رزرو هتل در لس آنجلس

ارزانترین قیمت هتل در لس آنجلس در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های لس آنجلس

رزرو هتل در لس آنجلس ( کالیفرنیا ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در دوحه و اطلاع از بهترین هتل های لس آنجلس در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در لس آنجلس با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های لس آنجلس قاره پیما بهترین هتل های لس آنجلس کالیفرنیا آمریکا و بهترین نرخ رزرو هتل های دوحه را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های لس آنجلس برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره لس آنجلس – هتل های ارزان 3 ستاره کالیفرنیا لس آنجلس

هتل کارلیلی آی ان ان لس آنجلس Carlyle Inn 

هتل کارلیلی آی ان ان لس آنجلس - ارزانترین هتل های لس آنجلس
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های لس آنجلس – قاره پیما

هتل 3 ستاره کارلیلی آی ان ان در شهر لس انجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس در فاصله 16 کیلومتری از این هتل واقع  شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به تراس زیبا، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، بوفه، بار، رستوران، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی هستند و تمامی آنها مجهزهستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت.

مهمانان برای صرف صبحانه در هتل کارلیلی آی ان ان  هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده کرده و از غذاهای سرو شده لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل  در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و راائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

فور پوینت بای شرایتون لس آنجلس وست ساید Four Points by Sheraton Los Angeles Westside 

فور پوینت بای شرایتون لس آنجلس وست ساید - لیست قیمت هتل های 3 ستاره لس آنجلس
بهترین هتل های 3 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

ورودی این هتل بسیار زیبا و سرسبز می باشد و از امکانات آن می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، بار، رستوران، بوفه، سالن بدنسازی، کافی نت کوچک، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد که در دسترس مهمانان قرار میگیرد.

اتاق های این هتل همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی.

مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل فور پوینت بای شرایتون لس آنجلس وست ساید در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل بورلی تراس لس آنجلس Hotel Beverly Terrace 

هتل بورلی تراس لس آنجلس - هتل های خوب لس آنجلس
رزرو اینترنتی هتل های لس آنجلس – قاره پیما

هتل 3 ستاره بورلی تراس در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همینشهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

با 25 دقیقه رانندگی می توانید به فرودگاه بین المللی لس آنجلس دسترسی داشته باشید.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، تراس سرسبز و زیبا و اتاق چمدان اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات.

مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل بورلی تراس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

ارزانترین هتل های لس آنجلس 

هتل نورماندی لس آنجلس Hotel Normandie 

هتل نورماندی لس آنجلس - قیمت هتل در لس آنجلس
ارزانترین قیمت هتل های لس آنجلس – قاره پیما

هتل 3 ستاره نورماندی در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس در فاصله 32 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، رستوران، بوفه، تراس، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کتری برقی و کاناپه راحتی.

مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و بریا صرف ناهار و شام نیز از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل نورماندی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس لس آنجلس La Quinta by Wyndham LAX 

هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس لس آنجلس - هتل های نزدیک فرودگاه لس آنجلس
بهترین هتل های 3 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

هتل 3 ستاره لاکوینتا بای ویندهام ال ای اکس در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، اتاق کنفرانس و اتاق چمدان اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه خود هر روز می توانند از بوفه  برای صرف ناهار وشام نیز می توانند به رستوران هتل مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره لس آنجلس – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره لس آنجلس

هتل ای سی بای ماریوت بورلی هیلز لس آنجلس AC Hotel by Marriott Beverly Hills 

هتل ای سی بای ماریوت بورلی هیلز لس آنجلس - نرخ هتل در لس آنجلس
کمترین نرخ رزرو هتل های لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 4 ستاره واقع شده در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

فاصله نزدیکترین فرودگاه بین المللی لس آنجلس به این هتل 17 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، استخر روباز، اتاق چمدان، تراس، تنقلات فروشی کوچک اشاره کرد.

تمامی اتاق ها در هتل ای سی بای ماریوت بورلی هیلز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی؛ کاناپه راحتی، صندوق امانات، مینیبار و قهوه ساز.

مسافران در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از تراس و بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل طی تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل بست وسترن پلاس سانست پلازا لس آنجلس Best Western Plus Sunset Plaza Hotel 

هتل بست وسترن پلاس سانست پلازا لس آنجلس - لیست قیمت هتل های 4 ستاره لس آنجلس
ارزانترین نرخ رزرو هتل در لس آنجلس کالیفرنیا – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته  شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

با طی مسافت 16 کیلومتری می توایند به فرودگاه بین المللی لس آنجلس دسترسی داشته باشید.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بوفه، رستوران، بار، استخر روباز، اتاق چمدان، سالن بدنسازی و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، بالکن کوچک، کاناپه راحتی و میز و صندلی کار و راحتی اشاره کرد.

مسافران با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24  ساعته هتل بست وسترن پلاس سانست پلازا در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی می رسانند.

هتل آنجلینو لس آنجلس Hotel Angeleno 

هتل آنجلینو لس آنجلس - هتل های مرکز شهر لس آنجلس
معرفی بهترین هتل های 4 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

هتل 4 ستاره آنجلینو در شهر لس آنجلس ساخته شده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

از امکانات قابل دسترس این هتل که در اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، بار، بوفه، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، پارکینگ اختصاصی و سالن بدنسازی اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق های این هتل نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، قهوه ساز و کاناپه راحتی اشاره کرد.

مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز صبح ها برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در هتل آنجلینو طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین درضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند

قیمت هتل در لس آنجلس

هتل اروین لس آنجلس Hotel Erwin  

هتل اروین لس آنجلس - رزرو آنلاین هتل های لس آنجلس ارزان
ارزانترین سایت رزرو هتل لس آنجلس – قاره پیما

هتل 4 ستاره اروین در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

این هتل مشرف به اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل ونیز می  باشد. با طی کمتر از 2 کیلومتر از این هتل می توانید سانتا مونیکا و مارینا دل ری دسترسی داشته باشید.

ساحل ونیز برای مسافرانی که علاقه مند به سواحل شنی ، پیاده روی ساحل و آفتاب هستند ، یک انتخاب عالی است.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، تراس بر روی پشت بام؛ اتاق چمدان، اتاق کنفرانس اشاره کرد.

اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی رو به دریا می باشند و تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، قهوه ساز و کاناپه راحتی.

مهمانانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در هتل اروین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل سوفیتل لس آنجلس ات بورلی هیلز لس آنجلس Hotel Sofitel Los Angeles at Beverly Hills 

هتل سوفیتل لس آنجلس ات بورلی هیلز لس آنجلس - هتل لس آنجلس
هتل های ارزان 4 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

از امکانات این هتل که در اختیار مسافران می باشد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، استخر روباز، تراس، بوفه،رستوران، بار، پارکینگ، سالن آرایش، سالن همایش و کنفرانس و اسپا اشاره کرد.

اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، بالکن کوچک، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت.

مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و تراس و برای صرف ناهار وشام نیز می توانند از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در هتل سوفیتل لس آنجلس ات بورلی هیلز طی تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل پتیت ارمیتاج لس آنجلس Petit Ermitage 

هتل پتیت ارمیتاج لس آنجلس - امکانات هتل های لس آنجلس
رزرو هتل در لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

بلوار سانتا مونیکا در فاصله 8 کیلومتری و یونیورسال هالیوود استودیو در فاصله 15 دقیقه رانندگی از این هتل واقع شده اند .

 اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت.

از امکانات این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، بار، بوفه، رستوران، تراس، باغ سرسبزو زیبا اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین از رستوران می توانند برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل پتیت ارمیتاج در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

هتل سیرتاژ – بورلی هیلز لس آنجلس SIRTAJ – Beverly Hills 

هتل سیرتاژ - بورلی هیلز لس آنجلس - هزینه هتل در لس آنجلس
مشاهده امکانات هتل های لس آنجلس – قاره پیما

هتل 4 ستاره سیرتاژ در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

فاصله این هتل تا نزدیکترین فرودگاه بین المللی در لس آنجلس 19 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، بوفه، رستوران، تراس کوچک، اتاق چمدان و پارکینگ اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق ها نیز میتوان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و قهوه ساز اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و تراس هتل و همچنین برای صرف ناهار و شام از تراس و رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل سیرتاژ در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

لیست هتل های لس آنجلس

هتل سیکستی بورلی هیلز لس آنجلس SIXTY Beverly Hills 

هتل سیکستی بورلی هیلز لس آنجلس - هتل های فرودگاه لس آنجلس
مشاهده قیمت هتل های لس آجلس – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجس ساخته شده و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

دانشگاه کالیفرنیا و عمارت گریستون در فاصله 4 کیلومتری این هتل واقع شده اند.

اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، اتاق چمدان و تراس اشاره کرد.

مهمانان در این هتل بریا صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و تراس و برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران و تراس هتل می توانید استفاده نمایید.

پذیرش 24 ساعته هتل سیکستی بورلی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

هتل د وستین بوناونچر اند سوئیتس لس آنجلس The Westin Bonaventure Hotel & Suites 

هتل د وستین بوناونچر اند سوئیتس لس آنجلس - هزینه اقامت در لس آنجلس
بهترین هتل های 4 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

ساحل ونیز دارای فاصله 32 کیلومتری از این هتل بوده و همچنین با 10 دقیقه رانددگی نیز می توانید به استودیوم داجر و 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی لس آنجل دسترسی داشته باشید.

از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفه تخت، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، مینیبار و صندوق امانات اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل نیز که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، بوفه، رستوران، لابی بزرگ و اتاق چمدان اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در هتل د وستین بوناونچر اند سوئیتس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل دبلیو هالیوود لس آنجلس W Hollywood 

هتل دبلیو هالیوود لس آنجلس
منترین نرخ رزرو هتل در لس آنجلس – قاره پیما

هتل 4 ستاره دبلیو هالیوود در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی لس آنجلس در فاصله 40 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان و اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، لابی با دکوراسیون زیبا، تراس، سالن ماساژ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق های هتل نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار اشاره کرد.

مهمانان مقیم در این هتل می توانند برای صرف صبحانه به رستوران هتل و برای صرف ناهار و شام به رستوران آنجا مراجعه نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل دبلیو هالیوود در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل 5 ستاره لس آنجلس – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره کالیفرنیا لس آنجلس

هتل فور سیزنس لس آنجلس ات بورلی هیلز Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills 

هتل فور سیزنس لس آنجلس ات بورلی هیلز
بهترین هتل های 5 ستاره لس آنجلس – قاره پیما

این هتل مجلل و لوکس 5 ستاره واقع شده در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

مرکز شهر لس آنجلس 17 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

تمامی اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی مدرن با رنگ های زیبا و تجهیزات کامل بوده و همچنین دارای بالکن های کوچک با منظره ای فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشند.

این نکته قابل ذکر ایت که تمامی اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی با سنگ مرمر زیبا.

از امکانات قابل دسترس مهمانان نیز که در این هتل اقامت دارند می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار، رستوران، بوفه، سالن اسپا و ماساژ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

مسافران و گردشگرانی که در حین سفرشان به لس آنجلس اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام خود نیز امکان استفاده از رستوران هتل را خواهند داشت.

پذیرش 24 ساعته هتل فور سیزنس لس آنجلس ات بورلی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل مستر سی بورلی هیلز لس آنجلس Mr C Beverly Hills  

هتل مستر سی بورلی هیلز لس آنجلس - ارزانترین هتل 5 ستاره لس آنجلس
هتل مستر سی بورلی هیلز لس آنجلس – قاره پیما

هتل 5 ستاره مستر سی بورلی هیلز در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

موزه تولرانس در فاصله 5 دقیقه ای و تئاتر کرک داگلاس در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده اند.

 تمامی اتاق های این هتل دارای بلاکن های کوچک با مناظر زیبا می باشند وهمگی آنها همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع،وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی ، حمام اختصاصی.

از امکانات مورد دسترس مهمانان در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار، رستوران، بوفه، سالن همایش، سالن کنفرانس، کتابخانه کوچک در لابی، سالن ماساژ، سونا و تراس اشاره کرد.

مهمانان با اقامت خود در این هتل هر روز صبح می توانند صبحانه خود را در تراس و بوفه میل نمایند. همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل مستر سی بورلی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

بهترین هتل 5 ستاره لس آنجلس

هتل سانتا مونیکا پروپر لس آنجلس Santa Monica Proper Hotel 

هتل سانتا مونیکا پروپر لس آنجلس
هتل سانتا مونیکا پروپر لس آنجلس – قاره پیما

این هتل لوکس و زیبای 5 ستاره واقع شده در شهر لس آنجلس بوده و در همین شهر نیز به انجام خدمات و فعالیت ها خود می پردازد.

این هتل مجلل در مساحتی حدود 3000 متر مربع ساخته شده است.

در دکوراسیون این هتل از آثار هنرمندان بسیاری استفاده شده که همین امر به زیبایی و محبوبیت آن افزوده است.

از امکانات اتاق ها در این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، مینیبار، کاناپه راحتی، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، کتابخانه زیبا و کوچک در قسمت لابی هتل، اسپا و سونا اشاره کرد.

مسافران با انتخاب اقامت خود در این هتل هر روز صبح ها می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند واز طعم و مزه غذاهای خوشمزه سرو شده لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل سانتا مونیکا پروپر در طول تمامی ساعات شبانه روز اماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و همچنین مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند.

هتل د بورلی هیلز- دورچستر کالکشن لس آنجلس The Beverly Hills Hotel – Dorchester Collection 

هتل د بورلی هیلز- دورچستر کالکشن لس آنجلس
هتل د بورلی هیلز- دورچستر کالکشن لس آنجلس – قاره پیما

این هتل 5 ستاره مجلل و لوکس در شهر لس آنجلس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

از امکانات اتاق های این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار و … اشاره کرد

همچنین از امکانات هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، بوفه، رستوران، باغ های سرسبز و زیبا با منظره های زیبا وچشم نواز، سالن ماساژ، سونا، استخر روباز و تراس اشاره کرد.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و تراس هتل و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی ازمسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزور هتل نیز به آنها راهنمایی می نمایند.

هتل لندن وست هالیوود ات برولی هیلز لس آنجلس The London West Hollywood at Beverly Hills

هتل لندن وست هالیوود ات برولی هیلز لس آنجلس
هتل لندن وست هالیوود ات برولی هیلز لس آنجلس – قاره پیما

این هتل لوکس و مجلل 5 ستاره در شهر لس آنجلس ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان و مسافران مقیم در آن می باشد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، تراس، پارکینگ اختصاصی، بار، رستوران، بوفه، ورودی و لابی شیک و زیبا با طراحی مدرن و … اشاره کرد. ه

مچنین تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن های کوچکی هستند و مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینیبار، صندوق امانات، قهوه ساز و کتری برقی.

مهمانان با اقامت خود در این هتل هر روز صبح می توانند صبحانه خود را در تراس و بوفه میل نمایند. همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران و تراس هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل د لندن وست هالیوود ات برولی هیلز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.  

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های لس آنجلس قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های لس آنجلس آگاه شوید

vcv, , ovdn hdkjvkjd ijg ihd gs Hk[gs ;hgdtvkdh

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های لس آنجلس قطر دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

  2. سلام ببخشید هزینه شش شب اقامت توی هتل لا کوینتا بای ویندهام ال ای اکس چقدره و هزینه اقامت شش شب توی هتل اروین چقدره

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما