رزرو هتل در رشت

رزرو اینترنتی هتل در رشت - قاره پیما

رزرو هتل در رشت ( قیمت هتل های رشت ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در رشت و اطلاع از بهترین هتل های رشت در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در رشت با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های رشت قاره پیما بهترین هتل های رشت و بهترین نرخ رزرو هتل های رشت را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های رشت برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

کمترین نرخ هتل های 2 ستاره رشت – رزرو هتل های 2 ستاره رشت

 

رزرو هتل اردیبهشت رشت Ordibehesht Hotel

رزرو هتل اردیبهشت رشت
ارزانترین قیمت رزرو هتل های رشت – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1347 و در شهر رشت ساخته شده است و در سال 1395 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 31 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، حمام اختصاصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، کمد لباس، مینیبار، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کافی شاپ، بوفه، رستوران، نمازخانه، آسانسور، ترانسفر با هزینه جداگانه، پله اضطراری، پارکینگ اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل اردیبهشت رشت در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل غدیر رشت Rasht Ghadir Hotel

قیمت هتل غدیر رشت
بیشترین تخفیف رزرو اینترنتی هتل های رشت – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در سال 1393 افتتاح گردیده است و در سال 1394 نیز برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی مجدد قرار گرفته شده است.
این مجموعه دارای 17 اتاق برای میزبانی از مسافران بوده و ساهت تحویل اتاق های آن 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل غدیر تا میدان سبزه میدان 19.5 کیلومتر، موزه رشت 20 کیلومتر، آرامگاه میرزا کوچک خان 24 کیلومتر، چشمه چشماگل 19.5 کیلومتر، بقعه خواهر امام 18 کیلومتر، درياچه سد سنگر 25 کیلومتر، عمارت کلاه فرنگي 22.5 کیلومتر، باغ قدیمی محتشم 21 کیلومتر، پارك جنگلي امام زاده هاشم 34.5 کیلومتر، خانه میرزا کوچک خان جنگلی 19.5 کیلومتر، مسجد چله خانه 19.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 19 کیلومتر و فرودگاه رشت 21.5 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، لوازم بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کتابخانه، پارکینگ، رستوران، بوفه، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات باربری و … اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل غدیر رشت درتمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره رشت – ارزانترین نرخ هتل های 3 ستاره رشت

 

خرید اینترنتی هتل آپارتمان صبوری Sabouri Apartment Hotel

خرید اینترنتی هتل آپارتمان صبوری
کمترین نرخ رزرو هتل های رشت – قاره پیما

این هتل 3 ستاره فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و در همین شهر نیز به ارائه خدماتش به مسافران می پردزاد.
این مجموعه در 7 طبقه ساخته شده و 12 اتاق نیز دارای می باشد.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، تاکسی سرویس، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، چای خانه سنتی، پارکینگ، کافی شاپ و سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل آپارتمان صبوری در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به مسافران بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بهترین هتل های 4 ستاره رشت – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره رشت

 

رزرو هتل شبستان رشت Rasht Shabestan Hotel

رزرو هتل شبستان رشت
گارانتی هتل های رشت – قاره پیما

این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و در مساحتی حدود 1500 متر مربع به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
این مجموعه در 6 طبقه ساخته شده و دارای 19 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل تا پارک سبزه میدان 3 کیلومتر، موزه رشت 3 کیلومتر، آرامگاه میرزا کوچک خان 7 کیلومتر، چشمه چشماگل 6 کیلومتر، درياچه سد سنگر 30.5 کیلومتر، عمارت کلاه فرنگی 4 کیلومتر، باغ قدیمی محتشم 3 کیلومتر، پارك جنگلي امام زاده هاشم 32 کیلومتر، خانه میرزا کوچک خان جنگلی 2.5 کیلومتر، مسجد چله خانه 3 کیلومتر، پایانه مسافربری 2 کیلومتر، فرودگاه رشت 6 کیلومتر و مرداب عینک 7 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز می باشند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، کمد لباس، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لوازم بهداشتی.
پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، آسانسور، نماز خانه، رستوران، کافی شاپ، بوفه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تاکسی سرویس، پلبه اضطراری و پارکینگ از جمله امکاناتی است که مسافارن با اقامت در هتل می توانند از آنها بهره مند شوند.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند هر روز برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام خود می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای آنجا لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل شبستان رشت در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رساند.

 

هتل 5 ستاره رشت – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره رشت

 

هزینه اقامت در هتل کادوس بزرگ رشت Kadus Grand Hotel

هزینه اقامت در هتل کادوس بزرگ رشت
بهترین نرخ هتل های رشت – قاره پیما

این هتل 5 ستاره زیبا در رشت ساخته شده و در همین شهر نیز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده و دارای حدود 96 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا پارک سبزه ميدان 3.5 کیلومتر، موزه رشت 3.5 کیلومتر، آرامگاه میرزا کوچک خان 3 کیلومتر، چشمه چشماگل 3 کیلومتر، بقعه خواهر امام 3.5 کیلومتر، عمارت کلاه فرنگي 2 کیلومتر، پارك جنگلي امام زاده هاشم 28.5 کیلومتر، خانه میرزا کوچک خان جنگلی 4 کیلومتر، مسجد چله خانه 2.5 کیلومتر، کتابخانه ملی رشت 3.5 کیلومتر، پایانه مسافربری 3.5 کیلومتر، فرودگاه رشت 11.5 کیلومتر میباشد.
اتاق ها در این هتل تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، لوازم بهداشتی، تلویزیون، حمام اختصاصی، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، چای ساز.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، رستوران، بوفه، تاکسی سرویس، کافی نت، خدمات باربری، فضای سبز، پارکینگ، زمین تنیس، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کافی شاپ، پله اضطراری و چای خانه سنتی اشاره کرد.
مهمانان با اقامت خود در این هتل می توانند برای صرف صبحانه همه روزه از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام خود از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کادوس بزرگ رشت در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نماید.

 

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های رشت قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های رشت آگاه شوید

vcv, ijg ihd vaj fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های رشت چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️بهترین هتل رشت کدام است ؟

برای مشاهده بهترین هتل ها وارد سایت قاره پیما شوید .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در رشت وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های رشت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های رشت دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما