مهاجرت به اکوادور

کار در اکوادور

فرصت های شغلی و رشته های مورد نیاز و کار در اکوادور

کار در اکوادور

معرفی رشته های مورد نیاز کار در اکوادور و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری مورد نیاز اکوادور و شرایط کار در اکوادور در متن زیر با ما همراه باشید

کار در اکوادور

 

درباره اشتغال و کسب درآمد در اکوادور با تخصص کاری

افراد جویای کار بسیاری هر ساله به کشور اکوادور می روند تا از فرصت های شغلی گوناگون استفاده نمایند و زندگی جدیدی را برای خود آغاز نمایند.
هر متقاضی بعد از تایید مدارک و گرفتن ویزای کار پس از گذراندن مدت زمان تعیین شده از سوی سفارت کشور اکوادوور می تواند نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور زیبا نیز اقدامات لازم را انجام دهد.
برای ورود به حرفه و شغل تخصصی متقاضی می بایست مدرک تحصیلی از یکی از معتبرتین دانشگاه های جهان را داشته باشد و همچنین این مدرک باید به تایید وزارت علوم کشور اکوادور نیز رسیده باشد.
این مدارک حرفهای تحصیلی زمانی از شما مطالبه می گردد که بخواهید در یک سمت حرفه ای مشغول به کار شوید اما باید در نظر داشته باشید این کارها نباید در کشور اکوادور اشباع شده باشند.
یکی از مهمترین گزینه هایی که برای یافتن شغل در کشور اکوادور باید داشته باشید تسلط به زبان اسپانیایی می باشد زیرا تمامی مردم و ساکنین این کشور به زبان اسپانیولی مکالمات خود را انجام می دهند.
اگر با هدف پناهندگی قصد سفر از طریق ویزای شغلی را دارید باید این موضوع را از سر خود دور کنید زیرا این کشور به ایرانیان پناهندگی نمی دهد.
این فکر هم که با حقوق بالایی در اکوادور کار خواهید کرد را نیز باید از ذهن خود حارج کنید زیرا حقوقی که به یک کارمند در اکوادور می دهند کفاف زندگی یک خارجی در این کشور را نمی دهد.
بهترین پیشنهاد برای ایرانیان این است که ابتدا اگر پولی دارند در بانک های ایران بگذارند و با سود آن مدتی در اکوادور زندگی کنند تا زبان اسپانیایی را فرا گرفته و به آن مسلط شوند تا کار خوبی را بتوانند پیدا کنند.
همچنین اگر متقاضی بتواند خود کاری در اکوادر راه بیاندازد و کسب درآمد کند بهتر از بدست آوردن حقوق کارمندی در اکوادور می باشد.
محصولات کشاورزی، فرآورده های دریایی، توریست و نفت بهترین و پر سودترین مشاغل در اکوادور هستند اما اگر بتوانید کاری در قسمت توریسم و مراکز توریستس پیدا کرده و یا ایجاد شغل نمایید کاری پر سود خواهید داشت زیرا توریسم همیشه در اکوادور بخش جدا نشدنی از مشاغل این کشور محسوب می شود.
اگر شما بخواهید در اکوادور کاری را راه بیاندازید کمترین بودجه ای که می بایست داشته باشید 15 الی 20 هزار دلار می باشد.
با داشتن این مبلغ می توانید یک رستوران کوچک ، یک ساندیچی ،یک فست فودی یا یک شرینی فروشی کوچک و یک کافی شاپ راه اندازی کنید.
با این کارها بسیاری از دغدغه های شما کم می شود و می توانید هزینه های زندگی خود را تامین نمایید.
با این کار ها همچنین می توانید به تقویت زبان خود بپردازید و اگر قصد ادامه آن کار را نداشتین بعد از گذشت زمان مشخصی کار دیگری و سر فرصت پیدا کنید.
طبق گزارشات می تواند گفت حقوق پرداختی در اکوادور حدودا از 400 الی 500 دلار می باشد.
در خصوص فرصت های شغلی و ویزای کار برای بسیاری از متقاضیان سوالاتی پیش می آید که در ادامه مطلب به برخی از انها می پردازیم.

شرایط مهاجرت به اکوادور

سوالات متداول در مورد رشته های مورد نیاز اکوادور

سوال:برای شروع کار در کشور اکوادور حتما می بایست آشنا به زبا اسپانیایی باشیم؟
جواب:بله شما حتما می بایست مسلط به زبان انگلیسی باشید زیرا تمام مکالمات مردم و ساکنین اکوادور به ز بان اسپانیایی انجام می گیرد.

سوال:برای شروع یک کار شخصی چه مقدار مبلغ برای هزینه های مربوطه می بایست داشته باشم؟
جواب:باید گفت که بستگی دارد چه کاری را انتخاب کنید و بخواهید در کدام منطقه از کشور اکوادور کار خود را آغاز کنید اما می شود گفت حداقل مبلغی که مورد نیاز است تا شما بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید از 15 هزار الی 20 هزار دلار می باشد.

سوال:آیا برای شرع کار می بایست مدرک خاصی داشته باشیم؟
جواب:بله اگر برای کار تخصصی و حرفه ای می خواهید اقدام نمایید می بایست مدرک تحصیلی مخصوص نیز داشته باشید در غیر این صورت نیازی به داشتن مدرک تخصصی نمی باشد.

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل