دهلی نو

فان ان فود ویلیج دهلی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره پارک های آبی فان ان فود ویلیج دهلی نو


فان ان فود ویلیج Fun N Food Village

درباره فان ان فود ویلیج

این مجموعه بعنوان یکی از محبوب ترین، مهیج ترین و پرتردد ترین پارک های آبی ساخته شده در دهلی کشور هند شناخته شده می باشد.
سرسره های آبی و سرگرمس های بسیاری در این پارک برای استفاده مراجعین وجود دارند که با پرداخت ورودی می توانید به داخل این پارک آبی رفته و نهایت لذت را در مدت زمان حضورتان در آنجا ببرید.
حدود 22 سرسره آبی و همچنین 21 وسیله سواری دیگر در این مجموعه برای استفاده مراجعین ساخته شده اند.
این پارک آبی همچنین دارای محوطه ای مختص به کودکان می باشد که متشکل از استخر مخصوص، وسایل تفریحی و … می باشد که با خیال راحت می توانید کودکان خود را برای تفریح به این قسمت ببرید تا انها نیز بتواند لذت حضور در فان ان فود ویلیج را تجربه نمایند.
در کنار این تفریحات همچنین غرفه های فروش غذاهای لذیذ هندی و بین المللی نیز وجود دارد که بسته به نوع ذائقه و سلیقه خود می توانید از آنها استفاده نمایید.
همچنین غرفه های کافه و دسر را نیز نباید در این مجموعه از دست بدهید زیرا بهترین و خوشمزه ترین دسرها، شیرینی ها و نوشیدنی را به مشتران ارائه می دهند.
دسترسی به این مجموعه بسیار آسان می باشد و بوسیله تاکسی و ماشین شخصی میتوانید به انجا بروید.
ساعات بازدید از این پارک آبی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.
هر ساله مراجعین بسیاری که به دهلی برای گذراندن تعطیلات سفر می کنند از این پارک آبی نیز دیدن می کنند و نهایت لذت را در مدت زمان حضورشان در این محل می برند و از لحظات خود به نحوه احسن در این مکان استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا