ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا

اطلاعات کلی درباره ایتالیا و راهنمای سفر به ایتالیا

درباره ایتالیا

ایتالیا کشوری است واقع شده در جنوب قاره اروپا که پایتخت آن شهر رم می باشد و قابل ذکر است که از شبه ‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل یافته است.
ایتالیا با کشورهای فرانسه، اتریش، واتیکان، اسلوونی و سوئیس همسایه و هم مرز می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این کشور ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد و همچنین این نکته قابل ذکر است که بسیاری از ساکنین این کشور از تبار رومی می باشند.
ایتالیا بعنوان پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا شناخته شده می باشد و اکثر ساکنین آن را مسیحیان تشکیل می دهند.
اکثر ساکنین در این کشور پیرو دین مسیحیت کاتولیک می باشند، ولی پروتستان ‌ها، یهودی ‌ها و مسلمانان (که اکثراً مهاجر هستند) و … نیز در این کشور در کنار همدیگر و با احترام و رعایت مقررات کشور زندگی می ‌کنند.
مساحت این کشور بیش از 300 هزار کیلومتر مربع را پوشش می دهد و دارای آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای در طی تمامی فصول و بازه های زمانی از سال می باشد.
ایتالیا دارای صنایع تولیدی، کشاورزی و دامپروری می باشد که در ادامه به برخی از مهمترین این محصولات اشاره خواهیم کرد.
صنایع مهم در کشور ایتالیا:
صنایع فلز کاری، ماشین‌ آلات، شیمیایی، وسائل نقلیه، مواد غذایی، منسوجات و البسه، هواپیما سازی، کشتی‌ سازی.
محصولات کشاورزی و دامپروری:
گندم، جو، سیب‌ زمینی، چغندر قند، سیب، ذرت، برنج، انگور، ماهی، گاو و خوک.
هرساله این کشور و مسئولان آن میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگران و مسافرانی است که برای گذراندن تعطیلات خود و یا مقاصد کاری و … دیگر سفر به این کشور را انتخاب می کنند و با رفتن به این کشور لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را رقم می زنند.

 

جمعیت و دین در کشور ایتالیا

ایتالیا بعنوان پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا شناخته شده می باشد و این نکته در رابطه با کشور ایتالیا قابل ذکر است که اکثر ساکنین و مردم آن را مسیحیان تشکیل می دهند.
اکثر ساکنین در این کشور پیرو دین مسیحیت و از نوع کاتولیک می باشند، ولی پروتستان ‌ها، یهودی ‌ها و مسلمانان (که اکثرا” مهاجر می باشند) و … نیز در این کشور در کنار همدیگر و با احترام و رعایت مقررات کشور زندگی می ‌کنند.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور ایتالیا امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبای ایتالیا کمک خواهد کرد.
ماه ژانویه در زمستان یکی از سردترین ماه ها در کشور ایتالیا می باشد که در این ماه از سال قیمت ها هم برای خرید و هم برای اقامت در هتل پایین تر می باشد اما در تفریحگاه های زمستانی قیمت ها به شدت بالا می رود.
ماه فوریه مصادف است با برنامه های متعدد کارناولی و برگزاری آنها در ایتالیا و گردشگران بسیاری برای تماشای این کارناوال ها به ایتالیا سفر می کنند.
در ماه آوریل یکی از بزگترین اعیاد مسحییان یعنی عید پاک برگزار می گردد که این عید طرفداران بسیاری چه در بین ساکنین ایتالیا و چه در بین گردشگران دارد.
ماه می به علت مابین بودن در عید پاک و تابستان بهترین و متعادل ترین آب و هوا را دارا می باشد. در ماه ژوئن ماه پر رفت و آمد و شلوغ از لحاظ سفر و گردشگری به کشور ایتالیا می باشد.
در ماه تابستان نیز گردشگران بسیاری به ایتالیا سفر میکنند و در این فصل بیشتر گردشگران به سمت سواحل و مناطق کوهستانی ایتالیا می روند و از بودن خود در این اماکن لذت می برند.
در فصل پاییز کم کم از میزان گردشگران در طی ماه های اکتبر و نوامبر کم می گردد چون کاهش دما را شاهد خواهند بود اما در فصل دسامبر مجدد گردشگران برای تعطیلات سال نو میلادی خود به کشور زیبا و تاریخی ایتالیا سفر می کنند.

راهنمای سفر به ایتالیا
شهرهای ایتالیا – قاره پیما

شهرهای کشور ایتالیا

Rome رم
رم بعنوان پایتخت و همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ ترین شهر کشور ایتالیا شناخته شده و محبوب می باشد.
نکته مهم و قابل توجهی که در رابطه با این شهر می توان به آن اشاره کرد این موضوع است که مقر اصلی سازمان جهانی غذا و کشاورزی (فائو) در رم واقع شده است و به انجام فعالیت های خود می پردازد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
تاریخ رم 28 قرن را شامل می شود، در حالی که اسطوره شناسی رومی تاریخ تاسیس رم را در حدود 753 قبل از میلاد مسیح می داند ، قابل ذکر است این مکان برای مدت طولانی تری مسکونی بوده است و تقریباً سه هزار سال محل سکونت اصلی انسانها و یکی از قدیمی ترین شهرهای تحت اشغال مداوم در اروپا به شمار می رود.
جمعیت اولیه شهر متشکل از ترکیبی از لاتین ها ، اتروسک ها و سابین ها بوده است.
در رابطه با رم نکته دیگری که وجود دارد این موضوع است که این شهر پی در پی به پایتخت پادشاهی روم ، جمهوری روم و امپراتوری روم تبدیل می گردیده است و بسیاری آن را اولین شهر و کلان شهر امپراتوری می دانند.
پس از سقوط امپراتوری در غرب ، که آغاز قرون وسطی بود ، روم به آرامی تحت کنترل سیاسی پاپی قرار گرفت و در قرن هشتم ، پایتخت ایالات پاپ شد ، که تا سال 1870 ادامه داشت.
با شروع رنسانس ، تقریباً همه پاپ ها از زمان نیکلاس پنجم (1447-1455) در طول چهارصد سال برنامه معماری و شهری منسجمی را دنبال کردند که هدف آن تبدیل شهر به مرکز هنری و فرهنگی جهان بود.
به این ترتیب ، رم ابتدا به یکی از مراکز اصلی رنسانس تبدیل شد ، و سپس زادگاه سبک باروک و نئوکلاسیسیسم شد.
هنرمندان ، نقاشان ، مجسمه سازان و معماران مشهور ، رم را مرکز فعالیت خود قرار دادند و شاهکارهایی را در سراسر شهر خلق کردند.
در سال 1871 میلادی، رم پایتخت پادشاهی ایتالیا شد ، که در سال 1946 تبدیل به جمهوری ایتالیا شد.
این نکته مهم دیگری مه باید به آن اشاره نماییم این موضوع است که در سال 2019 ، رم با 10.1 میلیون گردشگر بعنوان یازدهمین شهر پربازدید جهان ، سومین شهر پربیننده در اتحادیه اروپا و محبوب ترین مقصد گردشگری در ایتالیا شناخته شده است.
این شهر دارای مراکز تاریخی بسیاری می باشد که توسط سازمان جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند.
در رم هر ساله جشنواره ها و مراسم های مد بسیاری نیز برگزار می گردد و حضور مارک های بین المللی مشهور در شهر ، رم را به مرکز مهم مد و طراحی تبدیل کرده است و استودیوهای معتبر، مهم و بین المللی بسیاری در این دارای شعب می باشند.
این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیار بالای مسافرانی می باشد که برای مقاصد کاری، تجاری، گردشگری و … به آنجا سفر می کنند.

Milan میلان
میلان را می توان بعنوان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور شناخت که در میان مردم ساکن در آنجا و همچنین مسافران و گردشگران نیز محبوب و پرتردد می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
از نکات مهمی که می توان در رابطه با شهر میلان بدان اشاره نمود این موضوع است که کلیسای جامع گوتیک دوومو دی میلانو و صومعه سانتا ماریا دل گرازی ، که نقاشی دیواری لئوناردو داوینچی “شام آخر” را در خود جای داده است ، گواه قرن ها هنر و فرهنگ به وجود آمده در شهر میلان را به نمایش می گذارد.
میلان با داشتن نقاط قوت در زمینه های هنری ، تجاری ، طراحی ، آموزش ، سرگرمی ، مد ، امور مالی ، مراقبت های بهداشتی ، رسانه ها ، خدمات ، تحقیقات ، گردشگری و … بعنوان یکی از شهرهای پیشرو در جهان شناخته شده می باشد.
به دلیل چندین رویداد و نمایشگاه بین المللی ، از جمله هفته مد میلان و نمایشگاه مبلمان میلان ، که در حال حاضر یکی از بزرگترین شهرها از نظر درآمد ، بازدیدکنندگان و رشد است ، این شهر به عنوان یکی از چهار پایتخت مد بعنن جهان شناخته شده است.
همانند بسیاری از شهر ها دین رسمی در آنجا مسیحیت می باشد و همچنین قابل ذکر است که حدود یک‌ سوم از جمعیت این شهر را مهاجران فیلیپینی تشکیل داده اند.
این شهر زیبا که در کشور ایتالیا واقع شده است دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب و اقیانوسی معتدل است که امکان سفر به انجا را در تمامی بازه های زمانی از سال برای گردگشران میسر گردانده است و به همین واسطه این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگران و مسافرانی است که در ضمینه های مختلف به این شهر تاریخی و زیبا سفر می کنند.
شهر میلان همچنین دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری است که از مهمترین آنها می توان به کلیسای آمبروز مقدس، طاق صلح میلان، سالن اپرا آلا اسکالا و کلیسای جامع ال دوئمو اشاره نمود.

Naples ناپل
این شهر زیبا در کشور ایتالیا واقع شده است و بعنوان سومین شهر در این کشور شناخته شده می باشد.
این شهر همچنین بعنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی جنوب ایتالیا نیز شناخته شده و بسیار محبوب و همچنین پرتردد می باشد.
در نزدیکی شهر ناپل کوه وزوویوس ، آتشفشانی که هنوز فعال است و شهر رومی پمپئی در نزدیکی خود را نابود کرد ، قرار دارد.
ناپل همچنین با دار بودن قدمت هزاره دوم قبل از میلاد خود دارای قرن ها هنر و معماری مهم می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
در رابطه با اتلاف ساعتی که این شهر با تهران دارا می باشد می توان اشاره کرد که ناپل دو ساعت و نیم از ایران عقب تر می باشد.
این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و در تمامی بازه های زمانی از سال امکان سفر به این شهر برای مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد.
این شهر همچنین دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری است که در حین سفرتان می توانید از آنها بازدید نمایید و می توان اشاره کرد که مهمترین و پرطرفدارترین آنها عبارتند از: کلیسای دوئمو، آتشفشان وزوو، موزه ملی باستان شناسی ناپل، مخروبه های شهر هرکولانیوم و دریاچه آگناگو.
این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی است که بواسطه مقاصد مختلف به این شهر از کشور ایتالیا سفر می کنند.

Turin تورین
تورین پایتخت پیمونت در شمال ایتالیا می باشد که به بواسطه معماری و آشپزی عالی خود در جهان شناخته شده و مشهور می باشد.
ساختمانهای باروک و کافه های قدیمی در بلوارها و میدانهای بزرگ تورین مانند پیتزا سن کارلو و پیتزا کاستلو واقع شده اند.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
شهر تورین در قسمتهای غربی و شمالی توسط رشته کوه آلپ و در قسمت شرقی با تپه ها احاطه شده است .
چهار رودخانه بزرگ از شهر تورین عبور می کنند و به همین علت این شهر نام شهر چهار رودخانه معروف گشته است و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.
مهمترین ویژگی های جغرافیایی این شهر زیبا آب و هوای سرد ، قرارداشتن در دامنه های رشته کوه آلپ و رودخانه پو می باشد.
تورین مرکز اصلی خودرو و شرکت های هوافضا می باشد که گروه خودرویی و شرکت فیات که ششمین شرکت بزرگ خودروسازی در جهان نیز می باشد در این شهر دارای کارخانه و نمایندگی می باشد.
این شهر دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد که از مهمترین آنها می توان به قصر مادام، کاخ سلطنتی پلازو ریل اشاره نمود.
هر ساله مسئولان در این شهر میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی میباشند که برای گذراندن تعطیلات خود و یا به قصد کار و شرکت در کنفرانس ها و … به این شهر زیبا در کشور ایتالیا سفر می کنند.

Florence فلورانس
فلورانس ، پایتخت منطقه توسکانی ایتالیا ، محل بسیاری از شاهکارهای هنر و معماری رنسانس است.
یکی از نمادهای دیدنی آن دوئومو است ، کلیسای جامع با گنبدی با کاشی سفالی که توسط برونلسکی مهندسی شده و برج ناقوس توسط جیوتو که بسیار معماری چشم نوازی را دارا می باشند.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
فلورانس دارای تابستان هایی گرم و مزطوب و زمستان هایی سرد می باشد که بارندگی های بسیاری در آن رخ می دهد و اگر قصد سفر به شهر فلورانس کشور ایتالیا در فصل زمستان را دارید پیشنهاد می شود به همراه خود حتما چتر و لباس های گرم به همراه داشته باشید.
این شهر به دلیل حفظ بافت قدیمی اش همواره یکی از قابل توجه ترین شهرهای اروپا از دید گردشگران بوده است و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافران و توریست هایی است که برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر رویایی، تاریخی و زیبا سفر می کنند.
مرکز این شهر باستانی که بسیار رویایی و زیبا و دارای سازه های منحصر به فرد با معماری های چشم نواز می باشد بعنوان میراث جهانی یونسکو ثبت و شناخته شده می باشند.

Bari باری
باری یک شهر بندری در دریای آدریاتیک و پایتخت منطقه پوگلیای جنوبی ایتالیا می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
باری همچنین بعنوان یکی از شهرهای ساحلی کشور ایتالیا شناخته شده می باشد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش هایی که می توانید به آنجا بروید استفاده از کشتی های کروز می باشد که می توانند در این شهر لنگر بیاندازند.
شهر باری ایتالیا دارای تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های طولانی و سرد به همراه باد و آسمان نیمه ابری می باشد.
این شهر در بخش جنوبی کشور ایتالیا واقع شده است و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافرانی است که برای مقاصد مختلف به این شهر سفر می کنند.

Venice ونیز
ونیز ، پایتخت منطقه ونتو در شمال ایتالیا ، در بیش از 100 جزیره کوچک در تالابی در دریای آدریاتیک ساخته شده است.
این شهر به صورت جزیره هایی کوچک می باشد که جزیره‌ها به وسیله کانال‌ هایی ازهم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌ گیرد و خودرویی در آنجا وجود ندارد و به همین واسطه دارای آب و هوایی بسیار عالی می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
آب و هوای ونیز نیمه مرطوب و گرمسیری است به صورتی که زمستان‌ ها در آنجا بسیار سرد و تابستان‌هایش بسیار گرم و مرطوب می باشد.
آثار تاریخی و هنری و معماری بسیار زیبا با ساختار منحصر به فردی در این کشور وجود دارند که بسیاری از آنها در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند.
خیابان ها در این شهر به صورت کانال های آبی می باشند و به همر مرتبط می باشند و برای گشت و گذار در این خیابان ها باید از قایق های مخصوص به همراه راننده آن اجاره نمایید تا به وسیله آن بتوانید قسمتی از این شهر رویایی، زیبا و گردشگرپذیر را شاهد باشید.
بواسطه این کانال های آبی و سازه های اطراف آن ونیز بعنوان شهری شناور بر روی آب نیز در جهان و در بین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
هر ساله در این شهر جشنواره ‌های متنوع و جشنواره‌ های فیلم معتبری برگزار می گردد که بر محبوبیتش برای سفر مسافارن به این شهر زیبا می افزاید.
در این شهر محصولات بسیاری وجود دارند که بواسطه صادرات آنها بخشی از درآمد در این شهر به دست می آید و این نکته نیز قابل ذکر است که محصولاتی نظیر ابریشم ، ادویه جات ، غلات و سایر کالاهای گران ‌قیمت از این شهر صادر می گردند.
ونیز در دنیا بسیار محبوب می باشد و بعنوان شهری پرطرفدار و گردشگرپذیر شناخته شده می باشد و به همین واسطه سالانه میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست هایی است که برای گذراندن تعطیلاتی رویایی سفر به کشور ایتالیا و شهر ونیز را انتخاب می کنند.

Verona ورونا
ورونا شهری است واقع شده در قسمت شمالی کشور ایتالیا که بسیار زیبا می باشد و دارای ساطه های منحصر به فرد و چشم نواز می باشد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر ایتالیایی و واحد پول آنها برای انجام تمامی معملات و پرداخت هزینه ها یورو می باشد.
واقع شدن خانه‌های رومئو و ژولیت، عشاق معروف ایتالیایی، در مرکز شهر ورونا این شهر در بین مردم ساکن در انجا و حتی توریست ها و گردشگران به نام شهر عشق نیز معروف و شناخته شده می باشد.
ورونا شهری است که با کوچه‌ های روستایی، میادین زیبا و رویایی و ویرانه‌ های رومی با شکوه باعث جذب توریست ها و مسافران بسیاری برای دیدن و گذراندن روزهایی خاص و رویایی در آنجا می گردد.
این شهر دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری است که از مهمترین آنها می توان به خانه رومئو و خانه ی ژولیت، قلعه وکیو، پیاتزا دل اربه، آمفی تئاتر رومی، پیاتزا دی سینیوری و کلیسای سن زنو اشاره کرد.
این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی است که بواسطه مقاصد مختلف به این شهر از کشور ایتالیا سفر می کنند.

 

واحد پول ایتالیا چیست ؟

 

خرید بلیط هواپیما – اخذ ویزا – رزرو تور و هتل در ایتالیا با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

هزینه سفر هوایی به ایتالیا
راهنمای سفر به ایتالیا – قاره پیما

راه های سفر به ایتالیا

برای سفر به ایتالیا نیاز به دریافت ویزای این کشور می باشد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای آذربایجان قیمت و مدارک مورد نیاز و … وارد لینک زیر شود .

قیمت ویزای فوری و عادی ایتالیا

پرواز به ایتالیا

خطوط هواپیمایی ماهان و ایران ایر در حال حاضر پروازهای مستقیم از تهران به ایتالیا انجام می دهند .

خرید بلیط هواپیما ایتالیا

راهنمای اقامت در ایتالیا
مراکز اقامت ایتالیا – قاره پیما

اقامت در ایتالیا

در حال حاضر امکان اقامت در هتل و اجاره آپارتمان و سوئیت در ایتالیا وجود دارد .

رزرو آنلاین هتل در ایتالیا

قبل از سفر به ایتالیا دانستن این اطلاعات واجب است :

زبان رسمی: ایتالیایی

واحد پول: یورو

نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز

پیش شماره کشور: 

پیش شماره شهری: 

اختلاف ساعت ایتالیا با تهران: ایران از ایتالیا حدودا 3 ساعت جلوتر است .

شماره های ضروری:

  • آمبولانس: 
  • آتش نشانی: 
  • پلیس: 

فرودگاه ها:‌ فرودگاه بین‌المللی ایتالیا

مکان های دیدنی و توریستی ایتالیا

Colosseum کولوسئوم ایتالیا

Colosseum کولوسئوم ایتالیا

این مکان بعنوان آمفی تئاتر فلاوین نیز شناخته شده می باشد و همچنین قابل ذکر است واژه کولوسئوم به معنی جایگاه بزرگ در زبان ایتالیایی می باشد.
این مکان در طی گذر سال های به علت زمین لرزه های رخ داده و دزیده شدن سنگهای بنا به دست دزدان سنگ از بین رفته است اما هنوز هم به عنوان نمادی از امپراطوری رم باستان بسیار به چشم می خورد و گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند.
این بنا در زمان های گذشته بوسیله شن و بتن ساخته شده است و تخمین زده می‌شود کولوسئوم می‌تواند بین 50 تا 80 هزار تماشاگر را در خود جای دهد.

Leaning Tower of Pisa برج کج پیزا ایتالیا

Leaning Tower of Pisa برج کج پیزا ایتالیا

یکی از جالب ترین، عجیب ترین و قدیمی ترین برج های ساخته شده در کشور ایتالیا برج کج پیزا می باشد.
این برج دارای 85 متر طول و 14500 تن وزن دارد و در زمبن رنسانس و طی مدت 170 سال ساخته شد.
این دیرکرد برای ساخت این برج به علت جنگ هایی بوده که در طی مدت سال ها رخ داده است.
زمانی که داخل برج می روید، انحراف آن را به وضوح حس می‌کنید.
حتی ممکن است در زمان حضور خود در داخل برج احساس سرگیجه کنید چرا که برج شبیه یک منحنی به نظر می‌ رسد.
هدفی که برای ساخت این برج مد نظر معماران بوده است استقرار یک ساعت بزرگ بر بالای آن بود اما این بنا مدتی بعد از احداث انحراف یافت و اکنون به همان صورت باقیست و بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
برج کج پیزا ایتالیا از سنگ مرمر سفید ساخته شده است و از یک برج ناقوس گرد (دایره شکل) و در 8 طبقه ساخته شده است.
این برج دارای 297 پله مارپیچ می باشد و راه‌پله‌ی شمالی بنا در طبقه‌ی هفتم از دو پله تشکیل شده است.

فیلم مکان های دیدنی در ایتالیا

پاساژ های ارزان قیمت ایتالیا

Euroma مرکز خرید یوروما 2

Euroma مرکز خرید یوروما 2

یکی از مراکز خرید ساخته شده در کشور ایتالیا می باشد که اگر هم ماشین نداشته باشید به وسیله ابتدا متر و بعد از آن با استفاده از اتوبوس های رایگان می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرده و خرید های خود را به راحتی انجام دهید.
این مرکز خرید 3 طبقه دارد و در این طبقات انواع فروشگاه هایی نیز وجود دارند که ارائه دهنده انواع برند های مطرح و شناخته شده داخلی و بین المللی می باشند.
پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، عینک، انواع خوراکی ها، وسایل دکوری و تزیینی، اسباب بازی، گل های تزیینی، وسایل ورزشی و… از جمله محصولات ارائه شده در این مجموعه می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از قسمت فود کورت، رستوران و کافی شاپ آن نیز استفاده کرده و لذت برده و استراحت نمایند.

La Rinascente مرکز خرید لا ریناسسنته

La Rinascente مرکز خرید لا ریناسسنته

لا ریناسسنته یکی از مجموعه های خرید ساخته شده در کشور ایتالیا می باشد که در میان مردم بومی و ساکن این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران طرفداران بسیاری را دارا می باشد.
این مرکز خرید دارای 4 طبقه بوده که در تمامی طبقات فروشگاه های وجود دارند که عرضه‌ کننده انواع پوشاک، کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کیف، اسباب بازی، وسیل ورزشی، انواع خوراکی ها، جواهرات، وسایل دکوری و تزیینی و … از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند های داخلی و بین المللی می باشند.
در این مرکز خرید مشتریان علاوه بر خرید می توانند از فود کورت، رستوران و کافی شاپ مجموعه نیز استفاده نمایند.

راه های خرید ارزان قیمت در ایتالیا

از ایتالیا چی بخریم ؟

Italian Magnet مگنت ایتالیا

Italian Magnet مگنت ایتالیا

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور ایتالیا به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Dried tomatoes گوجه خشک شده

Dried tomatoes گوجه خشک شده

یکی از سوغاتی های خوشمزه ای که از کشور ایتالیا می توانید تهیه نمایید که دارای خواص بسیار بالایی نیز می باشند این گوجه های خشک شده می باشند.
از این گوجه های خشک شده می توانید در بسیاری از غذاهای استفاده نمایید که طعمی فوق العاده خوشمزه به آنها می بخشد.

هزینه خرید سوغات در ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

Pizza Margherita پیتزا مارگاریتا

Pizza Margherita پیتزا مارگاریتا

هر موقع اسم کشور ایتالیا را مردم می شنوند اولین غذایی که نام آنرا به خاطر می آورند پیتزا می باشد.
از انواع پیتزا ها، نوع مارگاریتای ان بسیار محبوب در کشور ایتالیا می باشد.
ریحان، گوجه و پنیر ماتسرلا از مواد اصلی و مهم تشکیل دهنده این پیتزا می باشند و در بسیاری از فست فود فروشی ها و همچنین برخی رستوران ها می توانید این پیتزای خوشمزه را سفارش داده و نوش جان نمایید.

Cicchetti چیچتی

Cicchetti چیچتی

یکی از لذیذ ترین اسنک هایی است کهیشینه آن به شهر ونیز باز میگردد.
برای تهیه این اسنک ها بیشتر از سبزیجات تازه، ارگانیک و خوشمزه مختص به هر فصل استفاده می شود.
در بسیاری از رستوران ها از این اسنک ها بعنوان پیش غذا استفاده می کنند.
البته در برخی دیگر از رستوران ها این اسنک ها بوسیله بیکن ها، گوشت و … نیز تهیه می شوند.

خوراکی های سنتی ایتالیا

رستوران هایی که در سفر به ایتالیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Villa Crespi رستوران ویلا کرسپی

Villa Crespi رستوران ویلا کرسپی

یکی از محبوب ترین رستوران های موجود در کشور ایتالیا می باشد که در یک عمارت ساخته شده با معماری قدیمی واقع شده است و در همین مجموعه به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.
در این رستوران انواع غذاهای سنتی کشور ایتالیا طبخ شده و به بهترین کیفیت ها به مردم ارائه می شود.
ماهی، سیب‌زمینی، شلغم و پنیر پروولای آب‌شده یکی از محبوب ترین غذاهای موجود در منوی این رستوران می باشد که با رفتن به انجا می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.
ساعات کاری در این رستوران سه ‌شنبه تا یک ‌شنبه، از ساعت 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و از 7.30 غروب تا 10 شب می باشد و قابل ذکر است قیمت غذاها در این رستوران گران می باشد.

Osteria San Martino رستوران اوستریا سن مارتینو

Osteria San Martino رستوران اوستریا سن مارتینو

این رستوران با سقف تیرکی دار و دیوارهای سنگی بعنوان یکی از بهترین رستوران های ساخته شده در کشور ایتالیا محسوب می گردد.
در این رستوران پاستای خانگی آنها بسیار محبوب می باشد که بوسیله سبزیجات ارگانیک و تولید خودشان تهیه می شود.
در کنار پاستا دیگر غذاهای شناخته شده و پرطرفدار ایتالیایی نیز در آنجا به فروش می رسند که از هر کدام که دوست داشته باشید می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
در این رستوران تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک می باشند.
ساعات فعالیت این رستوران از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 11 شب، شنبه ‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا 4 بعد از ظهر و مجدد از 6 بعد از ظهر تا 12 شب و همچنین یکشنبه ها از 12 ظهر الی 3 ظهر و سپس از 6 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد که می توانید در این روزها و ساعات به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران های ایرانی در ایتالیا

سوالات متداول درباره سفر به تانزانیا :

هزینه سفر به ایتالیا چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به ایتالیا بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و یورو ایتالیا – نوع سفر زمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به ایتالیا رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به ایتالیا از ایران وجود دارد .

فرمول تبدیل یورو به تومان و تومان به یورو؟

برای تبدیل دلار به یورو و یا تومان به یورو و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین یورو به تومان و دلار

آیا برای سفر به یورو به ویزا نیاز است ؟

بله ایرانیان عزیز برای سفر به ایتالیا می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .
شرایط دریافت ویزای ایتالیا

قیمت بلیط هواپیما ایتالیا ؟

قیمت بلیط پروازهای ایتالیا بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط هواپیما به ایتالیا وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران با پرواز مستقیم و از سایر شهرهای ایران با پروازهای غیر مستقیم به ایتالیا انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در ایتالیا ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های ایتالیا سایت شوید .

تورهای مسافرتی ایتالیا ؟

برای رزرو تور ایتالیا با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تور ایتالیا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا