گوا

ساحل آگوندا گوا هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره ساحل آگوندا گوا هند

ساحل آگوندا گوا هند Agonda Beach

درباره ساحل آگوندا گوا هند

یکی دیگر از محبوب ترین و مشهور ترین سواحل شهر گوا در کشور هند، ساحل آگوندا می باشد که بواسطه خانه های کوچک و رنگارنگ و طبیعت سرسبز و زیبایی که دارا می باشد مکانی عالی برای تقاشی و ثبت خاطرات برای هر بازدید کننده ای باشد.
در این کلبه های زیبایی که به سبک و سیاق سنتی مردم محلی هستند و ساخته شده اند در مدت زمان حضورتان می توانید هر کدام را که مایل هستید برای اقامت خود و آن هم در صورت تمایل استفاده نمایید.
البته به این موضوع نیز می توان اشاره نمود که کلبه های لوکس تر و مدرن تری هم برای مسافرانی که راحتی و رفاه بیشتری می خواهند در این ساحل برای استفاده و اجاره کردن وجود دارند که از آنها نیز در صورت تمایل می توانید استفاده کرده و از امکانات آنها بهره مند شوید.
با رفتن به این ساحل می توانید سوغات ها و وسایل بسیار زیبایی را برای خود و دوستانتان به یادگار از فروشگاه های اطراف آن تهیه نمایید.
همچنین در اطراف این ساحل فروشگاه های و غذفه های فروش غذاهای لذیذ هندی و بین المللی و کافه هایی نیز وجود دارند که می توانید در حین استراحت از آنها نیز در صورت تمایل استفاده نمایید.
ساحل آگوندا در فاصله چهل کیلومتری از شهر ماراگائو قرار دارد و در سال 2016 میلادی عنوان چهارمین ساحل برتر جهان را به خود اختصاص داده است.
در سال 2018 میلادی نیز این ساحل بعنوان یکی از بهترین سواحل موجود در آسیا نیز معرفی و ثبت شده است که هر ساله توریست ها وگردشگران بسیاری در حین سفرشان به گوا کشور هند از این ساحل زیبا و آرام نیز دیدن می کنند و خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را با حضورشان در این ساحل رقم می زنند.
شنا، استراحت، قدم زدن و خرید، استفاده از تورهای قایقی، بازدید از پناه گارهه حیوانات و غیرا از جمله امکاناتی است که در این ساحل وجود دارد که می توانید از تمامی آنها در حین حضورتان در آنجا بهره مند شوید.
با استفاده از تاکسی و وسایل نقلی شخصی به راحتی میتوانید به این ساحل زیبا دسترسی داشته باشید و نهایت لذت را از حضورتان در انجا ببرید.

آدرس ساحل آگوندا:
گوای جنوبی، شمالِ ساحل پالولم، 43 کیلومتری ماراگو و 76 کیلومتری پاناجی.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا