برزیل

لیست مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل

لیست مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل

در متن زیر بهترین مراکز خرید شهر ریو برزیل آمده است با ما همراه باشید

نیویورک سیتی سنتر ریودوژانیرو new york city center rio de janeiro

لیست مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل
نیویورک سیتی سنتر ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ساخته شده در شهر ریودوژانیرو می باشد که بواسطه مجسمه ای که بیرون و در قسمت ورودی مرکز خرید گذاشته شده است قابل شناسایی می باشد.

ابتدا ممکن است فکر کنید این مرکز خرید کوچک است اما با وارد شدن به آنجا می توانید به قسمت خرید که رسیدید مغازه ها و فروشگاه های متعددی که ارائه دهنده برتریین و به روزترین برند های مطرح بین المللی و داخلی هستند را پیدا کرده و از هرکدام که مایل بودین خریدهای خود را انجام دهید.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش میرسند عبارتند از پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه، وسایل دکوری و تزیینی، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، وسایل ورزشی و …

علاوه بر خرید می توانید در این مرکز خرید از دیگر امکانات آن نظیر پارکینگ، سالن بازی کودکان، سینما، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز بهره مند شوید.

مرکز خرید نووا آمریکا ریودوژانیرو Shopping Nova America rio de janeiro

بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو
مرکز خرید نووا آمریکا ریودوژانیرو – قاره پیما

این مرکز خرید دارای معماری منحصربه فردی می باشد که با ورود خود به داخل آن متوجه این موضوع خواهید شد به طوری که وقتی انتظارش را ندارید با طبقه‌های جدیدی در این مرکز خرید روبرو خواهید شد که همین امر به جذابیت خرید در این مجموعه برای مشتریان می افزاید.

قیمت ها در این مرکز خرید مقرون به صرفه می باشد و قابل ذکر است فروشگاه های این مجموعه ارائه دهنده اجناسی از برترین برندهای مطرح  بین المللی و داخل می باشند.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند عبارتند از پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، وسایل منزل، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی، عینک، عطر و ….

علاوه بر خرید در این مرکز خرید می توانید از رستوران، کافی شاپ، فود کورت، سالن بازی کودکان، سینما و پارکینگ آن نیز استفاده نمایید.

شاپینگ لیبلون ریودوژانیرو shopping leblon rio de janeiro

ارزانترین مال های ریودوژانیرو
شاپینگ لیبلون ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید ساخته شده با قیمت های متوسط رو با بالا و برخی فروشگاهها گران قیمت در شهرریودوژانیرو کشور برزیل می باشد.

از برترین برند های مشهور و شناخته شده بین المللی فروشگاه هایی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کرده و از آنها خرید های خود را انجام دهید.

همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید ساخته شده در ریودوژانیرو در این مجموعه نیز اجناسی نظیر پوشاک، کیف، کفش، عطریجات، انواع خوراکی ها، محصولات بهدشانی، زیور آلات، محصولات ورزشیريال وسایل دکوری و تزیینی و … برای خرید مشتریان ارائه می گردد.

علاوه بر خرید می توانید در این مرکز خرید از سینما، رستوران و کافی شاپ آن نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید ویلیج مال ریودوژانیرو Shopping Village Mall rio de janeiro

پاساژ های معروف ریودوژانیرو
مرکز خرید ویلیج مال ریودوژانیرو – قاره پیما

این مرکز خرید در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل واقع شده است و بسیار طراحی منحصر به فرد و مدرنی را دارا می باشد که از همان قسمت ورودی این مجموعه می توانید متوجه این موضوع شوید.

برند های مطرح و شناخته شده بین المللی و حتی داخلی کشور برزیل در این مرکز خرید دارای فروشگاه هایی برای ارائه محصولاتشان به مشتریان می  باشند.

اجناسی که در این فروشگاه ها ارائه میشوند شامل پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، وسایل دکوری و تزیینی، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی و …. می باشند.

علاوه بر خرید در این مرکز خرید مشتریان می توانند از رستوران ها، مافی شاپ ها، پارکینگ، سالن بازی کودکان نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید بارا ریودوژانیرو Barra Shopping Mall rio de janeiro

لوکس ترین شاپینگ سنتر های ریودوژانیرو
مرکز خرید بارا ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل می باشد که بسیاری از برند های مطرح بین المللی و داخلی در این مرکز خرید دارای فروشگاه های متعددی می باشند.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند عبارتند از پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، وسایل منزل، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی، عینک، عطر و ….

در این مرکز خرید همچنین مشتریان می توانند از رستوران، کافی شاپ، سینما، سالن بازی کودکان، پارکینگ  نیز استفاده نمایند.

فشن مال ریودوژانیرو Fashion Mall rio de janeiro

خرید از پاساژ های در ریو
فشن مال ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از مدرنترین مراکز خرید ساخته شده در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل می باشد که در محله ای گرانقیمت و سطح بالایی واقع شده است.

برند های گران و مطرح بین المللی و داخلی در این مرکز خرید دارای فروشگاه های متعددی هستند که ارائه دهنده اجناسی نظیر پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه، وسایل دکوری و تزیینی، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، وسایل ورزشی  می باشد.

سینما، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بازی کودکان از دیگر امکاناتی است که در این مرکز خرید در دسترس مشتریان قرار میگیرد.

مرکز خرید ریو سول ریودوژانیرو Shopping Rio Sul rio de janeiro

خرید اینترنتی در ریودوژانیرو
مرکز خرید ریو سول ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از لوکسترین و مدرن ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر ریودوژانیرو می باشد که حدودا دارای بیش از 400 فروشگاه ارائه دهنده محصولاتی از برن هی مشهور بین المللی و داخلی می باشد.

محصولات ارائه شده در این مرکز خرید عبارتند از پوشاک، وسایل دکوری و تزیینی، عطر، زیور آلات، کیف، کفش، وسایل ورزشی، محصولات بهداشتی و …

علاوه بر خرید می توانید از سینما، رستوران، کافی شاپ، سالن بازی کودکان و پارکینگ نیز بهره مند شوند.

مرکزخرید ریو دیزاین بارا ریودوژانیرو Rio Design Barra rio de janeiro

بهترین بازارهای ریو
مرکزخرید ریو دیزاین بارا ریودوژانیرو – قاره پیما

مرکز خریدی ساخته شده به سبک مدرن می باشد که در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل ساخته شده است و ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، عطر، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی، محصولات بهداشتی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، وسایل ورزشی و …. از برند های مطرح و مشهور بین المللی و داخلی می باشد.

علاوه بر خرید مشتریان در این مرکز خرید همچنین می توانند از رستوران، فود کورت، کافی شاپ، سینما، پارکینگ و سالن بازی کودکان نیز بهره مند شوند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای برزیل با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به برزیل از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به نیاز به دریافت ویزای برزیل  دارند .

ایرانیان عزیز می بایستی قل از سفر به برزیل ویزای این کشور را دریافت نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید واریز صفحه ویزای برزیل سایت قاره پیما شوید .

ویزای برزیل

پرواز به برزیل

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – تبریز و … به برزیل وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای برزیل وارد لینک زیر بشوید .

بلیط برزیل

بلیط ریودوژانیرو

بلیط سائوپائولو

تورهای برزیل

جهت آگاهی از تورهای برزیل قاره پیما با شماره های ما در تماس باشید .

تورهای ارزان قیمت برزیل

رزرو هتل در برزیل

برای رزرو هتل در تمام شهر های برزیل وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به برزیل قاره پیما

بهترین هتل های برزیل

رزرو هتل در ریودوژانیرو

رزرو هتل در سائوپائولو

رستوران هایی که در سفر به برزیل حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

پالافیتا کیچ Palaphita Kitch

معروف ترین و بزرگترین کافه های ریودوژانیرو
پالافیتا کیچ – قاره پیما

رستورانی بسیار جذاب در فضایی باز و دکوراسیونی به سبک صندلی ها و میزهای چوبی واقع شده در سواحل زیبای لگا رودریگو فریتاس می باشد که دارای محبوبیت بسیاری در میان مردم این شهر و همچنین گردشگران دارد.

بشقاب کیوه، غذاهای دریایی، نوشیدنی های خوش طعم از اقلام موجود و قابل سفارش در منوی غذایی این رستوران می باشد.

تمامی غذاهای در این رستوران بوسیله مواد اولیه به روز تهیه شده و ارگانیک طبخ می شوند و همچنین قابل ذکر است که نان تازه پخته شده نیز در کنار تمامی غذاها برای مشتریان سرو می گردد.

آپرازیول Aprazivel

رستوران های ساحلی در ریودوژانیرو
آپرازیول – قاره پیما

این رستوران زیبا با دارای بودن فضای بسته و روباز در عمارتی بالای یک تپه در محله سانتا ترزا قرار گرفته است و تمامی دکوراسیون، میز و صندلی های آن از جنس چوب می باشد.

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای سنتی و محلی برزیلی برای مشتریان جهت سفارش ارائه می گردد.

علاوه بر غذا در این رستوران پیش غذا و دسر های خوشمزه ای نیز برای سفارش وجود دارند که از محبوب ترین پیش غذا ها که در بین مردم محلی و حتی توریست ها دارای طرفدار بسیاری است می توان به  سوپ کدو حلوایی با خامه و میگو اشاره کرد.

این رستوران فعالیت خود را از سال 1996 آغاز کرده و تا به امروز جزو یکی از محبوب ترین ها در این ضمینه و حرفه محسوب می شود و قابل ذکر است که در روز های پنجشنبه در این رستوران موسیقی به صورت زنده برای مشتریان نواخته می شود.

رستوران های سنتی ریودوژانیرو

مکان های دیدنی و توریستی برزیل (سائوپائولو – ریودوژانیرو)

جشنواره ریو Carnival in Rio de Janeiro

جشنواره های توریستی ریو برزیل
جشنواره ریو – قاره پیما

یکی از محبوب ترین فستیوال های جهان می باشد که هرساله در کشور برزیل و شهر ریودوژانیرو برگزار می گردد و به همین دلیل بنام جشواره ریو شناخته شده می باشد.

به همین واسطه این شهر هر ساله میزبان توریست هایبسیاری است که از سراسر جهان برای دیدن این مراسم باشکوه به ریودوزانیرو سفر می کنند تا در کنار خیابان های به دیدن آن بپردازند و یا حتی در آن شرکت کنند.

در این جشنواره انواع سازه های بزرگ را بدر کنار موزیک و رقص و پایکوبی می توانید شاهد بوده و لحظات خاص و به یاد ماندی را بریا خود رقم بزنید و همچنین عکس های یادگاری بسیار زیبایی را نیز می توانید با حضورتان در این فستیوال بگیرید و به یادگار نزد خود نگه دارید.

مسیح نجات دهنده برزیل Christ the Redeemer 

جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو
مسیح نجات دهنده برزیل – قاره پیما

مجسمه مسیح نجات دهنده یکی از مشهور ترین مجسمه های کشور برزیل بوده و همچنین بعنوان نماد اصلی این کشور نیز در دنیا شناخته شده می باشد و میتوان به این نکته اشاره کرد که این اثر جزو 5 مجسمه بزرگ ومعروف در دنیا نیز محسوب می گردد.

این مجسمه دارای 40 متر ارتفاع و 640 تن وزن می باشد و در ارتفاع 700 متری از نوک کوه کورکووادو قرار گرفته است.

این مجسمه همانطور که از نامش می بینید مجسمه مسیح می باشد که با دستان باز که نشانگر پذیرش تمامی آدمها در آغوش خود می باشد.

تمامی گردشگرانی که به برزیل سفر می کنند بدون استثنا از این مجسمه و نماد کشور برزیل بازدید می نمایند.

در زمان های گذشته گردشگران برای بازدید از این مجسمه می بایست از پله ها استفاده می کردند اما در حال حاضر آسانسور ها و پله های برقی مخصوصی برای راحتی گردشگران در این مکان ساخته شده است و در دسترس بازدید کنندگان قرار می گیرند.

آثار باستانی ریودوژانیرو

از برزیل چی بخریم ؟

قهوه برزیلی Brazilian coffee

هزینه خرید سوغاتی و هدیه از برزیل چقدر است ؟
قهوه برزیلی – قاره پیما

یکی از بزرگترین و مهمترین محصولات صادراتی در کشور برزیل قهوه های آن می باشد که بسیار خوش عطر و طعم میب اشند و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.

در برزیل قهوه های از برند های مختلف و در بسته بندی های بسیاری وجود دارند که بر اساس سلیقه و ذائقه می توانید از هریک از آنها که مایل بودین خریدهای خود را انجام دهید.

عروسک های سرامیکی برزیلی Brazilian ceramic dolls

صنایع دستی برزیل
عروسک های سرامیکی برزیلی – قاره پیما

مجسمه های سنتی را می تواند بعنوان یکی از محبوب ترین سوغات های کشور برزیل معرفی کرد.

این مجسمه های نمادی از سنت ها، فرهنگ و تاریخ مردم کشور برزیل را نشان می دهد که در اندازه های، طرح ها، نقوش و رنگ های مختلف درست می شوند و در اختیار خرید مشتریان قرار میگیرند.

این مجسمه ها می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای یادگاری بعنوان مصرف دکوری یا سوغاتی برای آشنایان باشند.

قیمت سوغات در برزیل

خوشمزه ترین غذا های برزیل

سالاد مرغ سالپیکائو Salpicão 

خوراکی های خیابانی برزیل
سالاد مرغ سالپیکائو – قاره پیما

یکی از خوشمره ترین سالادهایی است که در برزیل درست می شود و در منوی تمامی رستوران های این کشور می توانید این سالاد را دیده و سفارش داده و نوش جان نمایید.

مواد تشکیل دهنده این سالاد مرغ ، نخود فرنگی ، ذرت و میوه می باشد که تمامی آنها با ادویه های مخصوص و سس مایونز ترکیب می شوند.

ویناگرت Vinagrete

سالاد ها و میوه های برزیلی
ویناگرت – قاره پیما

یکی دیگر از سالاد های پرطرفداری است که در کشور برزیل درست می شود.

مواد این سالاد سبزیجات خرد شده ، گوجه ، پیاز و خیار می باشند که بوسیله ادویه های مخصوص و آبلیمو مزه دار می شوند.

این سالاد در تمامی رستوران های این کشور برای مشتریان در صورت سفارش سرو می شود.

غذاهای خیابانی در برزیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا