان تا اردبیل حدودا 864 کیلومتر است و اتوبوس اردبیل اصفهان حدودا 10 تا 11 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اردبیل تا اصفهان را مشاهده می نمائید .

 

رزرو بلیط اتوبوس اصفهان تا اردبیل و و اردبیل به اصفهان

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس اصفهان به اردبیل و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس تبریز به اردبیل و اردبیل به تبریز 

تعاونی های اتوبوس های اردبیل از تبریز و ساعت حرکت آنها :

کلیه اتوبوسهای مسیر تبریز اردبیل و اردبیل تبریز متعلق به شرکت های مارال سیر ایرانیان – کجاوه تبریز – کجاوه تبریز –  تبریز می باشند که بین ساعت 12 تا 20 هر روز حدودا 15 حرکت انجام می شود .

مبلغ و نرخ بلیط اتوبوس تبریز به اردبیل بین 30 تا 60 هزار تومان می باشدکه در بعضی از تاریخ ها این قیمت ممکن است زیاد و کم شود برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط اتوبوس تبریز اردبیل با شماره های ما در تماس باشید .

از تبریز تا اردبیل چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا تبریز حدودا 216 کیلومتر است و اتوبوس تبریز اردبیل حدودا 3 تا 4 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از تبریز تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس تبریز به اردبیل و اردبیل به تبریز

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اردبیل به تبریز  و بلعکس

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس بابل اردبیل و و اردبیل به بابل 

اطلاعات اتوبوس اردبیل به بابل و بابل تا اردبیل :

آرتا سبلان بابل – ترابر بی تا بابل و … روزانه چند سرویس از بابل به اردبیل و اردبیل به بابل بین ساعت 16 تا 21 انجام می دهد . 

هزینه سفر زمینی از بابل به اردبیل و اردبیل به بابل بین 70 تا 100 هزار تومان می باشد این نرخ در تاریخ های مختلف و با اتوبوس های مختلف ( عادی و VIP ) ممکن است از قیمت اعلام شده ارزانتر و یا گرانتر شود .

از بابل تا اردبیل چند ساعت و چند کیلومتر است :

مسافت سفر زمینی بابل تا اردبیل حدودا 654 کیلومتر است و اتوبوس بابل اردبیل حدودا 11 تا 12 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از بابل تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس بابل اردبیل و و اردبیل به بابل

قیمت با تخفیف بلیط اردبیل بابل و بابل اردبیل با اتوبوس

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج اردبیل و اردبیل تا کرج

زمان حرکت اتوبوس از کرج به اردبیل و اردبیل به کرج و ترمینال حرکت :

اتوبوسهای کرج به اردبیل از پایانه کلانتری حرکت و در پایانه اردبیل توقف می کنند . در حال حاضر شرکت های سیر و سفر ایران کرج – رویال سفر ایرانیان و … از کرج به اردبیل و از اردبیل به کرج اتوبوس دارند و روزی 3 حرکت در ساعت 22:00 و 23:45 شب از کرج به اردبیل انجام می شود .

نرخ بلیط های رفت و برگشت اردبیل کرج بین 110 تا 150 هزار تومان می باشد . این قیمت در برخی تاریخ ها گرانتر و ارزانتر می شود برای اطلاع از قیمت بلیط وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سایت قاره پیما شوید و بلیط خود را در تاریخ مورد نظر خود جستجو نمائید .

فاصله کرج به اردبیل چند کیلومتر می باشد :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا کرج حدودا 540 کیلومتر است و اتوبوس کرج اردبیل حدودا 6 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اردبیل تا کرج را مشاهده می نمائید .

 

نرخ بلیط اتوبوس کرج اردبیل و اردبیل تا کرج

خرید بلیط تخفیف دار اتوبوس اردبیل از کرج بلیط آفری و لحظه آخری

 

هزینه سفر زمینی با اتوبوس از شاهین شهر تا اردبیل و اردبیل تا شاهین شهر رفت و برگشت و یک طرفه

برنامه حرکت اتوبوس و تعاونی های مسیر شاهین شهر اردبیل :

مبلغ بلیط اتوبوس شاهین شهر اردبیل بین 120 تا 190 هزار تومان می باشد این قیمت بستگی به تاریخ و نوع اتوبوس ( وی ای پی VIP و معمولی دارد ) .

شرکت اتوبوس رانی رویال سفر ایرانیان بین شاهین شهر و اردبیل فعالیت می نمایند .  

اتوبوس های مسیر شاهین شهر به اردبیل از پایانه شیشه ای شاهین شهر حرکت کرده و در پایانه اردبیل توقف می کنند .

از شاهین شهر تا اردبیل چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا شاهین شهر حدودا 836 کیلومتر است و اتوبوس شاهین شهر اردبیل حدودا 10 تا 11 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از شاهین شهر تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

هزینه سفر زمینی با اتوبوس از شاهین شهر تا اردبیل و اردبیل تا شاهین شهر رفت و برگشت و یک طرفه

قیمت بلیط اتوبوس به اردبیل از شاهین شهر و فروش بلیط اتوبوس شاهین شهر از اردبیل

 

رزرو بلیط اتوبوس اردبیل تا یزد و و یزد به اردبیل

برنامه حرکت اتوبوس های اردبیل از یزد و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر یزد به اردبیل و اردبیل به یزد همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه الغدیر یزد حرکت خود به سمت اردبیل را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر اردبیل به یزد عبارتند از :

 تعاونی مسافربری شماره 1 یزد در مسیر اردبیل به یزد حرکت انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس از یزد به اردبیل و اردبیل به یزد بین 180 تا 220 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از اردبیل تا یزد چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا یزد حدودا 1/113 کیلومتر است و اتوبوس یزد اردبیل حدودا 13 تا 14 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از یزد تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

رزرو بلیط اتوبوس اردبیل تا یزد و و یزد به اردبیل

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس اردبیل به یزد و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

خرید اینترنتی اتوبوس گنبد کاووس به اردبیل و اردبیل به گنبد کاووس

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های گنبد کاووس به اردبیل و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی سیرو وسفر اردبیل از پایانه اردبیل به صورت روزانه سرویس هایی بین گنبد کاووس و اردبیل بین ساعت های 16 تا 17 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بین گنبد کاووس و اردبیل 140 تا 200 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت گنبد کاووس تا اردبیل با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا گنبد کاووس حدودا 1/089 کیلومتر است و اتوبوس گنبد کاووس اردبیل حدودا 14 تا 15 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از گنبد کاووس تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس گنبد کاووس به اردبیل و اردبیل به گنبد کاووس

 

برای خرید بلیط اتوبوس گنبد کاووس اردبیل با شماره های ما در تماس باشید

 

بلیط اتوبوس رفت و برگشت مشهد به اردبیل با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های مشهد به اردبیل و هزینه سفر زمینی اردبیل به مشهد و مشهد به اردبیل :

اتوبوس های مسیر مشهد از اردبیل از پایانه اردبیل حرکت می کنند و در پایانه امام رضا مشهد توقف می کنند .

مسیر زمینی مشهد به اردبیل به وسیله شرکت اتوبوس رانی عادل مشهد – ایران پیما – آرتا سبلان و … انجام می شود .

روزانه حدودا 3 سرویس از اردبیل به سمت مشهد و از مشهد به سمت اردبیل در ساعات 12:00 تا 16:00 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس مشهد تا اردبیل بین 170 تا 190 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از اردبیل تا مشهد چقدر است :

مسافت سفر زمینی مشهد تا اردبیل حدودا 1/482 کیلومتر است و اتوبوس مشهد اردبیل حدودا 17 تا 18 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از مشهد تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

 

بلیط اتوبوس رفت و برگشت مشهد به اردبیل با ارزانترین قیمت

خرید آنلاین بلیط اردبیل مشهد و مشهد اردبیل با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

خرید اینترنتی اتوبوس اردبیل به ساری و ساری به اردبیل

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های اردبیل به ساری و بلعکس :

شرکت اتوبوس رانی ایران پیما ساری از پایانه دولت ساری به صورت روزانه سرویس هایی بین اردبیل و ساری  بین ساعت های 16 تا 21 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بین اردبیل و ساری 70 تا 120 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت اردبیل تا ساری با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی ساری تا اردبیل حدودا 623 کیلومتر است و اتوبوس اصفهان ساری حدودا 11 تا 12 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اردبیل تا ساری را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس اردبیل به ساری و ساری به اردبیل

 

برای خرید بلیط اتوبوس اردبیل ساری با شماره های ما در تماس باشید

 

نرخ بلیط اتوبوس ارزان اردبیل از ارومیه و هزینه و مبلغ بلیط اتوبوس های اردبیل به ارومیه

ساعت و روزهای حرکت اتوبوس از ارومیه به اردبیل و مدل و نوع اتوبوس :

شرکتهای اتوبوس رانی تعاونی 7 عدل – ایران پیما ارومیه و … مسیر اتوبوس ارومیه اردبیل و بلعکس را از پیانه ارومیه برگزار می کند .

روزانه 3 سرویس در ساعت 15 تا 19 بین ارومیه و اردبیل در حال حرکت می باشند .

قیمت و مبلغ بلیط اتوبوس های ارومیه تا اردبیل بسته به تاریخ بین 70 تا 100 هزار تومان است و این نرخ در تاریخ ها و روزهای مختلف متفاوت می باشد برای رزرو بلیط اتوبوس اردبیل  با شماره های ما در تماس باشید .

توجه داشته باشید در مسیر ارومیه اردبیل و اردبیل ارومیه اتوبوس وی ای پی VIP 25 تردد نمی کنند و همه اتوبوس های از نوع معمولی می باشند .

مسافت بین ارومیه تا اردبیل با اتوبوس چند کیلومتر است و این مسیر چقدر طول میکشد :

مسافت زمینی ارومیه اردبیل حدودا 357 کیلومتر است و اتوبوس اردبیل از ارومیه حدودا  7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از ارومیه تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس ارزان اردبیل از ارومیه و هزینه و مبلغ بلیط اتوبوس های اردبیل به ارومیه

 

ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس ارومیه اردبیل و تخفیف اتوبوس های اردبیل – آفری / لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس اسلامشهر تا اردبیل و و اردبیل به اسلامشهر

درباره و قیمت بلیط اتوبوس اسلامشهر به اردبیل و اردبیل به اسلامشهر :

شرکت اتوبوس رانی راحت پر اسلامشهر به صورت روزانه در ساعت 22:00 تا 23:30 حرکت بین اردبیل و اسلامشهر انجام می دهند .

قیمت بلیط اتوبوس از اردبیل به اسلامشهر و اسلامشهر به اردبیل بین 70 تا 110 هزار تومان می باشد برای آگاهی دقیق از قیمت بلیط اتوبوس اسلامشهر با شماره  های ما در تماس باشید .

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از اردبیل به اسلامشهر :

مسافت سفر زمینی اسلامشهر تا اردبیل حدودا 598 کیلومتر است و اتوبوس اردبیل اسلامشهر حدودا 7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اردبیل تا اسلامشهر را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس اسلامشهر تا اردبیل و و اردبیل به اسلامشهر

 

بلیط اتوبوس اردبیل اسلامشهر و اسلامشهر اردبیل در قاره پیما

 

رزرو بلیط اتوبوس اردبیل تا نسیم شهر و و نسیم شهر به اردبیل

برنامه حرکت اتوبوس های اردبیل از نسیم شهر و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر نسیم شهر به اردبیل و اردبیل به قائم شهر همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه دولت نسیم شهر حرکت خود به سمت اردبیل را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر اردبیل به نسیم شهر عبارتند از :

 آسوده سفر سراب در مسیر اردبیل به نسیم شهر حرکت انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس از نسیم شهر به اردبیل و اردبیل به نسیم شهر بین 100 تا 130 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از اردبیل تا نسیم شهر چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی اردبیل تا نسیم شهر حدودا 600 کیلومتر است و اتوبوس نسیم شهر اردبیل حدودا 7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از نسیم شهر تا اردبیل را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس اردبیل تا نسیم شهر و و نسیم شهر به اردبیل

 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس اردبیل به نسیم شهر و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

آدرس پایانه اتوبوس جنوب تهران ( خزانه ) :

تهران بزرگراه بعثت – روبروی کارخانه روغن نباتی قو ( ترمینال خزانه )

آدرس پایانه اتوبوس غرب تهران ( آزادی ) :

تهران – میدان آزادی – ترمینال غرب تهران

آدرس پایانه اتوبوس رانی اصفهان :

اصفهان ترمینال های صفه و کاوه

آدرس پایانه کلانتری کرج :

اتوبان تهران کرج

آدرس پایانه بابل :

بابل ابتدای جاده آمل ترمینال مسافربری بابل

آدرس پایانه ساری دولت :

ساری – بزرگراه ولیعصر – ترمینال مسافربری بین شهری دولت ساری

آدرس پایانه ارومیه :

ارومیه خیابان 7 تیر – روبروی هتل قصر – ترمینال اتوبوس بین شهری ارومیه

آدرس پایانه اسلام شهر :

تهران – اسلامشهر – ترمینال مسافربری و اتوبوس رانی اسلام شهر

آدرس پایانه مرکزی تبریز :

تبریز – بالاتر از میدان منظریه – جنب اتوبان کسائی – ترمینال مرکزی اتوبوس رانی تبریز

آدرس پایانه سلطان آباد :

سلطان آباد – بزرگران ساوه تهران – ورودی سلطان آباد – خیابان مصطفی خمینی – ترمینال اتوبوس سلطان آباد

آدرس پایانه شاهین شهر :

شاهین شهر – بلوار هسا – ترمینال شیشه ای شاهین شهر

آدرس پایانه گنبد کاووس :

گنید – تقاطع بلوار سینا و خرمشهر – ترمینال اتوبوس گنبد کاووس

آدرس پایانه مشهد :

مشهد – اتوبوس شهر کلانتی – ترمینال الغدیر مشهد

آدرس پایانه نسیم شهر :

نسیم شهر – خیابان امام – خیابان هفت تیر – بعد از خیر آباد – ترمینال اتوبوس رانی نسیم شهر 

آدرس پایانه یزد :

یزد – جاده خضر آباد – ابتدای بلوار صنعت – ترمینال اتوبوس رانی الغدیر یزد

درباره و مدل اتوبوس های وی ای پی VIP مسیر تهران به اردبیل :

اتوبوس های وی ای پی مسیر تهران به ترکیه مدل های جدید و VIP ولوو Volvo – مارال اسکانیا Scania و مان MAN است که ظرفیت 25 مسافر را دارد . چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما به صورت زیر می باشد .

چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما

اطلاعات تکمیلی درباره اتوبوس های مارال اسکانیا Scania مسیر تهران ترکیه :

اتوبوس های مارال اسکانیا Scania

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212) از بهترین اتوبوس های وی ال پی و 25 نفره موجود در ایران می باشد که ساخت شرکت عقاب افشان ایران تحت لیسانس شرکت بین المللی اسکانیا می باشد که دارای استاندارد یورو 4 اروپا ( Euro 4 ) می باشند.

شرکت اسکانیا شرکتی سوئدی می باشد که یکی از بزرگترین تولید کنندگاه اتوبوس و کامیون در دنیا می باشد که در سال 1900 میلادی تاسیس شده است .

شرکت عقاب سابقه 60 ساله در تولید اتوبوس دارد و بهترین شرکت اتوبوس سازی در ایران می باشد که موفق به کسب گواهی نامه های بین المللی زیادی برای کیفیت و ایمینی محصولات خود شده است که می توانید آنها را در سایت آن شرکت مشاهده نمائید.

کارخانه این شرکت در شهر سمنان واقع شده است .

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212)

صندلی های اتوبوس های وی ای

امکانات اتوبوس های وی ای پی قاره پیما :

  • 2۵ نفر با زیر پایی +1+ خاص ١ VIP -3
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم صوتی- تصویری
  • یخچال و قهوه جوش 
  • عایق صدا و حرارت
  • صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت

شما می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد اتوبوس های مارال را در این لینک مشاهده نمائید .

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما :

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

جهت خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما مسیر اردبیل با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی :

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی

دیدار سیر گیتی از قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی ایران می باشد که فعالیت خود را در سال 1325 و در شهر تبریز آغاز نموده است.

و در حال حاضر با در اختیار داشتن تعداد زیادی اتوبوس یکی از شرکت های فعال اتوبوسرانی از ایران به کشورهای همسایه و شهر های داخلی ایران می باشد .

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مسیر اردبیل دیدار سیر گیتی با شماره های ما در تماس باشید

درباره شرکت اتوبوسرانی آذر آهو :

از شرکت های تازه تاسیس اتوبوسرانی می باشد که خدمات متمایز و خوبی را مسافران عزیز ارائه می دهد و در پایانه غرب تهران ( میدان آزادی ) و پایانه جنوب ( خزانه ) فعالیت می کند.

برای خرید بلیط اتوبوس مسیر اردبیل با آذر آهو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی ایران پیام :

از شرکت های با کیفیت در زمینه فروش بلیط اتوبوس های وی آی پی می باشد و در حال حاضر علاوه بر ارمنستان به گرجستان و اربیل و استانبول و شهرهای داخلی ایران مسیر اتوبوسرانی برگزار می کند .

برای رزرو بلیط اتوبوس مسیر اردبیل با ایران پیام نو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب ) :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب )

شرکت تعاونی اتوبوس رانی سیما سفر ( غرب ) از شرکت های نعتبر در زمینه سفرهای زمینی به خارج از ایران به خصوص گرجستان و آذربایجان و عراق و ترکیه می باشد و تماس اتوبوس های این شرکت از مدل های جدید و با کیفیت اسکانیا می باشند .

جهت خرید بلیط اتوبوس مسیر اردبیل سیما سفر ( غرب ) با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر :

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر

 تعاونی اتوبوسرانی همسفر در سا 1378 عالیت خود را با 100 دستگاه اتوبوس آغاز نمود و هم اکنون با داشتم بیش از 600 دستگاه اتوبوس مدرن از کارخانه معتبر اتویوس سازی مان آلمان ( MAN ) یکی از بهترین شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران می باشد.

جهت خرید بلیط مسیر اردبیل از شرکت همسفر با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران

سیرو سفر ایران اولین شرکت خصوصی اتوبوسرانی ایران و یکی از امن ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران نیز محسوب می شود.

جهت خرید بلیط مسیر اردبیل از شرکت سیرو سفر ایران با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران

شرکت عصر ایران در سال 1371 و با توجه به تقاضای روز افزون بلیط اتوبس در ایران در پایانه غرب ( میدان آزادی ) فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین شرکت های اتوبوسرانی در مسیر تهران استانبول و داخلی ایران می باشد .

جهت خرید بلیط مسیر اردبیل از شرکت عصر ایران با شماره های ما در تماس باشید

vcv, , ovdn hdkjvkjd fgdx hj,f,s hvnfdg fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

سوالان متداول درباره بلیط اتوبوس اردبیل و خرید بلیط ارزان اتوبوس اردبیل :

 

قیمت بلیط اتوبوس اردبیل چقدر است ؟

قیمت اتوبوس های اردبیل بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان خرید بلیط – مسیر سفر ( از چه شهری به اردبیل ) – تعداد اتوبوس های مسیر و … بستگی دارد بنا بر این امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
برای آگاهی از قیمت دقیق با شماره های قاره پیما در تماس باشید و یا از طریق جستجو بلیط اتوبوس سایت بلیط مورد نظر خود را جستجو و از قیمت دقیق آن آگاه شوید .

مدت زمان سفر زمینی به اردبیل ؟

مدت زمان سفر با اتوبوس به اردبیل بستگی به شهر مبدا شما دارد برای اطلاع از مدت زمان مسیرهای مختلف وارد سایت شوید .

آیا برای کودکان زیر 2 سال نیاز به خرید بلیط اتوبوس وجود دارد ؟

خیر اگر صندلی جداگانه برای کودک خود نیاز ندارید به خرید بلیط نیازی نیست ولی اگر برای کودک خود هم صندلی می خواهید می بایستی اتوبوس خریداری نمائید .

آیا امکان حمل بار به اردبیل با اتوبوس های مسافربری وجود دارد ؟

برای حمل بار می بایستی در ترمینال با راننده اتوبوس هماهنگی های لازم را انجام دهید .

آیا در اتوبوس های مسیر اردبیل غذا سرو می شود؟

سرو غذا بستگی به شرکت مسافربری دارد برای آگاهی قبل از خرید بلیط اطلاعات بلیط خود را مشاهده نمائید .

آیا اتوبوس های مسیر اردبیل دارای مانیتور اختصاصی و صندلی تختخواب شو می باشد ؟

این مورد بستگی به مدل اتوبوس شما دارد قبل از خرید بلیط مدل اتوبوس خود توجه داشته باشید .

اتوبوس های وی ای پی VIP اردبیل چه امکاناتی دارد ؟

اتوبوس های وی ای پی مسیر اردبیل دارای مانیتور اختصاصی – تعداد صندلی کمتر ( صندلی تخت خواب شو ) – شراژر موبایل – سرو غذا و … می باشد .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    اگر سوالی درباره خرید بلیط اتوبوس های اردبیل دارید در این قسمت می توانید سوالات خود را با کارشناسان قاره پیما مطرح نمائید .
    کارشناسان بلیط اتوبوس قاره پیما در سریع ترین زمان ممکن به شما در همین قسمت پاسخ خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما