رزرو هتل در ارومیه

رزرو هتل در ارومیه ( قیمت هتل های ارومیه ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در ارومیه و اطلاع از بهترین هتل های ارومیه در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در ارومیه با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های ارومیه قاره پیما بهترین هتل های ارومیه و بهترین نرخ رزرو هتل های ارومیه را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های ارومیه برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 2 ستاره ارومیه – هتل های ارزان 2 ستاره ارومیه

 

رزرو هتل مروارید ارومیه Morvarid Hotel

رزرو هتل در ارومیه - ارزانترین هتل آپارتمان های ارومیه در قاره پیما
ببیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های ارومیه – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1376 افتتاح گردیده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند، همچنین قابل ذکر است برای رفاه حال مسافران این هتل در سال 1387 برای آخرین بار موزد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه دارای 4 طبقه و 36 اتاق می باشد که ساعت تحویل انها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا سفره سرای سنتی روزگاران 9.5 کیلومتر، مجتمع تجاری عازمی 2.5 کیلومتر، مسجد جامع 4 کیلومتر، یخچال دو قوز پله 4.5 کیلومتر، بازار ارومیه 4 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 3.5 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 3.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 7 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 18 کیلومتر، آبشار شلماش 251.5 کیلومتر و دریاچه مارمیشو 79 کیلومتر می باشد.
اتاق های هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی کار و راحتی، تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی، مبلمان.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مسافران آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، اتاق چمدان، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، بوفه و پارکینگ اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل مورارید در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل ماه کیمیا ارومیه Urmia Kimia Mah Hotel

قیمت هتل ماه کیمیا ارومیه - اجاره سوئیت در ارومیه
ارزانترین قیمت هتل های ارومیه – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1350 و در ابتدای خیابان طالقانی شهر ارومیه ساخته شده است و آخرین بار در سال 1395 برای رفاه حای گردشگران مورد بازسازی قرار گرفته است و دارای حدود 19 اتاق برای ارائه به مسافران می باشد.
ساعات تحویل اتاق های هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مسجد جامع 1504.5 کیلومتر، بازار ارومیه 1504.5 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 1505 کیلومتر، پایانه مسافربری 1505 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 1493 کیلومتر، آبشار شلماش 1755.5 کیلومتر و دریاچه مارمیشو 1523 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام اختصاصی، تلویزیون، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، فضای سبز، چای خانه سنتی، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ماه کیمیا ارومیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره ارومیه – کمترین نرخ هتل های 3 ستاره ارومیه

 

بهترین هتل های 4 ستاره ارومیه – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره ارومیه

 

خرید اینترنتی هتل آریا ارومیه Aria Urmia Hotel

خرید اینترنتی هتل آریا ارومیه - هتل های ارزان ارومیه
گارانتی هتل های ارومیه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره با ساختار زیبا و چشم نواز خود در سال 1390 افتتاح گردیده و برای رفاه حال مسافران آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 14 طبقه ساخته شده و دارای حدود 63 اتاق و سوئیت برای ارائه امکانات به مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله بازار سنتی و قدیمی ارومیه و اماکن تاریخی و دیدنی همچون برج سه گنبد و کلیسای مریم مقدس از ویژگی های قابل توجه و مهم مد نظر مسافران برای اقامتشان در سفر به ارومیه می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در هنگام اقامتشان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، ترانسفر با هزینه جداگانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، پله اضطراری، بوفه، رستوران، جکوزی، سونا، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، استخر، پارکینگ، سالن همایش و سالن کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های هتل نیز تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، آباژور، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار، صندوق امانات، چای ساز، بالکن، مبلمان، سیستم اعلام و اطفاء حریق و کمد لباس.
فاصله این هتل تا سفره سرای سنتی روزگاران 5.5 کیلومتر، مجتمع تجاری عازمی 3.5 کیلومتر، مسجد جامع 600 متر، یخچال دو قوز پله 2.5 کیلومتر، بازار ارومیه 600 متر، برج سه گنبد 3 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 1.5 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 6 کیلومتر، پایانه مسافربری 2.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 13.5 کیلومتر، آبشار شلماش 254 کیلومتر، چشمه های آبگرم هفت آباد 12.5 کیلومتر و دریاچه ارومیه 12.5 کیلومتر می باشد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آریا ارومیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

رزرو آنلاین هتل جهانگردی ارومیه Orumiyeh Tourist Hotel

رزرو آنلاین هتل جهانگردی ارومیه - بهترین هتل ارومیه
لیست قیمت هتل های ارومیه – قاره پیما

اسن هتل 4 ستاره بعنوان یکی از قدیمی ترین هتل های شهر ارومیه شناخته شده می باشد و فعالیت خود را از سال 1357 آغاز کرده است و تمامی فعالین ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند و برای رفاه حال مسافران نیز در سال 1393 آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 6 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 74 اتاق و سوئیت برای ارائه خدمات به مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا سفره سرای سنتی روزگاران 8 کیلومتر، مجتمع تجاری عازمی 5 کیلومتر، مسجد جامع 3 کیلومتر، یخچال دو قوزپله 2.5 کیلومتر، بازار ارومیه 3 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 2 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 3.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 5.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 15 کیلومتر، آبشار شلماش 15 کیلومتر، چشمه های آبگرم هفت آباد 15 کیلومتر و دریاچه ارومیه 15 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی، کمد لباس، مبلمان، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، جکوزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس و … از جمله امکاناتی است که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل جهانگردی ارومیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

بهترین قیمت هتل ساحل ارومیه Sahel Hotel

بهترین قیمت هتل ساحل ارومیه - رزرو آنلاین هتل در ارومیه
بهترین هتل های 4 ستاره ارومیه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1375 در شهر ارومیه افتتاح گردیده و آخرین بار در سال 1385 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 6 طبقه ساخته شده و دارای حدود 61 اتاق می باشد و ساعت تحویل اتاق های آن 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا بازار ارومیه 6.5 کیلومتر، برج سه گنبد 3.5 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 4.5 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 4.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 9 کیلومتر و فرودگاه بین المللی ارومیه 20.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان، کمد لباس، چای ساز.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، سالن ورزش، پارکینگ، استخر، سونا، سالن ماساژ، سیستم اعلم و اطفاء حریق اشاره کرد.
برای صرف صبحانه در این هتل مهمانان می توانند هر روز صبح از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ساحل ارومیه در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل پارک ارومیه Urmia Park Hotel

بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل پارک ارومیه - قیمت هتل های 4 ستاره ارومیه
کمترین نرخ هتل های ارومیه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1388 با مساحتی حدود 2500 متر مربع در شهر ارومیه افتتاح گردیده است دارای 6 طبقه و حدود 75 اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا سفره سرای سنتی روزگاران 6 کیلومتر، مجتمع تجاری عازمی 3 کیلومتر، مسجد جامع 250 متر، یخچال دو قوز پله 2 کیلومتر، بازار ارومیه 250 متر، برج سه گنبد 2.5 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 1.5 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 5.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 4 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 14 کیلومتر، سد بوکان 271.5 کیلومتر، آبشار شلماش 254 کیلومتر، چشمه های آبگرم هفت آباد 13 کیلومتر و دریاچه ارومیه 13 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پله اضطراری، جکوزی، پارکینگ، کافی نت، خدمات باربری، خدمات تور، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارک ارومیه در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره ارومیه – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره ارومیه

 

هزینه هتل آنا ارومیه Ana Hotel

هزینه هتل آنا ارومیه - هتل آپارتمان ارومیه
بهترین هتل های ارومیه در قاره پیما

این هتل لوکس و زیبای 5 ستاره در سال 1394 فعالیت خود را در شهر ارومیه آغاز کرده است.
این مجموعه دارای 21 طبقه و حدود 196 اتاق و سوئیت برای ارائه خدمات به مسافران می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، صندوق امانات، مینیبار، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلفن، حمام اختصاصی، تلویزیون، کمد لباس، چای ساز، مبلمان، میز و صندلی راحتی و کار.
از امکانات قابل دسترس مهمانان و مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران، بوفه، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، تاکسی سرویس، سالن ورزش، کافی نت، خدمات باربری، پارکینگ، سالن ماساژ، استخر، سونا و … اشاره کرد.
مهمانان با اقامت خود در این هتل می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام خود از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آنا در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نماید.

 

بهترین قیمت هتل دنیز (باری) ارومیه Deniz (Bari) Hotel

بهترین قیمت هتل دنیز (باری) ارومیه
بهترین قیمت هتل دنیز (باری) ارومیه

این هتل 5 ستاره مجموعه‌ ای اقامتی، درمانی، ورزشی و گردشگری است که واقع شده در ساحل زیبای دریاچه‌ ارومیه می باشد.
این مجموعه دارای حدود 53 اتاق و سوئیت برای ارائه خدمات به مسافران بوده و ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
این هتل بواسطه دارا بودن امکانات بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
فاصله هتل دنیز (باری) ارومیه تا سفره سرای سنتی روزگاران 64 کیلومتر، مجتمع تجاری عازمی کیلومتر، مسجد جامع 57.5 کیلومتر، یخچال دو قوز پله 59 کیلومتر، بازار ارومیه 57.5 کیلومتر، برج سه گنبد 59.5 کیلومتر، کلیسای حضرت مریم مقدس 58 کیلومتر، پارک جنگلی شیخ تپه 62.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 60.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی ارومیه 72.5 کیلومتر، سد بوکان 329 کیلومتر، آبشار شلماش 311 کیلومتر و دریاچه مارمیشو 119 کیلومتر می باشد.
از جمله امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، استخر،زمین سوار کاری،سالن بیلیارد، زمین دوچرخه ‌سواری، ، فضای بازی کودکان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای خانه سنتی، تاکسی سرویس، جکوزی، فضای سبز، سونا، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، چای ساز، مبلمان، بالکن.
مهمانان با اقامت خود در این هتل می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام خود از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل دنیز (باری) ارومیه در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نماید.

لیست هتل های ارومیه


هتل های 1 ستاره در ارومیه
هتل تک ستاره
هتل ارک
هتل ایران پارک
هتل قصر
هتل کارون
هتل الله
هتل های 2 ستاره در ارومیه
هتل فالمینگو
هتل رضا
هتل خرم
هتل دریا
هتل ماه کیمیا
هتل های 3 ستاره در ارومیه
هتل مروارید
هتل بهار
هتل آریا
هتل های 4 ستاره در ارومیه
هتل ساحل
هتل جهانگردی ارومیه
هتل پارک
هتل های 5 ستاره در ارومیه
هتل دنیز
هتل آنا
هتل باری

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های ارومیه قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های ارومیه آگاه شوید

 

vcv, ijg ihd hvchk rdlj hv,ldi nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های ارومیه چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل ارومیه کدام است ؟

هتل 5 ستاره پارس در حال حاضر بهترین هتل در شهر ارومیه می باشد .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در ارومیه وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های ارومیه سایت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های ارومیه دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما