بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس همدان

آگاهی از قیمت و رزرو و خرید بلیط اتوبوس همدان با ارزانترین قیمت

ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس همدان در قاره پیما 

در متن زیر اطلاعات تکمیلی در مورد بلیط اتوبوس همدان – قیمت بلیط اتوبوس همدان و  مسافت و مدت زمان سفر زمینی از شهرهای مختلف به همدان ( رزرو و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان ) و هزینه بلیط اتوبوس همدان از شهرهای مختلف ایران :

( اتوبوس تهران همدان – اتوبوس مشهد همدان – اتوبوس کرج همدان – اتوبوس قزوین همدان – اتوبوس بابل همدان – اتوبوس چالوس همدان – اتوبوس شیراز همدان – اتوبوس تبریز همدان – اتوبوس اهواز همدان – اتوبوس اندیمشک همدان – اتوبوس رودسر همدان – اتوبوس کلاچای همدان – اتوبوس لاهیجان همدان – اتوبوس لنگرود همدان – اتوبوس ارومیه همدان – اتوبوس بوشهر  همدان – اتوبوس عسلویه همدان ) به طور کامل شرح داده شده است .

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

بلیط اتوبوس همدان

در حال حاضر امکان سفر زمینی از شهرهای تهران / قزوین / بابل / چالوس / کرج / تبریز / مشهد / اهواز / اندیمشک / شیراز / رودسر / کلاچای / لاهیجان / لنگرود / ارومیه / بوشهر / عسلویه به همدان بوسیله اتوبوس وجود دارد .

در زیر اطلاعات تکمیلی درباره قیمت و زمان حرکت و مسیر حرکت اتوبوسهای همدان به طور کامل آمده است .

ارزانترین بلیط رفت و برگشت اتوبوس همدان در قاره پیما

 

هزینه بلیط اتوبوس تهران همدان و همدان به تهران

ترمینال حرکت و قیمت بلیط اتوبوس از تهران به همدان :

شرکت های اتوبوس رانی سیرو و سفر – رویال سفر ایرانیان – سپهر آسیا – عصر ایران – یتی پیما – ماهان سفر – تعاونی عدل – تعاونی میهن نور – کیان سفر پاسارگاد تهران در ساعت 9 تا 23 به سمت همدان حرکت می کنند . هر روز حدودا 20 سرویس از تهران به سمت همدان حر;ت می کند و ساعت حرکت در بعضی مواقع تغییر می کند .

نرخ و هزینه بلیط اتوبوس از تهران به همدان و قیمت بلیط اتوبوس از همدان به تهران بسته به روز حرکت بین 70 تا 120 هزار تومان می باشد البته در برخی تاریخ های خاص امکان گران تر شدن و یا ارزان شدن بلیط مسیر همدان نیز وجود دارد .

اتوبوس های همدان از پایانه جنوب ( تهران ) – پایانه بیهقی و پایانه غرب حرکت خود را انجام می دهند .

نوع اتوبوس های تهران به همدان و تهران 25 نفره وی ای پی VIP با صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت با امکانات مناسب می باشد.

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از تهران به همدان – مسیر حرکت اتوبوس از تهران به همدان :

مسافت زمینی تهران تا همدان حدودا 319 کیلومتر است و اتوبوس تهران همدان  حدودا  4 تا 6 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از تهران تا همدان را مشاهده می نمائید .

هزینه بلیط اتوبوس تهران همدان و همدان به تهران

رزرو و خرید بلیط زمینی اتوبوس تهران به همدان و همدان به تهران با اتوبوس VIP بیست و پنج ۲۵ نفره

 

ارزانترین بلیط اتوبوس همدان به قزوین و و قزوین  تا همدان 

درباره اتوبوس های مسیر قزوین همدان و همدان قزوین :

شرکت ایران پیما قزوین و سیرو سفر قزوین همه روزه از قزوین  به همدان و همدان به قزوین حرکت دارد و در ساعت 14:00 حرکت خود را از پایانه قزوین انجام می دهد .

قیمت سفر زمینی از قزوین به همدان با اتوبوس بین 40 تا 100 هزار تومان می باشد این قیمت در تاریخ های مختلف و روزهای خاص ممکن است کمی گرانتر یا ارزانتر شود برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

مسافت قزوین به همدان با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی قزوین تا همدان حدودا 237 کیلومتر است و اتوبوس قزوین همدان حدودا  3 تا 5 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از قزوین تا همدان را مشاهده می نمائید .

ارزانترین بلیط اتوبوس همدان به قزوین و و قزوین  تا همدان

برای خرید بلیط اتوبوس از همدان به قزوین و بلعکس با ما در تماس باشید

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس بابل همدان و و همدان به بابل 

اطلاعات اتوبوس همدان به بابل و بابل تا همدان :

رویال سفر ایرانیان – ترابر بی تا بابل و سیر و سفر بابل روزانه چند سرویس از بابل به همدان و همدان به بابل بین ساعت 17 تا 19 انجام می دهد . 

هزینه سفر زمینی از همدان به بابل و بابل به همدان بین 70 تا 120 هزار تومان می باشد این نرخ در تاریخ های مختلف و با اتوبوس های مختلف ( عادی و VIP ) ممکن است از قیمت اعلام شده ارزانتر و یا گرانتر شود .

از بابل تا همدان چند ساعت و چند کیلومتر است :

مسافت سفر زمینی بابل تا همدان حدودا 528 کیلومتر است و اتوبوس بابل بندرعباس حدودا  7 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از بابل تا همدان را مشاهده می نمائید .

بلیط ارزان قیمت اتوبوس بابل همدان و و همدان به بابل 

قیمت با تخفیف بلیط همدان بابل و بابل همدان با اتوبوس

 

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا چالوس و و چالوس به همدان

درباره و قیمت بلیط اتوبوس بندرعباس به چالوس و چالوس به بندرعباس :

شرکت اتوبوس رانی رویال سفر ایرانیان جالوس به صورت روزانه در ساعت 09:30 حرکت بین چالوس و همدان انجام می دهند .

قیمت بلیط اتوبوس از چالوس به همدان و همدان به چالوس بین 120 تا 200 هزار تومان می باشد برای آگاهی دقیق از قیمت بلیط اتوبوس همدان با شماره  های ما در تماس باشید .

مسافت و مدت زمان سفر زمینی از چالوس به همدان :

مسافت سفر زمینی همدان تا چالوس حدودا 447 کیلومتر است و اتوبوس شیراز همدان حدودا 6 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از چالوس تا همدان را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا چالوس و و چالوس به همدان

بلیط اتوبوس چالوس همدان و همدان چالوس در قاره پیما

 

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به همدان و همدان به کرج 

روزها و ساعت حرکت اتوبوس های کرج به همدان و بلعکس :

شرکت های اتوبوس رانی تعاونی 15 بی تا کرج – همسفر چابکسواران کرج – آریا سفر آریا کرج – ایران پیما – آسیا سفر کرج  به صورت روزانه سرویس هایی بین کرج و همدان بین ساعت های 06:00 تا 23 انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس بیت کرج و همدان 50 تا 110 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت کرج تا همدان با اتوبوس :

مسافت سفر زمینی همدان تا کرج حدودا 340 کیلومتر است و اتوبوس کرج همدان حدودا  4 تا 6 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کرج تا همدان را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی اتوبوس کرج به همدان و همدان به کرج

برای خرید بلیط همدان با شماره های ما در تماس باشید

 

بلیط ارزان قیمت اتوبوس تبریز به همدان  و همدان به تبریز 

تعاونی های اتوبوس های همدان از تبریز و ساعت حرکت آنها :

کلیه اتوبوسهای مسیر تبریز همدان و همدان تبریز متعلق به شرکت های کجاوه تبریز – همسفر چابکسواران – آسیا سفر تبریز می باشند که بین ساعت 16 تا 17 هر روز حدودا 4 حرکت انجام می شود .

مبلغ و نرخ بلیط اتوبوس تبریز به همدان بین 90 تا 120 هزار تومان می باشدکه در بعضی از تاریخ ها این قیمت ممکن است زیاد و کم شود برای آگاهی از قیمت دقیق بلیط اتوبوس تبریز همدان با شماره های ما در تماس باشید .

از تبریز تا همدان چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی همدان تا تبریز حدودا 551 کیلومتر است و اتوبوس تبریز همدان حدودا  7 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از تبریز تا همدان را مشاهده می نمائید .

بلیط ارزان قیمت اتوبوس تبریز به همدان  و همدان به تبریز

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همدان به تبریز  و بلعکس

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مشهد همدان و بلیط زمینی همدان به مشهد

شرکت های اتوبوس رانی مسیر مشهد به همدان و ساعت حرکت اتوبوس از مشهد به همدان و بلعکس :

در مسیر مشهد به همدان و همدان به مشهد در حال حاضر 2 شرکت اتوبوس رانی همسفر چابکسواران مشهد و شماره 15 ترابربیتا مشهد فعالیت می نمایند . روزانه 1 تا 2 سرویس از مشهد به همدان و همدان به مشهد بین ساعت 13 تا 20 بعد از ظهر وجود دارد .

قیمت بلیط اتوبوس همدان به مشهد و مشهد به بندرعباس بسته به روز حرکت و نوع اتوبوس ( عادی یا وی ای پی ) متفاوت است قیمت بلیط اتوبوس های عادی بین 60 تا 80 هزار تومان و اتوبوس های وی ال پی مسیر مشهد همدان 100 تا 150 هزار تومان می باشد .

اتوبوسهای وی ای پی مسیر مشهد به همدان و همدان به مشهد 25 نفره وی ای پی VIP با صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت با امکانات مناسب می باشد.

مقدار راه سفر زمینی با اتوبوس از همدان به مشهد و مشهد به همدان :

مسافت زمینی مشهد همدان حدودا 1202 کیلومتر است و اتوبوس مشهد همدان حدودا  13 تا 15 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از مشهد تا همدان را مشاهده می نمائید .

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مشهد همدان و بلیط زمینی همدان به مشهد

رزرو آنلاین بلیط زمینی همدان مشهد و مشهد همدان با اتوبوس VIP بیست و پنج ۲۵ نفره و عادی

 

قیمت بلیط اتوبوس اهواز همدان و بلیط اتوبوس همدان به اهواز 

روزها و ساعت حرکت اتوبوسهای همدان از اهواز و اهواز از همدان :

در مسیر اهواز به همدان در حال حاضر شرکت همسفر چابکسواران – تعاونی 15 ترابر بیتا – شماره 8 لاوان نور  روزانه 4 حرکت به سمت همدان و بلعکس در ساعت 13 تا 20 انجام می دهد .

مبلغ بلیط اتوبوس همدان به اهواز و اهواز  به همدان بین 90 تا 130 هزار تومان می باشد البته این نرخ در تاریخ ها و روزهای مختلف و خاص ممکن است کمی گران یا ارزان شود برای آگاهی از نرخ دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید .

مسافت اهواز به همدان  و بلعکس زمینی چقدر است :

مسافت سفر زمینی اهواز تا همدان حدودا 580 کیلومتر است و اتوبوس اهواز همدان حدودا  7 تا 10 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از اهواز تا همدان را مشاهده می نمائید .

قیمت بلیط اتوبوس اهواز همدان و بلیط اتوبوس همدان به اهواز

فروش بلیط همدان اهواز و اهواز  همدان  با اتوبوس

 

قیمت بلیط اتوبوس اندیمشک یه همدان چند تومان است ؟

ساعت حرکت اتوبوس های اندیمشک به همدان و قیمت بلیط اتوبوس به همدان :

روزی 1 حرکت با اتوبوس های وی ای پی 25 نفره از اندیمشک به همدان وجود دارد . قیمت بلیط اتوبوس از اندیمشک به همدان بین 90 تا 150 هزار تومان می باشد و از پایانه اندیمشک حرکت کرده و وارد پایانه همدان می شود .

شرکت اتوبوس رانی و مسافربری همسفر چابکسواران اندیمشک این مسیر را برگزار می کند .

مدت زمان رسیدن اتوبوس از اندیمشک به همدان و همدان به اندیمشک :

مسافت سفر زمینی همدان تا اندیمشک حدودا 430 کیلومتر است و اتوبوس اندیمشک همدان حدودا  5 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از همدان تا اندیمشک را مشاهده می نمائید .

ساعت حرکت اتوبوس های اندیمشک به همدان و قیمت بلیط اتوبوس به همدان :

مبلغ اتوبوس از اندیمشک به همدان و همدان اندیمشک در قاره پیما

 

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان  به شیراز با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های همدان به شیراز و هزینه سفر زمینی شیراز به همدان و همدان به شیراز :

اتوبوس های مسیر همدان از شیراز از پایانه کار اندیش حرکت می کنند و در پایانه همدان توقف می کنند .

مسیر زمینی همدان به شیراز وسیله شرکت هانی اتوبوس رانی همسفر چابکسواران پاسارگاد و تعاونی 15 ترابر بیتا فارس انجام می شود .

روزانه حدودا 2 سرویس از شیراز به سمت همدان و از همدان به سمت شیراز در ساعات 16 تا 20 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس همدان تا شیراز بین 120 تا 200 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از شیراز تا همدان چقدر است :

مسافت سفر زمینی همدان تا شیراز حدودا 998 کیلومتر است و اتوبوس همدان شیراز حدودا 12 تا 16 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از همدان تا شیراز را مشاهده می نمائید .

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان  به شیراز با ارزانترین قیمت 

خرید آنلاین بلیط شیراز همدان و همدان شیراز با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان به رودسر  گیلان با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های همدان  به رودسر و هزینه سفر زمینی رودسر به همدان و همدان به رودسر :

اتوبوس های مسیر همدان از رودسر از پایانه رودسر گیلان حرکت می کنند و در پایانه همدان  توقف می کنند .

مسیر زمینی همدان به رودسر تنها به وسیله دو شرکت اتوبوس رانی رویال سفر رودسر احمدی-شفیعی نسب انجام می شود .

روزانه حدودا 2 سرویس از رودسر به سمت همدان و از همدان به سمت رودسر در ساعات 14 تا 17 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس همدان تا رودسر بین 90 تا 150 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از رودسر تا همدان چقدر است :

مسافت سفر زمینی همدان تا رودسر حدودا 406 کیلومتر است و اتوبوس همدان رودسر حدودا  6 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از همدان تا رودسر را مشاهده می نمائید .

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان به رودسر  گیلان با ارزانترین قیمت

خرید آنلاین بلیط رودسر همدان و همدان رودسر با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

نرخ بلیط اتوبوس کلاچای همدان و مبلغ بلیط اتوبوس همدان کلاچای

درباره قیمت و مکان حرکت های اتوبوس کلاچای به همدان :

همه روزه از پایانه کلاچای به سمت همدان اتوبوس ها بین ساعت 14:30 تا 17:30 2 سرویس مختلف انجام می شود .

اتوبوس ها پس از حرکت از پایانه کلاچای در پایانه همدان  توقف دارند .

شرکت مسافربری رویال سفر ایرانیان کلاچای در مسیر همدان به کلاچای و کلاچای به همدان فعالیت می کنند .

قیمت بلیط اتوبوس کلاچای به همدان و همدان به کلاچای در هر مسیر بین 90  تا 150 هزار تومان بسته به نوع اتوبوس و زمان جرکت می باشد .

برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط اتوبوسهای کلاچای همدان و همدان  کلاچای با قاره پیما در تماس باشید .

مسافت کلاچای به همدان زمینی چند کیلومتر است :

مسافت سفر زمینی کلاچای تا همدان حدودا 421 کیلومتر است و اتوبوس کلاچای همدان حدودا 7 تا 8 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از کلاچای تا همدان را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس کلاچای همدان و مبلغ بلیط اتوبوس همدان کلاچای

خرید بلیط لخطه آخری ارزان اتوبوس از کلاچای به همدان و همدان به کلاچای

 

هزینه سفر زمینی با اتوبوس از همدان تا لاهیجان و لاهیجان تا همدان رفت و برگشت و یک طرفه

برنامه جرکت اتوبوس و تعاونی های مسیر همدان لاهیجان :

مبلغ بلیط اتوبوس همدان تا لاهیجان بین 70 تا 120 هزار تومان می باشد این قیمت بستگی به تاریخ و نوع اتوبوس ( وی ای پی VIP و معمولی دارد ) .

شرکت اتوبوس رانی تعاونی 11 یگانه بین همدان و لاهیجان فعالیت می نمایند .  

اتوبوس های مسیر همدان به لاهیجان از پایانه لاهیجان حرکت کرده و در پایانه همدان توقف می کنند .

از همدان تا لاهیجان شهر چند ساعت راه است :

مسافت سفر زمینی لاهیجان تا همدان حدودا 380 کیلومتر است و اتوبوس همدان لاهیجان حدودا 5 تا 7 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از همدان تا لاهیجان را مشاهده می نمائید .

 

قیمت بلیط اتوبوس به لاهیجان از همدان و فروش بلیط اتوبوس همدان از لاهیجان

 

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا لنگرود و و لنگرود به همدان 

برنامه حرکت اتوبوس های همدان از لنگرود و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر لنگرود به همدان و همدان به لنگرود  همه روزه توسط تعاونی 11 آریا سفر آسیا لنگرود و تعاونی 7 عدل لنگرود و رویال سفر لنگرود در ساعت 07:00 تا 18:00 از پایانه لنگرود حرکت خود به سمت همدان را آغاز می نمایند .

هزینه بلیط اتوبوس از لنگرود به همدان و همدان به لنگرود بین 70 تا 120 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از همدان تا لنگرود چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی همدان تا لنگرود حدودا 395 کیلومتر است و اتوبوس لنگرود همدان حدودا  13 تا 17 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از لنگرود تا همدان را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا لنگرود و و لنگرود به همدان 

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس همدان به لنگرود و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

نرخ بلیط اتوبوس ارزان همدان از ارومیه و هزینه و مبلغ بلیط اتوبوس های همدان به ارومیه

ساعت و روزهای حرکت اتوبوس از ارومیه به همدان و مدل و نوع اتوبوس :

شرکتهای اتوبوس رانی تعاونی 7 عدل – عدل سیر ایرانیان – کجاوه – ایران پیما ارومیه و ترابر بی تا ارومیه مسیر اتوبوس ارومیه همدان و بلعکس را از پیانه ارومیه برگزار می کند .

روزانه 3 سرویس در ساعت 12 تا 20 بین ارومیه و همدان در حال حرکت می باشند .

قیمت و مبلغ بلیط اتوبوس های ارومیه تا همدان بسته به تاریخ بین 90 تا 150 هزار تومان است و این نرخ در تاریخ ها و روزهای مختلف متفاوت می باشد برای رزرو بلیط اتوبوس همدان با شماره های ما در تماس باشید .

توجه داشته باشید در مسیر ارومیه همدان و همدان ارومیه اتوبوس وی ای پی VIP 25 تردد نمی کنند و همه اتوبوس های از نوع معمولی می باشند .

مسافت بین ارومیه تا همدان با اتوبوس چند کیلومتر است و این مسیر چقدر طول میکشد :

مسافت زمینی ارومیه همدان حدودا 520 کیلومتر است و اتوبوس همدان از ارومیه حدودا  7 تا 9 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از ارومیه تا همدان را مشاهده می نمائید .

نرخ بلیط اتوبوس ارزان همدان از ارومیه و هزینه و مبلغ بلیط اتوبوس های همدان به ارومیه

ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس ارومیه همدان و تخفیف اتوبوس های همدان – آفری / لحظه آخری

 

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا بوشهر  و و بوشهر  به همدان 

برنامه حرکت اتوبوس های همدان از بوشهر  و بلعکس :

اتوبوسهای مسیر بوشهر  به همدان و همدان به بوشهر  همه روزه توسط چندین تعاونی در ساعات مختلف از پایانه بوشهر  حرکت خود به سمت مشهد را آغاز می نمایند .

شرکت های اتبوسرانی فعال در مسیر همدان به بوشهر  عبارتند از :

 عدل بوشهر و آسیا سفر بوشهر در مسیر همدان به بوشهر حرکت انجام می دهند .

هزینه بلیط اتوبوس از بوشهر  به همدان و همدان به بوشهر  بین 100 تا 200 هزار تومان می باشد برای آگاهی از قیمت بلیط در تاریخ مورد نظر خود با شماره های ما در تماس باشید .

از همدان تا بوشهر  چقدر راه است :

مسافت سفر زمینی همدان تا بوشهر  حدودا 1/012 کیلومتر است و اتوبوس بوشهر  همدان حدودا  12 تا 14 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از بوشهر  تا همدان را مشاهده می نمائید .

رزرو بلیط اتوبوس همدان تا بوشهر  و و بوشهر  به همدان

فروش ویژه و با تخفیف بلیط اتوبوس همدان به بوشهر  و بلعکس با ارزانترین قیمت

 

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان به عسلویه با ارزانترین قیمت 

ترمینال حرکت اتوبوس های همدان به عسلویه و هزینه سفر زمینی عسلویه به همدان و همدان به عسلویه :

اتوبوس های مسیر همدان از عسلویه از پایانه عسلویه حرکت می کنند و در پایانه همدان  توقف می کنند .

مسیر زمینی همدان به عسلویه تنها به وسیله دو شرکت اتوبوس رانی آسیا سفر عسلویه انجام می شود .

روزانه حدودا 4 سرویس از عسلویه به سمت همدان و از مشهد به سمت عسلویه در ساعات 10 تا 23 روز انجام می شوند .

مبلغ بلیط اتوبوس همدان تا عسلویه بین 120 تا 200 هزار تومان می باشد و کلیه اتوبوس های این مسیر وی ای پی VIP 25 نفره می باشند .

مسیر رمینی اتوبوس از عسلویه تا همدان چقدر است :

مسافت سفر زمینی همدان تا عسلویه حدودا 1262 کیلومتر است و اتوبوس همدان عسلویه حدودا 7 تا 10 ساعت بسته به شلوغی جاده ها برای طی این مسافت در راه است در عکس زیر مسیر حرکت اتوبوس از همدان تا عسلویه را مشاهده می نمائید .

بلیط اتویوس رفت و برگشت همدان به عسلویه با ارزانترین قیمت 

خرید آنلاین بلیط عسلویه همدان و همدان عسلویه با اتوبوس وی ای پی در قاره پیما

 

آدرس پایانه اتوبوس جنوب تهران ( خزانه ) :

تهران بزرگراه بعثت – روبروی کارخانه روغن نباتی قو ( ترمینال خزانه )

آدرس پایانه اتوبوس رانی خلیج فارس بندرعباس  :

بندرعباس – گلشهر جنوبی – میدان ترمینال – نرسیده به کلانتری 14 – ترمینال خلیج فارس

آدرس پایانه اتوبوس رانی کرمانشاه  :

کرمانشاه – بلوار شهید کشوری – ترمینال بین شهری کرمانشاه

آدرس پایانه اتوبوس رانی همدان :

همدان – میدان عاشورا – ترمینال اتوبوس بین شهری همدان

آدرس پایانه اتوبوس رانی رشت :

رشت – میدان گیل – بزرگراه امام علی – ترمینال مسافربری رشت گیلان

آدرس پایانه اتوبوس رانی اصفهان :

آدرس پایانه اتوبوس رانی بوشهر :

بوشهر – خیابان طالقانی – نرسیده به بزرگراه امام علی – جنب پمپ بنزین وزیزی – ترمینال مسافربری بوشهر

آدرس پایانه اتوبوس رانی زاهدان :

زاهدان – کمربندی شهید کلانتر – خیابان انقلاب – روبروی پارک سرداران شهید – ترمینال اتوبوس بین شهری زاهدان

آدرس پایانه اتوبوس رانی شیراز :

شیراز – خیابان ساحلی شرقی – بلوار کار اندیش – ترمینال بزرگ شیراز

درباره و مدل اتوبوس های وی ای پی VIP مسیر تهران به ترکیه :

اتوبوس های وی ای پی مسیر تهران به ترکیه مدل های جدید و VIP ولوو Volvo – مارال اسکانیا Scania و مان MAN است که ظرفیت 25 مسافر را دارد . چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما به صورت زیر می باشد .

چیدمان صندلی های اتوبوس های VIP قاره پیما

اطلاعات تکمیلی درباره اتوبوس های مارال اسکانیا Scania مسیر تهران ترکیه :

اتوبوس های مارال اسکانیا Scania

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212) از بهترین اتوبوس های وی ال پی و 25 نفره موجود در ایران می باشد که ساخت شرکت عقاب افشان ایران تحت لیسانس شرکت بین المللی اسکانیا می باشد که دارای استاندارد یورو 4 اروپا ( Euro 4 ) می باشند.

شرکت اسکانیا شرکتی سوئدی می باشد که یکی از بزرگترین تولید کنندگاه اتوبوس و کامیون در دنیا می باشد که در سال 1900 میلادی تاسیس شده است .

شرکت عقاب سابقه 60 ساله در تولید اتوبوس دارد و بهترین شرکت اتوبوس سازی در ایران می باشد که موفق به کسب گواهی نامه های بین المللی زیادی برای کیفیت و ایمینی محصولات خود شده است که می توانید آنها را در سایت آن شرکت مشاهده نمائید.

کارخانه این شرکت در شهر سمنان واقع شده است .

اتوبوس مارال ( اسکانیا 4212)

صندلی های اتوبوس های وی ای

امکانات اتوبوس های وی ای پی قاره پیما :

  • 2۵ نفر با زیر پایی +1+ خاص ١ VIP -3
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم صوتی- تصویری
  • یخچال و قهوه جوش 
  • عایق صدا و حرارت
  • صندلی های تختخوابشو و بسیار راحت

شما می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد اتوبوس های مارال را در این لینک مشاهده نمائید .

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما :

درباره شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

جهت خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما مسیر همدان با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی :

درباره شرکت اتوبوسرانی دیدار سیر گیتی

دیدار سیر گیتی از قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی ایران می باشد که فعالیت خود را در سال 1325 و در شهر تبریز آغاز نموده است.

و در حال حاضر با در اختیار داشتن تعداد زیادی اتوبوس یکی از شرکت های فعال اتوبوسرانی از ایران به کشورهای همسایه و شهر های داخلی ایران می باشد .

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مسیر مشهد دیدار سیر گیتی با شماره های ما در تماس باشید

 

 

درباره شرکت اتوبوسرانی آذر آهو :

از شرکت های تازه تاسیس اتوبوسرانی می باشد که خدمات متمایز و خوبی را مسافران عزیز ارائه می دهد و در پایانه غرب تهران ( میدان آزادی ) و پایانه جنوب ( خزانه ) فعالیت می کند.

برای خرید بلیط اتوبوس مسیر مشهد با آذر آهو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی ایران پیام :

از شرکت های با کیفیت در زمینه فروش بلیط اتوبوس های وی آی پی می باشد و در حال حاضر علاوه بر ارمنستان به گرجستان و اربیل و استانبول و شهرهای داخلی ایران مسیر اتوبوسرانی برگزار می کند .

برای رزرو بلیط اتوبوس مسیر همدان با ایران پیام نو با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب ) :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیما سفر ( غرب )

شرکت تعاونی اتوبوس رانی سیما سفر ( غرب ) از شرکت های نعتبر در زمینه سفرهای زمینی به خارج از ایران به خصوص گرجستان و آذربایجان و عراق و ترکیه می باشد و تماس اتوبوس های این شرکت از مدل های جدید و با کیفیت اسکانیا می باشند .

جهت خرید بلیط اتوبوس مسیر همدان سیما سفر ( غرب ) با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر :

درباره شرکت اتوبوسرانی همسفر

 تعاونی اتوبوسرانی همسفر در سا 1378 عالیت خود را با 100 دستگاه اتوبوس آغاز نمود و هم اکنون با داشتم بیش از 600 دستگاه اتوبوس مدرن از کارخانه معتبر اتویوس سازی مان آلمان ( MAN ) یکی از بهترین شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران می باشد.

جهت خرید بلیط مسیر همدان از شرکت همسفر با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایران

سیرو سفر ایران اولین شرکت خصوصی اتوبوسرانی ایران و یکی از امن ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران نیز محسوب می شود.

جهت خرید بلیط مسیر همدان از شرکت سیرو سفر ایران با شماره های ما در تماس باشید

 

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران :

درباره شرکت اتوبوسرانی عصر ایران

شرکت عصر ایران در سال 1371 و با توجه به تقاضای روز افزون بلیط اتوبس در ایران در پایانه غرب ( میدان آزادی ) فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین شرکت های اتوبوسرانی در مسیر تهران استانبول و داخلی ایران می باشد .

جهت خرید بلیط مسیر همدان از شرکت عصر ایران با شماره های ما در تماس باشید

ovdn hdkjvkjd fgdx hj,f,s ilnhk fh hvchkjvdk rdlj nv rhvi \dlh

در سال 99 امکان فروش بلیط اتوبوس و خدمات بار در قاره پیما وجود ندارد لطفا در مورد اتوبوس تماس نگیرید

سوالان متداول درباره بلیط اتوبوس همدان و خرید بلیط ارزان اتوبوس همدان :

قیمت بلیط اتوبوس همدان چقدر است ؟

قیمت اتوبوس های همدان بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان خرید بلیط – مسیر سفر ( از چه شهری به همدان ) – تعداد اتوبوس های مسیر و … بستگی دارد بنا بر این امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
برای آگاهی از قیمت دقیق با شماره های قاره پیما در تماس باشید و یا از طریق جستجو بلیط اتوبوس سایت بلیط مورد نظر خود را جستجو و از قیمت دقیق آن آگاه شوید .

مدت زمان سفر زمینی به همدان ؟

مدت زمان سفر با اتوبوس به همدان بستگی به شهر مبدا شما دارد برای اطلاع از مدت زمان مسیرهای مختلف وارد سایت شوید .

آیا برای کودکان زیر 2 سال نیاز به خرید بلیط اتوبوس وجود دارد ؟

خیر اگر صندلی جداگانه برای کودک خود نیاز ندارید به خرید بلیط نیازی نیست ولی اگر برای کودک خود هم صندلی می خواهید می بایستی اتوبوس خریداری نمائید .

آیا امکان حمل بار به همدان با اتوبوس های مسافربری وجود دارد ؟

برای حمل بار می بایستی در ترمینال با راننده اتوبوس هماهنگی های لازم را انجام دهید .

آیا در اتوبوس های مسیر همدان غذا سرو می شود؟

سرو غذا بستگی به شرکت مسافربری دارد برای آگاهی قبل از خرید بلیط اطلاعات بلیط خود را مشاهده نمائید .

آیا اتوبوس های مسیر همدان دارای مانیتور اختصاصی و صندلی تختخواب شو می باشد ؟

این مورد بستگی به مدل اتوبوس شما دارد قبل از خرید بلیط مدل اتوبوس خود توجه داشته باشید .

اتوبوس های وی ای پی VIP همدان چه امکاناتی دارد ؟

اتوبوس های وی ای پی مسیر همدان دارای مانیتور اختصاصی – تعداد صندلی کمتر ( صندلی تخت خواب شو ) – شراژر موبایل – سرو غذا و … می باشد .

یک دیدگاه

  1. با سلام
    اگر سوالی درباره خرید بلیط اتوبوس های همدان دارید در این قسمت می توانید سوالات خود را با کارشناسان قاره پیما مطرح نمائید .
    کارشناسان بلیط اتوبوس قاره پیما در سریع ترین زمان ممکن به شما در همین قسمت پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Open

خرید آنلاین بلیط و هتل