ایتالیا

بهترین سوغات ایتالیا

در متن زیر لیست بهترین سوغات ایتالیا برای شما آمده است .

البته این تمام سوغاتی های ایتالیا نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما سوغاتی های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به ایتالیا سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

سوغات ایتالیا

Italian Magnet مگنت ایتالیا

Italian Magnet مگنت ایتالیا

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور ایتالیا به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Dried tomatoes گوجه خشک شده

Dried tomatoes گوجه خشک شده

یکی از سوغاتی های خوشمزه ای که از کشور ایتالیا می توانید تهیه نمایید که دارای خواص بسیار بالایی نیز می باشند این گوجه های خشک شده می باشند.
از این گوجه های خشک شده می توانید در بسیاری از غذاهای استفاده نمایید که طعمی فوق العاده خوشمزه به آنها می بخشد.

Murano glass شیشه های مورانو

Murano glass شیشه های مورانو

شیشه های مورنا بعنوان یکی از محصولات محبوبی است که در ایتالیا درست می شود و به صورت کار و هنر دست بوده و دست ساز می باشد.
گلدان، فنجان، زیورآلات، ساعت، چراغ، زیر سیگاری و غیره از جمله محصولات در این ضمینه و با رنگ های شاد و متنوعی هستند که در مغازه های این کشور بعنوان سوغاتی می توانید تهیه نمایید.

Italian wooden handicrafts دست سازه های چوبی ایتالیا

Italian wooden handicrafts دست سازه های چوبی ایتالیا

هر کشور برای خود و توسط هنرمندانش صنایعی محبوب و پر طرفدار می باشد که مجسمه ها و دست سازه های چوبی در این کشور بعنوان یکی از شناخته شده ترین ها محسوب می شوند.
این صنایع در انواع مختلف اسباب بازی، عروسک ها مختلف، میز و صندلی و … برای فروش به مشتریان درست شده و به انها ارائه می شوند.
در بسایری از مغازه های وسایل چوب سازی و سوغات فروشی های ایتالیا می توانید از این محصولات پیدا کرده و خرید نمایید.

Italian cheese پنیر ایتالیایی

Italian cheese پنیر ایتالیایی

یکی از لذیذ ترین خوراکی هایی که از کشور ایتالیا می توانید بعنوان سوغات در انواع بسته بندی ها و طعم های خرید نمایید پنیرهای شناخته شده این کشور می باشد.
از این پنیرها در انواع غذاها، سالاد ها، پیتزا ها و پاستاها مورد استافده قرار میگیرد.
در این کشور دو نوع پنیز وجود دارند که بسیار معروف و شناخته شده هم در ایتالیا و هم در جهان می باشند که قابل ذکر است این پنیر ها چدار و گودا می باشند.

Italian leather چرم ایتالیا

Italian leather چرم ایتالیا

ایتالیا جزو کشورهای محبوب در جهان شناخته شده می باشد که در ضمینه تولید محصولات چرمی بهترین ها را تولید و ارائه می کند.
بوت‌های چرمی، کیف، البسه چرمی، کیف پول زنانه و مردانه و … از جمله ابن محصولات چرمی هستند که در انواع فروشگاه های مرتبط با این محصولات به فروش می رسند و دارای طرفداران بسیاری نیز در میان مردم این کشور و همچنین گردشگران را دارا می باشد.

Italian ceramics and pottery سرامیک و سفال ایتالیایی

Italian ceramics and pottery سرامیک و سفال ایتالیایی

یکی از قدیمی ترین محصولاتی است که در برخی مناطق در کشور ایتالیا در انواع رنگ ها، اندازه ها، طرح ها و … تولید شده و به فروش می رسند.
در بسیاری از مغازه های سوغات فروشی و همچنین مغازه های مرتبط با فروش این نوع از وسیله ها می توانید محصول مورد نظر و دوست داشته شده خود را انتخاب کرده و خرید نمایید.

Italian jewelry and gold جواهرات و طلاهای ایتالیایی

Italian jewelry and gold جواهرات و طلاهای ایتالیایی

ایتالیا بعنوان یکی از فعال ترین کشور ها در ضمینه تولید طلا و محصولات مرتبط با آن شناخته شده می باشد.
کیفیت بالای طلاها در این کشور بسیار زبان زد بوده و در تمامی طلا فروشی های این کشور می توانید بنا به نیزاتان از هر نوعی که مایل هستید طلاهای خود را خرید کرده و یا مدل مد نظرتان را به فروشندگان ارائه دهید تا مطابق با سلیقه خود آنها را درست کنند.

Italian pasta پاستا ایتالیایی

Italian pasta پاستا ایتالیایی

یکی از غذاها و خوراکی هایی که در ایتالیا بسیار شناخته شده می باشد و مردم این کشور توانایی بسیار عالی برای تهیه آنرا دارا می باشند پاستا می باشد.
پاستاها در این کشور در انواع فرم ها و بسته بندی ها ارائه می شوند و از هر برندی که مایل باشید در تمامی فروشگاه های این کشور می توانید از آنها خرید نمایید.

لبزدطدیدل

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا