رزرو هتل در سرعین

بهترین قیمت رزرو هتل های سرعین - قاره پیما

رزرو هتل در سرعین ( قیمت هتل های سرعین ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در سرعین و اطلاع از بهترین هتل های سرعین در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در سرعین با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های سرعین قاره پیما بهترین هتل های کرج و بهترین نرخ رزرو هتل های سرعین را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های سرعین برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

 

کمترین نرخ هتل های 2 ستاره سرعین – رزرو هتل های 2 ستاره سرعین

 

رزرو هتل کبیر سرعین Kabir Sarein Hotel

رزرو هتل کبیر سرعین
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های سرعین – قاره پیما

این هتل 2 ستاره فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و در سال 1394 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است.
این مجموعه در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 37 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل تا روستای ویند کلخوران 5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 500 متر، پيست اسكي آلوارس 22.5 کیلومتر، روستای بیله درق 4 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، حمام اختصاصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، کمد لباس، یخچال کوچک، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کافی شاپ، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، ترانسفر با هزینه جداگانه، پله اضطراری، پارکینگ اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کبیر سرعین در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

تخفیف هتل آپارتمان دریا سرعین Sarein Darya Apartment Hotel

تخفیف هتل آپارتمان دریا سرعین
بهترین قیمت هتل های سرعین – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1390 در سرعین افتتاح گردیده است و در سال 1395 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی مجدد قرار گرفته شده است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده و دارای 40 اتاق برای میزبانی از مسافران میباشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 5.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 200 متر، پیست اسکی آلوارس 22.5 کیلومتر و روستای بیله درق 4.5 کیلومتر می باشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24، وای فای، ترانسفر با هزینه جداگانه، بوفه، رستوران، کافی شاپ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، خدمات باربری، تاکسی سرویس اشاره کرد که در دسترس و اختیار مسافران مقیم در هتل قرار میگیرد.
اتاق ها نیز در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، کمد لباس، مینیبار.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان دریا سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

کمترین هزینه هتل صحت سرعین Sehat Sarein Hotel

کمترین هزینه هتل صحت سرعین
اجاره سوئیت و آپارتمان در سرعین – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1390 و در خیابان دانش سرعین فعالیت خود را آغاز کرده است و جهت رفاه حال مسافران در سال 1393 مجدد مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده و دارای 18 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل تا روستای ویند کلخوران 5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 620 متر، پيست اسكي آلوارس 22.5 کیلومتر و روستای بیله درق 5 کیلومتر میباشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، لوازم بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کتابخانه، پارکینگ، رستوران، بوفه، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات باربری و … اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل صحت سرعین درتمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره سرعین – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره سرعین

 

قیمت هتل آپارتمان اترک سرعین Atrak Sarein Apartment Hotel

قیمت هتل آپارتمان اترک سرعین
لیست قیمت هتل های سرعین – قاره پیما

هتل آپارتمان 3 ستاره اترک در سال 1384 در سرعیت فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1396 برای رفاه حال مسافران مجدد مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده است و دارای 38 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل تا روستای ویند کلخوران 7.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 1 کیلومتر، پيست اسكي آلوارس 23.5 کیلومتر و روستای بلیه درق 5.5 کیلومتر میباشد.
از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، بوفه، رستوران، اتاق چمدانسیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات باربری، پارکینگ اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، مبلمان، مینیبار، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان اترک سرعین در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل کوروش سرعین Kurosh Sarein Hotel

هتل کوروش سرعین
گارانتی هتل های سرعین – قاره پیما

این هتل 3 ستاره فعالین خود را در سال 1395 در سرعین آغاز کرده است.
این مجموعه در 10 طبقه ساخته شده و دارای 40 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هر یک از آنها 12 ظهر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، بالکن، روم سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز و سرویس بهداشتی.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان پذیرش 24 ساعته، وای فای، نمازخانه، آسانسور، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، کافی نت، پارکینگ، پله اضطراری، جکوزی، خدمات باربری، ترانسفر با هزینه جداگانه، خدمات تور و … اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کوروش سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

ارزانترین نرخ رزرو هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین Sui Sarein ghahve Apartment Hotel

ارزانترین نرخ رزرو هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین
بهترین مسافرهای های سرعین – قاره پیما

این مجموعه 3 ستاره در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و برای رفاه حال مسافران آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است.
این هتل آپارتمان در 5 طبقه ساخته شده و دارای 29 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 5.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 500 متر، پيست اسكي آلوارس 22 کیلومتر و روستای بیله درق 4.5 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، کمد لباس، حمام، تلویزیون، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، میز تحریر.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، سیستم تعلام و اطفاء حریق، کتابخانه، خدمات باربری، خدمات تور و… از جمله امکانات این مجموعه می باشد که مسافران با اقامت در آن می توانند از آنها بهره مند شوند.
مهمانان با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه از بوفه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل می توانند به مسافران راهنمایی های لازم را برسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره سرعین – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره سرعین

 

هتل بوستان سرعین Bustan Sarein Hotel

هتل بوستان سرعین
رزرو بهترین هتل های سرعین – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را ازسال 1389 آغاز کرده است و جهت رفاه حال مسافران در سال 1396 مورد بازسازی مجدد قرار گرفته شده است.
این مجموعه در 8 طبقه ساخته شده است و دارای 60 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 4.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 500 متر، پيست اسكي آلوارس 22 کیلومتر و روستای بیله درق 4.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، تلویزوین، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، بوفه، رستوران، خدمات باربری، تاکسی سرویس، پله اضطراری، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، چای خانه سنتی، سرویس بهداشتی در لابی و طبقات و ترانسفر با هزینه جداگانه اشاره کرد.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بوستان سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

رزرو هتل ارشاد سرعین Ershad Sarein Hotel

هتل ارشاد سرعین
لیست هتل های ارزان 4 ستاره سرعین – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است و در سال 1396 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی مجدد قرار گرفته شده است.
این مجموعه در 6 طبقه ساخته شده و دارای 56 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 5.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 550 متر، پیست اسکی آلوارس 22.5 کیلومتر و روستای بیله درق 4.5 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، چای ساز، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلفن، کمد لباس، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان، لوازم بهداشتی و همچنین سرویس بهداشتی.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، بوفه، تاکسی سرویس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، فضای سبز، پله اضطراری، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، استخر، خدمات تور، سالن همایش و کنفرانس،پارکینگ از جمله امکاناتی است که مسافران با اقامت در این هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل ارشاد سرعین در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برتربن خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیزبه مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

ارزانترین قیمت هتل لاله سرعین Laleh Sarein Hotel

ارزانترین قیمت هتل لاله سرعین
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل در سرعین – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است و برای رفاه حال مسافران آخرین بار در سال 1394 این هتل مورد بازسازی مجدد قرار گرفته شده است.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده و دارای 97 اتاق برای میزبانی از مافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 4.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 100 متر، پيست اسكي آلوارس 22.5 کیلومتر و روستای بیله درق 4.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، مبلمان، مینیبار، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس اشاره کرد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، خدمات باربری، آسانسور، نمازخانه، خدمات تور، پارکینگ، رستوران، بوفه، کافی شاپ، پله اضطراری، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس، تاکسی سرویس و فضای سبز اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل لاله سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل لوکس پدرام سرعین Pedram Sarein Hotel

هتل پدرام سرعین
رزرو هتل های سرعین با کمترین قیمت – قاره پیما

این هتل لوکس 4 ستاره در سال 1393 و در خیابان دارایی سرعسن فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مجموعه در 10 طبقه ساخته شده است و دارای 46 اتاق برای میزبانی از مسافران محترم می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل زیبا 14 و ساعت تخلیه هریک از اتاقها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا روستای ویند کلخوران 5.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 200 متر، پيست اسكي آلوارس 23 کیلومتر و روستای بیله درق 5 کیلومتر می باشد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نماز خانه، کافی شاپ، رستوران، بوفه، سالن همایش و کنفرانس، چای خانه سنتی، خدمات تور، وسایل و اتاق بدنسازی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و … اشاره کرد.
اتاق ها نیز در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، مبلمان، بالکن، لوازم بهداشتی و چای ساز.
مسافران با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند هر روز صبح از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پدرام سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های مربوطه را می رسانند.

 

هتل رضوان خلیج فارس سرعین Rezvan Khalij Fars Hotel Sarein

هتل رضوان خلیج فارس سرعین
هتل رضوان خلیج فارس سرعین – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و برای رفاه حال مسافران در سال 1395 نیز مورد بازسازس مجدد قرار گرفته است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده است و دارای 78 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل تا روستای ویند کلخوران 4.5 کیلومتر، مجتمع آبدرمانی سبلان 2 کیلومتر، پيست اسكي آلوارس 23 کیلومتر و روستای بیله درق 5 کیلومتر می باشد.
اتاق های هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، مینیبار، مبلمان، تلفن، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای ساز و لوازم بهداشتی.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، رستوران، بوفه، کافی شاپ، خدمات باربری، اتاق چمدان، کتابخانه، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، چای خانه سنتی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل رضوان خلیج فارس سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هتل رویال پارک سرعین Royal Park Sarein Hotel

هتل رویال پارک سرعین
بهترین هتل سرعین – قاره پیما

این هتل مجلل 4 ستاره در سال 1397 در سرعین فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین شهر و هتل به ارائه خدمات خود به مسافران می پردازد.
این مجموعه در 4 طبقه ساخته شده و دارای 22 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، مبلمان، چای ساز و لوازم بهداشتی.
از امکانات قابل دسترس مسافرانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، پله اضطراری، فضای سبز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کافی شاپ، رستوران، بوفه، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس، تاکسی سرویس، سالن ورزش، خدمات تور، خدمات باربری اشاره کرد.
مهمانان در این هتل هر روز برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل رویال پارک سرعین در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل 5 ستاره سرعین – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره سرعین

 

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های سرعین

لیست هتل های سرعین

هتل های 1 ستاره در سرعین


هتل بش باجیالر سرعین
هتل آپارتمان سفیر سرعین
هتل آپارتمان شایان سرعین
هتل آپارتمان صدف سرعین
هتل آپارتمان زیتون سرعین
هتل آپارتمان ستاره آذربایجان سرعین
هتل آپارتمان ساحل سرعین
هتل آپارتمان پارس نیک سرعین
هتل آپارتمان افق طالئی سرعین
هتل آپارتمان امید ارشاد سرعین
هتل آپارتمان امیر سرعین
هتل آپارتمان امیر حسین سرعین
هتل آپارتمان آتا سرعین
هتل آپارتمان آراز سرعین
هتل آپارتمان آرتا سرعین
هتل آپارتمان آناهیتا سرعین
هتل آپارتمان آیلار سرعین
هتل آپارتمان تشریفات سرعین
هتل آپارتمان جام جم سرعین
هتل آپارتمان جهان نما سرعین
هتل آپارتمان عدل مینایی سرعین
هتل آپارتمان قصر شادی سرعین
هتل آپارتمان نگین تک سرعین
هتل آپارتمان هادی سرعین
هتل آپارتمان ونوس سرعین


هتل های 2 ستاره در سرعین


هتل صحت سرعین
هتل مرمر سرعین
هتل نگین سرعین
هتل کبیر سرعین
هتل ساسان اردبیل سرعین
هتل آپارتمان مرکزی سرعین
هتل آپارتمان مهر سرعین
هتل آپارتمان طاووس سرعین
هتل آپارتمان صدرا سرعین
هتل آپارتمان المپیک سرعین
هتل آپارتمان آبشار سرعین
هتل آپارتمان آپادانا سرعین
هتل چهل ستون سرعین
هتل آپارتمان دریا سرعین
هتل آپارتمان آلتین سرعین
هتل آپارتمان آنا سرعین
هتل آپارتمان پردیس سرعین
هتل آپارتمان پینار سرعین
هتل آپارتمان تخت طاووس سرعین
هتل آپارتمان فالمینگو سرعین
هتل آپارتمان کسری سرعین


هتل های 3 ستاره در سرعین


هتل قصر سرعین
هتل بوستان سرعین
هتل سبالن سرعین
هتل سپید سرعین
هتل چالدران سرعین
هتل آپارتمان نادری سرعین
هتل آپارتمان قهوه سویی سرعین
هتل آپارتمان ارشاد سرعین
هتل آپارتمان اورانوس سرعین
هتل آپارتمان باستان سرعین
هتل آپارتمان تماشا سرعین
هتل آپارتمان علی سرعین
هتل آپارتمان فانوس سرعین


هتل های 4 ستاره در سرعین


هتل الله سرعین
هتل رویال پارک سرعین
هتل آپارتمان پدرام سرعین
هتل آپارتمان رضوان سرعین


هتل های 5 ستاره در سرعین

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های سرعین قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های سرعین آگاه شوید

 

 vcv, ijg ihd svudk fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های سرعین چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل سرعین کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در سرعین وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های سرعین قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های سرعین دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل