رزرو هتل در بندرعباس

ارزانترین قیمت هتل در بندرعباس در قاره پیما / بهترین نرخ هتل های بندرعباس

رزرو هتل در بندرعباس ( قیمت هتل های بندرعباس ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در بندرعباس و اطلاع از بهترین هتل های بندرعباس در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در بندرعباس با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های بندرعباس قاره پیما بهترین هتل های بندرعباس و بهترین نرخ رزرو هتل های بندرعباس را به شما اعلام نمایند در متن زیر برخی از بهترین هتل های بندرعباس برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 3 ستاره بندرعباس – هتل های ارزان 3 ستاره بندرعباس

هتل امین بندرعباس Amin Hotel

هتل امین بندرعباس - قیمت هتل های بندرعباس
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های بندرعباس – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در بلوار طالقانی بندرعباس و در سال 1372 ساخته شده است و در همین شهر به انجام فعالیت ها و ارائه خدماتش می پردازد.

این هتل در 5 طبقه ساخته شده است و دارای 53 اتاق می باشد. دسترسی آسان این هتل به حمام گله داری بند عباس که بعنوان موزه مردم شناسی این شهر نیز شهرت دارد یکی از امتیازات این هتل می باشد.

با 11 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به ایستگاه راه آهن بندرعباس، 13 دقیقه رانندگی به پایانه ماسفربری بندرعباس، 23 دقیقه رانندگلی به فرودگاه بین المللی بندرعباس و 1 دقیقه پیاده روزی به حمام گله داری دسترسی داشته باشید .

درباره امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و مینیبار اشاره کرد.

از امکانات این هتل نیز که در دسترس مهمانان قرار میگیرد نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای راسگان، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، خدمات خشکشویی، کافی نت، بوفه، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مسافران با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل امین در بندرعباس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و راائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل آپادانا بندرعباس Apadana Hotel

هتل آپادانا بندرعباس - قیمت مسافرخانه در بندرعباس
بهترین هتل های بندرعباس – قاره پیما

هتل 3 ستاره آپادانا درسال 1391 و در شهر بندر عباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 49 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد. با 20 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به فرودگاه بین المللی بند عباس دسترسی داشته باشید.

همچنین با 15 دقیقه رانندگی نیز می توانید به ایستگاه راه آهن در این شهر دسترسی داشته باشید.

از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، اتاق چمدان ، کافی نت و پارکینگ اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی، کمد لباس، تلفن. مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل اپادانا در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

هتل آپارتمان سفید بندرعباس Bandar Abbas White Apartment Hotel

هتل آپارتمان سفید بندرعباس - سوئیت ارزان در بندرعباس
هتل های 3 ستاره بندرعباس با کمترین قیمت – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر بندرعباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل آپراتمان در 8 طبقه ساخته شده است و دارای 25 واحد اقامتی می باشد. این مجموعه در سال 1396 در بلوار مرجان این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس و … اشاره کرد.

اتاق های هتل نیز مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، پای ساز، کمد لباس، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون. مسافران با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان سفید بندرعباس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و راائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

هتل های ارزان بندرعباس 

هتل ایران بندرعباس Iran Hotel

هتل ایران بندرعباس - هتل های 3 ستاره بندرعباس
کمترین نرخ رزرو هتل در بندرعباس – قاره پیما

هتل 3 ستاره ایران در میدان ۱۷ شهریور شهر بندر عباس ساخته شده است و در سال 1395 به بهره برداری رسیده است.

این هتل در 4 طبقه ساخته شده است و دارای 58 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.

یکی از مزایای این هتل نزدیکی و درسترسی آسان آن به مراکز خرید سیتی سنتر، ستاره شهرو زیتون می باشد.

فاصله این هتل تا پارک ساحلی ولایت 8 کیلومتر، موزه بزرگ بندرعباس 2 کیلومتر، شهربازی ستاره جنوب 660 متر، فرودگاه بین المللی بندر عباس 11 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر، پایانه مسافربری 7 کیلومتر و محله باستانی سورو 5 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، اتاف چمدان، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، بوفه، رستوران، کافی نت اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، تلویزیون. مهمانان در این هتل می توانند برای صرف صبحانه به بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل ایران در شهر بندر عباس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نماید.

هتل قدس بندرعباس Qods Hotel

هتل قدس بندرعباس - هتل های 4 ستاره بندرعباس
بهترین نرخ رزرو هتل در بندرعباس – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1383 و در شهر بندر عباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل دارای حدود 40 اتاق می باشد و ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد. اینت هتل دسترسی آسانی به اسکله حقانی دارد و همین امر باعت یکی از اولویت های خود می باشد.

با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به سیتی ‌سنتر و مجتمع ستاره شهر بند عباس دسترسی داشته باشید.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، کتابخانه، پارکینگ، بوفه و رستوران اشاره کرد.

اتاق های این هتل همچنین مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار و حمام اختصاصی. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل قدس در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه  رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

قیمت هتل های 4 ستاره جزیره بندرعباس – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره بندرعباس 

هتل آتیلار بندرعباس Atilar Hotel

بهترین هتل های 4 ستاره بندرعباس
رزرو آنلیان هتل در بندرعباس با کمترین قیمت – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر بندر عباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

هتل آتیلار در دو فاز جداگانه آتیلار 1 و آتیلار 2 در قلب شهر بندرعباس در خیابان امام خمینی واقع شده است. یکی از بلندترین بنا های ساخته شده در شهر بندر عباس همین هتل می باشد.

هتل آتیلار به علت واقع شدن در مرکز شهر به بسیاری از نقاط دیدنی، تفریحی و مراکز خرید دسترسی آسانی دارد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.

از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، صندوق امانات، تلویزیون و … اشاره کرد.

همچنین از امکانات این هتل نیز که در دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، بوفه، کافی نت، چای خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، سالن همایش و اتاق چمدان اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل آتیلار در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رسانند.

هتل 5 ستاره بندرعباس – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره بندرعباس

هتل هما بندرعباس Homa Hotel 

هتل هما بندرعباس - قیمت هتل آپارتمان های ارزان بندرعباس
بهترین هتل های 5 ستاره بندرعباس در قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر بندرعباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام می رساند.

این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای حدود 170 اتاق می باشد.

ساعات تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد. این هتل به علت نزدیکی آن به ساحل بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.

هتل هما در بند عباس به چند مرکز خرید بزرگ و همچنین اسکله‌ها، موزه‌ها، معبد هندوها و دیگر جاهای دیدنی بندرعباس دسترسی آسانی دارد.

فاصله این هتل تا موزه بزرگ بند عباس 1.5 کیلومتر، پارک ساحلی ولایت11 کیلومتر، آبگرم گنو 40 کیلومتر، شهربازی ستاره جنوب 9 کیلومتر، ایستگاه راه آهن 10 کیلومتر، پایانه مسافربری 11 کیلومتر و فرودگاه بند عباس 15.5 کیلومتر می باشد.

از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، کافی نت، اتاق همایش و کنفرانس، بانک، آرایشگاه، اسکله اختصاصی، خشکشویی، اتاق چمدان، نمازخانه، پله اضطراری، تاکسی سرویس، فضای سبز، رستوران، بوفه، کافی شاپ، چای خانه سنتی، استخر رایگان مختص مهمانان هتل اشاره کرد.

اتاق ها در هتل هما مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، کاناپه راحتی، تلویزیون صفحه تخت.

مهمانانی که اقامت در این هتل را در حین سفرشان انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و راائه خدمات به انها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می رساند.

بهترین هتل های بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس Hormoz Hotel 

هتل هرمز بندرعباس - لیست هتل های خوب بندرعباس
رزرو آنلاین هتل در بندرعباس

این هتل 5 ستاره با مساحت حدود 50 هزار متر مربع در شهر بند عباس ساخته شده است و فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند.

این هتل در 7 طبقه ساخته شده و جمعا” دارای حدود 360 اتاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها همانند بسیاری دیگر از هتل ها 12 ظهر می باشد.

هتل هرمز در میدان انقلاب واقع شده است جزو بهترین هتل‌های بندرعباس محسوب میگردد.

این هتل همچنین دارای ورودی زیبا با فضای سرسبز می باشد. از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، زمین تنیس، سونا و جکوزی، استخر، بوفه، رستوران و کافی نت اشاره کرد.

اتاق های این هتل نیز مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون، حمام اختصاصی و کاناپه راحتی.

مسافران در زمان اقامت خود در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل هرمز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رساند.

هتل خلیج فارس بندرعباس Persian Gulf Hotel 

هتل خلیج فارس بندرعباس
هتل خلیج فارس بندرعباس – قاره پیما

این هتل 5 ستاره در شهر بندرعباس ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 156 اتقاق می باشد.

ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه آنها 12 ظهر می باشد.

هتل خلیج فار شهر بندرعباس ، در سال 1384 فاصله 25 کیلومتری از بندرعباس واقع در خون سرخ، قلب مرکز صنعتی این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

فاصله این هتل تا پارک ساحلی ولایت 30 کیلومتر، موزه بزرگ بندرعباس 20 کیلومتر، مرکز خرید سیتی سنتر و زیتون 21 کیلومتر، معبد هندوها 22 کیلومتر، حمام گله داری 22 کیلومتر، فرودگاه بسن المللی بندرعباس 34 کیلومتر و پایانه مسافربری 31 کیلومتر می باشد.

اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز و صندلی راحتی و کار، تلفن، کمد لباس، صندوق، مینیبار، کاناپه راحتی.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، چای خانه سنتی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از بوفه برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل خلیج فار بندرعباس در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می نماید.

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های بندرعباس قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های بندرعباس آگاه شوید

hvchkjvdk rdlj vcv, ijg nv fknvufhs

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های بندرعباس دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما