اتریش

کافه و رستوران های اتریش

در متن زیر به بهترین رستوران و کافه های اتریش برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های اتریش نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به اتریش سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

رستوران ها و کافه های اتریش

Reinthaler’s Beisl رینتالر باسیل

Reinthaler’s Beisl رینتالر باسیل

یکی از محبوب ترین رستوران هایی است که در کشور اتریش ساخته شده است و با رفتن به آنجا می توانید از طعم و مزه غذاهای لذیذ و خوشمزهای که در انجا طبخ می شود بهره مند شوید.
غذاهای این رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ می شوند و همچنین کارکنان در انجا نیز بسیار تمیز و مهمان نواز می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Glacis Beisl گلسیز باسیل

Glacis Beisl گلسیز باسیل

یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های ساخته شده در کشور اتریش می باشد که در محیطی سرسبز و زیبا واقع شده است و دارای بهترین کیفیت در غذاها و نحوه سرو انها می باشد و با رفتن به انجا علاوه بر لذت بردن از غذاهای از محیط آنجا و همچنین از بودنتان در انجا می توانید نهایت لذت را ببرید.
انواع غذاهای سنتی و خوشمزه اتریشی در این رستوران طبخ شده و برای مشتریان سرو می شوند.
مواد اولیه ای نیز که در این رستوران برای تهیه و طبخ غذاها توسط سرآشپزان مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و به صورت روزانه تهیه می شوند.

Steirereck رستوران اشتیررک

Steirereck رستوران اشتیررک

این رستوران که در کشور اتریش ساخته شده است دارای نما و معماری بسیار منحصر به فرد و چشم نوازی می باشد که هر فردی با دیدنی مجذوب آن شده و دوست دارد برای یک بار هم شده در داخل آن غذا صرف نماید.
نان‌های خانگی و پنیرهای خوش عطر و بوی در این رستوران به مشتریان ارائه می شوند و همچنین قابل ذکر است در این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اتریشی طبخ می شوند و می توانید از مزه لذیذ آنها بهره مند شوید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Café Landtmann کافه لاندتمن

Café Landtmann کافه لاندتمن

این کافه در یکی از بهترین مناطق کشور اتریش ساخته شده است.
انواع نوشیدنی های لذیذ نظیر چای، قهوه و … را در کنار شیرینی ها و دسرهای خوشمزه در این مجموعه می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
در کنار این نوشیدنی ها و دسرها و شیرینی ها همچنین می توانید از اسنک های موجود در منوی ان نیز استفاده نمایید.
این مجموعه دارای فضای داخلی و همچنین تراسی است که از هرکدام که دوست داشته باشید می توانید استفاده نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کافه برای درست کردن نوشیدنیها، دسر ها و شیرینی ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

این رستوران در کشور اتریش و در یکی از بهترین مناطق آن ساخته شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه اتریشی و برخی غذاهای بین المللی نیز می باشد.
این رستوران دارای فضای داخلی و تراسی در بیرون می باشد که از هر قسمت که مایل باشید و در طمان حضورتان جا باشد می توانید استفاده نمایید.
تمامی موادی اولیه غذایی که در رستوران فابیوس برای طبخ غذاهایشان استفاده می کنند به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Plachutta Restaurant رستوران پلاخوتا

Plachutta Restaurant رستوران پلاخوتا

یکی از رستوران های محبوب ساخته شده در کشور اتریش می باشد که لذیذ ترین و خوشمزه ترین غذاهای سنتی اتریشی در انجا طبخ و به مشتریان ارائه می شود و از هر مدل غذایی که بخواهید می توانید سفارش دهید.
ابن رستوران در سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرده و طی گذر سالاین متعدد مشتریان مختص به خود را دارا می باشد.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده سرآشپزان در این رستوران برای تهیه غذاهای به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک می باشند.

Café Central کافه سنترال

Café Central کافه سنترال

این کافه در یکی از مناطق عالی و دنج و همچنین آرام کشور اتریش ساخته شده است و لذیذ ترین شیرینی ها دسرها را در کنار نوشیدنی های لذیذ به مشتریان ارائه می دهد.
دکوراسیون این کافه نیز پر زرق و برق و لوکس می باشد و قابل ذکر است از زیبایی های این کافه می توان به طاق‌های زیبا به همراه ستون ها مرمری، لوسترهای بزرگ و مبلمان شیک اشاره نمود.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کافه برای درست کردن نوشیدنیها، دسر ها و شیرینی ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

Stephen Cathedral کلیسای سنت استفان

Stephen Cathedral کلیسای سنت استفان

یکی از شاهکارهای ساخته شده به سبک گوتیک می باشد و قابل ذکر است کاشی کاری ها، سقف بلند، پنجره های زیبا و … از جمله نقاط قوت و زیبایی های این مکان مذهبی را شامل می شوند.
در داخل این کلیسا می توانید محراب زیبای آن، نقاشی های چشم نواز و مجسمه های مذهبی ساخته شده توسط هنرمندان محبوب و شناخته شده را ببینید.
اگر مایل به بازدید از این کلیسای زیبا را دارید باید با پرداخت ورودی و گذراندن حدود 30 دقیقه از این بنای مذهبی و تاریخی دیدن نمایید و لازم به ذکر است که اگر زمانی به این کلیسا بخواهید بروید که مراسم ها مذهبی خاصی در حال برگزاری می باشد امکان ورودتان به انجا امکان پذیر نمی باشد.

seefeld Tyrol سیفلید تیرول

seefeld Tyrol سیفلید تیرول

یکی از مناطقی که در اتریش واقع شده است و محل برگزاری ورزش های زمستانی به خصوص اسکی می باشد که با دارا بودن زمین هموار خود این امکان را به علاقه مندان می دهد تا با رفتن به این مکان به ورزش و تفریح مورد علاقه خود بپردازند.
این مجموعه بواسطه قرار گیری در یکی از بهترین منطقه ها در هنگام ورز و مخصوصا ورزش های زمستانی دارای نما و طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز نیز می باشد.
در این مجموعه همچنین اقامتگاه هایی باری استراحت و ماندن مسافران و توریست ها نیز وجود دارد که با رزرو انها می توانید علاوه بر انجام اسکی و دیگر تفریحات از اقامت در هتل آنجا نیز استفاده نمایید و لذت ببرید.

فیلم مکان های دیدنی در اتریش

پاساژ های ارزان قیمت اتریش

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که دسترسی به آن به راحتی از طریق اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های متعددی وجود دارند که محصولاتی از برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی را به مشتریان جهت خرید ارائه می دهند.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و …از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مجموعه به فروش می رسند.

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

یکی از محبوب ترین خیابان های موجو در شهر وین کشور اتریش می باشد که بواسطه فروشگاه، مغازه ها و خیابان سنگفرش شده اش بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.
در این فروشگاه ها انواع محصولاتی نظیر کیف، کفش، عینک، پوشاک، اسباب بازی، زسور الات، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و … از برند های شناخته شده بین المللی و همچنین برند های مطرح اتریشی ارائه میشوند.
در اطراف فروشگاه این خیابان رستوران ها و کافه هایی نیز وجود دارند که از هر کدام که مایل باشید می توانید استفاده نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در اتریش

از اتریش چی بخریم ؟

Austria Magnet مگنت اتریش

Austria Magnet مگنت اتریش

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور اتریش به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

این نوع از کریستال های بعنوان ابزار تزیینی و زیورآلاتی شناخته شده در کشور اتریش محسوب میگردد که در جهان و بسیاری از کشورها همچون ایران نیز شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدار می باشند.
در اتریش موزه های برای نگه داری و شان دادن انواع کریستال های این برند برگزار شده که می توانید از آنجا دیدن کرده و در مغازه مخصوص سوغات فروشی آن نیز کریستال های مد نظر و مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در اتریش

خوشمزه ترین غذا های اتریش

Viennese Sausage سوسیس وینی

Viennese Sausage سوسیس وینی

ورتسل سوسیس محبوب مردم اتریش می باشد که در این کشور تهیه و توزیع می گردد.
این سوسیس ها بسیار خوشمزه می باشند و در بسیاری از رستوران ها و کافه ها بعد از سرخ شدن در کنار نان تازه و سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنند.

Knödel کونودل

Knödel کونودل

کونودل همان کوفته های سیب زمینی می باشد که در کشور اتریش طرفداران بسیاری دارا می باشد.
از این کوفته های سیب زمینی در وعده های صبحانه، در کنار غذاهای اصلی، داخل غذاهای آبکی و … استفاده می شود و درون آن معمولا با میوه های خشک و سبزیجات که همگی ذائقه ای می باشند پر می شوند.

خوراکی های سنتی اتریش

یبذبذ

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا