رزرو هتل در کرج

بهترین قیمت هتل های کرج در قاره پیما

رزرو هتل در کرج ( قیمت هتل های کرج ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در کرج و اطلاع از بهترین هتل های کرج در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در کرج با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های کرج قاره پیما بهترین هتل های کرج و بهترین نرخ رزرو هتل های کرج را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های کرج برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

کمترین نرخ هتل های 2 ستاره کرج – رزرو هتل های 2 ستاره کرج

 

هتل امیرکبیر کرج Amir Kabir Hotel

هتل امیرکبیر کرج
رزرو اینترنتی هتل های کرج در قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1369 در کرج ساخته شده است و آخرین بار در سال 1395 جهت رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته شده است.
این مجموعه دارای 2 طبقه و حدود 49 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل تا سد امیرکبیر 34.5 کیلومتر، پیست اسکی دیزین 95.5 کیلومتر، پیست اسکی خور 42.5 کیلومتر، روستای آتشگاه کرج 11.5 کیلومتر، باغ درختان طالقان 7 کیلومتر، پارک پامچال 5.5 کیلومتر و دهکده واریان 58.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مسافران در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، نماز خانه، آسانسور، بوفه، رستوران، پله اضطراری، اتاق چمدان، کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل امیر کبیر کرج در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هتل مرمر کرج Marmar Hotel

هتل مرمر کرج
ارزانترین نرخ سوئیت و اجاره آپارتمان در کرج – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1355 در کرج افتتاح گردیده و برای رفاه حال مسافران در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.
این مجموعه دارای 5 طبقه و حدود 31 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل تا سد امیرکبیر 30 کیلومتر، پیست اسکی دیزین 93.5 کیلومتر، پیست اسکی خور 40 کیلومتر، روستای آتشگاه کرج 13 کیلومتر، باغ درختان طالقان 9 کیلومتر، پارک پامچال 6.5 کیلومتر و دهکده واریان 54 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، حمام اختصاصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، کمد لباس، مینیبار، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کافی شاپ، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، ترانسفر با هزینه جداگانه، پله اضطراری، پارکینگ اشاره کرد.مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل مرمر کرج در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل سامان کرج Saman Hotel

هتل سامان کرج
بهترین هتل های کرج در قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1356 در کرج ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد و برای رفاه حال مسافران در سال 1393 آخرین بار این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده و دارای حدود 27 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24، وای فای، ترانسفر با هزینه جداگانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، خدمات باربری، تاکسی سرویس اشاره کرد که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در هتل قرار میگیرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، کمد لباس، مینیبار.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سامان کرج در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره کرج – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره کرج

 

هتل پردیس کرج Pardis Hotel

هتل پردیس کرج
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های 2 و 3 ستاره کرج – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در کرج و در سال 1388 افتتاح گردیده است و همچنین در ال 1395 آخرین بار و جهت رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه دارای 3 طبقه و 30 اتاق جهت میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن همایش و کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، فضای سبز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سالن ماساژ، خدمات باربری، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، مبلمان، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پردیس کرج در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره کرج – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره کرج

هتل 5 ستاره کرج – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره کرج

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های کرج ( البرز )

لیست هتل های کرج ( البرز )
هتل های 1 ستاره در کرج ( البریز )


هتل آرامیس کرج ( البرز )
هتل ساحل کرج ( البرز )
هتل کوهستان سفید کرج ( البرز )


هتل های 2 ستاره در کرج ( البرز )


هتل سامان کرج ( البرز )
هتل مرمر کرج ( البرز )
هتل امیرکبیر کرج ( البرز )


هتل های 3 ستاره در کرج ( البرز )


هتل گاجره کرج ( البرز )
هتل گچسر کرج ( البرز )


هتل های 4 ستاره در کرج ( البرز )


هتل پردیس کرج ( البرز )
جهانگردی دیزین کرج ( البرز )

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های کرج قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های کرج آگاه شوید

 

vcv, ijg nv ;v[ fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های کرج چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل کرج کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در کرج وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های کرج قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های کرج دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما