رزرو هتل در چابهار

رزرو هتل های چابهار با ارزانترین قیمت در قاره پیما

رزرو هتل در چابهار ( قیمت هتل های چابهار ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در کرج و اطلاع از بهترین هتل های چابهار در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در چابهار با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های چابهار قاره پیما بهترین هتل های کرج و بهترین نرخ رزرو هتل های کرج را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های چابهار برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

 

قیمت هتل های 3 ستاره چابهار – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره چابهار

 

 

رزرو هتل آذین چابهار Azin Hotel Chabahar

رزرو هتل آذین چابهار
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل در چابهار – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1396 در شهر چابهار افتتاح گردیده و دارای 2 طبقه و 22 اتاق برای میزبانی و ارائه خدمات به مشتریان می باشد.
دسترسی راحت آسان از این هتل به ساحل خلیج نیلگون فارس و اسکله شهید بهشتی یکی از ویژگی های اقامتی در این هتل محسوب می گردد.
ساعت تحویل اتاق ها در این مجموعه 14 و ساعت تخلیه هر یک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق های هتل آذین چابهار مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، میز و صندلی راحتی و کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس.
از امکاناتی که در این هتل در دسترس و اختیار مسافران قرار میگیرد نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر با هزینه جداگانه، گشت شهری، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ و … اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آذین چابهار در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

ارزانترین قیمت هتل ونوس چابهار Venus Hotel

ارزانترین قیمت هتل ونوس چابهار
گارانتی هتل های چابهار – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1385 در شهر چابهار ساخته شده است و برای رفاه حال مسافران آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 27 اتاق برای میزبانی مسافران می باشد و ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان و مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، پارکینگ، سالن همایش و اتاق کنفرانس اشاره کرد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، روم سرویس، تلویزیون، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ونوس چابهار در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره چابهار – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره چابهار 

 

قیمت هتل فردوس چابهار Ferdows Hotel

قیمت هتل فردوس چابهار
اجاره سوئیت و آپارتمان در چابهار – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1394 در شهر چابهار به بهره برداری رسید و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل در 2 طبقه ساخته شده و دارای 79 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد و قابل ذکر است ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
مراکز خرید چابهار و ساحل دریای عمان در نزدیکی این مجموعه رفاهی و تفریحی واقع شده اند.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، حمام اختصاصی، بالکن، مبلمان، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلا و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران این هتل نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، بوفه، رستوران، فضای سبز، اتاق بازی، خدمات باربری، پارکینگ، اتاق ماساژ، پله اضطراری، چای خانه سنتی، کافی شاپ، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل فردوس چابهار در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

 

رزرو اینترنتی هتل لاله چابهار Laleh Hotel

رزرو اینترنتی هتل لاله چابهار
رزرو مسافرخانه در چابهار – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1386 در شهر چابهار افتتاح گردیده است و برای رفاه حال مشتریان آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت.
این مجموعه دارای 38 اتاق و سوئیت برای میزبانی از مسافران بوده و ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مسجد جامع تیس 10.5 کیلومتر، رودخانه باهوکلات 102.5 کیلومتر، قلعه تیس(پرتغالیها) 10 کیلومتر، منطقه آزاد 5 کیلومتر و فرودگاه کنارک 51 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، روم سرویس، تلویزیون، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات.
از امکانات قابل دسترس مهمانان و مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، فضای سبز، خدمات خانه داری، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن همایش و اتاق کنفرانس اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لاله چابهار در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

بهترین نرخ هتل شاهان چابهار Shahan International Hotel

بهترین نرخ هتل شاهان چابهار
کمترین هزینه رزرو هتل های چابهار – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1396 در شهر چابهار افتتاح گردید و تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات خود را در همین شهر به انجام میرساند.
این هتل دارای حدود 53 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد و قابل ذکر است ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، چای خانه سنتی، کافی نت، فضای سبز، تاکسی سرویس، خدمات باربری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات تور و گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه، استخر، پارکینگ، کتابخانه اشاره کرد.
اتاق های این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون، حمام اختصاصی.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل شاهان چابهار در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره چابهار – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره چابهار

 

هتل لیپار چابهار Lipar Hotel

هتل لیپار چابهار
هتل لیپار چابهار

این هتل 5 ستاره در سال 1386 در شهر چابهار و در 3 طبقه و حدود 107 اتاق و سوئیت ساخته شده است.
ساعت تحویل اتاق های این مجموعه 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا مسجد جامع تیس 6 کیلومتر، رودخانه باهوکلات 103.5 کیلومتر، قلعه تیس(پرتغالیها) 5.5 کیلومتر، منطقه آزاد 2 کیلومتر و فرودگاه کنارک 47 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی راحتی و کار.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان و مسافران مقیم در آن قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، چای خانه سنتی، سالن ورزشی، کافی شاپ، خدمات باربری، پارکینگ، خدمات تور و ترانسفر فرودگاهی با هزینه پرداختی جداگانه اشاره کرد.
مهمانان با اقامت در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لیپار شهر چابهار در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های چابهار قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های چابهار آگاه شوید

 

vcv, ijg nv ]hfihv fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های چابهار چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل چابهار کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در چابهار وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های چابهار قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های چابهار دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

تماس با ما