امارات

برج العرب دبی

راهنما و اطلاعات کامل درباره برج العرب دبی

برج العرب Burj al-Arab

آشنایی با برج العرب

برج العرب نام هتلی 7 ستاره محبوب، مشهور و شناخته شده ای می باشد که در شهر دبی در کشور امارات ساخته شده است، که دارای ارتفاع 321 متری بوده و در فاصله 280 متری از دریا و در جزیره مصنوعی کوچکی ساخته شده و هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست ها این مجموعه را برای اقامت خود در حین سفرشان انتخاب می کنند و یا با پرداخت ورودی به داخل انجا رفته و از امکانات موجود در این مجموعه استفاده می کنند.
این هتل به قدری زیبا و لوکس می باشد که به هتلی اشرافی تبدیل گردیده و مردم عادی نیز می توانند با پرداخت ورودی از این هتل بازدید کرده و یا از رستوران و بوفه آن استفاده نمایند و همانند افراد ثروتنمد از حضورشان در برج العرب نهایت لذت را ببرند.
این نکته قابل ذکر است که علاوه بر بنا و مساحت عظیم هتل اتاق های آن نیز بسیار بزرگ می باشند به قدری که متراژ کوچکترین اتاق در برج العرب 169 متر و بزرگترین اتاق 780 متر می باشد که هم مساحت خانه های مسکونی نیز می باشند و قابل ذکر است که اقامت به ازای هر شب در اتاق های این هتل بسیار گران قیمت تمام میشوند.
این هتل دارای طبقات متعددی می باشد که هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد و بسیار به جذابیت و محبوبیت آن افزوده است.
برج‌العرب دارای 202 اتاق است که همه‌ آن‌ها سوییت‌های دوبلکس می باشند و همچنین دارای 18 آسانسور ، 28 طبقه‌ دوگانه و مراکز تفریحی، اتاق بازی، رستوران های متعدد، استخر، سالن ماساژ، سالن ها و اتاق های کنفرانس متعدد برای برگزاری انواع مراسم ها و جشن ها و … می باشد که با پرداخت هزینه ای جداگانه می توانید از تمامی انها بهره مند شوید و نهایت لذت را از این امکانات تجربه نمایید.

برج العرب دبی
برج العرب دبی

برج العرب در مکانی و نقطه ای از دبی ساخته شده است که دید بسیار زیبایی دارد و از هر نقطه این شهر می توانید قسمتی از برج العرب را مشاهده نمایید که تا حدودی به یکی از نماد های اصلی شهر دبی نیز تبدیل گردیده است و بسیاری از مسافران با این برج به خوبی آشنایی دارند.
طراحی و ساخت این برج توسط معماری آمریکایی صورت گرفته و ساخت آن در حدود پنج سال به طول انجامیده است.
همچنین این موضوع نیز قابل ذکر است که طراحی داخلی برج با توجه به مناظر،فرهنگ، آداب و روسوم کشور امارات متحده عربی انجام و ساخته شده و تلفیقی از روحیه مهمان‌ نوازی عرب‌ها و رنگ شن‌های صحرا است که بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.
این هتل دارای بنایی بسیار چشم نواز و فوق العادع زیبا می باشد که قابل ذکر است از 230 ستون 40 متری سیمانی تشکیل یافته اند که بسیار مقاوم نیز می باشند.
ستون های سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگ‌ های کار شده بر روی نرده‌ها از دیگر زیبایی های خار العاده معماری این هتل محسوب می شوند و همانطور که اشاره کردیم اقامت در این هتل بسیار گران قیمت می باشد و همین امر باعث گردیده برج العرب به هتلی مختص ثروتمندان و اشراف زادگان تبدیل گردد.
ولی این نکته نیز که در قبل اشاره شده مجدد قابل نوشتن می باشد که با پرداخت ورودی مخصوص می توانید از این هتل زیبا دیدن نمایید و گردشگران و مسافران بسیاری که هر ساله برای گذراندن تعطیلات خود سفر به دبی را انتخاب می نمایند نیز از این هتل حتما بازدید می کنند.
این سازه بعنوان یکی از دستاوردهای مهم بشر به حساب می ‌آید که بواسطه زیبایی هی و دیدنی های بسیاری که دارا می باشد می تواند یک روز کامل از سفرتان را برای بازدید به خود اختصاص دهد.

 

آیا برای سفر به دبی نیاز به ویزا هست ؟

ایرانیان عزیز برای سفر به دبی می بایستی قبل از سفر ویزای امارت را دریافت نمایند .

توجه داشته باشید ویزای دبی در فرودگاه صادر نمی شود و حتما می بایستی قبل از سفر اقدام به دریافت ویزای دبی نمائید .

مراحل دریافت ویزا دبی :

صدور ویزا دبی کاملا به صورت آنلاین و الکترونیکی می باشد و هیچ ویزایی در سفارت دبی در تهران صادر نمی گردد .

تمام درخواست های ویزای دبی می بایستی به وسیله قاره پیما و سایر کارگزاری های ویزای امارات به اداره جوازات دبی ارسال گردد .

چه مدارکی برای ویزای دبی نیاز است :

برای گرفتن ویزای دبی فقط به 4 مدرک زیر نیاز است ( تنها اسکن یا عکس با کیفیت از مدارک مورد نیاز است و به اصل ویزاهای نیازی نمی باشد )

  1. پاسپورت ( صفحه اول پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه از زمان ورود به دبی )
  2. شناسنامه ( صفحه اول شناسنامه ) 
  3. کارت ملی ( روی کارت ملی )
  4. عکس پرسونلی ( عکس رنگی جدید – امکان گرفتن عکس با گوشی نیز وجود دارد )

ویزا دبی چکونه صادر می شود ؟

ویزای دبی پس از ارسال مدارک بوسیله قاره پیما اقدام شده و ویزا پس از صدور برای مسافر ارسال می گردد .

توجه داشته باشید با توجه به اینکه ویزا الکترونیکی می باشد در پاسپورت ( لیبل ) چسبانده نمی شود و به صورت فایل PDF برای مسافران گرامی ارسال می شود و مسافران تنها می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه کرده و همراه خود داشته باشند .

هزینه ویزای دبی :

هزینه و قیمت ویزا با توجه به نوع ویزای درخواستی و قیمت درهم متفاوت است در جدول زیر قیمت روز ویزا دبی به تومان قابل مشاهده می باشد .

 

مالکیت برج العرب متعلق به چه کسی است؟

این برج عظیم و چشم نواز که در کشور امارات و شهر دبی ساخته شده است و بعنوان نمادی اصلی این شهر نیز در میان مردم، توریست ها و گردشگران محبوب و شناخته شده می باشد توسط گروه جمیرا ساخته شده است و مدیریت و نحوه اداره آن بر عهده همین گروه می باشد که متشکل از کادر و گروهی حرفه ای و مجرب می باشد.

سوئیت‌های هتل برج العرب

همانطور که در قسمت های قبلی به آن اشاره نمودیم این هتل دارای 202 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد که سوئیت‌های هتل دارای پنجره‌های کف تا سقف با مناظر پانوراما از خلیج فارس، صندوق امانات، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت که دارای ماهواره نیز می باشد، لوازم بهداشتی، میز و صندلی کار و راحتی، کاناپه راحتی.
در ادامه به معرفی برخی سوئیت های این هتل اشاره خواهیم نمود.

سوئیت اسکای مارینا

بهترین سوئیت های برج العرب
سوئیت اسکای مارینا

یکی از محبوب ترین سوئیت های ساخته شده در هتل برج العرب می باشد که در دو طبقه و در مساحت هایی 225 و 315 متری ساخته شده است.
چشم انداز این سوئیت بسیار خاص می باشد که مختص تمامی افراد اعم از ثروتمندان و مردم عادی که توانایی پرداخت و اقامت در این اتاق ها را دارا می باشند است.

سوئیت فمیلی

قیمت اتاق های بربج العرب
سوئیت فمیلی

یکی از سوئیت های ساخته شده در مساحت 670 متر می باشد که دارای سه اتاق بزرگ و جا دار با تمامی امکانات می باشد که اقامتی رویایی را برای خانواده ها رقم خواهد زد.
محوطه بازی مخصوص کودکان و گزینه‌های سرگرمی برای نوجوانان از جمله قابلیت ها و محبوبیت های اقامت در این سوئیت ها می باشد.

سوئیت رویال

هزینه اقامت در برج العرب دوبی
سوئیت رویال

یکی از مجلل ترین سوئیت های ساخته شده در این مجموعه اعیان نشین می باشد که اجراه بهای گرانی به ازای هر شب اقامت در آن نیز دارا می باشد.
افراد سرشناسی از چهره‌های سلطنتی تا ستارگان بین المللی در این سوئیت های اقامت داشته اند و بواسطه همین موضوع بیشترین طرفدار را در این هتل این سوئیت ها به خود اختصاص داده اند.

سوئیت دیپلماتیک

آدرس برج عرب کجاست
سوئیت دیپلماتیک

ییکی دیگر از بزرگترین سوئیت های ساخته شده به مساحت حدود 670 متر میباشد که امکان اقامت 6 بزرگسال و دو کود در خود را دارا می باشد.
با انتخاب این سوئیت برای اقامت از امکانات بسیاری می توانید بهره مند شوید و همچنین ترانسفر وی آی پی نیز از فرودگاه به هتل نیز برای افرادی که در این اتاق ها اقامت دارند تعلق داده می شود.
منظره این هتل بسیار چشم نواز و زیبا می باشد و اقامتی رویایی با رزرو این سوئیت ها به مسافران تعلق میگیرد.

سوئیت پانوراما

بالکن های برج العرب
سوئیت پانوراما

از محبوب ترین سوئیت های این هتل و مجموعه می باشد که در آنها نیز افراد سرشناس و مشهور اقامت داشته اند و قیمتی بالا را نیز برای اقامت هر شبانه روز را به خود اختصاص داده است.
با اقامت در این سوئیت ها نیز مسافران می توانند از تمامی امکانات در دسترس این هتل استفاده نمایند.
چشم انداز این سوئیت ها بسیار زیبا می باشند و با اقامت در انها می توانید خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.

امکانات برج العرب دبی

اسپا

هزینه ایپا در برج عربی دبی
اسپا

در این سالن که با نام اسپا تالیش در این مجموعه شهرت دارد همه مهمانان می توانند تجربه یک روز رویایی را داشته باشند.
این هتل و برج در سال 2014 برای این قسمت جایزه بهترین اسپای هتل ها و برج های ساخته شده در دبی را به خود اختصاص داده و دارای کادری حرفه ای، مجرب و آموزش دیده می باشد.
در هنگام استراحت و استفاده از خدمات در این سالن ماساژ می توانید نظاره گر چشم اندازی بسیار زیبایی نیز باشید.

تراس برج العرب

دیدنی های برج العربب
تراس برج العرب

یکی دیگر از قسمت های محبوب و پرطرفدار ساخته شده در برج العرب تراس آن می باشد که در تمامی ساعات قابل استفاده مسافران مقیم در این برج و همچنین افرادی است که با پرداخت هزینه های تعیین شده از امکان استفاده این قسمت در برج العرب بهره مند می شوند.
این تراس که در فضایی باز ساخته شده است دارای 2 استخر برای استفاده و کلبه های چوبی کوچک برای استراحت می باشند که باید از قبل برای استفاده رزرو شوند.
این قسمت از برج العرب به طور رسمی فعالیت خود را از سال 2017 میلادی آغاز کرده و با اینکه به غیر از مهمانانی که در قسمت هتل این برج اقامت دارند افرادی دیگر نیز اجازه استفاده از آنجا را دارند هیچگونه مزاحمتی برای مهمانان به وجود نمی آورد.
در اطراف این قسمت همچنین رستوران و کافه هایی نیز وجود دارند که مهمانان در صورت تمایل می توانند از آنها نیز استفاده کنند.

هلی پد برج العرب

راه های رفتن به برج العرب
هلی پد برج العرب

سکوی دایره ای به قطر حدود 24 متر می باشد که بعنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین قسمت های برج العرب و این هتل شناخته شده می باشد.
این محوطه می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که دوست دارند بوسیله هلیکوپتر به این هتل بروند.
ساختاری محکم و استوار یکی از مزیت های هلی پد های این مجموعه می باشد.
در ساختار این هلی پد از کمترین فولاد مهارکننده‌ قابل رویت استفاده شده است و همچنین می تن وزن را تحمل نماید.
در برخی مواقع که پروازهای مهمانان در این قسمت صورت نپذیرد برخی رویداد های ورزشی خصوصی و یا صرف ناهار و شام بنا به درخواست مهمانان و با پرداخت هزینه ای جداگانه امکان برگزاری دارد.

سرویس و ترانسفر فرودگاهی

تراسفر به برج العرب
سرویس و ترانسفر فرودگاهی

با رزرو و هماهنگی قبلی به محض ورود به دبی می توانید از خدمات لوکس شاتل و سرویس فرودگاهی برج العرب استفاده کرده و به این مجموعه شیک و مجلل دسترسی داشته باشید.
از ماشین های لوکس نظیر بی ام دبلیو، رولز رویس گرفته تا ماشین هایی با قیمت های مقرون به صرفه در این مجموعخ وجود دارند که آماده ارائه خدمات به مسافران به محض ورود به دبی می باشند.
قابل ذکر هزینه های این خدمات را مسافران می بایست به صورت جداگانه و قبل از انجام سفر خود تصویه نمایند.

باشگاه کودکان

باشگاه کودکان دبی
باشگاه کودکان

یکی از محبوب ترین قسمت های ساخته شده در این برج باشگاه کودکان می باشد که طرفداران بسیاری در میان بچه ها و همچنین والدین آنها دارا می باشد.
در این مجموعه والدین با خیال راحت می توانند کودکان خود را به کادر حرفه ای و آموزش دیده آنجا سپرده و کمی به استراحت و کارهای شخصی خود بپردازند.
این بخش شامل زمین بازی، اسباب‌بازی و بازی‌های خلاقانه، تلویزیون برای نمایش برنامه کودک، بازی‌های کامپیوتری، کتاب، نقاشی و … می باشد که تمامی انها اتاق ها و بخش های مختص به خود را دارا می باشند و لحظاتی شاد و به یاد ماندی را برای کودکان رقم می زنند.

رستوران های برج العرب

این مجموعه لوکس و مجلل قابل ذکر است که دارای 9 رستوران شیک می باشد که مردم با دارا بودن هر نوع ذائقه و سلیقه ای را به خود جلب می کند.

رستوران المهرا Al Mahara Restaurant

بهترین رستوران های دبی
رستوران المهرا Al Mahara Restaurant

این رستوران در یکی از طبقات برج العرب و در ارتفاع 200 متری از خلیج فارس قرار گرفته است.
برای رفتن به این رستوران به محض ورود به برج با آسانسورهای سریع السیر به آنجا می توانید بروید.
نمای داخلی این رستوران بسیار شیک می باشد و به محض ورود فرشی که با طرح دریا بوده بسیار به چشم می خورد و در کنار این دیزاین زیبا و مجلل می توانید از طعم لذیذ و خوشمزه غذاهای آنجا که توسط برترین سرآشپزان طبخ می شود استفاده نمایید.
نکته جالب دیگری نیز که قابل ذکر است این موضوع میباشد که، مجهز به یک آکواریوم بزرگ می باشد که دارای ضخامت مخزن شیشه ای به 18 سانتی ‌متر می باشد تا بتواند فشار آب را تحمل کند.
چشم انداز این قسمتا از هتل و این رستوران نیز بسیار منحصر به فرد و رویایی می باشند.
قیمت ها در این رستوران به صورت متوسط رو با بالا می باشد.

رستوران ال ایوان Al Iwan Restaurant

بهترین رستوران های کیف
رستوران ال ایوان Al Iwan Restaurant

با رفتن به رستوران این هتل می توانید تجربه ای خاص را با چشیدن انواع غذاهای عربی را داشته باشید.
دکوراسیون و نمای داخلی این رستوران نیز بسیار منحصر به فرد و به حالت سنتی می باشد.
این رستوران دارای بوفه سنتی عربی و غذاهای لذیذ می باشد که دارای طرفداران بسیاری می باشد.
قیمت ها نیز در رستوران متوسط رو با بالا می باشد اما ارزش یکبار تجربه کردن را دارا می باشد.
از محبوب ترین غذاهای مورد پسند در منوی این رستوران محبوس، قوزی، فتوش، کباب بره و سمبوسه گوشت می باشد که توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ و اماده و به مهمانان ارائه می شود.

باب الیام Bab Al Yam

بهترین رستوران های برج العرب
باب الیام Bab Al Yam

با رفتن به این رستوران می توانید در یک فضای دلنشین و ساده تجربه مزه کردن غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه اروپایی را داشته باشید.
در این رستوران سرآشپزان حرفه ای و مجرب در کنار یکدیگر برای خدمات رسانی به صورت عالی آماده ارائه برترین خدمات به مشتریان می باشند.
قیمت منوی غذایی در این رستوران متوسط رو با بالا بوده و قابل دسترس و امتحان کردن برای تمامی مردم می باشد.

رستوران جونسوی Junsui Restaurant

رستوران های سنتی بر العرب
رستوران جونسوی Junsui Restaurant

این رستوران بعنوان یکی از بهترین مجموعه های برج العرب می باشد که در میان مردم، توریست ها و گردشگران دارای طرفداران بسیاری می باشد.
بهترین غذاهای چینی، مالزیایی، کره‌ای و ژاپنی در منوی غذایی این رستوران جایگاه ویژه ای دارا می باشد که توسط سرآشپزان حرفه ای و مجربی به بهترین نحوه طبخ می شوند.
منوی غذایی این رستوران نیز در حد متوسط رو با بالا می باشد.

رستوران صحن الدار Sahn Eddar

معروف ترین رستوران های دبی
رستوران صحن الدار Sahn Eddar

این رستوران بسیار دکوراسیونی جذاب دارا می باشد و در تمامی موقعیت ها موسیقی زنده و کلاسیک پخش می شود.
محیط این رستوران به صورت آرام و بسیار دلنشین می باشد.
این رستوران دارای منوی صبحانه، ناهار و شام می باشد که مشتریان می توانند از تمامی وعده های غذایی استفاده نمایند و نهایت لذت را ببرند.
قیمت های منوی غذایی در این رستوران نیز به صورت متوسط رو با بالا می باشد.

رستوران لانژ اسکیپ SCAPE LOUNGE & RESTAURANT

بربج العرب دبی
رستوران لانژ اسکیپ SCAPE LOUNGE & RESTAURANT

این رستوران در میان مردم در برج العرب بسیار محبوب می باشد بواسطه غذاهای لذیذ مدیترانه ای، فضای داخلی و مهمترین اینکه فضای بیرونی با چشم انداز دریا که با محیط آرامی که دارا می باشد بسیار بودن در آنجا را دلنشین می گرداند.
همانند دیگر رستوران های برج العرب قیمت های در این مجموعه نیز به صورت متوسط رو با بالا می باشد.

رستوران گلدن آن 27 Gold on 27

رستوران های معروف دبی
رستوران گلدن آن 27 Gold on 27

دکوراسیون طلایی رنگ و مجلل این رستوران که در طبقه بیست و هفتم برج العرب واقع شده است می تواند تجربه بسیار دلنشین و لذت بخشی را برای تمامی مشتریان داشته باشید.
غذاهای این رستوران توسط تیم حرفه ای از آشپزان و سرآشپزان طبخ می شوند که حتما باید برای یکبار هم که شده انها را امتحان نمایید.
این موضوع نیز قابل ذکر است که قیمت منوی غذایی در این رستوران نیز همانند سیار رستوران های ساخته شده در برج العرب در حد متوسط رو با بالا می باشند.
به غیر از منوی غذا در این رستوران مشتریان همچنین می توانند از منوی انواع نوشیدنی های گوارا و دسرهای لذیذ نیز سفارش دهند.

رستوران اسکای ویو SKYVIEW RESTAURANT

رستوران اسکای ویو SKYVIEW RESTAURANT
رستوران اسکای ویو SKYVIEW RESTAURANT

این رستوران با محیط آرام و دلنشینی که دارا می باشد در ارتفاع 200 متری از سطح دریا واقع شده و به ارائه برترین و بهترین خدمات توسط کادری حرفه ای به مشتریان در برج العرب می پردازد.
با رفتن به این رستوران در حین صرف غذا، همچنین می توانید نظاره گر منظره ای زیبا و چشم نواز باشید که لذت حضورتان در این رستوران را چندین برابر می کند.
قیمت ها در این رستوران در حد متوسط رو با بالا می باشد.

رستوران المنتها Al Muntaha

رستوران المنتها Al Muntaha
رستوران المنتها Al Muntaha

این رستوران نیز همانند دیگر مجموعه های ساخته شده در برج العرب دارای دکوراسیون ساده اما دلنشین با محیطی آرام می باشد که در حین صرف غذا می توانید از منظره چشم نواز و زیبای دبی نیز لذت ببرید.
با رفتن به این رستوران تجربه استفاده و خوردن غذاهایی جدید و خوشمزه را می توانید داشته باشید که توسط سرآشپزانی حرفه ای و خبره طبخ می شوند.
انواع نوشیدنی های و دسرهای لذیذ نیز در منوی این رستوران وجود دارند که تمامی آنها قابلیت سفارش را توس مشتریان دارای می باشند.
این موضوع نیز قابل ذکر است که قیمت منوی غذایی در این رستوران متسوط رو به بالا می باشد اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارا می باشد.

فاصله برج العرب با مراکز دیدنی دبی
برج خلیفه Burj Khalifa

برج خلیفه Burj Khalifa
برج خلیفه Burj Khalifa

فاصله این مجموعه و هتل تا برج خلیفه در دبی 12 کیلومتر می باشد و در صورتی که بخواهید با تاکسی این مسیر را طی نمایید حدود 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.

دبی مال dubai mall

دبی مال dubai mall
دبی مال dubai mall

یکی از نزدیکترین مسیر هایی که می توانید برای تفریح و خرید طی نمایید دبی مال است که در نزدیکی برج العرب و در فاصله 1 کیلومتری از آن واقع شده است.

مرکز خرید سیتی واک City Walk Shopping Center

مرکز خرید سیتی واک City Walk Shopping Center
مرکز خرید سیتی واک City Walk Shopping Center

این مرکز خرید که بسیار محبوب در میان مردم این شهر و همچنین توریست ها و گردشرانی است که به دبی سفر می کنند در فاصله 7 کیلومتری از این برج واقع شده اند و در صورت تمایل به رفتن به انجا می توانید از تاکسی استفاده کرده و بعد از پانزده دقیقه به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

پارک بازی گاردن گلو dubai garden glow

پارک بازی گاردن گلو dubai garden glow
پارک بازی گاردن گلو dubai garden glow

یکی از محبوب ترین مراکز جهت استفاده و بازی کودکان می باشد که در فاصله 7 کیلومتری از برج العرب ساخته شده است و می توانید با طی مسیری 15 دقیقه ای از برج العرب برای سرگمی و بازی کودکان خود را به انجا ببرید تا خاطراتی به یاد ماندی را در آنجا برای خود داشته باشند.

دبی فریم The Dubai Frame

دبی فریم The Dubai Frame
دبی فریم The Dubai Frame

این مکان و محیط نیز در فاصله 16 کیلومتری از برج العرب واقع شده است که اگر مایل باشید به آنجا بروید باید از تاکسی استفاده کرده و با طی مسافتی در حدود 25 دقیقه می توانید به دبی فریم دسترسی داشته باشید و به انجا برسید.

پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Waterpark

پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Waterpark
پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Waterpark

این مجموعه تفریحی و رفاهی که در دبی ساخته شده و دارای طرفداران بسیاری در میان کودکان و بزرگسالان می باشد در فاصله 1 کیلومتری از برج العرب واقع شده و می توانید به راحتی برای استراحت و استفاده از تمامی امکانات و تفریحات به آنجا بروید.

شرایط بازدید از برج العرب

شرایط بازدید از برج العرب
شرایط بازدید از برج العرب

همانطور که می دانید این برج و هتل بعنوان یکی از گران قیمت ترین و اعیان نشین ترین مجموعه های ساخته شده در دبی شناخته شده می باشد که برای ورود به آنجا نیز شرایط مخصوصی وضع گردیده که می بایست به صورت کامل آنها را رعایت نمایید.
برای حضور در هتل العرب باید حتماً کفش رسمی پا کرده و خانم های باید لباس های مجلل و شیک و یا اسپرت شیک بر تن داشته باشند و آقایان نیز می بایست لباس های مناسب نظیر شلوار جین، کت و شلوار، شلوار های پارچه ای بلند بر تن داشته باشند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا