امارات

زیباترین سواحل دبی کدامند ؟

بهترین و زیباترین سواحل دبی ( ساعات فعالیت سواحل در دبی – سواحل رایگان دبی – هزینه و قیمت سواحل دبی – ساحل مخصوص زنان در دبی و … )

بهترین سواحل دبی

ساحل جمیرا ( جمیرا بیچ) Jumeirah Beach

زیباترین سواحل دبی
ساحل جمیرا ( جمیرا بیچ) Jumeirah Beach

ساحل جمیرا یک ساحل شنی سفید است که در منطقه ای بنام جمیرا دبی در امارات متحده عربی و همچنین در ساحل خلیج فارس واقع شده است.
لازم به ذکر است این ساحل بواسطه قرار گیری هتلی به همین نام در آن بسیار در میان مردم و مخصوصا افراد ثروتمند شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدرا می باشد و زمانی که به آنجا بروید می توانید بسیاری از توریست های خارجی را نیز در آنجا ببینید که برای گردش و تفریح به این ساحل زیبا که دارای منظره ای چشم نواز و رویایی می باشد سر زده اند.
با رفتن به این ساحل می توانید زمانی خوش داشته و خاطراتی به یاد ماندی و تکرار نشدنی برایتان رقم بزنید.
به این نکته نیز در رابطه با این منطقه می توان اشاره نمود که ساحل جمیرا در امتداد ساحل جنوب منطقه تاریخی شهر تا محل اتصال با نخل جمیرا امتداد داشته و بین انتهای جنوبی اقامتگاه ساحلی جمیرا (در مجاورت منطقه مارینا دبی) و تاسیسات بندری در جبل علی خاتمه می یابد.
ساحل و جلوی آن دارای هتل‌های بزرگ، استراحتگاه‌ ها و ساختمان ‌های مسکونی است، از جمله هتل برج العرب (برج عرب)، پارک آبی وایلد وادی، هتل ساحلی جمیرا، و هتل به سبک قدیمی مدینات جمیرا که از مهمترین دلایل محبوبیت و تردد بسیاری از گردشگران و توریست ها از سرتاسر جهان تبدیل گردیده است.
این ساحل همچینی به دلیل رعایت کردن تمامی استاندارد های بین المللی نشان پرچم آبی ساحلی را که پرچمی است توسط بنیاد آموزش محیط زیست با انجام بازرسی های متعدد صادر میگردد را دریافت نموده است.
کیفیت، امنیت، آموزش و اطلاعات محیط زیست و مدیریت کلی محیط زیست و محافظت از هر مجموعه که توسط مامورین سازمان و بنیاد محیط زیست بررسی می گردد از اولیت های این سازمان برای اهدای نشان پرچم آبی ساحلی می باشد که ساحل جمیرا با رعایت کردن تمامی موارد قید شده توسطه این شان را که بسیار پر اهمیت می باشد را دریافت نماید.
این ساحل همچنین دارای تفریحات ساحلی، رستوران ها و کافه های ساحلی، زمین بازی مختص کودکان، غریق نجات، کتاب خانه و فروشگاه های ساحلی و … می باشد که قابل استفاده و در دسترس بازدید کنندگان می باشد.
این مجموعه در سال 1989 بعنوان یکی از بزرگترین پارک های ساحلی دبی شناخته شده است و دارای دوازده هزار هکتار مساحت می باشد.
بازدید کنندگان برای رفتن و استفاده از امکانات این پارک ساحلی بسیار زیبا با طبیعت فوق العاده چشم نواز نی توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب و در روزهای تعطیل تا 11 شب می توانند از این ساحل بسیار زیبا و تمامی امکانات آن استفاده نمایند.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

پارک ساحلی ال ممزار Al Mamzar Beach Park

بهترین سواحل دبی
پارک ساحلی ال ممزار Al Mamzar Beach Park

یکی دیگر از سواحب بسیار پرطرفدار در دبی می باشد که همانند ساحل جمیرا بواسطه رعیات کردن تمامی دستور العمل های محیط زیستی دارای پرجم آبی ساحلی می باشد.
این مجموعه و ساحل همچنین بواسطه منطقه شیخ نشین بودنش نیز شناخته شده، محبوب و بسیار پرتردد و پر طرفدار می باشد.
این پارک ساحلی که دارای طبیعت و چشم انداز بسیار زیبایی میباشد در مساحتی حدود 106 هکتار ساخته شده و است و با دارا بودن تفریحات ساحلی، فروشگاه های متنوع، کافه ها و رستوران های ساحلی و … بسیار در میان مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی ک ه علاقه مند به خوش گذرانی و ثبت خاطرات بینظیر هستند محبوب و پرتردد می باشد.
این ساحل زیبا در فاصله پنج کیلومتری بندر حمریا واقع شده است.
در اطراف این ساحل و همچنین پارک ساحلی اقامت گاه ها و خانه های ییلاقی بسیار زیبا با دارا بودن تمام امکانات جهت استفاده مسافرانی که قصد اقامت در محدودهن ساحل را دارند می باشد که می توانند بسته به میزان بودجه خود هز آنها به ازار هر چند شبی که دوست داشته باشند استفاده کنند.
هر بازدید کننده در مدت زمانی که در این ساحل حضور دارد می تواند با خیال راحت به خوش گذرانی و تفریحات خود بپردازد زیرا نگهبانان و همچنین غریق نجات ها در تمامی مدت مواظب بازدید کنندگان و مردمی هستند که به این ساحل زیبا مراجعه کرده اند و اگر مشکلی پیش بیاید می توانید به انها مراجعه کرده و از هر کدام از آنها کمک بگیرید.
مجموعه و زمین بازی کودکان یکی دیگر از مزیت های این ساحل می باشد که والدین می توانند با خیال راحت فرزندان و کودکانشان را به مسئولین آنجا سپارده و خود نیز به تریحاتشان در این مجموعه زیبا بپردازند.
درختان نخلی نیز که در این ساحل وجود دارند در کنار تخت های مختص آفتاب گرفتن گزینه های مناسبی برای استفاده و لذت بردن از آفتاب و منظره این مجموعه برای افرادی می باشند که برای استراحت به ساحل الممزار می روند.
این ساحل بواسطه محبوبیت بالایی که دارد در روزهای تعطیل شلوغ تر از مابقی روزها می باشد اما جای نگرانی بابت ازدحام بیش از اندازه وجود ندارد زیرا بوساطه وسعت بزرگی که دارد این احساس شلوغی شما را اذیت نخواهد کرد و زیاد متوجه این موضوع نخواهید شد.
ساعات فعالیت این ساحل و همچنین پارک ان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 و همچنین روزهای تعطیل و آخر هفته ها تا ساعت 11 شب قابل استفاده بازدید کنندگان، مسافران، توریست ها و همچنین ساکنان دبی می باشد.
نکته مهمی که در رباطه با این ساحل می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

 

انواع ویزای توریستی دبی :

ویزاهای توریستی دبی در حال حاضر در 3 نوع زیر صادر می گردد :

  1. ویزای 10 روزه دبی
  2. ویزای 1 ماهه دبی
  3. ویزای 2 ماهه دبی
  4. ویزای ترانزیت 48 ساعته دبی (صادر نمی شود)
  5. ویزای ترانزیت 96 ساعته دبی (صادر نمی شود)
  6. ویزای 3 ماهه دبی (صادر نمی شود)
  7. ویزای 6 ماهه دبی (صادر نمی شود)
  8. ویزای 1 ساله دبی (صادر نمی شود)

ویزاهای 1 ماهه و 2 ماهه دبی در دو نوع سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) قابل دریافت می باشد .

تفاوت ویزای سینگل و مولتی دبی چیست ؟

ویزای سینگل دبی یا 1 بار ورود ویزایی می باشد که پس از یک بار استفاده حتی در صورتی که از مدت اقامت ویزا مانده باشد دیگر امکان سفر مجدد با آن ویزا وجود ندارد و ویزا پس از خروج باطل می شود .

ویزای مولتی دبی یا چند بار ورود ویزایی است که قابل استفاده برای چند بار ورود و خروج می باشد و پس از خروج در صورت داشتن اعتبار قابل استفاده مجدد می باشد .

نکات زیر درباره ویزای دبی قابل توجه می باشد :

امکان صدور ویزای دبی برای افراد زیر 18 سال  به تنهایی وجود ندارد و می بایستی به همراه پدر و یا مادر اقدام کردد .

تنها امکان اخذ ویزای توریستی دبی در قاره پیما وجود دارد .

ویزای عادی و فوری دبی هیچ تفاوتی در نوع ویزا ندارند و فقط در مدت زمان صدور ویزا متفاوت می باشند .

بیمه مسافرتی اختیاری بوده و در صورت نیاز با مبلغ 5 درهم امارات قابل انجام می باشد .

ویزاهای ثبت شده پس از صدور به ایمیل شما ارسال خواهد شد در صورت عدم ثبت ایمیل در قسمت دانلود ویزای سایت می توانید با شماره پیگیری ویزای خود را دانلود نمائید .

قیمت ویزای دبی در قاره پیما :

برای مشاهده قیمت ویزای دبی به تومان و درهم در جدول زیر امکان مشاهده انواع ویزاهای دبی وجود دارد .

 

ساحل لامر La Mer Beach

سواحل رایگان دبی
ساحل لامر La Mer Beach

این ساحل در میان مردم بومی دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که باری تفریح به دبی سفر می کنند بعنوان یکی از جدید ترین سواحلی شناخته شده می باشد که در طی چندین سال اخیر ساخته شده و در دسترس بازدید کنندگان قرار گرفته است.
در این ساحل کافه ها و رستوران های متعددی برای استفاده وجود دارند که در این بین بستنی هایی که در کافه های اطراف ساحل به فروش می رسند بیشتر از همه در این مدت زمان به محبوبیت رسیده اند و بسایری افراد علاوه برای لذت بردن از ساحل و تفریحات برای چشیدن طعم ای نبستنی ها به ساحل لامر دبی سر می زنند.
این ساحل همچنین دارای قسمتی ورودی مجزایی می باشد که از رد شدن در میان فروشگاه های محصولات متنوع آغاز میگردد و سپس می توانید به ساحل دسترسی پیدا کنید البته به این نکته نیز می توان اشاره کرد که ورودی دیگری نیز برای آن وجود دارد که در ابتدا می توانید وارد ساحل شده از آنجا و تفریحات و همچنین رستوران و کافه هایش استفاده کرده و سپس به قسمت فروشگاه ها رفته و از انها نیز استفاده نمایید.
این مجموعه و ساحل زیبا در منطقه جمیرا و میان پریل جمیرا و خلیج جمیرا واقع شده است و دسترسی به آن به خصوص بوسیله وسایل نقلی به راحتی امکان پذیر می باشد.
این ساحل دارای مساحتی حدود چهارده میلیون متر مربع می باشد که هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست ها را برای لذت بردن از تعطیلات به خود جذب می کند.
بواسطه اینکه این ساحل بعنوان یکی از جدید ترین ساخته شده ها در دبی شناخته شده می باشد بهترین و به روز ترین تفریحات دریایی و ساحلی در این مجموعه قابل استفاده برای بازدید کنندگان و ساکنین دبی در دسترس می باشد و هر فرد و در هر سنی می تواند بسته به توانایی ها و علاقه مندی های خود از هر یک از تفریحات که مورد علاقه اش می باشد استفاده نماید، همچنین برای رفاه حال والدین در این ساحل مجموعه بازی مختص کودکان نیز وجود دارد که می توانید با اطمینان و خیال راحت کودکان خود را به مسئولین مربوطه بسپارید.
همچنین در این مجموعه غریق نجات ها و نگهبان و مئولین حراست در طول تمامی ساعاتی که فعالیت ها ساحل در حال انجام می باشند از بازدید کنندگان محافظت می کنند و با خیال راحت می توانید در این مکان و مجموعه برای تفریح، گردش و لذت بردن از سفرتان حضور داشته باشید.
در این مجموعه همچنین اتاق های چوبی زیبایی باری اقامت و استراحت بازدید کنندگان نیز وجود دارند که در صورت تمایل می توانید آنها را اجاره کرده و با اقامت خود در آنجا و استفاده از تمامی امکانات و تفریحات این سال نهایت لذتتان را از حضور در این ساحل تجربه نمایید.
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب و در ایام تعطیل و آخر هفته ها تا 12 نیمه شب باز می باشد.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل مارینا دبی (مارینا بیچ) Marina Beach

سواحل مخصوص زنان در دبی
ساحل مارینا دبی (مارینا بیچ) Marina Beach

مارینا بیچ با دارا بودن طبیعت و چشم انداز فوق العاده بعنوان یکی دیگر از سواحل محبوب مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
این مجموعه ساحلی دارای انواع کافه ها و رستوران هایی است که مدل های متنوعی از غذاها و دسر ها در کنار نوشیدنی های لذیذ و گوارا را به مشتریان عرضه می کنند و همچنین در کنار این رستوران های استخرهایی قابل استفاده نیز برای بازدید کنندگات وجود دارند که با رزرو قبلی و پرداخت هزینه های جداگانه می توانید از آنها استفاده کنید.
این مجموعه دارای تفریحات ساحلی و آبی متنوعی نیز می باشد که در مدت زمان حضورتان در آنجا می توانید از هر کدام که دوست داشته باشید استفاده نمایید.
مجموعه اقامتی متنوعی نیز با دارا بودن قیمت های مقرون به صرفه ای برای بازدید کنندگان این ساحل نیز وجود داردکه میتوانید از آنها بهره مند شوید.
این ساحل دارای حدود یک و نیم کلیومتر امتداد می باشد و در نزدیکی اقامتگاه ساحلی جمیرا واقع شده است که منطقه ای بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.
یکی از جذاب ترین قیمت های این ساحل ماسه های شنی نرم بسیار تمیز آن می باشد که می توانید با قدم زدن در بین آنها و در نزدیک ساحل لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید.
چشم انداز این ساحل نیز بسیار زیبا و فوق العاده می باشد که به یکی از عوامل محبوبیت و پرتردد بودن آن در میان مردم بومی ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگران تبدیل گردیده است.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل ام سقیم (سان ست بیچ) Sunset Beach

بهترین سواحل دبی
ساحل ام سقیم (سان ست بیچ) Sunset Beach

یکی از سواحل زیبای ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید یکی از دلایل محبوبیت آن در هنگام غروب خورشید می باشد زیرا در آن زمان منظره در این ساحل بسیار دیدنی و چشم نواز می باشد و بسیاری از گردشگران سعی می کند لذت دیدن این منظره فوق العاده را با بودن و حضور پیدا کردن در این ساحل تجربه نمایند.
نام اصلی این ساحل ام سقیم می باشد که با نام ساحل سان ست نیز در بین مردم بومی دبی و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
دلیل دیگری که این ساحل در بین محبوب ترین ها خود را جا داده است نزدیکی آن به برج العرب و منظره ای است که می توانید با حضورتان در ساحل برج را ببینید.
رفت و آمد به این ساحل بدون محدودیت زمانی برای عموم آزاد و به راحتی در دسترس می باشد.
با رفتن به این ساحل می توانید از تفریحات آن در کنار رختکن، سایه بان، شنا و … استفاده نمایید و قابل ذکر است برای شنا کردن در محدوده اجازه داده شده نگران نباشید زیرا غریق نجات های حرفه ای در آنجا حضور دارند تا در صورت نیاز سریعا” بتوانند به مردم کمک کنند.
در این ساحل علاوه بر استفاده از تفریحات آبی و ساحل از رستوران ها و کافه های کناری آن نیز می توانید استفاده نمایید و لذت حضورتان در آنجا را دو چندان نمایید.
برای رفتن به این ساحل براحتی با طی مسافتی 16 کیلومتری از مرکز شهر با وسیله نقلیه می توانید دسترسی داشته باشید.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل کایت Kite Beach

زیباترین سواحل دبی کدامند
ساحل کایت Kite Beach

یکی دیگر از سواحل شناخته شده و محبوب در میان مردم ساکن در دبی و گردشگران ساحل کایت می باشد که واقع شده در قسمت پشتی دانشگاه معروف وولونگوگ می باشد.
این ساحل مورد توجه بیشتر مردم و به خصوص ورشکاران حرفه ای در انواع ضمینه های مخصوصا” کایکر، موج سواران، فوتبال، والیبال و… می باشد.
در کنار فعالیت ها و ورزش هایی که در قسمت بالا به آنها اشاره نمودیم تفریحات دیگری نیز در این ساحل برای مردم وجود دارد که هر فرد بنا به سلیقه و علاقه مندی خود می تواند از هر کدام که دوست داشته باشد استفاده نماید.
عیبی که این ساحل دارا می باشد نداشتن وسایل و تجهیزات برای آفتاب و دوش گرفتن می باشد لذا به افرادی که برای بازدید از این ساحل قصد رفتن به آنجا را دارند پیشنهاد می شود تمامی وسایل مورر نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا در زمان حضورشان در آنجا به هیچگونه مشکلی بر نخورند.
بادبادک های زیبا و جذاب از دیگر محاسن و زیبایی های این ساحل می باشد که به همین واسطه بازدید کنندگان و علاقه مندان بسیاری را به خود در طول سال جلب می کند.
در کنار استفاده از تفریحات در دسترس این ساحل همچنین می توانید از رستوران و کافه های موجود در آن نیز استفاده نمایید و همچنین با پیاده روی و استفاده از منظره و چشم انداز فوق العاده آن لذت حضورتان در آنجا را دو چندان نمایید.
دسترسی به این ساحل بسیار آسان می باشد و از تمامی روش های ممکن همانند وسایل نقلیه، اتوبوس و مترو می توانید به این ساحل برسید.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

ساحل با شن سفید در دبی
ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

الصفوح یکی دیگر از شناخته شده ترین سواحل موجود در امارات و شهر دبی می باشد که هر ساله بازدیدی کنندگان بسیاری را چه از بین مردم ساکن در دبی و چه از میان توریست ها و گردشگران به خود جلب می کند.
این ساحل آرام و بسیار زیبا می باشد و با حضورتان در آن می توانید نهایت لذت و آرامش را تجربه نمایید.
این ساحل بواسطه خلوت تر بودنش نسبت به دیگر سواحل محبوبیت بیشتری دارد و قابل ذکر است که در منطقه ای در محدوده میان برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است.
در اطراف این منطقه هتل های شیک و مجلل و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری مشهور و شناخته شده ای وجود دارند که همگی قابل دسترس می باشند، که در صورت تمایل می توانید از آنها نیز بسته به میزان بودجه خود استفاده نمایید و لذت حضورتان در آنجا و شهر دبی را چندین برابر نمایید.
همچنین در اطراف این ساحل رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که دارای بهترین کیفیت سرویس دهی می باشند و می توانید از آنها نیز در مدت زمان حضورتان در این ساحل استفاده نمایید.
در این ساحل علاوه بر تفریحات همچنین می توانید به پیاده روی بپردازید و با گرفتن عکس های خاص و زیبا خاطراطی خوش و به یاد ماندی را از حضورتان در این منطقه و ساحل به ثبت برسانید.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل نخل جمیرا (پالم چجمیرا) The Palm Jumeirah

لیست بهترین سواحل دبی
ساحل نخل جمیرا (پالم چجمیرا) The Palm Jumeirah

ساحل نخل جمیرا که با نام پالم جمیرا نیز شناخته شده می باشد از دیگر سواحل محبوب و مشهرو دبی می باشد که در میان توریست ها و گردشگران و همچنین مردم ساکن در دبی بسیار شناخته شده می باشد.
این مجموعه یکی از جزیره ها و سواحل موجود و ساخته شده بوسیله دست می باشد که در دبی واقع شده است و شکل آن همانند نخلی زیبایی می باشد که دلیل اصلی محبوبیت آن گردیده است.
در اطراف آن ساختمان ها، هتل ها و مجموعه های لوکس و گران قیمتی وجود دارند که بر خاص بودن و گران بودن منطقه واقع شدن آن می باشد.
اطراق ساحل نخل جمیرا رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارند اما بواسطه قرار گیری محل آن قابل ذکر است که دارای قیمت های بالایی می باشند اما می توانند قابلیت یکبار امتحان کردن را نیز داشته باشند.
در این مجموعه با پرداخت ورودی جداگانه می توانید وارد محوطه اصلی شده و از تفریحات آن استافده نمایید و لذت حضورتان در انجا را چندین برابر نمایید و همچنین از منظره های بینظیر و چشم نواز آن نیز می توانید استفاده نمایید و با گرفتن عکس های یادگاری خاص خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

ساحل شرایتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach

سواحل زیبای دبی
ساحل شرایتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach

یکی دیگر از سواحل بسیار زیبای ساخته شده و قابل دسترس مردم، توریست ها و گردشگران در شهر دبی این مجموعه می باشد که در اطراف هتل های و مجموعه های لوکس بسیاری نیز واقع شده می باشد.
این مجموعه جزوی از هتلی به همین نام می باشد که قابل ذکر اس ورود مهمانان این هتل به سال به صورت رایگان می باشد اما افرادی که بخواهند از خارج از هتل وارد ساحل شوند و جزو مهمانان هتل نباشند باید با پرداخت ورودی جداگانه به آنجا بروند.
پاراسل، اسکی روی آب، ماهیگیری و بانانا سواری از جمله امکانات و تفریحات ساحلی این مجموعه می باشد که در دسترس تمامی افرادی که به این ساحل می روند قرار میگیرد.
با بودن در این مجموعه می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف آن و همچنین هتل شرایتون نیز در صورت تمایل استفاده نمایید.
این ساحل همچنین یکی از بهترین مکان های برای گرفتن آفتاب می باشد و از سایه بان های مخصوصی که برای همین امر در این جا کار گذاشته شده اند نیز می توانید استفاده نمایید.
درختان نخل نیز از دیگر جذابیت های این ساحل می باشد و با رفتن به آنجا می توانید در کنار لذت بردن و استفاده از تفریحات قابل دسترس همچنین به پیاده روی پرداخته و با گرفتن عکس های یادگاری زیبا خاطرات حضورتان در ساحل شرایتون جمیرا را چندین برابر نمایید.
در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا