گوا

آبشار دودساگار گوا هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره آبشار دودساگار گوا هند

آبشار دودساگار گوا هند Dudhsagar Falls

آبشار دودساگار گوا هند

آبشار دودساگار، یک آبشار چهار طبقه است که بر روی رودخانه ماندوی در ایالت گوا هند قرار دارد.
این آبشار دارای فاصله 60 کیلومتری از طریق جاده پاناجی را دارا می باشد و همچنین مسیر راه آهن بلگاوی – واسکو داگاما در حدود 46 کیلومتری شرق مادگان و 80 کیلومتری جنوب بلگاوی واقع شده اند.
آبشار دودساگار با ارتفاع 310 متر و همچنین عرض 30 متر بعنوان یکی از بلندترین آبشار های کشور هند شناخته شده می باشند.
این آبشار در پناهگاه باگوان ماهاویر و همچنین پارک ملی مولم و در میان گات های غربی واقع شده است.
این آبشار در میان جنگل های برگریز با تنوع زیستی غنی احاطه شده است که با رفتن به آنجا تجربه بودن در محیطی رویایی را خواهید داشت.
این آبشار همچنین با نام تامبدی سورلا در میان مردم بومی و ساکن گوا شناخته شده می باشد.
این آبشار در فصل باران های موسمی دیدنی تر می باشد زیرا از باران تغذیه می کند و همچنین نیروی عظیمی از آب را به همین واسطه تشکیل می دهد.
برای دسترسی به این آبشار نزدیکترین ایستگاه راه آهن از طریق جاده به آبشار، کسل راک، اوتارا کانادا، کارناتاکا می باشد.
افرادی که مایل به بازدید از این آبشار می باشند می توانند در این مکان های سوار قطار شده و و در ایستگاه دودساگار پیاده شوند.
وقتی بازدید کنندگان به این استگاه راه آهن رسیدن برای دسترسی به آبشار باید در حدود یک کیلومتر را پیاده روی کنند تا به محل مد نظرشان برساند.
مسیر پیاده روی برای رسیدن به این آبشار بسیار سرسبز و زیبا می باشد و به همین دلیل هیچ خستگی را بازدید کنندگان در حین مسیر تجربه نخواهند نمود.
در طول فصل باران های موسمی، استخدام راهنما و گرفتن جلیقه نجات برای شروع سفر الزامی است، در غیر این صورت ورود به داخل جنگل برای همه مردم مقدور نمی باشد زیرا منطقه بارندگی بسیار شدیدی را تجربه خواهند نمود و پیاده روی در آنجا سخت خواهد شد.
با رسیدن به این آبشار همچنین می توانید هم از خود آبشار و هم از محیط اطراف آن نهایت لذت را ببرید و عکس های یادگاری بسیار زیبا و منحصر به فردی را نیز به ثبت برسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا