اتریش

مراکز خرید و بازارهای اتریش

بهترین مراکز خرید اتریش

در متن زیر بهترین مراکز خرید اتریش آمده است با ما همراه باشید.

مراکز خرید اتریش

Shopping city sued شاپینگ سیتی سوئید

Shopping city sued شاپینگ سیتی سوئید

یکی از محبوب ترین مراکر خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که اجناسی که در انجا ارائه می شوند از برند ها مطرح و شناخته شده ای می باشند و با مقرون یه صرفه ترین قیمت ها به مشتریان ارائه می شوند.
دسترسی به این مرکز خرید بوسیله مترو، اتوبوس، تاکسی و به راحتی امکان پذیر می باشد.
این نکته قابل ذکر است محصولاتی که در این مرکز خرید ارائه می شوند عبارتند از پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف، کفش، اسباب بازی، زیور آلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات ورزشی، انواع خوراکی ها، محصولات الکترونیکی و …
علاوه بر خرید در این مجموعه مشتریان می توانند از رستوران و کافه این مجموعه نیز استفاده نمایند.

Donauzentrum دونازنتروم

Donauzentrum دونازنتروم

یکی از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در اتریش و شهر وین می باشد که دارای معماری زیبایی می باشد و شب ها با نورپردازی هایی که روشن می شوند مشتریان بسیاری را برای خرید به خود جلب و جذب می کند.
در این مرکز خرید پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و … از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی اتریش در فروشگاه هایشان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان از دیگر امکانات این مجموعه نظیر زمین بازی کودکان، رستوران، کافه، سینما و پارکینگ نیز می توانند بهره مند شوند.

Mitte shopping center مرکز خرید میته

Mitte shopping center مرکز خرید میته

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که ارائه دهنده انواع محصولات نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، کیف، کفش، عینک، وسایل تزیینی و دکوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و … از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی می باشد.
در این مجموعه مشتریان علاوه بر خرید همچنین می توانند از رستوران و کافی شاپ انجا نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند.

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

Ringstraßen-Galerien رینگستارسن گالری

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور اتریش می باشد که دسترسی به آن به راحتی از طریق اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های متعددی وجود دارند که محصولاتی از برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی اتریشی را به مشتریان جهت خرید ارائه می دهند.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیور الات، وسایل دکوری و تزیینی، ابزار آلات، انواع خوراکی ها، محصولات ورشی، وسایل الکترونیکی و …از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مجموعه به فروش می رسند.

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

Kärntner Straße خیابان کنتنر اشتراسه

یکی از محبوب ترین خیابان های موجو در شهر وین کشور اتریش می باشد که بواسطه فروشگاه، مغازه ها و خیابان سنگفرش شده اش بسیار محبوب و شناخته شده می باشد.
در این فروشگاه ها انواع محصولاتی نظیر کیف، کفش، عینک، پوشاک، اسباب بازی، زسور الات، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و … از برند های شناخته شده بین المللی و همچنین برند های مطرح اتریشی ارائه میشوند.
در اطراف فروشگاه این خیابان رستوران ها و کافه هایی نیز وجود دارند که از هر کدام که مایل باشید می توانید استفاده نمایید.

kohlmarkt کولمارکت

kohlmarkt کولمارکت

یکی دیگر از خیابان های مشهور ساخته شده در کشور اتریش می باشد که دارای فروشگاه های لوکس و شیک می باشند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، زیور آلات، کیف، کفش، عینک، وسایل تزیینی و دکوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و … می باشند.
در اطراف فروشگاه ها همچنین رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که از هر کدام که دوست داشته باشید می توانید استفاده نمایید.

Nord shopping center مرکز خرید نورد

Nord shopping center مرکز خرید نورد

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در اتریش می باشد که دارای فروشگاهی متعدد ارائه دهنده انواع محصولات از معتبر ترین برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی و آرایشی، زیور آلات، انواع خوراکی ها، وسایل الکترونیکی، ساعت، گل های تزیینی، وسایل دکوری و … از جمله محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مجموعه می باشد که می توانید از آنها استفاده کرده و در کنار خرید های خود همچنین این امکان وجود دارد که از فود کورت و کافی شاپ و همچنین سینما در آنجا نیز استفاده نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

Melk Abbey monastery صومعه ملک ابیی

Melk Abbey monastery صومعه ملک ابیی

یکی از معروف ترین صومعه های ساخته شده در جهان می باشد که در کشور اتریش واقع شده است.
این صومعه در بالای تپه ای قرار دارد که مشرف به رود دانوب می باشد و منظزه ای چشم نواز در کنار طبیعیت سرسبز و زیبا را نیز دارا می باشد.
این مجموعه در زمان های گذشته محل اسقرار و یادگیری راهبه ها بوده است اما در حال حاضر در کنار تمامی فعالیت های خود به مکانی بریا بازدید گردشگران و توریست ها تبدیل گردیده است.

Eisriesenwelt آیس‌ریزنولت

Eisriesenwelt آیس‌ریزنولت

آیس‌ریزنولت با نام غارهای یخی در کشور اتریش شناخته شده می باشند که بسیار محبوب، پرطرفدار و گردشگرپذیر می باشد و هرساله تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی که به کشور اتریش سفر می کنند حتما از این مجموعه نیز بازدید می کنند.
این مجموعه با دارا بودن حدود 30.000 متر مربع وسعت بعنوان یکی از بزرگترین غارهای یخی در جهان نیز شناخته شده می باشد.
با رفتن به این غارها انگار به یک دنیای خیالی و افسانه ای رفته اید زیرا داری محیطی بسیار چشم نواز می باشد.
مجسمه‌ های یخی شگفت‌انگیزی به شکل خرس‌های قطبی، فیل و ستون‌های یخی و دریاچه‌ های بسیاری در این غارها وجود دارند که بر زیبایی و محبوبیت بیشتر آن در میان بازدید کنندگان افزوده است.

فیلم مکان های دیدنی در اتریش

از اتریش چی بخریم ؟

Lederhosen شلوارک سنتی چرمی

Lederhosen شلوارک سنتی چرمی

یکی دیگر از محصولاتی که از کشور اتریش بعنوان سوغاتی می توانید تهیه نمایید شلوارک های چرمی می باشند.
این شلوارک ها توسط مردان در این کشور و در برخی مراسم ها و برنامه های خاصی که در این کشور برگزار می شوند پوشیده می شوند و در بسیاری از مغازه های البسه فروشی و همچنین سوغات فورشی می توانید بر اساس سایز خود از آنها پیدا کرده و خرید نمایید.

Teddy خرس های اتریش

Teddy خرس های اتریش

یکی از محبوب ترین سوغاتی هایی که از کشور اتریش می توانید تهیه نمایید عروسک های خرسی می باشند که پوشش های متنوع بر تن دارند که نشانگر پیدایش و ساخته شدنشان در کشور اتریش را نشان می دهد.
این عروسک ها در انواع اندازه ها و ابعاد گوناگون در مغازه های متنوع و گوناگون این کشور قابل خرید می باشند و بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای یادگاری و سوغاتی محسوب می شوند.

هزینه خرید سوغات در اتریش

خوشمزه ترین غذا های اتریش

Tafelspitz تافل اشپیتز

Tafelspitz تافل اشپیتز

یکی از محبوب ترین غذاهایی که بوسیله گوشت گاو و یا گوساله تهیه می شود تافل اشپیتز می باشد که دارای طعنی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.
در ابتدا این گوشت ها به خوبی پخته می شود و سپس بعد از پخته شدن برش داده می شوند و در کنار سبزیجاتی همانند سیب زمینی، هویج و ترب کوهی و … سرو می شوند.

Tiroler Gröstl گراستل تیرول

Tiroler Gröstl گراستل تیرول

یکی از آسان ترین و در عین حال خوشمزه ترین غذاهایی است که در کشور اتریش درست می شود و در بسیاری از رستوران های این کشور می توانید این غذای لذیذ و خوشمزه را سفارش داده و نوش جان نمایید.
سیب‌زمینی، تکه های گوشت گوساله یا گاو به‌ همراه پیاز و کره مواد اوصلی تشکیل دهنده این غذا می باشد که بوسیله یک عدد تخم مرغ نیموز مانند روی آن پوشانده می گردد.

خوراکی های سنتی اتریش

رستوران هایی که در سفر به اتریش حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Café Landtmann کافه لاندتمن

Café Landtmann کافه لاندتمن

این کافه در یکی از بهترین مناطق کشور اتریش ساخته شده است.
انواع نوشیدنی های لذیذ نظیر چای، قهوه و … را در کنار شیرینی ها و دسرهای خوشمزه در این مجموعه می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
در کنار این نوشیدنی ها و دسرها و شیرینی ها همچنین می توانید از اسنک های موجود در منوی ان نیز استفاده نمایید.
این مجموعه دارای فضای داخلی و همچنین تراسی است که از هرکدام که دوست داشته باشید می توانید استفاده نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کافه برای درست کردن نوشیدنیها، دسر ها و شیرینی ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

Fabios Restaurant رستوران فابیوس

این رستوران در کشور اتریش و در یکی از بهترین مناطق آن ساخته شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه اتریشی و برخی غذاهای بین المللی نیز می باشد.
این رستوران دارای فضای داخلی و تراسی در بیرون می باشد که از هر قسمت که مایل باشید و در طمان حضورتان جا باشد می توانید استفاده نمایید.
تمامی موادی اولیه غذایی که در رستوران فابیوس برای طبخ غذاهایشان استفاده می کنند به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در اتریش

نننننننننننننن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا