ژاپن

هزینه دقیق سفر به ژاپن

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور ژاپن ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در آنجا می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به ژاپن با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول ژاپن چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد پول مورد استفاده در این کشور برای انجام معماملات و هزینه های پیش رو در این کشور ین می باشد.
این واحد پولی را می توان بعد از دلار و یورو بعنوان سومین یکای پولی پر معامله و پر استفاده در جهان دانست که دارای ارزش بالایی نیز می باشد.
این واحد پولی به دو نوع اسکنا و سکه در دسترس مردم قرار میگیرد.
اسکناس های مورد استفاده در کشور ژاپن که به صورت متداوم مورد استفاده هستند در انواع 1000،5000،10000 ینی می باشد و اسکناسی که به ندرت از ان در این کشور استفاده می کنند 2000 ین می باشد.
سکه های مورد استفاده در این کشور نیز در انواع 1،5،10،50،100،500 ینی می باشند.

برای راحتی مسافران به انها پیشنهاد می شود در حین سفرشان با خود دلار و یا یورو به همراه داشته باشند و در فرودگاه و در باجه های مخصوص به محض رسیدن و یا بعد از استقرار در هتل با مراجعه به یکی از صرافی های معتبر ارز همراه خود را به ین ژاپن تبدیل کنند.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور ژاپن را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در ژاپن

برای اقامت در ژاپن گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه اقامت در هتل های 3 ستاره کشور ژاپن

برای اقامت در هتل های 3 ستاره در این کشور به ازای هر شب اقامت باید حدود 3.500.000 الی 5.000.000 تومان هزینه نمایید.

هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره کشور ژاپن

اقامت در هتل های 4 ستاره در این کشور به ازای هر نفر هزینه ای حدود 5.000.000 الی 7.000.000 تومان را در بر خواهد داشت.

هزینه اقامت در هتل های 5 ستاره کشور ژاپن

اقامت در هتل های لوکس، مجلل و شیک کشور ژاپن برای هر فرد و به ازای هر شب اقامت هزینه ای حدود 7.000.000 الی 12.000.000 تومان را در بر خواهد داشت.

این نکته نیز قابل ذکر است که هزینه های ذکر شده بر اساس میزان ستاره ها، فصول مختلف سال و همچنین محل واقع شدن هتل ها امکان متغییر بودن را دارا می باشند.

هزینه خورد و خوراک در ژاپن

برای خورد و خوراک در ژاپن بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای خورد و خوراک خود نیز می توانید کافه ها و رستوران های متفاوتی بر اساس بودجه خود انتخاب نمایید.
برای خورد و خوراک نیز گزینه های متفاوتی در این کشور برای استفاده مشتریان وجود دارد.
به عنوان مثال با پرداخت 2000 ین ژاپن می توانید از رستورانی با سطح قیمت ارزان به ازای هر نفر استفاده نمایید.
برای استفاده از رستورانی با سطح کیفیت متوسط به ازای هر نفر می بایست حدود 3.000 ین ژاپن هزینه نمایید
برای استفاده از فست فود فروشی های به ازای هر وعده غذایی می توانید حدود 750 الی 1000 ین ژاپن هزینه نمایید.

هزینه حمل و نقل در کشور ژاپن

در حین سفر در کشور ژاپن برای حمل و نقل می توانید از گزینه های متفاوت بسیاری بسته به نوع بودجه خود استفاده نمایید.
برای ایاب ذهاب نیز می توانید از گزینه های متفاوتی نظیر تاکسی که هزینه آن 750 ین برای ورودی اولیه و به ازای هر کیلومتر 400 ین نیز اضافه می گردد استفاده نمایید.
برای استفاده از اتوبوس و قطار می توانید کارتی تهیه کرده و از آن در مدت 1 هفته و یا بیشتر و بسته به نوع مبلغ پرداختیتان استفاده نمایید به طور مثال برای استفاده 1 هفته ای حدود 35.000 الی 40.000 ین توانید کارت خود را شارژ نمایید.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در ژاپن

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید.

هزینه موبایل در ژاپن

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در این کشور می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور ژاپن از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر این کشور اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی ژاپن

Golden Pavilion غرفه طلایی ژاپن

Golden Pavilion غرفه طلایی ژاپن

یکی از برترین مناطق توریستی در کشور ژاپن غرفه طلایی می باشد.
این معبد در اصل به عنوان یک ویلای تفریحی برای آشیکاگا یوشیمیتسو بود که در اواخر قرن 14 ساخته شده است.
این غرفه که با پوششی از طلا ساخته شده است و همین امر به زیبایی آن که در برکه و تالاب ساخته شده است می افزاید.

Onsen آنسن

Onsen آنسن

آنسن بعنوان چشمه های آب گرمی شناخته شده می باشند که در ژاپن و در بین مردم ساکن در این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران نیز محبوب و شناخته شده می باشد.
چشمه‌ها هم به صورت داخلی و هم فضای باز قابل استفاده هستند و حتی برخی حیواناتی که آزادانه در محوطه چشمه زندگی می کنند نیز می توانند از انها استفاده نمایند و قابل ذکر است در زمانی که مردم در چشمه ها هستند این حیوانات داخل نمی آیند و اگر هم بیایند هیچگونه آسیبی به مردم نمی رسانند.

فیلم مکان های دیدنی در ژاپن

پاساژ های ارزان قیمت ژاپن

Aeon Mall آیون مال

Aeon Mall آیون مال

این مجموعه در نزدیکی بسیاری از هتل ها می باشد و اولیت بسیاری از توریست ها و گردشگران رفتن به انجا و خرید و خوردن غذا در این مجموعه می باشد.
کیف، کفش، زیور آلات، پوشاک، وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، گل، وسایل دکوری و تزیینی، انواع خوراکی ها، اسباب بازی و … از جمله محصولاتی است که در فروشگاه ای این مرکز خرد ارائه میشوند.
سینما، سالن بازی کودکان و بزرگسالان، فود کورت، کافی شاپ از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریان با رفتن به این مرکز خرید می باشد کخ می توانند از هر کدام که مایل بودن در حین خرید استفاده نمایند.

Tokyo Solamachi مرکز خرید توکیو سولاماچی

Tokyo Solamachi مرکز خرید توکیو سولاماچی

یکی دیگر از محبوب ترین و بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور ژاپن می باشد که دارای فروشگاهی بزرگی است که ارائه دهنده انواع محصولات از برترین و شناخته شده ترین برند ها روز جهانی و داخلی می باشد.
کیف، کفش، زیور آلات، پوشاک، وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، گل، وسایل دکوری و تزیینی، انواع خوراکی ها، اسباب بازی و … از جمله محصولاتی است که در فروشگاه ای این مرکز خرد ارائه میشوند.
سینما، سالن بازی کودکان و بزرگسالان، فود کورت، کافی شاپ از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریان با رفتن به این مرکز خرید می باشد کخ می توانند از هر کدام که مایل بودن در حین خرید استفاده نمایند.

راه های خرید ارزان قیمت در ژاپن

از ژاپن چی بخریم ؟

Kendama کنداما

Kendama کنداما

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی ها کشور ژاپن می باشد که در جهان نیز شناخته شده می باشد.
این بازی توپ کوچکی است که بوسیله نخ به دسته چوب وسل می شود و با پرتاب کردن می بایت توپ را درون جای دقیقش قرار دهید.

Sensu سنسو

Sensu سنسو

سنسو از انواع بادبزن های سنتی ساخته شده در کشور ژاپن می باشد که در بین مردم ساکن در این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران بسیار محبوب می باشد.
برای تهیه این بادبزن از پوب های مخصوص و طرح های منحصر به فرد ژاپنی استفاده می شوند و آنها را همچنین به غیر از ژاپن در بسیاری از کشورهای آسیایی نیز می توانید پیدا کرده و خرید نمایید.

هزینه خرید سوغات در ژاپن

خوشمزه ترین غذا های ژاپن

Curry rice برنج کاری

Curry rice برنج کاری

همانطور که می دانید کاری نوعی ادویه مختص هندی می باشد اما این برنج ماری که در ژاپن طبخ می شود بعنوان یکی از محبوب ترین غذاهای این کشور شناخته شده می باشد و از ترکیب گوشت و سبزیجات (هویج، سیب زمینی، پیاز و …) در ان استفاده می شود.
در بسیاری از رستوران های این کشور می توانید این غذای لذیذ و خوشمزه را سفارش داده و نوش جان نمایید.

Karaage کاراگه

Karaage کاراگه

کارگه از گوشت مرغ آغشته شده در سس سویا، نمک و ادویه های مخصوص می باشد که درون روغن فرآوان سرخ و ترد می شود.
این غذا بعد از پخته شدن در کنار انواع سبزیجات و سس های مخصوص برای مشتریان سرو می شود.

خوراکی های سنتی ژاپن

رستوران هایی که در سفر به ژاپن حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

code kurkku رستوران کود کورکو

code kurkku رستوران کود کورکو

این رستوران با دکوراسیون و زیبایی خاص خود و غذاهای لذیذ ایتالیایی و ژاپنی دازای طرفداران بسیاری در میان توریست ها، گردشگران و همچنین مردم بومی خود دارا می باشد.
در این رستوران تمامی مواد اولیه ای که برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، روزانه و کاملا ارگانیک می باشند.

Ginza Kyubey رستوران گینزا کیوبی

Ginza Kyubey رستوران گینزا کیوبی

یکی از بهترین رستوران های موجود در کشور ژاپن می باشد که ارائه دهنده بهترین سوشی ها با برترین کیفیت ها می باشد و در این ضمینه شهرت بالایی در میان مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران دارا می باشد.
در این رستوران سرآشپزان حرفه ای بسیاری مشغو به کار می باشند و مهمترین نکته این است که در حین غذا خوردن پرسنل این رستوران و حتی برخی مواقع صاحب آنجا برای اطمینان حاصل کردن از طعم و کیفیت غذاها به تمامی میز ها و مشتریان برای لحظاتی کوتاه هم که شده سر می زنند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای رستوران به صورت تازه، روزانه و کاملا ارگانیک می باشند.

رستوران های ایرانی در ژاپن

یییییییییییییییییی

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا