گوا

بازار شهری ماپوسا گوا هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره بازار شهری ماپوسا گوا هند

بازار شهری ماپوسا گوا هند Mapusa Municipal Market

درباره بازار شهری ماپوسا گوا هند

جمعه بازار ماپوسا یک بازار هفتگی سنتی و منطقه ای در ماپوسا، گوا شمالی و یکی از جاذبه های گردشگری مهم این شهر نیز محسوب می شود.
هر فرد با رفتن و وارد شدن به داخل این بازار پر جنب و جوش و رنگارنگ، می تواند با فرهنگ و شیوه زندگی مردم گوا بیشتر آشنا شود.
در داخل و اطراف منطقه بازار شهرداری ماپوسا واقع شده است و اجازه برگزاری و برپا کردن غرفه های را نیز شهرداری صادر می کند.
هر جمعه در این بازار بسیاری از فروشندگان با برپایی غرفه های خود اقدام به فروش محصولات خود در آنجا به مشتریان می گردانند.
در این بازار انواع میوه ها و سبزیجات ارگانیک، انواع ادویه ها، ترشی جات، لباس های رنگارنگ و محلی، پارچه های زیبا، سفال، نقره، بدلیجات و غیره و در کل هر آنچه را که نیاز داشته باشید ارائه می شوند تا مشرتاین بتوانند از آنها خریدهای خود را به انجام برسانند.
بسیاری از غرفه‌ های بازار بر اساس نوع کالا ها دسته ‌بندی می‌ شوند و هر محصول را به راحتی از غرفه های مشخص شده می توانید پیدا نمایید.
این مکان می تواند بهترین گزینه برای خرید هایی مقرون به صرفه باشد و قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی می توانید به غرفه های مربوط به وسایل سنتی و صنایع دستی این بازار نیز سری بزنید.
با رفتن به این بازار هم می توانید خرید های خود را بسته به نیازتان تهیه نمایید و همچنین از فضای صمیمی آن نیز لذت ببرید و نکته ای نیز که قابل اشاره می باشد این موضوع است که فروشندگان در این بازار ها نیز با بر تن کردن لباس های رنگارنگ خود و فرش محصولات بینظر و ارگانیکشان زیبایی خاصی به این مکان می بخشند.
بواسطه محل قرار گیری و برپایی هفتگی و به صورت متداوم این بازار که هم در فضای باز و هم در فضای بسته برگزار می گردد دسترسی به آن بسیار آسان می باشد و بوسیله تاکسی، اتوبوس، ماشین شخصی به راحتی می توانید به آنجا برسید.
ساعات کاری این بازار نیز از 9 صبح الی 9 شب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا