تایلند

بهترین سواحل تایلند

تصاویر و آدرس بهترین سواحل تایلند


معروف ترین سواحل تایلند

ساحل پاتونگ Patong Beach

ساحل پاتونگ Patong Beach
ساحل پاتونگ Patong Beach


یکی از محبوب ترین و زیبا ترین سواحل کشور تایلند پاتونگ می باشد که قابل ذکر است در شهر پوکت این کشور می باشد.
شن های نرمی که این ساحل دارا می باشد باعث گردیده بسیاری از بازدید کنندگان دوست داشته باشند تا در آنجا به پیاده روی بپردازند و از طبیعت سرسبز و زیبای انجا استافده کرده و علاوه بر لذت بردن از تفریحاتی موجود در آنجا همچنین می توانند عکس های یادگاری منحصر به فرد و خاصی را نیز برای یادگار به ثبت برسانند.
در اطراف این ساحل غرفه های فروش سوغات و یادگاری وجود دارند که در صورت تمایل می توانید خریدهایی را نیز از آنجا داشته باشید.
رستوران ها و کافه های بسیاری نیز در اطراف این ساحل برای استفاده مردم وجود دارند که از انها نیز میتوانید استفاده نمایید.
هاوکینگ، جت‌اسکی و چتر بازی از جمله محبوب ترین تفریحاتی هستند که در صورت بودن در این ساحل می توانید از آنها استفاده کرده و بهره مند شوید و بسیار خوش بگذرانید.

ساحل رایلی Railay Beach

ساحل رایلی Railay Beach
ساحل رایلی Railay Beach


یکی از زیباترین سواحل موجو در کشور تایلند و شهر کرابی می باشد که دارای اقامتگاه هایی با منظره های رویایی و چشم نواز نیز می باشد و بسیاری از توریست ها و گردشگران برای یک الی دو روز هم شده در آنجا می مانند.
پیاده روی در اطراف و روی شن های این ساحل و همچنین آفتاب گرفتن در این ساحل بسیار لذت بخش می باشد.
در این ساحل همچنین غرفه ها و مغازه های بسیاری وجود دارند که انواع غذاها، نوشیدنی ها و دستر های لذیذ، گوارا و خوش مزه ای را به بازدید کنندگان ارائه می دهند که در صورت تمایل از هر کدام از آنها که مایل باشید نیز می توانید استفاده نمایید.

ساحل لانگ بیچ Long Beach

ساحل لانگ بیچ Long Beach
ساحل لانگ بیچ Long Beach


لانگ بیچ بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین سواحل کشور تایلند شناخته شده می باشد که در جزیره کوه لانتا واقع شده است.
یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در این ساحل امکان انجام دادنش را دارا می باشید شنا کردن در آب های تمیز آن و آفتاب گرفتن می باشد.
رستوران ها، کافه ها، سوغات فروشی هایی نیز در این مجموعه وجود دارد که در صورت نیاز و تمایل می توانید از آنها استفاده نمایید.
این ساحل همچنین از طرف توریست ها و مسافران محبوب می باشد زیرا دارای محیطی خانوادگی و بسیار عالی می باشد که با حضورتان در انجا می توانید نهایت لذت را تجربه نمایید.

ساحل هوآهین Hua Hin Beach

ساحل هوآهین Hua Hin Beach
ساحل هوآهین Hua Hin Beach


یکی دیگر از سواحل موجود در کشور تایلند می باشد که بواسطه دسترسی آسانس که از شهر بانکوک دارا می باشد بسیار در میان مردم بومی ساکن در این شهر و همچنین توریستها و گردشگران محبوب و پرتردد می باشد.
با رفتن به این ساحل می توانید از تفریحات موجو در انجا که بسیار مهیج می باشد نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.
علاوه بر پیاده روی که از محبوبیت های یودن در این ساحل محسوب می شوند شنا کردن و آفتاب گرفتن همانند بسیاری دیگر از ساحل ها در این مجموعه رفاهی نیز طرفداران بسیار دارد و همچنین زمین های گلفی این ساحل دارا می باشد که هر فرد در صورتی که خوشش بیاید در زمین های بزرگ آنجا می تواند بازی کند.

ساحل کاتا Kata Beach

ساحل کاتا Kata Beach
ساحل کاتا Kata Beach


این ساحل در شهر پوکت کشور تایلند واقع شده است و دارای بازدیدکنندگان بسیاری در میان توریست ها و گردشگران علاوه بر مردم بومی و ساکن این شهر می باشد.
درختان نخل ، آب گرم و چشم اندازهای زیبا از دلایل محبوبیت بالای این ساحل در بین همه می باشد.
تفریحاتی آبی نیز در دیگر بخش های محبوب در این ساحل می باشند و در کنار آن می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف آن نیز استفاده نمایید و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورتان در این مجموعه رفاهی و تفریحی ببرید.
در این ساحل بواسطه محبوبیتش سالانه جشن ها و فستیوال های بسیاری برزار می شود که از مهمترین انها می توان به فستیوالی که در ان غذاهای گیاهی و مختص گیاهخواران تهیه می شود اشاره نمود.

ساحل مایا بی Maya Bay

ساحل مایا بی Maya Bay
ساحل مایا بی Maya Bay


این ساحل نیز در کشور تایلند واقع شده است و بواسطه دارا بودن صخره های آهکی بسیار محبوب محسوب می شود.
منظره چشم نواز و زیبای این ساحل نیز بسیار دلنشین می باشد و میتواند محیطی آرام و زیبا برای استراحت و همچنین گرفتن عکس های یادگاری محسوب گردد.
در برخی شب ها در این ساحل مراسم های بسیاری به همراه نواخته شدن موسیقی های زیبا برگزار می شود که می تواند بسیار لذت بخش برای تمامی مردمی باشد که برای گردش و تفریح به این ساحل در بازه زمانی سفر خود می روند.

ساحل فولای Phulay Beach

این ساحل بسیار زیبا قابل ذکر است که در کنار دریای آندامان واقع شده است و هر ساله بواسطه محبوبیتش در میان مردم میزبان تعداد بسیار بالایی از توریست ها و گردشگرانی میباشد که برای استراحت و گذراندن تعطیلات سفر به کشور تایلند را انتخاب می کنند.
یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین هتل هایی که در نزدیکی این ساحل واقع شده است و می توانید از انجا برای اقامت خود استفاده نمایید هتل ریتز می باشد که با رفتن به آنجا و بواسطه نزدیکی آن به این ساحل می توانید تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید.
در این ساحل که در کشور تایلند واقع شده است می توانید به استراحت بپردازید و در بازه ای که فیل ها را نیز به انجا می آرند که البته زیاد پیش نمی آید و آورده شدن آنها به ساحل به شانس شما بستگی دارد می توانید به تماشای این حیوانات مهربان بپردازد و با آنها و البته با حضور مسئولین آنها عکس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تایلند :

برای دریافت ویزای تایلند توریستی به مدارک زیر نیاز است 

  1. اصل پاسپورت
  2. 2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید (جدید)
  3. بلیط رفت و برگشت
  4. رزرو قطعی هتل به تعداد روزهای بلیط
  5. بیمه مسافرتی
  6. تایید واکسن کرونا

مدت زمان صدور ویزای تایلند :

صدور ویزای تایلند به صورت عادی 1 هفته و به صورت فوری 2 روز زمان نیاز دارد .

آیا صدور ویزای تایلند تضمینی می باشد ؟

صدور ویزای تایلند هیچ تضمینی ندارد ولی با توجه به سابقه کاری و دریافت هفته ای بیش از 200 ویزای تایلند در قاره پیما درخواست های ویزا تایلند قاره پیما 99/99 درصد به ویزا تبدیل می شوند و دلیلی برای ترس در مورد ریجکت ویزا وجود ندارد .

قیمت ویزای تایلند :

هزینه و قیمت ویزای تایلند در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا