گوا

ساحل پالولم گوا هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره ساحل پالولم گوا هند

ساحل پالولم گوا هند Palolem Beach

درباره ساحل پالولم گوا هند

ساحل پالولم در کاناکونا در جنوب گوا، هند واقع شده است و بواسطه دارا بودن محیطی آرام می تواند گزینه ای مناسب برای توریست ها و گردشگران برای استراحت و لذت بردن از محیط اطراف محسوب گردد و همچنین شن های ساحل با نرمی و تمیزی که دارا می باشند می توانند مکانی مناسب برای بازدیدکنندگان برای پیاده وری نیز محسوب گردد.
عمدتا در فصل زمستان و بین ماه های نوامبر و مارس بواسطه آب و هوایی که در این مجموعه و مکان وجود دارد، این ساحل گردشگران بین المللی زیادی را به خود جذب می کند.
پالولم بعنوان یکی از زیباترین سواحل ساخته شده و موجود در کشور هند و شهر گوا شناخته شده می باشد.
به این نکته نیز می توان اشاره نمود که ساحل پالولم عمدتا دست نخورده می باشد و ماهیگیران محلی و گردشگران خارجی در آن زندگی می‌ کنند که در کلبه‌ هایی در کنار ساحل یا در خود روستای اصلی زندگی می ‌کنند.
این ساحل به صورت هلالی شکل بوده و طول آن در حدود 1.5 کیلومتر تخمین زده شده است.
در تمامی اطراف ساحل می توانید صخره هایی را مشاهده نمایید که از داخل دریا به بیرون زده شده اند.
برای شنا در آب در این ساحل مناطق عمق کم و همچنین عمق زیاد توسط غریق نجات ها تعیین شده و در حین شنا کردن این غریق نجات ها نیز در ساحل برای حفاظت و مواظب بودن از شما حضور دارند و به همین دلیل بدون هیچگونه نگرانی می توانید در قسمت هایی که در این سحل برای شنا کردن اجازه داده شده است بروید.
ساحل پالولم در 2.5 کیلومتری شهر بازار چائودی در جنوب گوا، و حدود 40 دقیقه از مارگائو مقر ناحیه جنوبی گوا واقع شده است.
نزدیک ترین فرودگاه به این ساحل زیبا و آرام، فرودگاه دابولیم است که حدود 67 کیلومتر آن واقع شده است.
بین ساحل پالولم و ایستگاه اتوبوس کادامبا (کی تی سی) در مارگائو، هر نیم ساعت یک بار در دسترس مسافران قرار میگیرد و همچنین نزدیک ‌ترین ایستگاه راه‌آهن در کاناکونا است که از ایستگاه اصلی راه‌آهن مادگوان تنها در 30 دقیقه دارای فاصله می باشد.
بسیاری از مردم بومی شهر گوا کشور هند از این ساحل استفاده می کنند و همچنین بسیاری از مسافران، توریست ها و گردشگرانی نیز که برای گذراندن تعطیلات خود سفر به گوا را انتخاب می کنند در حین سفرشان به این ساحل زیبا و آرام بخش نیز می روند و نهایت لذت را از مدت زمان حضورشان در آنجا می برند.
کلاس‌های یوگا، سفرهای دیدن دلفین‌ها، ماساژهای آیورودا و دیسکوهای متعدد، خرید از غرفه های اطراف، خرید از غرفه های غذا و نوشیدنی و کافه، برخی تفریحات آبی از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگان در ساحل پالولم محسوب میگردد.
این ساحل در طی سالیان متوالی رتبه بندی ها و جوایز متعددی را به دست آورده که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم نمود.
ساحل پالولم در سال 2018 میلادی توسط تریپ ادوایزر بیستمین بهترین ساحل آسیا شناخته شده است.
این ساحل در سال 2018 توسط تریپ ادوایزر در رتبه پنجم بهترین ساحل هند قرار گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا