آذربایجان

بهترین سواحل باکو ( آذربایجان )

اطلاعات کامل درباره بهترین سواحل باکو ( آذربایجان )

ساحل شیکوف Shikhov Beach

بهترین سواحل باکو (آذربایجان)
ساحل شیکوف Shikhov Beach

یکی از سواحل شناخته شده در کشور آذربایجان و در بخش جنوبی بناکو می باشد که دارای طولی در حدود 9 کیلومتر می باشد.
در اطراف این ساحل تفریحگاه ها و هتل های متعددی وجود دارند که در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده نمایید.
استفاده از تفریحات ساحلی در این مجموعه نیز برای همه بسیار لذت بخش می باشد و در کنار این تفریحات می توانید بر روی شن های نرم این ساحل قدم بزنید و به گرفتن حمام آفتاب و لذت بردن از آن نیز اقدام نمایید.
غرفه های مخصوصی نیز وجود دارند که به ارائه غذاهای و اسنک می پردازند و در کنار کافه می توانید از آنها نیز استفاده کنید.
فروشگاه هایی نیز برای خرید سوغات و وسایل ورزشی و تفریحی نیز وجود دارند که از انها نیز می توانید استفاده کنید و نهایت لذت را از حضورتان در این ساحل زیبا ببرید.
البته در برخی ماه های سال که گردشگران بسیاری به باکو سفر می کنند این سال بسیار شلوغ و پرتردد می گردد.
یکی از دلایل محبوبیت مردم برای بازدید از این ساحل دسترسی آسان آن بوسیله اتوبوس می باشد که هزینه کمی را نیز شامل می شود.

ساحل کریسنت Crescent beach

سواحل معروف باکو آذربایجان
ساحل کریسنت Crescent beach

یکی از زیباترین سواحل موجو در شهر باکو می باشد که با دارا بودن شن های ساحلی نرم و طلایی بسیار زیبا بر محبوبیت هر چه بیشتر آن افزوده است و لذت قدم زدن در آن بسیار عالی و فرآموش نشدنی می باشد.
در این ساحل همچنین استخر، مرکز رفاهی و تفریحات ساحلی بسیاری نیز برای استفاده از بازدید کنندگان در کنار غرفه های فروش غذاها و نوشیدنی ها وجود دارند.
فروشگاه های بسیاری نیز برای خرید مردم و بازدید کنندگان در این ساحل نیز برای استفاده وجود دارد.

ساحل بیلگا Bilgah beach

سواحل رایگان باکو
ساحل بیلگا Bilgah beach

ساحل بیلگا در بین مردم، توریست ها و گردشگران بواسطه تمیز بودن و آرام بودنش در طول سال های اخیر بسیار محبوب بوده و تردد آنها در این ساحل بسیار بالا می باشد.
همانند بسیاری از سواحل مردم برای ورود به آن نیازی به پرداخت هزینه ورودی نمی باشند اما در صورتی که بخواهید از تفریحات آبی و ساحلی ان در کنار چتر ، اتاق مختص تعویض لباس و سونا و … استفاده نمایید لازم به ذکر است که باید هزینه های جداگانه ای را برای هریک از انها پرداخت نمایید.
غرفه های مخصوص فروش غذا و نوشیدنی نیز در اطراف این ساحل به چشم می خورند که می توانید بسته به نوع ذائقه و سلیقه خود از هر مدل غذا و نوشیدنی که دوست داشته باشید سفارش دهید و از طعم و مزه انها نهایت لذت را ببرید.

ساحل آمبوران Amburan beach

هزینه ورود به سواحل باکو
ساحل آمبوران Amburan beach

این ساحل بسیار زیبا در شهر باکو ساخته شده است و در نزدیکی آن دارای مجموعه رفاهی و تفریحی می باشد که دارای استخرهای جداگانه ای نیز برای بیشتر لذت بردن مراجعین و بازدید کنندگان با چرداخت هزینه های جداگانه وجود دارد.
اتقاق های مخصوص تعویض لباس، چتر و تخت های مختص آفتاب گیری و … از جمله دیگر امکانات موجود در این ساحل و مراکز تفریحی آنجا می باشد که مردم با پرداخت هزینه های جداگانه برای هر چند وقت زمانی که مایل باشند می توانند به صورت اجاره ای آنها را در اختیار داشته باشند.

ساحل سیزون SeaZone beach

نزدیکترین سواحل باکو
ساحل سیزون SeaZone beach

یک ساحل زیبا با محیطی آرام بخش و شن های نرم و طلایی رنگ برای پیاده روی میباشد که در بین مردم، توریست ها و گردشگران بسیار محبوب و پرتردد می باشد.
این ساحل می تواند محیطی مناسب برای افرادی باشد که به دنبالی مکانی امن و راحت به دور از هیاهو و شلوغی می باشند که بتوانند از محیط لذت برده و به استراحت بپردازند.
چتر ، صندلی ، فروشگاه ، استخر، غرفه های فروش غذا و نوشیدنی وجود دراند که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آنها بهره مند شوید.

ساحل میامی نووخان Miami beach NovkhanI

ارزانترین سواحل باکو
ساحل میامی نووخان Miami beach NovkhanI

این مجموعه رفاهی و تفریحی در شهر باکو، کشور آذربایجان ساخته شده است.
امکانات و ویژگی هایی که این ساحل دارا می باشد آنرا به یکی از بهترین سواحل موجود در باکو تبدیل گردانده است.
مردم برای رفتن به این ساحل نباید ورودی خاصی بپردازند اما برای استفاده از تمامی امکانات آن نظیر استراحتگاه ها، استخر ها، تفریحاتی آبی، چتر و سایه بان و تخت استراحت، استفاده از اتاق تعویض لباس باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایند.
غرفه های مخصوص فروش غذا و نوشیدنی نیز در اینجا وجود دارد که هر فرد بسته به نوع ذائقه خود می تواند سفارش غذا، دسر، نوشیدنی داده و نهایت لذت را از طعم و مزه این خوراکی های ببرند.
همچنین فروشگاه هایی وجود دارند که می توانید از انجا وسایل ساحلی و انواع سوغاتی ها خرید نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا