اتریش

بهترین زمان سفر به اتریش

بهترین زمان سفر به اتریش از لحاظ آب و هوایی

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور اتریش امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبای اتریش کمک خواهد کرد.
فصل بهار در این کشور دارای آب و هوایی ملام و خنک می باشد و می توانید بعنوانی یکی از فصول گردشگر پذیر در این کشور محسوب گردد.
تابستان بواسطه آب و هوایی گرمی که دارا می باشد بعنوان فصل شلوغ و پرطرفدار گردشگری همانند بسیاری دیگر از کشورها شناخته شده می باشد.
در این بازه زمانی از سال رویدادها و وقایع بسیاری در کشور اتریش به وقوع می پیوندد و همین امر به یکی از دلایل سفر مسافران به این کشور گردیده است.
همانند فصل بهار، پاییز نیز می توانید برای افرادی مناسب سفر باشد که دوست ندارند در حین مسافرت خود با گردشگران بسیاری روبرو شوند.
زمستان نیز در این کشور همانند اکثر نقاط در جهان سرد می باشد و به همین واسطه گردشگران کمتری برای سفر خود اتریش را انتخاب می کنند اما اگر مایل به سفر به اتریش و استفاده در تفریحات مرتبط با این فصل را دارید باید حتما به همراه خود لباس های گرم ومناسبی را نیز به همراه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به کشور اتریش برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور اتریش و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در اتریش لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد می تواند بهترین زمان برای استفاده از تفریحات دریایی، ساحلی و آبی نظیر پارک های آب و استخر ها و … محسوب گردد.
پاییز و بهار نیز می تواند بهترین زمان برای سفر به اتریش برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد زیرا در بهار هنوز به گرمای تابستان نرسیده و در پاییز نیز به سرمای زمستان نرسیده است و در این بازه های زمانی از سال نیز همانند تابستان گردشگران بسیاری را شاهد نخواهید بود و مسافران کمتری به آنجا سفر می کنند.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد همانند بسیاری دیگر از کشورها گردشگران کمتری به کشور اتریش سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در اتریش مطلوب باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور اتریش از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور اتریش همانند بسیاری دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی را دارا می باشد و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی سرد در کشور اتریش همانند بسیاری دیگر از نقاط جهان محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر اتریش می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به اتریش سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور اتریش

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور اتریش برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در اتریش اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christians New Year سال نو میلادی در اتریش

Christians New Year سال نو میلادی در اتریش

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور اتریش نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور اتریش مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور اتریش

Easter عید پاک در کشور اتریش

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور اتریش برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در اتریش حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Glatt & Verkehrt فستیوال گلت اند ورکرت

Glatt & Verkehrt فستیوال گلت اند ورکرت

این فستیوال فعالیت خود را از سال 1997 آغاز کرده و هر ساله به صورت متداوم در حال برگزاری می باشد.
در این روز آثر هنرمندان بسیاری به صورت موزیکال برای عموم مردم و بازدید کنندگان به نمایش در می آیند.
دیدن از اکثر این کنسرت ها به صورت رایگان میباشد و با رفتن و شرکت کردن در آنها می توانید لحظاتی خوش و به یاد ماندی را داشته باشید.

Salzburg سالزبورگ

Salzburg سالزبورگ

یکی از مهم ترین رویداد هایی است که هر ساله در کشور اتریش برگزار میگردد و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.
در این رویداد برنامه های بسیاری اجرا می شوند نظیر اجراهای موزیکال و درام و …
گردشگران بسیاری نیز که در این بازه زمانی در کشور اتریش حضور دارند نیز در این رویداد و فستیوال شرکت می کنند.

Vienna international film festival فستیوال فیلم وین

Vienna international film festival فستیوال فیلم وین

یکی از محبوب ترین فستیوال هایی است که از سال 1960 میلادی به بعد هر ساله در کشور اتریش به صورت متداوم در حال برگزاری می باشد.
فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های تجربی ازجمله‌ ژانرهای محبوب در این رویداد هستند که بعد از به نمایش گذاشته شدن و بررسی و کارشناسی شدن در روز آخر به برندگان ان جوایز و لوح هایی داده می شود.

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

Staatsoper استاتسوپر

Staatsoper استاتسوپر

استاتسوپر همان ساختمان اپرای ملی در کشور اتریش میباشد.
ارکستری که هر ساله در این ساختمان برگزار می شود جزو شناخته شده ترین ارکسترها محسوب می گردد.
اگر جزو افرادی هستید که علاقه شرکت در اجراهای زنده در ارکستر و اپرا را ندارید در تورهایی 40 دقیقه ای و با کمک راهنما می توانید از این بنای زیبا که دارای معماری فوق العاده ای می باشد بازدید نمایید.
در این مجموعه و ساختمان مجسمه ها، نقاشی ها و سازه های بسیار زیبایی نیز برای بازدید وجود دارند که با رفتن به انجا می توانید از بسیاری از آنها دیدن نمایید.

Stephen Cathedral کلیسای سنت استفان

Stephen Cathedral کلیسای سنت استفان

یکی از شاهکارهای ساخته شده به سبک گوتیک می باشد و قابل ذکر است کاشی کاری ها، سقف بلند، پنجره های زیبا و … از جمله نقاط قوت و زیبایی های این مکان مذهبی را شامل می شوند.
در داخل این کلیسا می توانید محراب زیبای آن، نقاشی های چشم نواز و مجسمه های مذهبی ساخته شده توسط هنرمندان محبوب و شناخته شده را ببینید.
اگر مایل به بازدید از این کلیسای زیبا را دارید باید با پرداخت ورودی و گذراندن حدود 30 دقیقه از این بنای مذهبی و تاریخی دیدن نمایید و لازم به ذکر است که اگر زمانی به این کلیسا بخواهید بروید که مراسم ها مذهبی خاصی در حال برگزاری می باشد امکان ورودتان به انجا امکان پذیر نمی باشد.

فیلم مکان های دیدنی در اتریش

پاساژ های ارزان قیمت اتریش

Mitte shopping center مرکز خرید میته

Mitte shopping center مرکز خرید میته

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که ارائه دهنده انواع محصولات نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، کیف، کفش، عینک، وسایل تزیینی و دکوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و … از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی می باشد.
در این مجموعه مشتریان علاوه بر خرید همچنین می توانند از رستوران و کافی شاپ انجا نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند.

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که دسترسی به آن به راحتی از طریق اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های متعددی وجود دارند که محصولاتی از برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی را به مشتریان جهت خرید ارائه می دهند.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و …از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مجموعه به فروش می رسند.

راه های خرید ارزان قیمت در اتریش

از اتریش چی بخریم ؟

Manner Wafers ویفر منر

Manner Wafers ویفر منر

یکی از محبوب ترین ویفر هایی که در این کشور توسط انواع شکلات ها درست می شود ویفری به نام منر می باشد که در انواع بسته بندی ها و طعم ها و در بسیاری از مغازه ها قابل فروش می باشند.
این نوع از ویفر در کشور اتریش دارای طرفداران بسیاری در میان مردم و اخیرا توریست ها و گردشگران پیدا کرده است.

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

Swarovski Crystals کریستال های سواروسکی

این نوع از کریستال های بعنوان ابزار تزیینی و زیورآلاتی شناخته شده در کشور اتریش محسوب میگردد که در جهان و بسیاری از کشورها همچون ایران نیز شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدار می باشند.
در اتریش موزه های برای نگه داری و شان دادن انواع کریستال های این برند برگزار شده که می توانید از آنجا دیدن کرده و در مغازه مخصوص سوغات فروشی آن نیز کریستال های مد نظر و مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در اتریش

خوشمزه ترین غذا های اتریش

Apple Strudel اشترودل سیب

Apple Strudel اشترودل سیب

اشترودل سیب بعنوان یکی از لذیذ ترین و خوشمزه ترین دسرهایی است که در این کشور دست شده و در کنار انواع نوشیدنی ها مخصوصا چای و قهوه خورده می شود.
برای تهیه این دسر خمیر ها را به صورت لایه لایه در می آوریم و سپس داخل انرا با سیب، شکر، دارچین و … پر می کنیم و سپس درون فر آنرا می پزیم و بعد از ان سرو می شود.
این شیرینی خوشمزه معنمولا بعنوان قسمتی از وعده صبحانه و گاها بعنوان میان وعده خورده می شود.

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

Erdäpfelsalat سالاد سیب زمینی

یکی از لذیذ ترین سالاد هایی است که در کشور اتریش درست می شود و درست است که در بسیاری از کشورها این سالاد درست می شود اما در ورژن اتریشی به آن به جای مایونز، سرکه اضافه می گردد.
این سالاد در کنار بسیاری از غذاها در اتریش، مخصوصا غذاهای گوشتی سرو می گردد.

خوراکی های سنتی اتریش

رستوران هایی که در سفر به اتریش حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Steirereck رستوران اشتیررک

Steirereck رستوران اشتیررک

این رستوران که در کشور اتریش ساخته شده است دارای نما و معماری بسیار منحصر به فرد و چشم نوازی می باشد که هر فردی با دیدنی مجذوب آن شده و دوست دارد برای یک بار هم شده در داخل آن غذا صرف نماید.
نان‌های خانگی و پنیرهای خوش عطر و بوی در این رستوران به مشتریان ارائه می شوند و همچنین قابل ذکر است در این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اتریشی طبخ می شوند و می توانید از مزه لذیذ آنها بهره مند شوید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Café Landtmann کافه لاندتمن

Café Landtmann کافه لاندتمن

این کافه در یکی از بهترین مناطق کشور اتریش ساخته شده است.
انواع نوشیدنی های لذیذ نظیر چای، قهوه و … را در کنار شیرینی ها و دسرهای خوشمزه در این مجموعه می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
در کنار این نوشیدنی ها و دسرها و شیرینی ها همچنین می توانید از اسنک های موجود در منوی ان نیز استفاده نمایید.
این مجموعه دارای فضای داخلی و همچنین تراسی است که از هرکدام که دوست داشته باشید می توانید استفاده نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کافه برای درست کردن نوشیدنیها، دسر ها و شیرینی ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در اتریش

لبدابلدالذالبا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا