رزرو هتل در اهواز

بیشترین تخفیف رزرو هتل های اهواز در قاره پیما

رزرو هتل در اهواز ( قیمت هتل های اهواز ) با گارنتی ارزانترین قیمت در قاره پیما

 

رزرو هتل در اهواز و اطلاع از بهترین هتل های اهواز در قاره پیما

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های 1 – 2- 3- 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان در اهواز با شماره های ما در تماس باشید تا کارشناسان بخش فروش هتل های اهواز قاره پیما بهترین هتل های اهواز و بهترین نرخ رزرو هتل های اهواز را به شما اعلام نمایند .

در متن زیر برخی از بهترین هتل های اهواز برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند .

بهترین هتل های 2 ستاره اهواز – هتل های ارزان 2 ستاره اهواز

 

بهترین قیمت هتل کارون اهواز Karoon Hotel

بهترین قیمت هتل کارون اهواز - هتل آپارتمان های اهواز
بیشترین تخفیف پروازهای اهواز – قاره پیما

این هتل 2 ستاره در اهواز واقع شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر و هتل به انجام میرساند.
این مجموعه در سال 1354 و در 6 طبقه و حدود 60 اتاق ساخته شده است و برای رفاه حال گردشگران و مسافران این هتل آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.
ساعت تحویل اتاق های هتل کارون اهواز 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این تا کاروانسرای معين التجار 1.5 کیلومتر، پل سفید 1.5 کیلومتر، رودخانه کارون 3.5 کیلومتر، باغ معین 1.5 کیلومتر، راه آهن اهواز 2.5 کیلومتر و فرودگاه اهواز 11.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور، تلفن، پله اضطراری.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل کارون اهواز درتمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 3 ستاره اهواز – بهترین هتل های 3 ستاره اهواز

 

رزرو آنلاین هتل باغ معین اهواز Moein Garden Hotel

رزرو آنلاین هتل باغ معین اهواز - هتل های خوب اهواز
رزرو اینترنتی هتل های 3 ستاره اهواز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1395 با حدود 73 اتاق برای میزبانی از مسافران و در اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است.
ساعت تحویل اتاق ها در این مجموعه رفاهی 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله هتل باغ معین از کاروانسرای معين التجار 1 کیلومتر، میدان چهارشیر 5.5 کیلومتر، آستانه علی ابن مهزیار اهوازی 1.5 کیلومتر، میدان نخل 4.5 کیلومتر، مسجد جامع 1 کیلومتر، پل سفید 700 متر، رودخانه کارون 3 کیلومتر، راه آهن اهواز 2 کیلومتر و فرودگاه اهواز 12 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی راحتی و کار، کمد لباس، مبلمان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، تلفن و تلویزیون.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، بوفه، پارکینگ، اتاق چمدان، فضای سبز، سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.
مهمانان هر روز صبح می توانند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل باغ معین اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مهمانان و مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

بیشترین تخفیف هتل نادری اهواز Naderi Hotel

بیشترین تخفیف هتل نادری اهواز - معروف ترین هتل اهواز
اجاره سوئیت و هتل آپارتمان در اهواز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1342 و در شهر اهواز ساخته شده است و برای رفاه حال مسافران در سال 1392 آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 115 اتاق برای ارائه به مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا کاروانسرای معين التجار 1.5 کیلومتر، منزل ماپار 2.5 کیلومتر، میدان چهارشیر 5 کیلومتر، آستانه علی ابن مهزیار اهوازی 2 کیلومتر، میدان نخل 5.5 کیلومتر، مسجد جامع 1 کیلومتر، پل سفید 2 کیلومتر، رودخانه کارون 4 کیلومتر، باغ معین 1.5 کیلومتر، راه آهن اهواز 3.5 کیلومتر و فرودگاه اهواز 11.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس.
از امکانات در اختیار و قابل دسترس مسافران در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن بیلیارد، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، پارکینگ، سیستم اعلام و اطفاء حریق و … اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل نادری اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هزینه رزرو هتل اکسین اهواز Oxin Hotel

هزینه رزرو هتل اکسین اهواز - سوئیت و آپارتمان در اهواز اجاره
تخفیف ویژه رزرو آنلاین هتل های اهواز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1366 فعالیت خود را آغاز کرده و برای رفاه حال گردشگران آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 2 طبقه ساخته شده و دارای حدود 50 اتاق برای میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین قابل ذکر است ساعات تحویل اتاق های این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
فاصله این هتل تا کاروانسرای معين التجار 9 کیلومتر، پل سفید 7.5 کیلومتر، رودخانه کارون 12 کیلومتر، باغ معین 8.5 کیلومتر، راه آهن اهواز 11 کیلومتر و فرودگاه اهواز 4 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، میز و صندلی راحتی و کار، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، حمام اختصاصی، تلویزیون، کمد لباس و لوازم بهداشتی.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، آسانسور، خدمات باربری، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کافی نت، فضای سبز و پارکینگ اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل اکسین اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

خرید اینترنتی هتل پرشیا اهواز Pershia Hotel

خرید اینترنتی هتل پرشیا اهواز - هتل های ارزان اهواز
بهترین هتل های 4 ستاره اهواز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در سال 1386 در اهواز افتتاح گردیده است و آخرین مرتبه در سال 1394 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
این مجموعه در 3 طبقه ساخته شده و دارای 61 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
فاصله هتل پرشیا اهواز تا کاروانسرای معین التجار 1.5 کیلومتر، میدان چهارشیر 5 کیلومتر، آستانه علی ابن مهزیار اهوازی 2 کیلومتر، میدان نخل 5.5 کیلومتر، مسجد جامع 650 متر، پل سفید 1.5 کیلومتر، رودخانه کارون 3 کیلومتر، باغ معین 1.5 کیلومتر، راه آهن اهواز 3 کیلومتر و فرودگاه اهواز 11.5 کیلومتر می باشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، چای ساز و مبلمان.
از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل نیز میتوان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، کافی شاپ، سالن ورزش، سالن بیلیارد و … اشاره کرد.
مسافران با اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه هر روز از بوفه هتل و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پرسیا اهواز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو هتل سومیا اهواز Soumia Hotel

رزرو هتل سومیا اهواز - ارزانترین هتل های 4 ستاره اهواز
رزرو بهترین هتل های اهواز – قاره پیما

هتل 3 ستاره سومیا در شهر اهواز و در سال 1397 در 6 طبقه و با 24 اتاق فعالیت خود را آغاز کرده است.
ساعت تحویل اتاق های این هتل 14 وساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، روم سرویس، تلفن، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، چای ساز، میز و صندلی راحتی و کار، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مبلمان و کمد لباس.
از امکانات قابل دسترس این مجموعه نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، نمازخانه، ترانسفر با هزینه جداگانه، پله اضطراری، آسانسور و … اشاره کرد.
مهمانان از بوفه این هتل برای صرف صبحانه و از رستوران برای صرف ناهار و یا شام میتوانند استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل سومیا اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و در ضمینه رزرو هتل نیز به آنها راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

رزرو هتل تختی اهواز Takhti Hotel

رزرو هتل تختی اهواز - لیست قیمت های های اهواز
کمترین قیمت هتل های اهواز – قاره پیما

این هتل 3 ستاره در اهواز و در سال 1397 فعالیتش را آغاز کرده است و دارای  17 اتاق در 2 طبقه می باشد.
ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مبلمان، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار، صندوق امانات، کمد لباس.
از امکانات در اختیار و قابل دسترس مسافران در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن بیلیارد، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، بوفه، رستوران، اتاق چمدان، پارکینگ، سیستم اعلام و اطفاء حریق و … اشاره کرد.
مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه هر روز می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل تختی اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

قیمت هتل های 4 ستاره اهواز – رزرو آنلاین هتل های 4 ستاره اهواز

 

بهترین هتل بوستان اهواز Ahvaz Boostan Hotel

بهترین هتل بوستان اهواز - هتل در اهواز ارزان
گارانتی هتل های اهواز – قاره پیما

این هتل 4 ستاره در سال 1353 و در مساحتی حدود 3900 متر مربع ساخته شده است و در اهواز به انجام فعالیت ها و اراه خدمات خود می پردازد.
این مجموعه آخرین بار در سال 1394 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
این نکته نیز قابل ذکر است ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر میباشد.
از امکانات قابل دسترس مسافران مقیم در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، رستوران، کافی شاپ، بوفه، اتاق چمدان، سالن همایش، اتاق کنفرانس، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، تنیس خاکی، بولینگ،سالن بیلیارد، سالن تیراندازی، آسانسور، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق و … اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلفن، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار و صندوق امانات.
و کنفرانس اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل بوستان اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

کمترین قیمت هتل نیشکر اهواز Neyshekar Hotel

این هتل 4 ستاره در سال 1375 و در اهواز ساخته شده است و تمامی فعالیت ها و ارائه خدماتش را در همین شهر به انجام میرساند و قابل ذکر است جهت رفاه مسافران آخرین بازسازی در این هتل در سال 1390 انجام گرفته است.
این هتل در 2 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 50 اتاق می باشد و ساعت تحویل اتاق ها در این مجموعه رفاهی 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
از امکانات این هتل که در اختیار و دسترس مهمانان قرار میگیرد می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، بوفه، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، استخر، سونا، سیستم اعلام و اطفاء حریق، جکوزی، سالن ورزش، چای خانه سنتی و … اشاره کرد.
اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، حمام اختصاصی، تلفن، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینیبار و صندوق امانات.
و کنفرانس اشاره کرد.
برای صرف صبحانه مهمانان مقیم در این هتل هر روز می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل نیشکر ÷ اهواز در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه برترین خدمات به آنها بوده و به مسافران در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را میرسانند.

 

هتل 5 ستاره اهواز – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره اهواز

 

ارزانترین نرخ هتل پارس اهواز  Ahwaz Pars Hotel

ارزانترین نرخ هتل پارس اهواز
ارزانترین نرخ هتل پارس اهواز – قاره پیما

این هتل 5 ستاره یکی از قدیمی ترین هتل های ساخته شده در شهر اهواز می باشد که در سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین شهر نیز به ارائه خدمات خود به گردشگران می پردازد.
این مجموعه آخرین بار در سال 1395 برای رفاه حال مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است.
ساعت تحویل اتاق های هتل پارس اهواز 14 و ساعت تخلیه هریک از آنها 12 ظهر می باشد.
این هتل در 5 طبقه ساخته شده است و دارای حدود 134 اتاق و سوئیت برای ارائه خدمات به مسافران می باشد.
فاصله این هتل تا کاروانسرای معين التجار 610 متر، میدان چهارشیر 6 کیلومتر، آستانه علی ابن مهزیار اهوازی 1.5 کیلومتر، میدان نخل 4.5 کیلومتر، مسجد جامع 750 متر، برج کیانپارس 7 کیلومتر، رودخانه کارون 2.5 کیلومتر، لاغ معین 300 متر، راه آهن اهواز 1.5 کیلومتر و فرودگاه اهواز 12.5 کیلومتر می باشد.
اتاق ها در این مجموعه رفاهی تماما” مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، وای فای، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، میز و صندلی راحتی و کار، مبلمان، کمد لباس، چای ساز، سیستم اعلام و اطفاء حریق.
از امکانات قابل دسترس مهمانان مقیم در این هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، اتاق چمدان، کافی شاپ، بوفه، رستوران، پله اضطراری، تاکسی سرویس، نمازخانه، کافی نت، کتابخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، فضای سبز، استخر، خدمات باربری، سالن همایش و کنفرانس و پارکینگ اشاره کرد.
مهمانانی که در حین سفرشان اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام از رستوران هتل استفاده نمایند.
پذیرش 24 ساعته هتل پارس اهواز در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

لیست کامل مسافرخانه ها - هاستل ها - هتل آپارتمان و هتل های اهواز

لیست هتل های اهواز


هتل های 1 ستاره در اهواز


هتل آریو برزن اهواز


هتل های 2 ستاره در اهواز


هتل ایران اهواز
هتل کارون اهواز


هتل های 3 ستاره در اهواز


هتل بوستان اهواز
هتل پرشیا اهواز
هتل تختی اهواز
هتل فجر سپاه اهواز
هتل نادری اهواز
هتل اکسین اهواز
هتل سومیا اهواز
هتل باغ معین اهواز


هتل های 4 ستاره در اهواز


هتل نیشکر اهواز


هتل های 5 ستاره در اهواز


هتل پارس اهواز

برای رزرو هتل در کلیه ماه های سال با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن با ما در تماس باشید تا از بهترین ترخ هتل های اهواز قاره پیما و تخفیف های ویژه قاره پیما در هتل های اهواز آگاه شوید

 

vcv, ijg nv hi,hc fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

 

💵 قیمت هر شب اقامت در هتل های اهواز چقدر است ؟

قیمت هتل های بستگی به تاریخ مورد نظر شما دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قاره پیما در تماس باشید .

✔️ بهترین هتل اهواز کدام است ؟

هتل 5 ستاره پارس اهواز در حال حاضر بهترین هتل در شهر اهواز می باشد .

❓ آیا در قاره پیما امکان رزرو سوئیت و یا هتل آپارتمان در اهواز وجود دارد ؟

بله برای رزرو لطفا وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های اهواز سایت قاره پیما شوید .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چنانچه سوالی در مورد رزرو هتل و هتل های اهواز دارید در این قسمت مطرح نمائید ( برای آگاهی از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید یا وارد قسمت رزرو آنلاین هتل های سایت شود )

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتلتماس با ما