گوا

قلعه کابو د راما هند گوا

اطلاعات و راهنمای کامل درباره قلعه کابو د راما هند گوا

قلعه کابو د راما هند گوا Cabo de Rama

درباره قلعه کابو د راما هند گوا

این قلعه دارای فاصله حدود 17 کیلومتری از ساحل آگوندا می باشد و دارای فضایی بسیار زیبا و چشم نواز با طبیعتی زیبا و خاص می باشد.
این نکته قابل ذکر است که این قلعه در زمان های گذشته بعنوان محل اقامت هندی‌ها، مسلمان‌ها و پرتغالی‌ها مورد استفاده قرارا میگرفت اما از زمانی که کشور هند از استعمار پرتغالی ها آزاد شد این بنا نیز بعنوان اثری باستانی نگهداری شد و هر ساله گردشگران بسیاری در سفر خود از آن بازدید می کنند.
در طول سالیان متعدد و با وقوع جنگ های متعدد در این قلعه تخریب ها اسیب های بسیاری به آن وارد شده است اما هنوز قسمت هایی از آن حفظ و نگهداری شده است و برای عموم مردم برای بازدید به نمایش گذاشته می شود.
این مجموعه در حال حاظر تت حمایت دولت و سازمان میراث و جهانگردی این کشور اداره و حفاظت می شود.
با اینکه این قله و اکثر نقاط آن به صورت ویرانه مانند می باشد اما اگر به صورت دقیق بخواهید از آن دیدن کنید مدت زمانی حدود 1 الی 2 ساعت خود را به بازدید باید اختصاص دهید.
بسیاری از گردشگرانی که از اکثر نقاط در دنیا برای گذراندن تعطیلات خود به گوا سفر می کنند و علاقه مند به بازدید از مکان های دیدنی و تاریخی می باشند حتما از این قلعه نیز بازدید می کنند و در کنار بازدید و لذت بردن از حضورشان در انجا عکس های یادگاری بسیار خاص و منحصر به فردی را نیز برای خاطرات خود به ثبت می رسانند و در طبیعت سرسبز و زیبای اطراف قلعه نیز پیاده روی کوتاهی را انجام می دهند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا