ایتالیا

هزینه سفر به ایتالیا

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور ایتالیا ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در آنجا می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به ایتالیا با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول ایتالیا چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد رسمی پول مورد استفاده در انجام تمامی هزینه ها و معملات در این کشور یورو می باشد.
این واحد پولی در این کشور به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس هایی که در این کشور به صورت متداول مورد استفاده قرار میگیرند در انواع 5،10،20،50،100 یورویی می باشد و اسکناس هایی که به ندرت مورد استافده قرار میگیرند در انواع 200 و 500 یورویی می باشد.
سکه ها نیز در این کشور در انواع متداول که به صورت 1 و 2 یورویی و همچنین 1،2،5،10،20،50 سنتی می باشد و در سکه هایی که به صورت ندرت مورد استفاده قرار میگیرند در انواع 1 و 2 سنتی می باشد.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور ایتالیا را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در ایتالیا

برای اقامت در ایتالیا گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.
برای هزینه های اقامتی خود شما انتخاب های متعددی دارید.
برای مثال برای اقامت در یک هاستل اشتراکی به ازای هر شب اقامت مبلغی حدود 20 الی 35 یورو می بایست بپردازید.
برای اقامت هر شب در یک هاستل خصوصی مبلغی حدود 65 الی 120 یورو می بایست پرداخت نمایید.
برای استفاده از هتل های کشور ایتالیا به ازای ستاره های آن قیمت های نیز تغییر پیدا می کنند اما این قیمت های از حدود 150 یورو الی 300 یورو و حتی بالاتر و به ازای هر ستاره از هتل ها که اشاره گردید نرخ قیمت ها تغییر پیدا می کند.

هزینه خورد و خوراک در ایتالیا

برای خورد و خوراک در ایتالیا بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای خورد و خوراک خود نیز می توانید کافه ها و رستوران های متفاوتی بر اساس بودجه خود انتخاب نمایید.
برای استفاده از غذاهای رستوران ها و یا مغازه های این کشور میانگین قیمتی که می توانید برای هر وعده غذایی و برای هر نفر در نظر بگیرید حدود 120 الی 170 یورو می باشد که تمامی آنها به میزان کیفیت غذاها و مراکز احداث مغاره ها و رستوران ها بستگی دارد.
برای صرف یک وعده غذایی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای فست فود فروشی مبلغی حدود 10 الی 15 یورو می بایست هزینه نمایید.

هزینه حمل و نقل در کشور ایتالیا

در حین سفر در کشور ایتالیا برای حمل و نقل می توانید از گزینه های متفاوت بسیاری بسته به نوع بودجه خود استفاده نمایید.
برای حمل و نقل نیز در این کشور گزینه های مختلفی وجود دارند.
برای حمل و نقل نیز بهترین و آسان ترین راه انتخاب قطارهای سریع السیر برای جابه جایی های سریع و بدون ترافیک می باشد که برای آن می بایست مبلغی حدود 35 الی 65 یورو و نسبت به مسیر طی شده خود هزینه نمایید.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در ایتالیا

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید و همچنین امکان این وجود دارد که برای ثبت خاطرات خود عکس های یادگاری بسیار زیبایی را بگیرید.

هزینه موبایل در ایتالیا

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در ایتالیا می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور ایتالیا از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر ایتالیا اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی ایتالیا

St. Mark’s Square میدان سنت مارک ایتالیا

St. Mark’s Square میدان سنت مارک ایتالیا

یکی از بزرگترین و معروف ترین میدان ها در کشور ایتالیا می باشد.
این میدان همچنین جزو مهمترین و پر بازدیدترین میدان ها در سراسر جهان می باشد و هر ساله گردشگران بسیاری جهت بازدید از این میدان به کشور ایتالیا سفر می کنند.
در اطراف این میدان مناطق تاریخی مورد بازدید بسیاری نظیر: کلیسای جامع، برج ساعت، برج ناقوس سن مارک، کلیسای سن موییز، موزه دل ریسورگیمنتو ، موزه کورر، مغازه های خرید اجناس خاص، سنتی و تاریخی و رستوران های دلنشین برای استراحت و…وجود دارد.
به تمامی مسافران توصیه می شود در سفر خود به کشور ایتالیا حتما از این میدان بسیار زیبا و تاریخی بازدید نمایند.

Rialto Bridge پل ریالتو ایتالیا

Rialto Bridge پل ریالتو ایتالیا

این پل به دلیل پرطرفدار بودن و عبور دریاچه از میان آن به همراه قایق سواری های خاصی که دارد جزو یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری در کشور ایتالیا برای مردم ایتالیا و گردشگرانی است که به این کشور زیبا سفر می کنند.
این پل در بین سالهای 1588 الی 1591 و در طی سه سال و بوسیه سنگ های زیبایی ساخته شده است و قوس هفت و نیم متری پل ریالتو به این منظور طراحی شد که کشتی‌های کوچک بتوانند از زیر آن عبور کنند.
پل ریالتو دارای سه پیادهرو است که مهمترین و اصلی ترین آن پیاده روی عریضی است که در وسط آن قرار دارد و اطراف آن مغازه های متعددی جهت خرید سوغات و … برای گردشگران و مردم کشور ایتالیا ساخته شد و وجود دارد.

فیلم مکان های دیدنی در ایتالیا

پاساژ های ارزان قیمت ایتالیا

Brian & Barry براین و بری

Brian & Barry براین و بری

ساختمانی 12 طبقه ساخته شده در کشور ایتالیا می باشد که بسیار مورد علاقه مردم ساکن در این کشور و همچنین گردشگران گردیده است.
با رفتن به این مجموعه هر آنچه را که نیاز داشته باشید می توانید پیدا نمایید و لذت خرید را در کشور ایتالیا تجربه نمایید.
تراس و اتاق نشیمنی بزرگ نیز در این مرکز خرید وجود دارد که چشم اندازی بی نظیر و زیبا دارا می باشند و در کنار استفاده از فود کورت و کافی شاپ می توانند بهترین گزینه ها برای استراحت مشتریان بعد از انجام خرید ها باشند.

La Rinascente مرکز خرید ریناسنته

La Rinascente مرکز خرید ریناسنته

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در ایتالیا می باشد که دارای بنایی زیبا با معماری فوق العاده می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازم تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

راه های خرید ارزان قیمت در ایتالیا

از ایتالیا چی بخریم ؟

Italian cheese پنیر ایتالیایی

Italian cheese پنیر ایتالیایی

یکی از لذیذ ترین خوراکی هایی که از کشور ایتالیا می توانید بعنوان سوغات در انواع بسته بندی ها و طعم های خرید نمایید پنیرهای شناخته شده این کشور می باشد.
از این پنیرها در انواع غذاها، سالاد ها، پیتزا ها و پاستاها مورد استافده قرار میگیرد.
در این کشور دو نوع پنیز وجود دارند که بسیار معروف و شناخته شده هم در ایتالیا و هم در جهان می باشند که قابل ذکر است این پنیر ها چدار و گودا می باشند.

Italian leather چرم ایتالیا

Italian leather چرم ایتالیا

ایتالیا جزو کشورهای محبوب در جهان شناخته شده می باشد که در ضمینه تولید محصولات چرمی بهترین ها را تولید و ارائه می کند.
بوت‌های چرمی، کیف، البسه چرمی، کیف پول زنانه و مردانه و … از جمله ابن محصولات چرمی هستند که در انواع فروشگاه های مرتبط با این محصولات به فروش می رسند و دارای طرفداران بسیاری نیز در میان مردم این کشور و همچنین گردشگران را دارا می باشد.

هزینه خرید سوغات در ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

Orecchiette con Broccoli di Rape اورکتیتی با کلم بروکلی

Orecchiette con Broccoli di Rape اورکتیتی با کلم بروکلی

اورکتیتی بعنوان نوعی پاستای محبوب در کشور ایتالیا شناخته شده و پر سفارش می باشد.
در این غذا از انواع سبزیجات تازه و ارگانیک فصلی نظیر بروکلی، اسفتاج و… استفاده شوند که طعمی بسیار لذیذ به آن می بخشد و در بسیاری از رستوران های این کشور می توانید انرا سفارش دهید.

Spaghetti al Nero di Seppia اسپاگتی با عصاره کالتفیش

Spaghetti al Nero di Seppia اسپاگتی با عصاره کالتفیش

یکی از متفاوت ترین پاستاهایی است که در کشور ایتالیا می توانید امتحان نمایید و تفاوت آن بواسطه رنگ سیاه آن می باشد و همان رنگ نیز به ذلیل جوهر سیاهی بوجود می آید که توسط موجودی نرم ‌تن به‌ نام مولوسک آزاد به وجود می آید.
برخی بر روی این پاستا انواع سبزیجات پخته شده را اضاف می کنند و برخی دیگر ساده و به همراه پنیر آنرا سفارش داده و نوش جان می نمایند.

خوراکی های سنتی ایتالیا

رستوران هایی که در سفر به ایتالیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Kitchen restaurant رستوران کیچن

Kitchen restaurant رستوران کیچن

این رستوران در کشور ایتالیا ساخته شده است و ارائه دهنده لذیذ ترین و خوشمزه ترین غذاها می باشد.
این رستوران واقع شده در کشور ایتالیا دارای دکوراسیونی لوکس، مجلل و بسیار زیبایی می باشد که لذت حضورتان در انجا را چندین برابر می کند.
پاستای حاوی پنیر پارمسان، سوپ قارچ و لوبیاهای مخصوص از محبوب ترین غذاهای موجو در منوی این رستوران می باشد که توسط مشتریان آنجا سفارش داده شده و نوش جان می گردد.
در این رستوران تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک می باشند.
ساعات کاری در این رستوران روزهای چهارشنبه الی یکشنبه از ساعت 12 ظهر الی 3 بعد از ظهر و مجدد از ساعت 7 بعد از ظهر الی 11 شب می باشد.

Villa Lario restaurant رستوران ویلا لاریو

Villa Lario restaurant رستوران ویلا لاریو

رستورانی محبوب و پرطرفدار در میان مردم ساکن در کشور ایتالیا و همچنین توریست ها و گردشگران می باشد که روی تپه ‌ای با فاصله 48 متری از سطح دریاچه واقع شده است.
در این رستوران غذاهای سنتی ایتالیی مختص نواحی مختلف این کشور طبخ شده و به مشتریان ارائه میگردد.
مواد اولیه ای نیز که در طبخ غذاهای این رستوران توسط آشپزان و سرآشپز رستوران مورد استفاده قرار میگیرد تماما به صورت روزانه، ارگانیک و تازه تهیه می شوند.
این رستوران همه روزه از ساعت 12 الی 3 ظهر و 7 ظهر تا 10 شب آماده میزبانی و ارائه خدمات مرتبط به مشتری ها می باشد.

رستوران های ایرانی در ایتالیا

ئنئعذع

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا