رزرو هتل در سوریه دمشق

بهترین قیمت هتل های سوریه در قاره پیما

رزرو هتل در سوریه دمشق با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در سوریه و اطلاع از بهترین هتل های دمشق سوریه در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و آپارتمان در سوریه با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های سوریه قاره پیما بهترین هتل های دمشق و بهترین نرخ رزرو هتل های سوریه را به شما اعلام نمایند

در متن زیر برخی از بهترین هتل های سوریه برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره سوریه – هتل های ارزان 3 ستاره دمشق سوریه

 

بهترین قیمت هتل آل ماجد سوریه Al Majed Hotel

رزرو هتل در سوریه دمشق - بهترین هتل های دمشق
رزرو آنلاین هتل های دمشق با ارزانترین قیمت

این هتل 3 ستاره در دمشق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را نیز در همین مکان به انجام میرساند.
این هتل در قلب دمشق و در فاصله 15 دقیقه ای از مسجد اومایاد واقع شده است.
موزه تاریخی دمشق و زیارتگاه سید رقیه نیز در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده اند.
اتاقها در این هتل به شیوه سنتی تزیین و دکوراسیون شده اند و تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار.
از امکانات این هتل که در دسترس و اختیار مهمانان قرار میگیرد میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، خدمات خشکشویی، سالن کنفرانس و … اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آل ماجد در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره دمشق – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره سوریه

 

رزرو هتل بلو تائور دمشق Blue Tower Hotel

رزرو هتل بلو تائور دمشق - بهترین هتل ها دمشق
کمترین نرخ هتل های سوریه – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در دمشق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین مکان به انجام میرساند.
این هتل در 11 طبقه ساخته شده است و در مجموع دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که قابل دسترس و استفاده برای مسافران می باشد.
با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به حمیدیه سوق و مسجد اموی دسترسی داشته باشید.
همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه راه آهن 10 کیلومتر، ایستگاه اتوبوس 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دمشق 28 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در هتل بلو تائور مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار، صندوق امانات، کاناپه راحتی.
از امکانات هتل نیز که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، بار، رستوران، بوفه، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات خشکشویی و سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بلو تائور دمشق در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

کمترین قیمت هتل کارلتون دمشق سوریه Carlton Hotel

کمترین قیمت هتل کارلتون دمشق سوریه - لیست قیمت هتل های دمشق سوریه
قاره پیما کارگزار رسمی هتل های سوریه

این هتل 4 ستاره در دمشق واقع شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل 2.7 مایل از مرکز شهر فاصله دارد.
همچنین فرودگاه بین المللی دمشق نیز در فاصله 16 مایلی از هتل کارلتون واقع شده است.
از امکانات مهمانان در اقامت خود در اتاق های این هتل میتوان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس و … اشاره کرد.
همچنین از امکانات قابل دسترس مسافران در هتل کارلتون نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، بار، رستوران، بوفه، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، استخر روباز و … اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کارلتون در دمشق طی تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو اینترنتی هتل فرودگاه دمشق Damascus Airport Hotel

رزرو اینترنتی هتل فرودگاه دمشق - قیمت هتل های دمشق
کمترین قیمت رزرو هتل در سوریه دمشق – قاره پیما

 

این هتل لوکس 4 ستاره در دمشق ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دمشق 15 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.
از امکانات موجود و قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، بوفه، رستوران و … اشاره کرد.
اتاق های این هتل نیز دارای دکوراسیون زیبایی بوده و مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فرودگاه دمشق در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره سوریه – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره سوریه

 

ارزانترین نرخ هتل بیت آل والی Beit Al Wali Hotel

ارزانترین نرخ هتل بیت آل والی
ارزانترین نرخ هتل بیت آل والی

این هتل 5 ستاره واقع شده در دمشق می باشد و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین مکان به انجام میرساند.
دکوراسیون و ورودی این هتل بسیار زیبا می باشند و دارای فضای سبز و منظره زیبایی نیز می باشد.
از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان مقیم در ان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، تراس، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی و کمد لباس.
مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامتشان در حین سفر هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بیت آل والی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل 5 ستاره سوریه هتل چام پالاس Cham Palace Hotel

بهترین هتل 5 ستاره سوریه هتل چام پالاس - هتل های 5 ستاره دمشق
تخفیف رزرو اینترنتی هتل در سوریه – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر دمشق کشور سوریه ساخته شده و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
با 30 کیلومتر رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی دمشق دسترسی داشته باشید.
هتل چام پالاس در 15 طبقه ساخته شده و دارای 400 اتاق می باشد.
این هتل دارای لابی بزرگ وزیبایی می باشد و از امکانات قابل دسترس آن برای مهمانان و مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، بار، رستوران، بوفه، اتاق چمدان، سالن همایش، سالن کنفرانس، تراس و پارکینگ اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل دارای دکورسیون زیبایی می باشند و تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کاناپه راحتی، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، مینیبار و صندوق امانات.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل چام پالاس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

 

هتل فور سیزن دمشق Four Seasons Hotel Damascus

هتل فور سیزن دمشق
ارزانترین قیمت هتل های دمشق – قاره پیما


این هتل 5 ستاره در شهر دمشق کشور سوریه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
این هتل واقع شده در خیابان شکری ال کواتلی و به دستور شاهزاده سعودی الولید بن طلال ساخته شده است.
اتاق های ساخته شده در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی، مینیبار، صندوق امانات.
از امکانات این هتل نیز که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، سالن ماساژ و اسپا، استخر روباز، بار، بوفه، رستوران، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان و سالن بدنسازی اشاره کرد.
مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامتشان در حین سفر هر روز برای صرف صبحانه می توانند  از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فور سیزن دمشق در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.
 

هتل شرایتون دمشق sheraton hotel damascus

هتل شرایتون دمشق
هتل شرایتون دمشق


این هتل 5 ستاره در شهر دمشق کشور سوریه ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل مجلل در سال 1978 افتتاح گردیده و در سال 2005 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.
فاصله این هتل تا مسجد لالاپاشا 1.5 مایل، معبد جوپیتر 1.8 مایل و 2.5 مایل تا مرکز شهر دمشق می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ، تراس، سالن بندسازی، رستوران، بار، بوفه، سالن همایش و کنفرانس، اتاق چمدان، سالن ماساژ و اسپا و استخر روباز اشاره کرد.
اتاق ها نیز در هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، کاناپه راحتی.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل شرایتون دمشق در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های دمشق سوریه قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های سوریه آگاه شوید

لیست هتل های دمشق سوریه



هتل های یک ستاره در دمشق
هتل السالم در دمشق یک ستاره Damascus in Hotel Salam Al
هتل برج المستقبل شماره دو در دمشق یک ستاره Damascus in Hotel 2.No MUSTAQBAL Al BURJ
هتل الیام در دمشق یک ستاره Damascus in Hotel Yam Al
هتل الدیوان در دمشق یک ستاره Damascus in DIWAN Al Hotel
هتل السلطان در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel Sultan Al
هتل های دو ستاره در دمشق
هتل سلطان در دمشق دو ستاره Damascus in Sultan Hotel
هتل الماه ختا استیشن در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel Station HATA MAH Al
هتل الرئیس در دمشق دو ستاره Damascus in hotel RAIS Al
هتل دمشق رومز دو ستاره Hotel Rooms Damascus
هتل دمشق پاالس دو ستاره Hotel Palace Damascene
هتل بالکیس در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel BALKISS
هتل فیوچر تاور در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel tower future
هاستل دمشق دو ستاره Hostel Damascus
هتل ونیزیا در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel VENICIA
هتل غزل در دمشق دو ستاره Damascus in Hotel Ghazal
هتل های سه ستاره در دمشق
هتل افنان چارمینگ در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Charming AFNAN
هتل اآلمر در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel AMER Al
هتل جعفری در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel JAAFARI
هتل الفارس در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Fares Al
هتل االیوان در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel IWAN Al
هتل آفامیا در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel AFAMIA
هتل بیت السالم در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Salam Al Beit
هتل اموی در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel OMAYAD
هتل و ریزورت یعفور در دمشق سه ستاره Damascus in Resort and Hotel YAFOUR
هتل تشرین در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel TISHREEN
هتل اورینت پاالس در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Palace Orient
هتل اورینت گیت در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Gate Orient
هتل کریستال پاالس در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Palace Crystal
هتل کوئین سنتر ارجان در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel ARJAAN Center Queen
هتل الپاترا در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel PATRA Al
هتل البالل در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Bilal Al
هتل بیت الرحمان در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Rahman Al Beit
هتل سمیرا میس در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel SEMIRAMIS
هتل شاه النائوم در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel NAUM Al Shah
هتل فردوس تاور در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Tower FARDOSS
هتل الجالء در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel JALAA Al
هتل تدمر در شهر دمشق سه ستاره City Damascus in Hotel Palmyra
هتل دمشق اینترنشنال سه ستاره Hotel International Damascus
هتل الماجد در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel MAJED Al
هتل زیتون الشام در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Cham Al ZAYTUNET
هتل کارلتون در دمشق سه ستاره Damascus in Hotel Carlton
هتل های چهار ستاره در دمشق
هتل کارلتون گرین هیل در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Hill Green Carlton
هتل فاریس پاالس در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Palace FARIS
هتل بیت الوالی در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel WALI Al Beit
هتل الشموع در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Candles
هتل آگنور در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel AGENOR
هتل الربیعه در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel RABIE Al
هتل یوروپ در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Europe
هتل کماریه در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel KEMAREAH
هتل حنانیه بوتیک در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Boutique HANANIA
هتل دار النور در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Noor Al Dar
هتل بیت زمان در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel ZAMAN Beit
هتل بیت رز در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel rose Beit
هتل داما رز در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Rose DAMA
هتل اولد واین در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Vine Old
هتل هپی نایتس در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Nights Happy
هتل دار التقوی در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel TAKWA Al Dar
هتل بیک باش در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Bash BAIK
هتل بیت رومن در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel RUMMAN Beit
هتل آرمیتاژ در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Armitage
هتل الشاه بندر پاالس در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Palace Bandar Shah Al
هتل شام پاالس در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Palace Cham
هتل الزیتون در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel ZAYTOUNA Al
هتل المدینه سیتی در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel City MADINAH Al
هتل دار الیاسمین در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Yasmin Al Dar
هتل اورینتال در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Oriental
هتل سفیر السیده زینب در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel ZEINAB SAYEDA Al SAFIR
هتل آرت هاوس در دمشق چهار ستاره Damascus in House Art Hotel
هتل الردا در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel RAWDA Al
هتل بلو تاور در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Tower Blue
هتل البال در دمشق چهار ستاره Damascus in hotel BAL Al
هتل بیت الجوری در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel JOURY Al Beit
هتل بیت زعفران در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel ZAFRAN Beit
هتل الپاشا در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Pasha Al
هتل الفیروز در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Turquoise
هتل آنتیک خان در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Khan Antique
هتل تلیسمان باب السالم در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Salam Al Bab Talisman
هتل بیت الوالی در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel WALI Al Beit
هتل سنت پائول بوتیک در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Boutique Paul St
هتل شهریار الکچری در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Luxury SHAHRAYAR
هتل بیت بتاک در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel BETAK Beit
هتل بیت اکبیک در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel AKBIK Beit
هتل دمشق دو شارم چهار ستاره Charm de Hotel Damascus
هتل شرایتون در دمشق چهار ستاره Damascus in Hotel Sheraton
هتل های پنج ستاره در دمشق
هتل رویال سوئیتز در دمشق پنج ستاره Damascus in Hotel Suites Royal
هتل ل مریدین دمشق پنج ستاره Hotel Damascus MERIDIEN Le
هتل صحرا توریست در دمشق پنج ستاره Damascus in Hotel Tourist Sahara
هتل ویا رکتا در دمشق پنج ستاره Damascus in Hotel Recta Via
هتل بیت رمضا پنج ستاره Damascus in Hotel RAMZA Beit
هتل بیت المملوکة در دمشق پنج ستاره Damascus in Hotel MAMLOUKA Al Beit
هتل ددمان )رویال کلوب( در دمشق پنج ستاره Damascus in) Club Royal (DEDEMAN Hotel
هتل فور سیزنز دمشق پنج ستاره Damascus Hotel Seasons F

 

vcv, hdkjvkjd ijg nv nlar s,vdi fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

قیمت هتل های دمشق سوریه چقدر است  ؟

قیمت هتل در سوریه بستگی به نوع هتل ( چند ستاره ) و زمان رزرو شما دارد – به طور کلی قیمت هتل های دمشق از شبی 25 دلار به بالا می باشد .

بهترین هتل های دمشق کدامند ؟

بهترین هتل های دمشق به پیشنهاد قاره پیما – شرایتون و فور سیزن می باشند .

هتل های ارزان قیمت سوریه ؟

قیمت هتل ها بستگی به تاریخ و تخفیف های هتل های دارد برای اطلاع دقیق از قیمت هتل ها وارد قسمت جستجو آنلاین سایت قاره پیما شوید .

 

بلیط به تمام شهرهای سوریه

بلیط هواپیما دمشق

بلیط هواپیما سوریه

دریافت ویزا سوریه

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور سوریه

‫7 دیدگاه ها

    1. سلام خسته نباشید سال ۸۱ یک هتل در سوریه رقیه بود ب اسم التل میخواستم ببینم شما اطلاعی در این مورد دارین اگه اطلاعی دارین ممنون میشم پاسخ بنده رو بدین البته مهمانسرا بود از لحاظ هتل بودن ضعیف بود
      خیلی دوست دارم بدونم هنوز این هتل هست

  1. سلام. هتلی در نزدیکی حرم حضرت زینب کدام. هتل هستش. اگه هتل آپارتمان هم باشه خوبه. فقط نزدیک حرم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل