ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا از لحاظ آب و هوایی

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور ایتالیا امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبای ایتالیا کمک خواهد کرد.
ماه ژانویه در زمستان یکی از سردترین ماه ها در کشور ایتالیا می باشد که در این ماه از سال قیمت ها هم برای خرید و هم برای اقامت در هتل پایین تر می باشد اما در تفریحگاه های زمستانی قیمت ها به شدت بالا می رود.
ماه فوریه مصادف است با برنامه های متعدد کارناولی و برگزاری آنها در ایتالیا و گردشگران بسیاری برای تماشای این کارناوال ها به ایتالیا سفر می کنند.
در ماه آوریل یکی از بزگترین اعیاد مسحییان یعنی عید پاک برگزار می گردد که این عید طرفداران بسیاری چه در بین ساکنین ایتالیا و چه در بین گردشگران دارد.
ماه می به علت مابین بودن در عید پاک و تابستان بهترین و متعادل ترین آب و هوا را دارا می باشد. در ماه ژوئن ماه پر رفت و آمد و شلوغ از لحاظ سفر و گردشگری به کشور ایتالیا می باشد.
در ماه تابستان نیز گردشگران بسیاری به ایتالیا سفر میکنند و در این فصل بیشتر گردشگران به سمت سواحل و مناطق کوهستانی ایتالیا می روند و از بودن خود در این اماکن لذت می برند.
در فصل پاییز کم کم از میزان گردشگران در طی ماه های اکتبر و نوامبر کم می گردد چون کاهش دما را شاهد خواهند بود اما در فصل دسامبر مجدد گردشگران برای تعطیلات سال نو میلادی خود به کشور زیبا و تاریخی ایتالیا سفر می کنند.

بهترین زمان سفر به کشور ایتالیا برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور ایتالیا و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در ایتالیا لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای مطلوب و کمی گرمی که دارد می تواند بهترین زمان برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی نظیر پارک های آب و استخر ها محسوب گردد.
پاییز و بهار نیز می تواند بهترین زمان برای سفر به ایتالیا برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد زیرا در بهار هنوز به گرمای تابستان نرسیده و در پاییز نیز به سرمای زمستان نرسیده است.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد همانند بسیاری دیگر از کشورها گردشگران کمتری به کشور ایتالیا سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در ایتالیا مطلوب باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور ایتالیا از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور ایتالیا همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد و گرمای آن و امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی نسبتا” سرد در کشور ایتالیا محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر ایتالیا می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به ایتالیا سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور ایتالیا

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور ایتالیا برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در ایتالیا اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Yearدر ایتالیا سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور ایتالیا نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور ایتالیا مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور ایتالیا

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در ایتالیا حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Palio di Sienaفستیوال پایئو دی سیینا

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین فستیوال هایی است که هر ساله در کشور ایتالیا با تمامی امکانات و با اجرای تمامی قوانین اجرا می شود.
در این روز سوار کاران بسیاری در ان شرکت می کنند و هر فرد بر اساس کشوری که از آنجا می آید لباسش طراحی پرچم مرتبط با ان کشور را بر تن می کند.
هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران برای شرکت در این مسابقه هیجان انگیر به کشور ایتالیا و محل برگزاری آن می روند.

Historical Regatta هیستوریکال رگاتا

یکی از محبوب ترین فستیوال هایی است که هر ساله در کشور ایتالیا و شهر ونیز برگزار می گردد.
این فستیوال برای بزرگداشت کاترینا کورتانو، همسر پادشاه قبرس برگزار می گردد که از ونیز حمایت کرده بوده است.
در این روز شرکت کنندگان سوار بر قایق های خود در مسیر کانال های این شهر می رانند و در نهایت یک برنده در بین آنها به وجود می آید.

Venice Carnival کارناوال ونیز

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین فستیوال های برگزار شده در کشور ایتالیا می باشد که هم در میان مردم این کشور و هم توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
در این روز مردم لباس های رنگارنگ بر تن می کنند و ماسک های متفاوتی به صورت می زنند.
در طول این فستیوال قایق ها در سطح شهر پخش شده و به رانندگی می پردازند و در حین این مراسم موسیقی ها و جشن های دیگری نیز برگزار می گردند.

Orange War جنگ پرتقال

این فستیوال هر ساله برای رخدادی که سال های قبل برای جنگ و رویارویی با حاکم ستمگری به نام رانیری دی بیاندرت می باشد.
این پادشاه در زمان های گذشته زنی را بواسطه سرکشی از دستوراتش سر بریده و به همین واسطه مردم از این کار او خشمگین بوده و هر ساله این فستیوال را برگزار می کنند و در آن روز به تیم های تشکیل یافته که حدود نه گروه می باشند به سمت همدیگر پرتقال پرتاب می کنند.

Infiorata فستیوال اینفیوراتا

این فستیوال هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می گردد و مختص گل ها و تزیینات در این رابطه می باشد.
از گلبرگ گل و برگ درختان در این فستیوال برای خلق نقش های برجسته که توسط هنرمندان خلق می شوند استفاده می شود.
در آخر روز و با رای داوران برنده و هنرمند منتخب انتخاب شده و اعلام می گردد و جوایزی نیز به آنها داده می شود.

مکان های دیدنی و توریستی ایتالیا

Trevi Fountain آبنما تروی ایتالیا

Trevi Fountain آبنما تروی ایتالیا

با پیاده روی از یک خیابان سنگ فرش شده به این فواره و آبنمای زیبا می رسید که معروف به چشمه عشاق نیز می باشد.
این آبنما دارای 26 متر ارتفاع و 20 متر عرض می باشد و در میان آن مجسمه نپتون (خدای دریا) ساخته شده است.
تصویر این مجسمه به همراه ارابه ای است که به شکل صدف می باشد و به همراه دو اسب دریایی کشیده می شود.
در ایتالیا افسانه ای وجود دارد مه گفته می شود اگر شخصی سکه ای را با دست راست در این آب بیاندازد مجدد به ایتالیا باز می گردد.
بسیاری از گردشگران در سفر خود به کشور ایتالیا بازدید از این آبنما را جزو اولویت های خود قرار می دهند.

Cathedral of Santa Maria del Fiore کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیور ایتالیا

Cathedral of Santa Maria del Fiore کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیور ایتالیا

این کلیسا همچنین به عنوان کلیسای جامع مریم مقدس نیز شناخته شده می باشد و جزو یکی از بناهای تاریخی مهم در کشور ایتالیا می باشد.
کلیسای جامه سانتا ماریا دل پنجمین کلیسای بزرگ اروپا نیز محسوب می شود.
گنبد این کلیسا جزئ بزگترین گنبد های آجری در جهان می باشد و دارای وزنی حدود 40.000 تن می باشد.
معماری این کلیسا به قدری زیبا و منحصر به فرد می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده و همه مجذوب این زیبایی حیرت آور می شوند.

فیلم مکان های دیدنی در ایتالیا

پاساژ های ارزان قیمت ایتالیا

Galleria Porta di Roma مرکز خرید گالریا پورتا دی روما

Galleria Porta di Roma مرکز خرید گالریا پورتا دی روما

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در ایتالیا می باشد که دارای فروشگاهی متعدد ارائه دهنده انواع محصولات از معتبر ترین برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی و آرایشی، زیور آلات، انواع خوراکی ها، وسایل الکترونیکی، ساعت، گل های تزیینی، وسایل دکوری و … از جمله محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مجموعه می باشد که می توانید از آنها استفاده کرده و در کنار خرید های خود همچنین این امکان وجود دارد که از فود کورت و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایید.

Galleria Vittorio Emanuele II گالری ویتوریو امانوئل

Galleria Vittorio Emanuele II گالری ویتوریو امانوئل

یکی از لوکس ترین مراکز خرید ساخته شده در کشور ایتالیا می باشد که دارای قدمت تاریخی چندین ساله می باشد اما در طول سال ها مورد بازسازی های بسیاری قرار گرفته است.
این مرکز خرید بزرگ با شیشه های ساده و طرح دار زیبا و همچنین گنبد مسقف شده از موارد چشم نواز و جذب کننده مشتریان برای رفتن و استفاده کردن از فروشگاه های این مجموعه گردیده است.
انواع محصولاتی نظیر نظیر پوشاک، کفش، کیف، زیور الات، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات ورزشی، انواع خوراکی ها، انواع صنایع دستی و سوغات ها، وسایل تزیینی و دکوری و … از معتبرترین برند های شناخته شده بین المللی و ایتالیایی در این مجموعه برای خرید مشتریان در فروشگاه ها ارائه می شوند.
کافه ها، رستوران های لوکس از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریانی است که برای خرید به این مجموعه سر می زنند.

راه های خرید ارزان قیمت در ایتالیا

از ایتالیا چی بخریم ؟

Murano glass شیشه های مورانو

Murano glass شیشه های مورانو

شیشه های مورنا بعنوان یکی از محصولات محبوبی است که در ایتالیا درست می شود و به صورت کار و هنر دست بوده و دست ساز می باشد.
گلدان، فنجان، زیورآلات، ساعت، چراغ، زیر سیگاری و غیره از جمله محصولات در این ضمینه و با رنگ های شاد و متنوعی هستند که در مغازه های این کشور بعنوان سوغاتی می توانید تهیه نمایید.

Italian wooden handicrafts دست سازه های چوبی ایتالیا

Italian wooden handicrafts دست سازه های چوبی ایتالیا

هر کشور برای خود و توسط هنرمندانش صنایعی محبوب و پر طرفدار می باشد که مجسمه ها و دست سازه های چوبی در این کشور بعنوان یکی از شناخته شده ترین ها محسوب می شوند.
این صنایع در انواع مختلف اسباب بازی، عروسک ها مختلف، میز و صندلی و … برای فروش به مشتریان درست شده و به انها ارائه می شوند.
در بسایری از مغازه های وسایل چوب سازی و سوغات فروشی های ایتالیا می توانید از این محصولات پیدا کرده و خرید نمایید.

هزینه خرید سوغات در ایتالیا

خوشمزه ترین غذا های ایتالیا

Risotto Scampi e Limone ریزیتو اسکامپی و لیمو

Risotto Scampi e Limone ریزیتو اسکامپی و لیمو

این غذا بعنوان یکی از لذیذ ترین خوراک هایی است که در کشور ایتالیا و توسط میگو و تکه های لیمو ترش تهیه می شود و بسیار خوشمزه می باشد.
در بسیاری از رستوران های این کشور می توانید در منوی غذایی این خوراک را مشاهده کرده، سفارش داده و نوش جان نمایید.

Parmigiana Melanzane پارمیگینا ملانزین

Parmigiana Melanzane پارمیگینا ملانزین

یکی از لذیذ ترین و پرطرفدارترین غذاهایی است که در کشور ایتالیا سفارش داده شده و نوشج جان می شود.
مواد اوصلی تشکیل دهنده آن بادمجان پخته شده به همراه پنیر و گوجه فرنگی می باشد.
اگر جزو افرادی هستید که علاقه ای به بادمجان ندارید و یا به آن حساسیت دارید می توانید این غذا را با ضمینه کدو سفارش داده و میل نمایید.
برخی در این غذا علاوه بر بادمجان، کدو، گوجه فرنگی و پنیر همچنین گوشت چرخکرده نیز اضافه می کنند که طعمی فوق العاده خوشمزه به آن می بخشد.

خوراکی های سنتی ایتالیا

رستوران هایی که در سفر به ایتالیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Ristorante Verbano رستوران وربانو

Ristorante Verbano رستوران وربانو

یکی از رستوران هایی است که با رفتن به آنجا که البته بواسطه قایق ها امکان پذیر می باشد می توانید تجربه حضور در محیطی بسیار آرام را به دور از شلوغی تجربه نمایید.
غذاها در این رستوران نیز بسیار با کیفیت و خوشمزه می باشند.
در این رستوران و در برخی روزها موسیقی های زنده نیز نواخته می شوند که لذت حضور مشتریان در انجا را چندین برابر می کند.
در این رستوران تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک می باشند.
این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و از 6 غروب تا 10 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

I Tigli in Theoria رستوران آی تیگلی تئوریا

I Tigli in Theoria رستوران آی تیگلی تئوریا

یکی دیگر از بهترین رستوران های ساخته شده در کشور ایتالیا می باشد که غذاهای بسیار لذیذ را با بهترین کیفیت ها به مشتریان ارائه می دهد ولی نکته ای که می توان به اشاره کرد این موضوع است که تمرکز اصلی این رستوران بر روی غذاهای دریایی می باشد.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار زیبا و خاص می باشد و با حضورتان در انجا می توانید نهایت لذت را از حضورتان ببرید.
با رفتن به این رستوران امکان استفاده از فضای داخلی و همچنین تراس آن برای مشتریان وجود دارد.
مواد اولیه ای نیز که در طبخ غذاهای این رستوران توسط آشپزان و سرآشپز رستوران مورد استفاده قرار میگیرد تماما به صورت روزانه، ارگانیک و تازه تهیه می شوند.
این رستوران وعده های ناهار و شام به مشتراین ارائه می دهد و ساعات کاری آن همه روزه از ساعت 12 الی 3 ظهر و مجدد از ساعت 6 بعد از ظهر الی 11 شب می باشد.

رستوران های ایرانی در ایتالیا

efgbefswef

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا