اتریش

سوغات اتریش

در متن زیر لیست بهترین سوغات اتریش برای شما آمده است .

البته این تمام سوغاتی های اتریش نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما سوغاتی های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به اتریش سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

سوغات اتریش

Austria Magnet مگنت اتریش

Austria Magnet مگنت اتریش

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور اتریش به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Mozartkugeln شکلات موتزارت کوگه

Mozartkugeln شکلات موتزارت کوگه

یکی از سوغاتی های خوشمزه ای که با سفر به کشور اتریش می توانید در انواع بسته بندی های تهیه نمایید شکلات های موتزارت کوگه می باشد که در میان مردم ساکن در این کشور و همچنین توریست ها و مسافران محبوب و پرطرفدار می باشد.
این شکلات های گلوله ای شکل درون کاغذهایی که عکس هنرمند معروف موتزارت بر روی آن چاپ شده است پیچیده می شوند.
مغز این شکلات بوسیله شکلات های خوشمزه اتریشی خاصی پر می شوند که طعمی بینظیر به آنها می بخشند.

Manner Wafers ویفر منر

Manner Wafers ویفر منر

یکی از محبوب ترین ویفر هایی که در این کشور توسط انواع شکلات ها درست می شود ویفری به نام منر می باشد که در انواع بسته بندی ها و طعم ها و در بسیاری از مغازه ها قابل فروش می باشند.
این نوع از ویفر در کشور اتریش دارای طرفداران بسیاری در میان مردم و اخیرا توریست ها و گردشگران پیدا کرده است.

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

این نوع از کریستال های بعنوان ابزار تزیینی و زیورآلاتی شناخته شده در کشور اتریش محسوب میگردد که در جهان و بسیاری از کشورها همچون ایران نیز شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدار می باشند.
در اتریش موزه های برای نگه داری و شان دادن انواع کریستال های این برند برگزار شده که می توانید از آنجا دیدن کرده و در مغازه مخصوص سوغات فروشی آن نیز کریستال های مد نظر و مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

Lederhosen شلوارک سنتی چرمی

Lederhosen شلوارک سنتی چرمی

یکی دیگر از محصولاتی که از کشور اتریش بعنوان سوغاتی می توانید تهیه نمایید شلوارک های چرمی می باشند.
این شلوارک ها توسط مردان در این کشور و در برخی مراسم ها و برنامه های خاصی که در این کشور برگزار می شوند پوشیده می شوند و در بسیاری از مغازه های البسه فروشی و همچنین سوغات فورشی می توانید بر اساس سایز خود از آنها پیدا کرده و خرید نمایید.

Teddy خرس های اتریش

Teddy خرس های اتریش

یکی از محبوب ترین سوغاتی هایی که از کشور اتریش می توانید تهیه نمایید عروسک های خرسی می باشند که پوشش های متنوع بر تن دارند که نشانگر پیدایش و ساخته شدنشان در کشور اتریش را نشان می دهد.
این عروسک ها در انواع اندازه ها و ابعاد گوناگون در مغازه های متنوع و گوناگون این کشور قابل خرید می باشند و بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای یادگاری و سوغاتی محسوب می شوند.

Crystal Snowball گوی برفی کریستالی

Crystal Snowball گوی برفی کریستالی

یکی از محبوب ترین سوغاتی های که در کشور اتریش ساخته می شود و اکثر مردم در زمان کودکی خود از این نوع گوی ها که درونشان دانه های شبیه به برف وجود داشت را داشته و با آنها بسیار بازی کرده اند.
با رفتن به این کشور می توانید از این گوی ها که در ابعاد، اندازه ها و طرح های مختلف ساخته می شوند را تهیه کرده و هم بعنوان سوغات و هم بعنوان وسیله های که یادآور دوران کودکیتان می باشد را تهیه نمایید.

Austrian musical boxes جعبه های موزیکال اتریشی

Austrian musical boxes جعبه های موزیکال اتریشی

جعبه های بسیار زیبایی هاستند که در این کشور درست می شوند و به اشکال مختلف می باشند وبا باز کردن آنها موسیقی های متنوعی و متفاوتی از انها پخش می شوند که می توانند بعنوان یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین سوغاتی های کشور اتریش محسوب شوند.
این جعبه های موزیکال در اندازه های گوناگون در بسیاری از مغازه های برای فروش ارائه می شوند که برای حمل آسان و کم جا گرفتن آن می توانید از اندازه های کوچکش برای سوغات و یا حتی برای یادگاری خودتنان خرید نمایید.

Austrian apricot jam مربای زرد آلو اتریشی

Austrian apricot jam مربای زرد آلو اتریشی

اتریش بعنوان یکی از کشورهایی شناخته شده می باشد که تولید کننده مرباهای زرد آلو بسیار خوشمزه ای می باشد که در انواع بسته بندی می توانید آنها را تهیه نمایید.
در این کشور خیابانی به نام خیابان واکائو وجود دارد که پر از درختانی است که زرد آلو می دهند و بعنوان خیابانی که در ان پروش زرد آلو داده می شود محبوب و شناخته شده می باشد.
از این مرباها در بسیاری ازشیرینی ها و یا در وعدههای صبحانه و همچنین میان وعده استفاده می شود.

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

Amberras Castle قلعه آمبراس

Amberras Castle قلعه آمبراس

این بنای بسیار زیبا در سال 1564 میلادی ساخته شده و دارای باغی سرسبز و زیبا و معماری مرتبط با دوره رنسانسی را دارا می باشد.
این ساختمان دارای سالن ضیافتی به طول 43 متر و معماری ساختاری اسپانیایی را دارا می باشد.
در این سالن ها و دیگر نقاط بنا نقاشی ها و مجسمه های بسیار زیبایی برای بازدید وجود دارند که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.
اتاق هنر و اکتشافات، گالری پرتره و نقاشی از دیگر قسمت های محبوب این قلعه محسوب می شوند.
قلعه‌ی آمبراس در 4/5 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار گرفته و رفت و آمد به آن به راحتی توسط اتوبوس، تاکسی و ماشین شخصی در دسترس می باشد.

Staatsoper استاتسوپر

Staatsoper استاتسوپر

استاتسوپر همان ساختمان اپرای ملی در کشور اتریش میباشد.
ارکستری که هر ساله در این ساختمان برگزار می شود جزو شناخته شده ترین ارکسترها محسوب می گردد.
اگر جزو افرادی هستید که علاقه شرکت در اجراهای زنده در ارکستر و اپرا را ندارید در تورهایی 40 دقیقه ای و با کمک راهنما می توانید از این بنای زیبا که دارای معماری فوق العاده ای می باشد بازدید نمایید.
در این مجموعه و ساختمان مجسمه ها، نقاشی ها و سازه های بسیار زیبایی نیز برای بازدید وجود دارند که با رفتن به انجا می توانید از بسیاری از آنها دیدن نمایید.

فیلم مکان های دیدنی در اتریش

پاساژ های ارزان قیمت اتریش

Donauzentrum دونازنتروم

Donauzentrum دونازنتروم

یکی از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در اتریش و شهر وین می باشد که دارای معماری زیبایی می باشد و شب ها با نورپردازی هایی که روشن می شوند مشتریان بسیاری را برای خرید به خود جلب و جذب می کند.
در این مرکز خرید پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و … از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی اتریش در فروشگاه هایشان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان از دیگر امکانات این مجموعه نظیر زمین بازی کودکان، رستوران، کافه، سینما و پارکینگ نیز می توانند بهره مند شوند.

Mitte shopping center مرکز خرید میته

Mitte shopping center مرکز خرید میته

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که ارائه دهنده انواع محصولات نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، کیف، کفش، عینک، وسایل تزیینی و دکوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و … از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی می باشد.
در این مجموعه مشتریان علاوه بر خرید همچنین می توانند از رستوران و کافی شاپ انجا نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند.

راه های خرید ارزان قیمت در اتریش

خوشمزه ترین غذا های اتریش

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

یکی از لذیذ ترین سالاد هایی است که در کشور اتریش درست می شود و درست است که در بسیاری از کشورها این سالاد درست می شود اما در ورژن اتریشی به آن به جای مایونز، سرکه اضافه می گردد.
این سالاد در کنار بسیاری از غذاها در اتریش، مخصوصا غذاهای گوشتی سرو می گردد.

Powidltascherl شیرینی مربایی

Powidltascherl شیرینی مربایی

یکی از محبوب ترین شیرینی هایی است که در اکثر شهرهای کشور اتریش و در شیرینی فروشی ها درست شده و در دسترس برای خرید می باشند و همچنین آنها را در کافی شاپ ها نیز می توانید سفارش دهید.
این شیرینی توسط خمیرهای مخصوصی درست می شود و داخل آن مربای آلو و گاهی خود آلو قرار داده می شود.
این شیرینی های خوشمزه معمولا در کنار قهوه و چای سرو می شوند.

خوراکی های سنتی اتریش

رستوران هایی که در سفر به اتریش حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Steirereck رستوران اشتیررک

Steirereck رستوران اشتیررک

این رستوران که در کشور اتریش ساخته شده است دارای نما و معماری بسیار منحصر به فرد و چشم نوازی می باشد که هر فردی با دیدنی مجذوب آن شده و دوست دارد برای یک بار هم شده در داخل آن غذا صرف نماید.
نان‌های خانگی و پنیرهای خوش عطر و بوی در این رستوران به مشتریان ارائه می شوند و همچنین قابل ذکر است در این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اتریشی طبخ می شوند و می توانید از مزه لذیذ آنها بهره مند شوید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Glacis Beisl گلسیز باسیل

Glacis Beisl گلسیز باسیل

یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های ساخته شده در کشور اتریش می باشد که در محیطی سرسبز و زیبا واقع شده است و دارای بهترین کیفیت در غذاها و نحوه سرو انها می باشد و با رفتن به انجا علاوه بر لذت بردن از غذاهای از محیط آنجا و همچنین از بودنتان در انجا می توانید نهایت لذت را ببرید.
انواع غذاهای سنتی و خوشمزه اتریشی در این رستوران طبخ شده و برای مشتریان سرو می شوند.
مواد اولیه ای نیز که در این رستوران برای تهیه و طبخ غذاها توسط سرآشپزان مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و به صورت روزانه تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در اتریش

ازلازلات زل

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا