رزرو هتل در همدان

ارزانترین قیمت هتل در همدان در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های همدان

رزرو هتل در همدان ( قیمت هتل های همدان ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در همدان و اطلاع از بهترین هتل های همدان در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در همدان با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های همدان قاره پیما بهترین هتل های همدان و بهترین نرخ رزرو هتل های همدان را به شما اعلام نمایند در متن زیر برخی از بهترین هتل های همدان برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره همدان – هتل های ارزان 3 ستاره همدان

هتل جهانگردی علیصدر همدان Ali Sadr Hamedan Tourism Hotel 

هتل جهانگردی علیصدر همدان - هتل ارزان همدان
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های همدان – قاره پیما

هتل 3 ستاره جهانگردی علیصدردر شهر همدان ساخته  شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 25 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.

هتل در سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرده است و در 350 متری دهانه ورودی اصلی غار شگفت انگیز علیصدر و 75 کیلومتری همدان واقع گردیده است.

فاصله این هتل تا میدان امام خمینی 75 کیلومتر، غار علیصدر 8.5 کیلومتر، مسجد جامع همدان 74.6 کیلومتر، گنج نامه 80 کیلومتر، تفرجگاه عباس آباد 76.6 کیلومتر، آرامگاه ابوعلی سینا 75 کیلومتر و فرودگاه بین المللی همدان 80 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، فضای سبز، تلویزیون در لابی، رستوران، بوفه، صندوق امانات هتل، نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی اشاره کرد.

همچنین اتاق های این مجموعه رفاهی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، کمد لباس و سرویس بهداشتی فرنگی.

مهمانانی که اقامت در هتل جهانگردی علیصدر را در سفر خود به همدان انتخاب می نمایند می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 رزرو هتل ارزان در همان

هتل گنجنامه همدان Ganjnameh Hotel 

هتل گنجنامه همدان - هتل نزدیک غار علیصدر همدان
بهترین هتل های 3 ستاره همدان – قاره پیما

هتل 3 ستاره گنجنامه در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل یک دهکده توریستی است که شامل مجموعه‌ های تاریخی (کتیبه‌های باستانی، سنگ‌ نوشته‌ها و…)، تفریحی و توریستی می باشد

که بواسطه امکاناتی نظیر تله کابین، سورتمه، بانجی جامپینگ و … در میان مردم و گردشگران بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. این هتل دارای ویلاهایی سوئیت مانند می باشد که با اقامت در آنها می توانید از محیطی آرام به دور از هرج و مرج و شلوغی لذت ببرید.

از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، بالکن قابل استفاده، مینیبار، حمام اختصاصی و صندوق امانات اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن همایش و کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، خدمات خشکشویی و کافی شاپ اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

هتل مهمانسرای ورزش مریانج همدان Merianj Sport Hotel 

هتل مهمانسرای ورزش مریانج همدان - ارزانترین هتل های همدان
خرید آنلاین هتل های همدان – قاره پیما

هتل مهمانسرای 3 ستاره ورزش مریانج در شهر همدان ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

این هتل یک مکان رفاهی تفریحی برای تمامی مسافران و همچنینی ورزش کاران می باشد زیرا می توانند از امکانات ورزشی آنجا استفاده نمایند.

سالن بدنسازی مجهز به دستگاه‌های مدرن، سالن‌های مناسب ورزش‌های رزمی و کشتی، سالن‌هایی برای فوتسال، والیبال و بسکتبال، زمین چمن مناسب فوتبال، استخر و جکوزی و … از امکانات قسمت های ورزشی این هتل می باشد.

این قسمت ها علاوه بر اینکه مناسب و مورد استفاده ورزشکاران بوده همچنین برای استفاده و دسترسی مسافران عادی و معمولی نیز می باشند.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، خشکشویی، کافی شاپ، آسانسور، لابی، بوفه، رستوران،استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی و … اشاره کرد.

همچنین اتاق های این مجموعه رفاهی مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، کمد لباس.

مهمانانی که اقامت در هتل مهمانسرای ورزش مریانج را در سفر خود به همدان انتخاب می نمایند می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره جزیره همدان – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره همدان

هتل امیران همدان Amiran Hotel 2 

هتل امیران همدان - هتل آپارتمان ارزان در همدان
رزرو بهترین هتل های 4 ستاره همدان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 60 اتاق می باشد و ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.

هتل امیران 2 دریکی از بهترین و مرتفع ترین نقطه شهر واقع شده است، از یک سو مشرف به منظره زیبای کوه الوند و از سوی دیگر مشرف به چشم انداز گسترده شهر همدان می‌ باشد.

اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، مینیبار به همراه هزینه اضافه، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تلفن، چای ساز، صندوق امانات.

همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، بوفه، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، سرویس بهداشتی در لابی، کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، فضای سرسبز و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند هر روز از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل امیران 2 در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از امسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

هتل آرین همدان Arian Hotel 

هتل آرین همدان - مسافرخانه های ارزان همدان
ارزانترین نرخ رزرو هتل های همدان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر همدان واقع شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

این مجموعه رفاهی و خدماتی در سال 1378 آغاز به فعالیت نمود و در سال 1397 بازسازی مجدد گردیده است و دارای 20 اتاق بوده که در 4 طبقه واقع می باشد.

با 15 دقیقه رانندگی می توانید به آرامگاه بابا طاهر، 25 دقیقه رانندگی به سد اکباتان، 28 دقیقه رانندگی به گنج نامه و 60 دقیقه رانندگی به غار علیصدر دسترس داشته باشید.

ساعت تحویل اتاق در این هتل 13 و ساعت تخلیه اتاق همچنین 13 می باشد. از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس  شبانه روزی، بوفه، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی راحتی و کار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل آرین همدان در طول تمامیساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل کتیبه همدان Katibeh Hotel 

هتل کتیبه همدان - هتل های نزدیک مرکز شهر همدان
کمترین نرخ هتل های همدان – قاره پیما

هتل 4 ستاره کتیبه در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل در 4 طبقه ساخته شده است و دارای 31 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد. این هتل همچنین در سر سبز ترین و خوش آب و هوا ترین منطقه شهر واقع شده است که در سال 1397 به طور رسمی افتتاح گردید فعالیت خود را آغاز کرد.

باغ موزه دفاع مقدس، بوستان ارم، تپه عباس آباد و دهکده گنجنامه از جمله امکاکن تفریحی و دیدنی شهر همدان می باشند که در نزدیکی این هتل واقع شده اند.

از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار با هزینه جداگانه، آباژور، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، چای ساز، کاناپه راحتی، کمد لباس، صندوق امانات اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی شبانه روزی، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، اتاق خشکشویی، کافی شاپ، چای خانه سنتی، بوفه و رستوران اشاره کرد.

مهمانانی که اقامت در هتل کتیبه را در سفر خود به همدان انتخاب می نمایند می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل آپارتمان های همدان

هتل خاتم همدان Khatam Hotel 

هتل خاتم همدان - چارتر هتل های همدان
کارگزاری رسمی هتل های همدان – قاره پیما

هتل 4 ستاره خاتم در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

در پایتخت تاریخ و تمدن ایران، همدان و در زمینی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع ودر سال ۱۳۸۶ این هتل به طور رسمی آغاز به کار کرد.

هتل دارای 7 طبقه و 35 اتاق می باشد و ساعت تحویل اتاق در این مجموعه 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.

فاصله این هتل تا میدان امام خمینی 1.5 کیلومتر، غار علیصدر 75 کیلومتر، مسجد جامع همدان 1.5 کیلومتر، تپه هگمتانه 1.7 کیلومتر، گنبد علویان 1.3 کیلومتر، تفرجگاه عباس آباد 6.5 کیلومتر، آرامگاه بابا طاهر 850 متر و فرودگاه بین المللی همدان 8.5 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تراس، آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، رستوران، بوفه، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

همچنین اتاق های هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و میز و صندلی راحتی و کار.

مسافران در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همپنین از رستوران می توانند برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل خاتم شهر همدان در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزور هتل به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل پارسیان بوعلی همدان Parsian BuAli Hotel 

هتل پارسیان بوعلی همدان - لیست هتل های غار علی صدر همدان
هتل های ارزان قیمت همدان – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

هتل پارسیان بوعلی در تاریخ 1332 تاسیس و در سال 1335 افتتاح گردید. این هتل دارای 36 اتاق بوده که از بین آنها 2 اتاق به صورت سوئیت اختصاصی می باشند.

با 20 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی همدان دسترسی داشته باشید.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، سالن همایش، سالن کنفرانس، بوفه و رستوران اشاره کرد.

همچنین اتاقهای این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی کار و راحتی.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

مسافرخانه های ارزان همدان

هتل پارسیان همدان Parsian Hamedan Hotel 

هتل پارسیان همدان - بهترین هتل 4 ستاره همدان
رزرو اینترنتی هتل های همدان با ارزانترین قیمت – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر همدان ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها  و ارائه خدماتش می پردازد.

این هتل در سال 1372 افتتاح گردید و طی سال ها ارائه خدماتش مجدد در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل پارسیان همدان در نزدیكی منطقه خوش آب و هوای عباس‏ آباد و با چشم‏ انداز زیبای کوه‌های سر به فلک کشیده و دامنه های سر سبز الوند در 4 طبقه ساخته شده و دارای 45 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق در این هتل 14  و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.

فاصله هتل تا میدان امام خمینی 8.5 کیلومتر، غار علیصدر 85 کیلومتر، مسجد جامع همدان 10.7 کیلومتر، تپه هگمتانه 6.7 کیلومتر، گنبد علویان  7.4 کیلومتر، آرامگاه ابو علی سینا 5.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی همدان 15 کیلومتر می باشد.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، نمازخانه، بوفه، رستوران سالن همایش و کنفرانس، کافی شاپ، تاکسی سرویس، آسانسور و … اشاره کرد که در دسترس مهمانان قرار میگیرد.

همچنین از امکانات اتاق ها نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی اشاره کرد.

مهمانان در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه  و برای صرف ناهار و شان نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته در این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و مسافران را نیز در ضمینه رزرو هتل راهنمایی می نمایند.

هتل 5 ستاره قشم – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره قشم

هتل بابا طاهر همدان Baba Taher Hotel 

هتل بابا طاهر همدان - هتل 5 ستاره همدان
بهترین هتل های 5 ستاره همدان – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر همدان ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

ساختمان هتل در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۱۳۰ اتاق و سوئیت اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

ساعت تحویل اتاق در این مجموعه 14 و  ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.

فاصله این هتل تا میدان امام خمینی 4.3 کیلومتر، غار علیصدر 75.2 کیلومتر،  مسجد جامع همدان 4 کیلومتر، گنج نامه 12 کیلومتر، گنبد علویان 3.2 کیلومتر، تفرجگاه عباس آباد 8.6 کیلومتر، آرامگاه باباطاهر 605 مترو فرودگاه بین المللی همدان 8.58 کیلومتر می باشد.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، خدوات باربری، کافی شاپ، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، بوفه، رستوران، نمازخانه، کتابخانه، استخر، سونا، چای خانه سنتی و … اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق ها در این هتل نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، چای ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، کاناپه راحتی، میز و صندلی راحتی و کار، صندوق امانات و مینیبار اشاره کرد.

مهمانانی که اقامت در این هتل را در سفرشان انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه همه روزه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و یا شام می توانند از رستوران هتل استفده نمایند. رزرو هتل در همدان

پذیرش 24 ساعته هتل باباطاهر در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

لیست هتل های همدان


هتل های 1 ستاره همدان
هتل یاس
هتل های 2 ستاره همدان
هتل جهانگردی علیصدر
هتل کوثر
هتل های 3 ستاره همدان
هتل خاتم
هتل سینا
هتل آرین
هتل وندیک
هتل های 4 ستاره همدان
هتل پارسیان بوعلی ( تاپ )
هتل پارسیان ارم (تاپ )
هتل امیران
هتل امیران 2
هتل کتیبه
هتل های 5 ستاره همدان
هتل بابا طاهر

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های همدان قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های همدان آگاه شوید

vcv, hdkjvkjd ijg ihd ilnhk

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های همدان دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما