امارات

دلفیناریوم دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره دلفیناریوم دبی ( هزینه و قیمت بلیط دلفیناریوم دبی – آدرس و لوکیشن دلفیناریوم دوبی – فیلم و عکس از استخر دلفین ها در دبی )

Dubai Dolphinarium

درباره دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی اولین مجموعه دلفیناریوم سرپوشیده با دارا بودن تهویه مطبوع کامل در خاورمیانه است که زیستگاه دلفین ‌ها و فوک‌ ها را فراهم می آورد و همچنین به عموم مردم و بازدید کنندگان (اعم از مردم بومی دبی، توریست ها و گردشگران) اجازه می‌ دهد تا از طریق اجرای نمایش ‌های زنده و اجازه عکس گرفتن به تماشای آنها بپردازند . با بودن در این مجموعه بتوانند خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود به رقم برسانند.
دلفیناریوم دبی در 21 می 2008 میلادی توسط شهرداری دبی افتتاح شد و این نکته نیز قابل ذکر است که این مجموعه تفریحی توسط دولت دبی حمایت و پشتیبانی می شود تا سرگرمی های عمومی را برا بازدید کنندگان فراهم آورد و همچنین به آنها در مورد دلفین ها، فوک ها و دیگر موجودات دریایی آموزش دهد.
دلفیناریوم دبی یک مرکز دریایی مدرن با مساحت 5000 متر مربع با ظرفیت حدود 1250 صندلی برای میزبانی از بازدید کنندگان می باشد.
این نکته قابل ذکر است که دلفین ها در این مجموعه زیستگاه خصوصی خود را با 600 متر مکعب آب دریا دارا می باشند که به استخر اصلی مجموعه متصل می گردد.
یک استخر پزشکی جداگانه و استخر فوک با توجه به رفاه این پستانداران دریایی در این مجموعه ساخته شده است.
مجموعه دلفیناریوم همچنین دارای فعالیت های گروهی بزرگسالان و کودکان، جشن تولد برای بچه ها، سفرهای مدرسه ای، رویدادهای گروهی، ترامپولین، شنا با دلفین ها، پیچ و خم آینه، نمایش پرندگان و … می باشد.
در این مجموعه همچنین رستورانی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن نیز بهره مند شوید و در کنار این مجموعه همچنین امکان استفاده از سینمای 5 و 7 بعدی نیز می توانید استفاده کنید.
دلفیناریوم دبی محل زندگی دلفین های پوزه بطری (دلفین پوزه‌ بطری از معروف ترین گونه های خانواده دلفین‌ سانان است که آن ها را بسیار در آکواریوم‌ ها و برنامه های نمایشی مشاهده می کنید) و فوک های خز شمالی است و طبق گزارش ها، این دلفین ها و فوک ها از کشوری متعلق به کشورهای مشترک المنافع خریداری شده اند و در بهترین موقعیت و وضعیت نگهداری می شوند و تحت آموزش مربیان مجرب و حرفه ای می باشند.
برا رفتن به داخل این مجموعه باید در قسمت ابتدایی ورودی جداگانه ای پرداخت نمایید که این قیمت برای بزرگسالان 70 درهم و برای کودکان از 2 الی 11 سال 45 درهم می باشد و کودکان زیر 2 سال نیاز به پرداخت ورودی ندارند اما در تمامی مدت اجرای برنامه ها می بایست در کنار والدین و یا همراهان خود بمانند.
نمایش هایی که در این مجموعه برگزار می شوند از روزهای دوشنبه الی شنبه ( یکشنبه های مجموعه تعطیل می باشد) از ساعت 11 صبح می باشد و مدت زمان اجرای این نمایش ها در حدود 45 دقیقه الی یک ساعت ( در صورت تمایل به گرفتن عکس با دلفین ها و فوک ها) می باشد.
شما می توانید هم از طریق تورهای مسافراتی و هم به صورت شخصی نسبت به خرید بلیط های خود اقدامات لازم را به انجام برسانید.

دلیل انتخاب دلفیناریوم توسط گردشگرها و توریست ها

درباره دلفیناریوم دبی
درباره دلفیناریوم دبی

این مجموعه بواسطه تفریحات هیجان انگیز و مورد علاقه تمامیرده های سنی بعنوان یکی از محبوب ترین و پرتردد ترین مکان های برای بازدید شناخته شده می باشد و دلایل بسیاری در این رابطه وجود دارد که به برخی از انها اشاره می نماییم.

این مجموعه بهترین گزینه برای تفریح خانوادگی یک روزه در شهر دبی می باشد.
در این مجموعه امکان عکس گرفتن و حتی شنا کردن با دلفین ها با آموزش های از قبل داده شده و در کنار مربیان حرفه ای وجود دارد.
ماهانه بیش از 40 هزار نفر از دلفیناریوم دبی بازدید می کنند و این مجموعه جذابیت بسیار بالایی برای تمامی رده های سنی (اعم از بزرگسالان و کودکان) را دارا می باشد.
این مجموعه بعنوان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در خاورمیانه نیز شناخته شده می باشد.

 

چگونه ویزای دبی بگیریم ؟

هموطنان ایرانی برای سفر به دبی می بایستی قبل از سفر ویزای خود را دریافت نمایند .

یکی از مشکلات ایرانیان برای دریافت ویزا دبی یافتن کارگزار اصلی ثبت و صدور ویزای امارات در ایران می باشد تا بتوانند بدون واسطه اقدام به دریافت ویزای دبی خود نمایند .

قاره پیما به عنوان یکی از اصلی ترین و با سابقه ترین کارگزار ویزای دبی به هموطنان عزیز این امکان و اطمینان را می دهد تا با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن ویزا دبی خود را دریافت نمایند .

ویزای ارزان دبی :

برای اخذ ویزای ارزان دبی می بایستی بدون واسطه ( آژانس های واسط قیمت بیشتری به مسافران ارائه می نمایند )

با کارگزار اصلی ویزای دبی برای دریافت ویزا اقدام به ثبت ویزای توریستی دبی نمائید .

قاره پیما همواره در تلاش از بهترین – ارزانترین و کمترین قیمت ویزای دبی را برای مسافران خود فراهم نمایند .

در جدول زیر نرخ ویزای انواع ویزای دبی ( 10 روزه – 1 ماهه و 2 ماهه ) به تومان قابل مشاهده می باشد .

آیا صدور ویزای دبی تضمینی می باشد ؟

توجه داشته باشید قاره پیما به عنوان درخواست دهنده ویزای دبی به اداره جوازات امارات می باشد و صادر کننده ویزا نمی باشد و هیچ تضمینی برای صدور ویزای دبی قابل ارائه نمی باشد .

در صورت ریجکتی آیا هزینه ویزا استرداد می شود ؟

در صورت ریجکتی ویزای دبی به هر دلیلی متاسفانه امکان استرداد هیچ مبلغی نمی باشد زیر اداره جوازات امارات در ابتدای روند صدور ویزا هزینه ویزا را دریافت می نمایند و هزینه ای در صورت ریجکتی به مسافر استرداد نمی کند .

دلایل اصلی ریجکتی ویزای دبی :

اصلی ترین دلایل ریجکت شدن ویزای دبی عبارتند از :

  • داشتن پرونده باز در کارگزاری دبی دیگر
  • اقامت بیش از مدت زمان ویزا در سفر قبلی به دبی
  • داشتن بدهی های مالیاتی و … به دولت امارات
  • تشابه اسمی 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا