برزیل

راهنمای سفر به برزیل

اطلاعات کلی درباره برزیل و راهنمای سفر به برزیل

درباره برزیل

این کشور با نام رسمی جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ ترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی محسوب می گردد و قابل ذکر است که پایتخت آن شهر برازیلیا می باشد.

زبان رسمی مردم وساکنین این کشور پرتغالی و واحد پول مورد استفاده آنها رئال می باشد.

برزیل با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه همسایه و هم مرز می باشد.

برزیل دارای زمین‌های  کشاورزی  وسیع و جنگل‌های استوایی است که همین عوامل باعث گردیده هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر و گذراندن تعطیلات خود برزیل را انتخاب کنند.

برزیل دارای تنوع آب و هوایی بسیاری است اما می توان گفت اکثرا گرمسیری می باشد و قابل ذکر است که بخش عظیمی از جنگلهای آمازون در خاک کشور برزیل واقع شده‌ است.

برزیل پنجمین کشور از لحاظ وسعت در جهان و دارای منابع طبیعی غنی می باشد.

 

دین و جمعیت در برزیل

دین رسمی در کشور برزیل مسیحیت و از مذهب کاتولیک کلیسای رم می باشند.

در رابطه با برزیل این نکته قابل ذکر است که برزیل کشوری چند ملیتی می باشد و جمعیت آن متشکل از نژادهایی از مردم  اروپایی، سرخ‌ پوستان آمریکا، آفریقایی و همچنین مردم آسیایی میباشد که تمام آنها در کنار یکدیگر در این کشور زندگی می کنند.

شاهدان یهوه، اسلام، بوداگرایی و یهودیت از دیگر مذاهبی هستند که تشکیل دهنده درصدی از مردم ساکن در این کشور می باشند.

 

آب و هوای برزیل

آب و هوای این کشور اکثرا  به صورت گرمسیری می باشد و این نکته نیز اقبل ذکر است که به طور کلی این کشور دارای پنج نوع آب و هوای گرمسیری در مرکز، کوهستانی و نیمه خشک در شرق، استوایی در شمال، معتدل در جنوب می باشد که در تمامی این فصول امکان سفر به برزیل و لذت بردن از تفریحات این کشور را می تواند بسته به نوع و سلیقه هر مسافر شامل شود.

در تابستان بارندگی بسیار زیادی نسبت به فصل زمستان در برزیل مشاهده خواهید کرد.

گردشگرانی که روزهای خلوت برزیل را دوست دارند و علاقه ای به شلوغی ندارند معمولا ماه جولای را انتخاب می نمایند چون سواحل این کشور نیز در این ماه خلوت تر بوده و زمان بسیار مناسبی برای استراحت و لذت بردن از آب و هوای این کشور می باشد.

می توان به این نکته نیز اشاره کرد اواخر ماه نوامبرنیز یکی از بهترین زمان های سفر برای علاقه مندان به ماجراجویی در برزیل می باشد چرا که در این ماه رطوبت هوا کم است اما همچنان آب و هوا گرم می باشد و قیمت های نیز در این فصل به نسبت فصل گردشگری کشور های دیگر مناسب تر می باشد.

راهنمای سفر به برزیل
شهرهای برزیل – قاره پیما

شهر های کشور برزیل

سائو پائولو Sao Paulo

سائوپائولو بعنوان بزرگترین شهر این کشور شناخته شده است که در قسمت جنوب شرقی برزیل واقع شده است.

از لحاظ جمعیتی این شهر بعنوان نهمین شهر بزرگ در جهان نیز شناخته شده و مشهور می باشد و هرساله پذیرای تعداد بسیار بالایی از گردشگران می باشد.

نام این شهر در مکالمات روزمره مردم آن بنام سامپا نیز مشهور می باشد و قابل ذکر است که سائوپائولو هفتمین شهر بزرگ جهان و بزرگ‌ ترین شهر نیم کره جنوبی  و قاره امریکا نیز می باشد.

آب و هوا در شهر سائوپائولو گرمسیری و قاره ای می باشد و می توانید در هر فصلی که مایل  بودبن له آنجا سفر کنید.

این شهر دارای سازه های زیبا و برج های آسمانخراشی است که آنرا بعنوان یکی از شهر های مدرن محبوب کرده است.

از امکانی که در این شهر پربازدید می باشند و دارای طرفدارن بسیاری نیز می باشد می توان به پارک ایبیراپوئرا، خیابان پائولیسیتا، موزه‌ هنر سائو پائولو ، تپه‌ پیکو دو جاراگویا وسالن کنسرت جولیو اشاره کرد.

ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro

این شهر با نام مخفف ریو نیز در بین مردم و توریست ها شهرت دارد و قابل ذکر است بعنوان دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه شهری بزرگ آمریکای جنوبی شناخته شده میباشد.

در رابطه با شهر ریو دو ژانیرو این نکته قابل ذکر است که این شهر همچنبن بعنوان ششمین شهر بزرگ آمریکا و بیست و ششمین شهر بزرگ در جان نیز معروف می باشد.

این شهر با دارای بودن مناطق و دیدینی های بسیار در سال 2012 بعنوان یکی از مناطق فرهنگی میراث جهانی در یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است و به همین علت نیز سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که برای سفر و گذراندن تعطیلات این شهر را انتخاب می نمایند.

از معروفترین اماکن دیدنی و جاذبه گردشگری در این شهر می توان به مجسمه حضرت عیسی مسیح اشاره کرد که در 710 متری بالای  کوه کورکووادو واقع شده و دارای ارتفاعی 40 متری می باشد.

ریو دو ژانیرو معروف به بهشت موج سواران می باشد و بواسطه دارای بودن سواحل زیبا در جهان معروف می باشد و قابل ذکر است یه ساحل این شهر به نام های  کپاکابانا، ایپانما و لبلان از همه معروفتر و شناخته شده تر می  باشند.

برازیلیا Brasilia

این شهر از سال 1960 بعنوان پایتخت کشور برزیل شناخته شده می باشد.

این شهر دارای معماری های خاص و منحصر به فردی می باشد که بر زیبایی ها و محبوبیت آن در میان گردشگران و مردم این شهر می افزاید.

از مهمترین بناهای دیدنی این شهر می توان به کلیسای جامع آن اشاره کرد که در معماری از آن 6 ستون بکار رفته است و معماری چشم نوازی را دارا می باشد.

یکی از جاذبه های مهم گردشگری در این شهر کارناوال ها و فستیوال هایی است که هرساله برگزار می شود و به همین واسطه پذیرای گردشگران بسیار متعددی می باشد که این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند.

از دیگر مراکز و جاذبه های محبوب گردشگری در این شهر همچنین می توان به کلیسای جامع برازیلیا، استادیوم ملی مانه گارینشا، پالاسیو دو پلانالتو ، آبشارهای ایتیکوئیرا، پل جو سیلینو کوبیتشیک و … اشاره کرد.

 

هزینه سفر به برزیل

گردشگران برای سفر خود به کشور برزیل می بایست هزینه هایی را انجام دهند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین این هزینه ها اشاره خواهیم کرد.

برای اقامت در کشور برزیل گزینه های انتخابی مختلفی وجود دارد.

اگر بخواهید در هاستل های کشور برزیل اقامت داشته باشید به ازای هر شب اقامت می بایست حدود 35 الی 45 رئال هزینه نمایید.

برای اقامت در هتل های این کشور بسته به نوع محله احداث و تعداد ستاره ها می توانید به ازای هر شب اقامت از حدود حداقل 55 رئال الی حداکثر 210 رئال و یا حتی بیشتر هزینه نمایید.

برای رفت و آمد نیز اگر مایل بودین از اتوبوس استفاده نمایید باید 12 الی 15 رئال هزینه نمایید.

برای خورد و خوراک نیز به طور میانگین هزینه یک وعده غذا به همراه نوشیدنی در رستوران های این کشور 25 الی 50 رئال بوده که بسته به کیفیت رستوران متفاوت می باشد.

راهنمای سفر به برزیل
رئال برزیل – قاره پیما

واحد پول کشور برزیل چیست؟

اگر قصد سفر به کشور برزیل را دارید، یکی از مهمترین اطلاعات مورد نیاز برای سفری راحت، آشنایی با واحد پول آن کشور است. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا در خرید کالاهای مورد نیاز خود دچار مشکل نشوید. برای تبدیل رئال به تومان یا ریال از نرخ روز دلار استفاده کنید. 

 

رئال (Brazilian real)

رئال برزیل، ارز رسمی برزیل است. رئال به 100 سنتاوو(Centavo) تقسیم می‌شود. بانک مرکزی برزیل بانک مرجع صادرکننده است. رئال جایگزین کروزور (cruzeiro) برزیل شد. از آوریل 2016، رئال نوزدهمین ارز با ارزش معامله شده در جهان است.

 

علامت اختصاری

رئال یا کریزادور با علامت اختصاری $R و کد الفبایی BRL، یکای پول رایج در کشور برزیل می‌باشد.

 

زیر واحد پول برزیل

سنتاوو (Centavo)

سنتاوو یک یکای پول کسری است و برابر با ۱/۱۰۰ از یک یکای پول پایه می‌باشد. سنتاوو در بسیاری از کشورهای جهان از جمله برزیل به کار گرفته می‌شود.

کروزور دیگر زیر واحد پول برزیل است که به معنای 1/10 می‌باشد و هر رئال به ١٠ کروزور تقسیم می‌شود. واحد رئال برزیل از اعتبار بالایی در آمریکای جنوبی برخوردار است. لازم به ذکر است که در جهت از بین بردن پول کهنه و بالا بردن ارزش پول واحد کروزور یا ١/١٠ رئال تا پایان سال ٢٠٢١ اعتبار دارد و بعد از آن جمع آوری خواهد شد.

 

ارزش پول برزیل نسبت به دلار

یک رئال برزیل معادل 0.24 دلار آمریکا است.

 

اسکناس‌ها:

R$100, R$2, R$50, R$10, R$5, R$20

 

سکه‌ها:

R$1, 10 centavos, 5 centavos, 25 centavos, 50 centavos

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای برزیل با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به برزیل از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به نیاز به دریافت ویزای برزیل  دارند .

ایرانیان عزیز می بایستی قل از سفر به برزیل ویزای این کشور را دریافت نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید واریز صفحه ویزای برزیل سایت قاره پیما شوید .

ویزای برزیل

پرواز به برزیل

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – تبریز و … به برزیل وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای برزیل وارد لینک زیر بشوید .

بلیط برزیل

بلیط ریودوژانیرو

بلیط سائوپائولو

تورهای برزیل

جهت آگاهی از تورهای برزیل قاره پیما با شماره های ما در تماس باشید .

تورهای ارزان قیمت برزیل

رزرو هتل در برزیل

برای رزرو هتل در تمام شهر های برزیل وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به برزیل قاره پیما

بهترین هتل های برزیل

رزرو هتل در ریودوژانیرو

رزرو هتل در سائوپائولو

 

رستوران هایی که در سفر به برزیل حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

هوکا بار Hocca Bar

کافه و رستوران های سائوپائولو برزیل
هوکا بار – قاره پیما

یکی از رستوران های ساخته شده در شهر سائوپائولو کشور برزیل یم باشد که ارائه دهنده غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی می باشد.

معروفترین غذای منویی این رستوران ساندویچی است که نباید آنرا از دست بدهید.

این ساندویچ بسیار بزرگ می باشد و درون ان با سوسیس سرخ شده یا ژامبون گوشت به همراه پنیز فرآوان پر می شود.

این رستوران در کنار غذاهای خود صبحانه نیز برای مشتریان سرو می کند و ساعت فعالیت آن همه روزه از 9 صبح الی 8 بعد از ظهر می باشد.

رستوران ساراسین Sarrasin

منو غذا  در رستوران های سائوپائولو

 

رستوران ساراسین – قاره پیما

این رستوران واقع شده در ساحل آرام سائوپائولو می باشد و بواسطه دارای بودن سرآسپز فرانسوی در میان مردم و توریست ها مخصوصا” توریست های فرانسوی محبیبت بیشتری نسبت به دیگر رستوران های فرانسوی ساخته شده در سائوپائولو دارا می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ فرانسوی  و برخی غذاهای برزیلی برای مشتریان سرو می گردد.

تمامی مواد اولیه مورد استفاده برای طبخ غذا در این رستوران به صورت تازه و روزانه تهیه می شوند.

ساعت فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان در این رستوران از 11 صبح الی 10 شب می باشد.

رستوران های سنتی سائوپائولو

رستوران اسپیریتو سانتا برزیل Espirito Santa Brazil restaurant

بهترین رستوران و کافه های ریودوژانیرو برزیل

 

رستوران اسپیریتو سانتا ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از رستوران های ساخته شده در شهر ریودوزانیرو کشور برزیل می باشد که غذاهای برزیلی را با تلفیقی از چاشنی های آمازونی بسیار لذیذ و محبوب در میان مردم و توریست ها گردانده است.

نوعی ماهی معروف آمازون به نام تامباکی از معروفتین غذاهایی است که در این رستوران برای مشتریان سرو می گردد.

این ماهی در پودر سوخاری آغشته شده و درون روغن سرخ می شود و در کنار سبزیجات تازه سرو می گردد.

سینه بوتکیم Cine Botequim

رستوران های سنتی و قدیمی ریو

 

سینه بوتکیم – قاره پیما

یکی از رستوران هایی است که در شهر ریودوژانیرو ساخته شده  و دارای دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد می باشد که دلیلی برای جذب مشتریان به این رستوران می گردد.

این رستوران در سال 2010 فعالیت خود و ارائه خدماتش به مشتریان را آغاز کرده است و حال و هوایی سینمایی دارد و بر روی دیوار های آن عکسهایی از فیلم های مشهرو نصب شده و قابل ذکر است که نام غذاها در این رستوران برگرفته از روی فیلم ها معروف و شناخته شده می باشد.

رستوران های سنتی ریودوژانیرو

مکان های دیدنی و توریستی برزیل (سائوپائولو – ریودوژانیرو)

تئاتر شهرداری سائو پائولو Theatro Municipal de Sao Paulo

جاهای دیدنی سائوپائولو برزیل

 

تئاتر شهرداری سائو پائولو – قاره پیما

این ساختمان بواسطه معماری زیبا، مجلل و چشم نوازش در میان مردم شهر و همچنین گردشگران بسیار شناخته شده می باشد.

این ساختمان و فعالیت هایش از سال 1922 آغاز گردیده و آخرین بار در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته است.

مهمترین اپرا‌ها و اجراهای درام و باله بسیاری هر ساله در این مکان اجرا می شوند که همین موضوع باعث گردیده تا گردشگران و توریست های بسیاری مایل به دیدن از این مجموعه داشته باشند.

موزه هنر سائو پائولو Museu de Arte de Sao Paulo ، MASP

جاذبه های گردشگری سائوپائولو

 

موزه هنر سائو پائولو – قاره پیما

این موزه فعالیت خود را از سال 1968 آغاز کرده است و در بر گیرنده آثار هنری از معروف ترین کلکسیون های هنر غرب آمریکای جنوبی را شامل می گردد.

این موزه بعنوان یکی از اولین موزه های ارائه دهنده آثار هنری محسوب می شود و به این نکته می توان اشاره کرد که در این موزه 73 مجسمه برنزی نی در کنار آثار دیگری برای عموم به نمایش گذاشته شده اند.

معماری این ساختمام بسیار خیره کننده و چشم نواز می باشد و توسط معمار معروف برزیلی – ایتالیایی طراحی شده است.

این موزه همه روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز می باشد.

آثار باستانی سائوپائولو

استادیوم مارکانا Maracanã

مکان های دیدنی ریودوژانیرو برزیل

 

استادیوم ماراکانا ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از محبوب ترین مراکز دیدنی در شهر ریودوژانیرو این استادیوم می باشد که مهمترین بازی های باشگاه های ریو شامل فلامینگو، فلومینس، بوتافوگو و واسکوداگاما در این مجموعه برگزار می گردد.

این مجموعه همچنین هر ساله میزبان و برگزار کننده جشنها و فستیوال های بسیاری می باشد که یکی از دلایا محبوبیت این استادویم و جذب توریست ها به آنجا گردیده است.

این مجموعه بعنوان بزرگترین استادیوم ساخته شده در برزیل شناخته شده می باشد و قابل ذکر است که آخرید بار در بین سال های 2010 تا 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است.

باغ گیاه شناسی جاردیم Jardim Botânico

مکان های تاریخی شهر ریودوژانیرو

 

باغ گیاه شناسی جاردیم – قاره پیما

یکی از زیبا ترین و مجلل ترین باغ های گیاه شناسی ساخته شده می باشد که دارای پارک و آزمایشگاه علمی جداگانه می باشد.

باغ گیاه شناسی جاردیم با دارا بودن بیشتر از هشت هزار گونه گیاهی بعنوان یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جهان شناخته شده می باشد.

سرخس، جنگل بامبوهای عظیم، ارکیده، کاکتوس های زیبا، درختان سرسبز و … برخی از مهمترین گونه های گیاهی در این باغ محسوب می شوند.

یکی از پر طرفدار ترین قسمت های ساخته شده در این مجموعه باغی است که در دو طرف آن حدود دویست نخل  با قدمت 300 سال مسیر پیاده روی زیبایی را تشکیل داده اند که با رفتن به انجا انگار به قسمتی از بهشت سر زده اید.

آثار باستانی ریودوژانیرو

پاساژ های ارزان قیمت برزیل 

مرکز خرید سیداده سائوپائولو Cidade São Paulo shopping center

بهترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل

 

مرکز خرید سیداده سائوپائولو – قاره پیما

یکی از محبوب ترین و پرتردد ترین مراکز خرید ساخته شده در کشور برزیل می باشد.

در این مجموعه فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی از برترین برندهای بین المللی و داخلی می  باشد.

محصولاتی که در این مرکز خرید برای  مشتریان ارائه می شوند عبارتند از پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه، کیف، کفش، زیرو آلات، وسایل ورزشی، وسایل دکوری و تزیینی، محصولات بهداشتی  و ….

علاوه بر انجام خرید مشتریان می توانند از رستوران ، کافی شاپ، پارکینگ و سینما در این مرکز خرید نیز استفاده نمایند.

ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد.

مرکز خرید لا گواتملی سائوپائولو Iguatemi São Paulo Shopping center

بزرگترین مال های سائوپائولو

 

مرکز خرید لا گواتملی سائوپائولو – قاره پیما

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر سائوپائولو کشور برزیل می باشد که فعالیتش را از سال 1966 آغاز کرده است.

این مجموعه بهترین مکان برای انجام خرید ها و گرفتن سوغاتی برای آشنایان و دوستانتان می باشد.

محصولاتی نظیر پوشاک، کفش، کیف، محصولات بهداشتی، زیور آلات، وسایل دکوری و تزیینی و …از جمله اقلامی هستند که از برند های مطرح جهانی و داخلی در این مرکز خرید به فروش می رسند.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز می باشد.

بازارهای سنتی سائوپائولو

نیویورک سیتی سنتر ریودوژانیرو new york city center rio de janeiro

لیست مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل

 

نیویورک سیتی سنتر ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ساخته شده در شهر ریودوژانیرو می باشد که بواسطه مجسمه ای که بیرون و در قسمت ورودی مرکز خرید گذاشته شده است قابل شناسایی می باشد.

ابتدا ممکن است فکر کنید این مرکز خرید کوچک است اما با وارد شدن به آنجا می توانید به قسمت خرید که رسیدید مغازه ها و فروشگاه های متعددی که ارائه دهنده برتریین و به روزترین برند های مطرح بین المللی و داخلی هستند را پیدا کرده و از هرکدام که مایل بودین خریدهای خود را انجام دهید.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش میرسند عبارتند از پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه، وسایل دکوری و تزیینی، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، وسایل ورزشی و …

علاوه بر خرید می توانید در این مرکز خرید از دیگر امکانات آن نظیر پارکینگ، سالن بازی کودکان، سینما، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز بهره مند شوید.

مرکز خرید نووا آمریکا ریودوژانیرو Shopping Nova America rio de janeiro

بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو

 

مرکز خرید نووا آمریکا ریودوژانیرو – قاره پیما

این مرکز خرید دارای معماری منحصربه فردی می باشد که با ورود خود به داخل آن متوجه این موضوع خواهید شد به طوری که وقتی انتظارش را ندارید با طبقه‌های جدیدی در این مرکز خرید روبرو خواهید شد که همین امر به جذابیت خرید در این مجموعه برای مشتریان می افزاید.

قیمت ها در این مرکز خرید مقرون به صرفه می باشد و قابل ذکر است فروشگاه های این مجموعه ارائه دهنده اجناسی از برترین برندهای مطرح  بین المللی و داخل می باشند.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند عبارتند از پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، وسایل منزل، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی، عینک، عطر و ….

علاوه بر خرید در این مرکز خرید می توانید از رستوران، کافی شاپ، فود کورت، سالن بازی کودکان، سینما و پارکینگ آن نیز استفاده نمایید.

بازارهای سنتی ریودوژانیرو

از برزیل چی بخریم ؟

لباس های سنتی سامبا Traditional samba clothes

سوغات برزیل

 

لباس های سنتی سامبا – قاره پیما

سامبا نوعی موسیقی است که دارای فرهنگ، قوانین و  پوشش مختص به خود می باشد.

این رقص ها به همراه پوشش های مختص خود هر ساله در کارناوال ریو و فستیوال های مرتبط دیده می شوند.

لباس ها در این کارناوال های دارای سربندی زیبا و منحصر به فرد می باشند و قابل ذکر است بسیاری از لباس ها آن پر زرق و برق می باشند.

ننو برزیلی (همموک) Hammock

بهترین سوغاتی برزیل چیست ؟

 

ننو برزیلی (همموک) – قاره پیما

این ننوهای برزیلی که در زبان محلی به همموک نیز شناخته شده می باشند گزینه ای مناسب برای یادگاری و سوغاتی از کشور برزیل محسوب می شوند.

مردم برزیل از این ننوها هم برای استراحت و خوای و هم برای تززین و دکوراسیون استفاده می کنند.

در جنگل ها و در ایوان ها بهترین محل نصب این ننوها می باشند و بهترین زمانی را که می توانید از آنها استفاده نمایید معولا ظهر ها می باشد که هم هوا خوب می باشد و هم به تاریکی شب نرسیده اید.

قیمت سوغات در برزیل

خوشمزه ترین غذا های برزیل

پیکانا picanha

خوشمزه ترین غذاهای برزیل

 

پیکانا – قاره پیما

یکی از غذاهای محبوب در کشور برزیل کباب می باشد که برای تهیه آن گوشت های تکه تکه شده را با سنگ نمک مزه دار می کنند و روی ذغال آنها را کباب می کنند.

این نکته در رابطه با پیکانا قابل ذکر است که در روش پخت آن یک لایه ضخیم چربی دور گوشت می پیچند و بعد آنرا کباب میکنند.

وقت چربی کاملا سوخته و آب شد  باعث می شود گوشت داخلی کاملا مغز پخت و دودی شود و در دهان به راحتی آب شود.

پاستل د کیژو Pastel de queijo

قیمت غذا در برزیل

 

پاستل د کیژو – قاره پیما

یکی از غذاهای لذیذ، خوشمزه و پرطرفدار در کشور برزیل می باشد که به نوعی پیراشکی گفته می شود.

این پیراشکی ها معمولا” با مواد اولیه نظیر گوشت و پنیز پر شده و طبخ می شوند.

این پیراشکی ها در روغن بسیار زیادی سرخ می شوند و تا حدی که تردد شوند و این نکته نیز قابل ذکر است که نوع شیرین اینیراشکی که با میوه های تاز و شکلات نیز پر میشود نیز در این کشور مورد پسند مردم و برخی گردشگران قرار گرفته شده است که آنرا در میان وعده ها و کنار نوشیدنی های خوشمزه میل می کنند.

غذاهای خیابانی در برزیل

سوالات متداول درباره سفر به برزیل :

هزینه سفر به برزیل چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به برزیل بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و رئال برزیل – نوع سفر زمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به برزیل رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای غیر مستقیم از تهران مشهد شیراز اصفهان تبریز به برزیل وجود دارد .

فرمول تبدیل رئال برزیل به تومان و تومان به رئال برزیل؟

برای تبدیل دلار به رئال و یا تومان به رئال برزیل و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین رئال برزیل به تومان و دلار

آیا برای سفر به برزیل به ویزا نیاز است ؟

بله ایرانیان برای سفر به برزیل نیاز به دریافت ویزای این کشور دارند .
شرایط دریافت ویزای برزیل

قیمت بلیط هواپیما برزیل ؟

قیمت بلیط پروازهای برزیل بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط هواپیما به برزیل وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران – اصفهان – تبریز – شیراز و مشهد پرواز مستقیم به برزیل انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در برزیل ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های برزیل سایت شوید .

تورهای مسافرتی برزیل ؟

برای رزرو تور برزیل با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تور برزیل

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا